Toivottavsti sulla on

seolisioikein

Nyt oikein paha mieli. Olet sen ansainnut ku tse aiheutit mulle kärsimyksen.

22

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimullaole

      Kiitos vaan toivomuksesta :)

      • pitilukea

        Siis VUOSIEN kärsimyksen


      • suakukaanusko

        Valepukki!!!


      • epärehelliselle
        suakukaanusko kirjoitti:

        Valepukki!!!

        Valehoro!!!


      • epätoivoiselle

        nimim epärehelliselle itse olet kun kuitenkin uikutat jossain toisessa ketjussa samaanaikaan ja veistelet ties mistä puista , kallioista ja smaragdeista, hyi olkoon.
        lässytyslöylyä lissää ei tunnu missään


      • palstaharhoissasi
        epätoivoiselle kirjoitti:

        nimim epärehelliselle itse olet kun kuitenkin uikutat jossain toisessa ketjussa samaanaikaan ja veistelet ties mistä puista , kallioista ja smaragdeista, hyi olkoon.
        lässytyslöylyä lissää ei tunnu missään

        Taas valehtelet!!!


    • Jospasesiitä

      Eipä oikein aikuismaiselta kuulosta, sussa itsessäs on kasvun paikka, ymmärrät sen sitten, kun olet käynyt tunteesi läpi ja hyväksyt tilanteen.

    • hauskoivastauksii

      jokainen vastaaja samaistuu aloitukseen koska vastaa, muuten hyppäis seuraavaan viestiin.

      • Jospasesiitä

        Ei samaistu, vaan kertoo mielipiteensä ja antaa näkökulmaa ap:n ahtaaseen silmä silmästä-hammas hampaasta ajatusmaailmaan.


      • eipäsvaan
        Jospasesiitä kirjoitti:

        Ei samaistu, vaan kertoo mielipiteensä ja antaa näkökulmaa ap:n ahtaaseen silmä silmästä-hammas hampaasta ajatusmaailmaan.

        luulee alotuksen olevan itelleen ja siksi vastaa.


      • Jospasesiitä
        eipäsvaan kirjoitti:

        luulee alotuksen olevan itelleen ja siksi vastaa.

        Ihan turhaan yrität vääntää ja kääntää, itse ainakin selvittelen suhteeni reaalielämässä, en tällä palstalla. Täällä on kuitenkin samassa tilanteessa olevia ihmisiä, joiden kanssa voi jakaa mielipiteitä sekä antaa uutta näkökulmaa tilanteeseen, jossa ihminen on.


    • Katuvainenmies

      Sen verran huono kun haluat selkeästi että mulla jatkuis surkeus. Muistutat ihan tahallaan. Toki kadun että moiseen ryhdyin. Naurettavaahan se oli ja nyt hävettää. Osaltani aiheutin myös sinulle pahaa. Varsinkin jos et ole aikaisemmin tälläistä harrastanut. Sun mainehan siinä kärsii. Onneksi kovinkaan moni ei ole tietoinen meidän mokasta. Ollaan hissukseen ja unohdetaan tämä episodi. On muutoinkin kiusallista kanssakäymistä. Koitetaan pärjätä. Lohtuna sulle että minä kannan raskaamman petoksen jälkimainingit varmaan vuosia joten nauti edes siitä. Tiedoksi sulle tämä kun en voi sitä sanoa sinulle.

      • Jospasesiitä

        No voi voi, taitaa olla varattu mies kyseessä. Se on hyvä, että omatuntosi kolkuttaa ja tunnet edes jotain syyllisyyttä sekä olet siten menossa terveempään suuntaan ihmisenä. Se on luonnollista, että sulla on huonot fiilikset, olethan itsekin omalla käytökselläsi aiheuttanut pahaa, muista kuitenkin jossain vaiheessa antaa anteeksi hänelle ja itsellesi, että voit kasvaa ihmisenä taas pätkän verran ja ottaa opiksi tapahtuneesta. Eikä kannata näiden palstojen kautta purkaa sitä juttua ja jättää toista hiljaisuuteen, vaan oikeasti laittaa jäähyväiset ko. ihmiselle normaalia kautta, niin itsekin heräät todellisuuteen siitä, että juttunne on ohi. Ja sen jälkeen voit myös poistua tältä palstalta kaipailemasta.


    • kummasti

      Tiedoksi vaan. Me ei enää nähdä ja hyvä niin. Kyllä helpotti.

      • auttaapäätöksessäsi

        Tällaiset avautumiset tänne anonyymille palstalle ovat raukkamaisia ja jos haluat todella juttusi päättää reaalielämässä, niin laitat sen suoraan hänelle ja päätät.


    • kärsikärsi

      Itse itsellesi aiheutit liehittelemällä varattua miestä.

      • ldldididjd

        Olikohan nyt naiselta miehelle ettei olis ollut naiselta naiselle tai mieheltä naiselle?
        Toiseksi,varatut ne vasta yrittääkin.Ei kannata päästää baari tiskille muna pystyssä tai edes sallia puhelimen käyttöä pettäjät ovat sexiaddikteja


    • MitessitNaamapannaan

      Minulla olla hyvä mieli:)

    • kutenlupasin

      Fisut alkaa olla sumpussa. Laadimme jo porukalla lappuja :)

      • hejå_

        Jessss!!!!!!


    • hyvällämielellä

      Hyvä mieli mulla on. Toivotaan samaa sinulle.

    • Edrftgl

      Ei ole sitten multa tämä. En mä sulle mitään pahaa toivo. Kunpa vain näkisit asioita minunkin näkökulmastani. Meitä on tässä kaksi yhtä syyllistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe