Millaista kaverin vaimoa/naista arvostatte?

Tyt78

Millainen kaverin tyttöystävä/vaimo herättää miehissä arvostusta? Millaisesta naisesta ajattelette, että ompa kaveri saanut mukavan mimmin itselleen? Millainen luonne naisessa? Tai millainen käyttäytyminen porukassa? Millaisesta kaverin mimmistä miehet ajattelee, että on kiva viettää aikaa sen kaverin tydyn kanssa? Ehkä jopa aattelee, että saisimpa itse tuollaisen vaimon :) . Joo, ulkonäköasiat lienee niin arvattavia, että jätetään ne tästä nyt pois. :)

9

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainehansetärkein

Kunhan kunnollinen on eikä pilannut mainettaan mistä voisi vääntää paskaa. Silloin voi arvostaa kaverin akkaa että on löytynyt kunnon naisen.

• Kiira257

Onko miehelle tärkeää että kaverit arvostaa akkaa ja että kaverit aattelee sun löytäneen kunnon naisen?

• voehitto

Öyh mitä paskaa. Vaikka olis miten väännetty paskaa selän takana muijasta. Kiinnostavan ja arvostettavan tekee hänestä se miten kohtelee mua jos vaikka kahvilla kipasen. Nalkuttava tiejyrä ei saa mun sympatioita vaikka kuinka olis näennäiskilttinä ja uskollisena pysyvää sorttia!

• Tieonneenko

Rehellinen,ehkä samoja asioita harrastava,joskus kainalossa kiehnäävä,ei mikään määräilevä.
      Tavallinen,puhe ja keskustelutaitoinen,tavallinen,iloinen mussu.
      Myös periksiantamisen vara pitää ihmisellä olla.

• Sellasta joka ei sekaannu ukkojen juttuihin ja menoihin...

• renttupöllö

Ei voi kuin arvailla mikä ajatus on kysymysten takana....

Yhtä realistista kysyä mikä lisuke sopii parhaiten ruokaan?! Omppuhilloa coutree pihville ja punaviinikastiketta kaurapuuron päälle...

Lähinnä tulee mieleen homoseksuaalin miehen/pojan suunnitelma löytää "oikeanlainen" tyttöystävä tai "tyttöystävä" joka haluaa kovasti soluttautua piiriin....

" Ehkä jopa aattelee, että saisimpa itse tuollaisen vaimon :) "

Kannattaa olla suorempi niin elämä on helpompaa ja vastaukset nopeampia suurissa kysymyksissä.

• bgnfdgklmfdg

Rehellinen, ei puhu kuulemistaan asioista kolmannelle osapuolelle, mukava muttei flirttaava, osaa kuunnella eikä ole ns. höpöttäjä jne.

• rahaanzzy

Arvostan Ratikan kumivaimoa syvästi

Kaunis, kuin nukke--ei kälätä--eikä syö Ratikan viimeisiä riisejä

Hänestä otan itselleni vaimon heti, kun saan sen nuken ohjelmoitua

pöllimään Ratikan lompakon

• eräsmies-

ihan samanlaista kuin ketä tahansa naaraspuolista kulkijaa.

Eli arvostan avointa, inhimillistä tyyppiä, joka uskaltaa näyttää tunteensa ja joka on kokeilunhaluinen intohimoinen seksuaalinen olento. Tykkää hieman myös söpistellä sohvalla kainalossa, muttei kuitenkaan koko ajan.

Tuollainen nainen kun kaverilla on, niin olen kaverin puolesta onnellinen.

Mulla on yksi hyvä kaveri kenellä on tuollainen nainen ja pikkaisen olen kyllä kateellinenkin. (Onneksi on niin hyvä kaveri, etten pahasti.) Mistähän mulle saatais tuollainen nainen? Nykyinen ulkokultainen tapaus ei vastaa käsitystäni kaikilta osin onnellisesta parisuhteesta :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe