Kihniöläiset juovuksis.

riikii

Kihniöläiset uskovien jälkeläiset ajelee autolla juovuksis ja mellastaa muutenkin humalassa ja rikkovat paikkoja. Herra jumala.

25

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi_että

      Vaikuttaa normaalilta persupaikkakunnan elämältä.

    • viivalla

      kuka oli humalas autolla hei, kertokaa nyt minullekkin. Oliko ajellut jo
      kauankin juovuksis??

      • vvee

        Olisko herra kivinen


    • liimaa

      jaa että kivinen. Oliskos ollut herra liimahumalas. kivinen oli kuulemma kotona. Kyllä ny on uskovaisten jälkeläinen eiks vaan?

    • Turvaa

      Kihniössä on tilastollisesti vähän rattijuoppoja saatu kiinni.Niinhän on sanottu jotta juovuksissa saa ajaa kunhan ei kiinni joudu.Ja mitä se kenellekkään tekee jos joku ajaa vähän nauttiseena kunhan jää alle 0,5.Pitäkääpä omista asioistanne huoli mitä se toisille tekee kukin taaplaa tavallaan.Onko kateutta tässä nähtävä.Siihen saa avun lähikaupasta tai alkosta.olkaa hyvä.

    • kuukaa

      Kyllä minä ainaskin kyttään ja soitan heti poliisit jos vaikka vain epäilen että olis juovuksis. Poliisit sanoivat että aina pitää soittaa vaikka vain epäilee että on juovuksis.

      • taidat_olla_manne

        Voi vittu mikä urpo sinäkin olet 😁


    • kääkä

      Kylä kärähdät sinäkin jos ajelet juovuksis saat olla siitä asiasta varma.
      Vaikka saankin sinun sukulaiset vihamiehiksi kun niitä on joka paikassa mutta poliisit soitan heti jos juovuksis ajellaan.

      • verhontakaakyttääjä

        En usko että uskallat.
        Kylillä puhuvat että oot pelkuri paskahousu.


    • ruukii

      Poliisit tuloo jos juovuksis ajellaan se on varma. Juoppoja ei tarvita teillä ajelemassa. Pelätä ei vaan soitetaan poliisille jos juovuksis ajellaan ja katselen sillä silmällä kuka on alkoholisoitunut.

      • Vanha_Juappo

        Ei polliisit tule kun ne tietää että sä näät harhoja.
        Kylillä puhuu että sä oot ite vanha juappo ja näät ja kuulet omias.
        Tavalliset ihmiset ajelee sun ikkunas alla ja sää luulet että ne on humalassa.
        Hehheh....


    • hulevesiä

      Niinhän sinä kurkkulaulaja luulet mutta heti soitan poliisit kun vain epäilenkin juopon olevan ratissa. Poliisit on sanonut että kuuluu kansalais velvollisuuteen kytätä ratti juoppoja ja niin teen heti soitan poliisille.

      • olet-ite-juovuksis

        En usko että uskalla soittaa.
        Itse ajelet juovuksis ja oot juovuksis nytki.
        Et siis uskalla soittaa kakkahousu.


    • hyypyy

      Sinä paikallinen kurkkulaulaja luulet olevasi kova hemmo mutta poliisit soitetaan heti jos juoppoja ratissa nähdään. Meidän ryhmä lisääntyy ja tullaan valvoon näitä asioita.

    • mari_nella

      Höpö höpö😂
      Sinä puusilmä toukohousu oot ite nii juovuksis ettet erota rattijuoppoo oravasta.
      Aamusta asti oot nytki ryypänny tauotta ja luulet tunnistavas jos joku ajaa juovuksis.
      Kihniössä ei ole kukaan koskaan ajellu juovuksis.

      • soriiiiii

        Oot oikeess kurkkulaulaja.
        Mä oon vaan kateellinen noille uskovaisil ku ne menestyy ja niil on kaikkee mitä mulla ei oo.
        Niitte jälkikasvu ajelee hienoilla autoil ja siks mä yritän pilata niitte maineen ku mua harmittaa.
        Ei tääl oikeesti kukaa ajele humalas tai juovuksis.
        Sori vaan ku oon sellasta väittäny.


    • kuuraa

      ei uskovat juovuksis ajele eikä juopottele virallisesti eikä niistä puhuta.
      Eikä saa puhua mutta kannattaa pitää silmällä jos ovat astuneet korkinpäälle ja ajavat autolla niin poliisit vaan perään ja heti.

      • hööpöpöö

        Höpöhöpö.
        Sinä puusilmä toukohousu et ymmärrä näistä asioista mitään.
        Mee takas peräkammariin vaan häpeemään että oot olemassa äläkä puutu isojen poikien leikkiin.


    • kaakuu

      Tuleppas isoopoika juovuksis autolla niin minä käräytän sinut ja poliisisetä puhalluttaa isoonpoijan ja lähtee kuule se kortti jos semmoinen sinulla on tai jos ei ole niin rattijuopon arvonimi odottaa.

      • viinamäkinen

        Älä sinä lammasta nussiva toukohousuinen puusilmäinen ryynipora vingu.
        Sinun ilmootukset on yhtä tyhjän kanssa.
        Kukaan ei usko sinun ilmootuksiisi eikä kukaan tuu niitteen takia mihinkään.
        Sulle nauraa naurismaan aidatkin ja juopot ajelee kun ajelee jos tahtoo.


    • kyyiä

      Joko siellä on alettu nussiin eläimiä nekin on pian sukua teille niin kuin kaikki muutkin. Lammaskin on pian juovuksis ja saa soittaa poliisit. Juovuksis ajo on nyt erikoisen vaarallista kun on maahan muuttajien lapsia liikkeellä paljon. Nyt ei juopotella hyi.

    • pitäkää_tunkkinne

      Jaa että tällaisia Kihniöläiset ovat. Onnea teille ja yhteisöllenne.

      • kuuukaaa

        Oletko humalas kun tuollasia puhut vai oikeinko juovuksis?
        Ettet vaan olis uskovaisten jälkeläisiä.
        Nyt minä puusilmäinen lampaanköyrijä taidan susta ilmottaa poliisille.
        Meitä homoja on jo monta jotka kytätään ja meille on sanottu meditastiossa että pitää heti soittaa poliisille jos vain epäilläänkin että joku on alkoholisti.


    • pullua

      Onko kihniöläiset viety hoitoon alko parantolaan vai pelaavatko pallua maahan muuttajien kanssa.

    • maaamuuu

      Maahanmuuttajat ei oo ainakaan humalas tai juovuksis.
      Niistä ei tartte vasikoida poliisille.
      Mutta jos joku kantakihniöläinen ajelee juovuksis tai humalas ni heti soitan.
      Pistorasiasta kuiskivat mulle että jos on vähänkin alkoholistin näköinen ni ei saa pelätä vaan heti soittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe