Onko oikeesti niin että kun menee migreenin/kuivumisen takia sinne niin ruvetaan alapäätä tutkimaan ? :D - ehdottelemaan tutkimusta.. Ja lääkärit eivät esittele itseään ei tiedä onko lääkäri vai normi hoitaja.. Tämä yksi lääkäri oli kuin aineissa meni minne sattu ja olemus oli tosi ihmeellinen... Muuten hoitajat jees paitsi yksi vanhempi hoitaja kuin myrkyn niellyt..
Kuusamon sairaala
2
430
Vastaukset
- koirankuonolaistenmaa
Minusta kaikista häpeällisintä on se että hoitajat ja lääkärit ripittävät sairaan ja tivaavat että miksi olet tullut päivystykseen kun täällähän hoidetaan vain hätätapaukset!
Ja jos soitat päivystykseen hoitaja tekee lääkärinkin työn arvioimalla hoidon tarpeen. On pirun päteviä hoitajia kun puhelimen päästä osaavat arvioida potilaan kunnon näkemättä, tutkimatta.
Sanonpahan vaan että Kuusamon tk:n päivystyksestä et saa nykyisin välttämättä hoitoa ollenkaan! Hoitaja ei anna lääkäriaikaa vaikka tarve sellaiseen olisi. Siellä on toki osa hoitajista asiallisia ja päteviä mutta osalla ei kiinnosta pätkääkään kuoleeko joku käsiin vai ei... lääkäreissä sama juttu.
Onpa noloa lääkäriltä kun tivaa sairaalta mummulta että mitä tänne taas tulit? No siksihän sinne tullaan jos on sairas ja kunto heikentynyt. Lääkärin kuuluu hoitaa eikä politikoida, samoin hoitajan kuuluu hoitaa potilaita eikä omaa viihtyvyyttään.
Te hoitajat ja lääkärit jotka hoidatte hommanne väheksymättä potilasta, kiitos siitä. Teette arvokasta työtä.
Sen sijaan paskamaisille lääkäreille ja kylmäkiskoisille hoitajille mulla ei riitä ymmärrystä. Mikä kohdallasi on mennyt pieleen, miksi olet hoitoalalla jos parantaminen ei kiinnosta? Ajattelepa asiaa siltä kantilta että olet itse sen potilaan tilalla jota väheksyt, nöyryytät kenties jätät heikolle hoidolle, jota ei ehkä tutkita lainkaan... miltä se tuntuisi omalle kohdalle, jos hätä on suuri ja vastassasi olisi itsesi kaltainen hoitoalan ihminen?
Ja miksi sinua arvon hoitaja tai lääkäri kuuluisi hoitaa paremmin kuin tavallista potilasta? Hoitakaa itseänne samoin kuin potilaitanne jos kerran tuotatte hyvää hoitoa. Yhtä vähän ja yhtä hitaasti. Tee itselle se mitä teet muille.
Tuskinpa Sote-uudistus ainakaan parantaa tilannetta. Pelkäänpä että hoitoa saa vai suurilla paikkakunnilla ja jos on rahaa millä maksaa. Ne kenellä ei ole rahaa maksaa jäävät Herran haltuun kuten Kuusamon tk:ssa. - rajalla_käynyt
Kyllä kuusamon tk:ssa on osaavat hoitajat. Nää " lääkärit" joilla on vielä korvantaukset märkänä niin ovat ulkona kuin lumiukot. Myös näiden nuorten lääkärien alkujen asenne ihmetyttää,,,, mistä se kumpuaa. Itse menin juhannuksena tutkimuksiin sillä seurauksella jouduin oys:iin. Jos lääkärinä ois ollu Esa Laiho niin CV:ssä ois ollu yksi tapon yritys lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916