mitä mieltä maahanmuuttajista ?

wtffinland

Otsikko jo sen kertookin. Oletteko miettinyt kuinka paljon rahaa menee maahanmuuttajien hoitoon yms ? Varmaan onkin mutta sairainta tässä on se että maahanmuutto porukassa löytyy näitä sekopäitä ketkä raiskaa yms niin suvakit puolustaa niitä viimeseen asti ? Miks ei puolusta niitä ketkä tarvii sitä puolustusta esim se perhe jonka isä on kuollu sodassa ja äiti lapsen kanssa pakoon tullu ? Miks ei valtio käännä selkää näille raiskareille yms ja jätä niitä rahatta kadullr niiku joitaki suomalaisia joita on paljon ? Mietoskelen vaan. Ja mitä vähemmän pätemistä siitä että maahanmuuttajat on "enkeleitä" nii sen parempi. Islam on syöpä

17

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos minä hyödytön ihminen menisin toiseen maahan elämään hyödyttömästi ko. valtion kustannuksella ja saisin silti pelata puhelimella ja tupakkaa polttaa, voisin mennä vaikka Norjaan tekemään sitä, niin eikö olisi rehellisyyden nimissä parempi että Norja ei ottaisi minua sinne? Tai no olisihan se kivaa jos meitä samanlaisia olisi siellä muitakin sitten siellä notkumassa niin en tuntisi itseäni niin ulkopuoliseksi. Iskisin kaikki Norjattaret ensimmäisenä, menisin ehkä naimisiinki heti jos joku huolis. Meidän lapsista tulisi luultavasti samanlaisia vätyksiä kun minustakin kun antaisin esimerkkiä valtion rahoilla notkumisesta. Pitäisi opetella heti Norjaksi sanomaan: sinä olet kaunis tyttö. Voisin opettaa sen sitten kavereillenikin ja meillä olisi hauskaa tupakoida ja huudella tytöille, rumaksikin voisin moittia rumia naisia ja nauraa päälle.

      • jdjdjdjdjdjfxnxl

        No sulle se vissiin on sama koska oot ittes mielestä hyödytön


    • DRW84

      Eiköhän tuo maksa useita miljardeja ja tulevat lapsemme kiittävät kun saavat maksaa aivan turhasta tullutta velkaa ja elää vaarallisessa maassa

    • ov185

      Sanoppa muuta. Luulis et tää vähä rauhottuu tää tilanne et ruvettais tekee asioille jotaki mut seki jää nähtäväks.

    • lgdgj

      Eihän maahanmuuttajatkaan ole mikään homogeeninen ryhmä, vaan siihen mahtuu monenlaisia yksilöitä. Toiset ovat ihan ok, ja heistä voi olla jopa iloa ja hyötyä Suomelle joskus. Toiset eivät.

    • fddsdf

      Sattumaan ei kannata luottaa.

    • en.tykkää.minäkään

      Mitäkö mieltä? Hesarin sivulla A5 tänään Annukka Oksasen kolumni "Tanskan äärioikealta puskee uusia puolueita". Jotkut eivät vaan tykkää ja heitä on yhä enemmän.

    • Ikutursa

      Suomi on kansalaistemme maa. Eikä tietenkään muiden maiden kansalaisten. Se vain pääsi hetkeksi unohtumaan angela merkelin takia. Mikä älytön episodi tämä on ollutkaa!

      Rajat takaisin! Pakolaiset ulos eikä yhtäkään enää sisään!

    • ic174

      Nyt osuit naulankantaan. Suvakit on yks mitä en ymmärrä

    • SaatanaPerkele

      On tässä sinunkin lorvimiset jouduttu maksamaan. Kaivelit pelkästään nenääs äikän tunneilla. Sut pitäis ruoskia saatana pystyyn, MINÄ maksan verovaroilla MEIDÄN kouluista.

      • kfkfkfkcjcid

        Mistä nii päättelet et oon lorvinu ? Pakolliset koulut käyny ja nyt työelämäs? Hyvähyvä


    • asdfasd9371

      Ja myös näitte ählämien jotka on maailman syöpä... suvakit ja ählämit vaa omaan maahansa raiskailee toisiaa ku ei niist suvakeista oo ku maan pettureiks ... kiitos

    • 3419763818

      Allah akbar vaan kaikille

    • petteriorpo

      Maassa vaan tavalla.. suvakit ja ählämit pitäs ruoskia ku ei ymmärrä yhteisen hyvästä hevon vittuukaa.

    • EiMaahantulijoita

      Kaikki maahantulijat/maahanmuuttajat ovat syöpiä: muslimit, buddhalaiset, taolaiset, hindut jne. Tulee ne sitten itä-aasiasta tai afrikasta tai siltä väliltä, niin samanlaisia ongelmia ne kaikki ovat tuoneet ja yhtä paljon. Kuten vanha sanonta kuuluu "Sama paska eri pussissa"

    • Tervohaisee

      Ne on ihan perseestä. Eivät puhu kieltämme, eivätkä osaa olla hiljaa kauppajonoissa jne. En tykkää yhtään niistä.
      Sensijaan eimuslimitaustaiset kinuskit ja venakot eivät ole itselleni koskaan olleet ongelma. He ovat kuin mekin. Tavallisia tallaajia.

    • Oikeistoduunari

      Arabimaista (Irak, Iran, Syyria jne) tulija ovat työnantajien mielestä tervetulleita, koska arabit on ainut euroopan ulkopuolelta tullut ryhmä josta metalliala ja muu teollisuus on hyötynyt ja vielä pienellä palkalla. Se on totta että 2015 alkanut ryntäys on paha asia ja kun vielä ne tulijat on aivan muualta kuin Irakista ja Syyriasta, vaan paljon kauempaa (jotka ovat taas laiskoja). Kun "ilmastopakolaiset" itä-aasiasta aina afrikkaan saakka tulevat, niin sitten vasta sossujonot pitenevätkin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe