Skorpioni ja luonteen hankaluus

Aumoonskor

Olen siis Skorpioni ja hyvin ehdoton ja vaikea luonne, lisäksi erakko. Astrologini mukaan Skorpionin merkin osuus luonteessani on erityisen voimakas. En osaa olla rento vaan usein jatkuvasti varuillani ja kontrolloin itseäni.

8

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9-2017-

      Skorpioninainen on ainakin seksikäs, salaperäinen ja hänen silmänsä on kauniit, mystisen hypnoottiset.
      Heillä on taipumusta salailuun, ei tahdo kertoa tunteistaan, Jos kovin hänen asioistaan utelee siirtyy hän puollustuskannalle.. ei kerro mitään. Ennemmin poistuu paikalta. Muuttuu kylmäksi. Jopa jäätävän tunteetomaksi. Odottaa vain että kohta tulee täältä tappavapisto jos et jätä rauhaan.

      "Älä murjota , sillä et koskaan tiedä kuka rakastuu hymyysi"

    • aurinkonouseehuomennakin

      Jos elämänsä perustaa uskoon jonkin astrologin horoskooppitulkintaan tai muihin eri hihhuliuskontoihin, varmaan jääkin yksin?
      Olen tuplasti; nouseva ja kuun skorpioni, auringossa keikun neitsyt-vaaka rajoilla. (= siis muka tosi vaikea ihminen?)
      Elämä on joskus haasteellista. Viihdyn hyvin itseni kanssa, mutta en ole erakko, halutessani saan aina seuraa...
      Usko itseesi, äläkä horoskooppeihin!

    • jalkatyöläinen

      seurustelen skorppari naisen kanssa todeta täytyy hankala ja vaikea luonne viel lisäksi liian shdoton ei tule vastaaan asioaissa vaan pitäää oman näkökantansa vaikea tapaus

    • Olen aurinko härkä, koti on linnani. Mielenterveysongelmia ollu mulla koko ikäni ja lievää autismin kirjoa. Älykkyyteni vaihtelee, päivästä toiseen.
      Välillä oon semmonen putkiaivo.
      Horoskoopit on mielenkiintoisia.
      Paha sanoa onko totta vai ei.
      Vaikka moni meistä häristä sanoo olevansa vahva, niin todellisuudessa me olemme yksi horoskooppiradan heikoimmista ihmisist.
      Tutkimusten mukaan moni härkä kärsii mielenterveysongelmia ja olemme usein myös kiusattuja ja aika moni härkä tappaa myös.
      Ei kaikki mutta näin brittiläisen tutkimuksen, jonka mukaan härkä ja rapu tappavat eniten.
      Syynä tunnepuolen ongelmat, sillä ravut ja härät loukkaantunut tosi herkästi ja voivat silloin riistää toiselta ihmiseltä hengen.
      Luin siitä. Kadotin linkin. Pahimpia psykotappajia ovat taas kuulemma skorpionit ja oinaat, joilla on luonteessa psykomaisuutta, samaan lisään vaakamerkkiset, jotka voi tappaa henkisesti sinut salamannopeasti ja ne vaaat ei reagoi mitenkään sanasodassa, ne voittaa aina.
      Kokemusta on kouluista vaakapojista, kamalia luonteita, tappoivat minut henkisesti ja vielä tänäki päivänä voin pitää itseäni supertyhmänä ihmisenä.
      Härkä mun merkki on itsepäinen, mutta kovin hauras, särkyvä enkeli.
      Skorpionin myrkyllisyydestä olen jotain kuullut kyllä.
      En tunne kovin monia skorppareita.
      Härät ovat heikkoja, sen voin myöntää aurinkohärkänä.

      • Yksi_skorpioni

        Olen itse skorpioninainen. Niistä laskevista, nousevista merkeistä, tai aurinkomerkeistä, tai siis astrologiasta en tiedä mitään. Koska pidän sitä aika pitkälti taikauskona. Joskus olen kuitenkin lukaissut omaa merkkiäni koskevia kuvailuja. Osa piti aivan täysin paikkaansa. Intohimoinen, erittäin hyvä sängyssä, aistillisuus ja nautinto tärkeää. Myös se piti paikkaansa, että jos joku pettää minut, en koskaan sitä unohda. Siis kostonhalu ja sen toteuttaminen heräävät skorpparissa aika nopeasti. On skorppareissa hyviäkin puolia. Oikeudenmukaisuus, tasapuolisuus, sekä ihmisoikeudet ovat tärkeitä. Samoin skorpparit ovat yleensä aika uskollisia niin perheelleen, kuin kumppanilleen. Skorppareilla on vain niitä joitakin huonoja puolia, kuten taipumus ajatella asioista varsin synkästi. Kyynisyys ja mustavalkoinen ajattelutapa taitavat seurata skorppareita vähän aina. En kuitenkaan tunnista itsessäni edellä kertoman nimimerkin "näkymätönmies82" sitä näkemystä, että skorpparit olisivat psykopaatteja. Saatan vetäytyä suojamuurin taakse suojellakseni itseäni hyväksikäytöltä tai pettymyksiltä. Joka voi vaikuttaa ulkopuolisesta tunnekylmyydeltä, tai tunteettomalta. Sitä skorpparit eivät koskaan ole.
        Totta on se, että he saavat joskus hyvin helposti raivokohtauksia ja suuttuvat siis herkästi. Pettämistä ja loukkaamista he eivät näet voi sietää ja hyväksyä. Joskus viha voi saada vallan, ja miksi ei, kyllä se varmaan voi johtaa vaikka mihin. Mutta yleensä skorpioni-merkkinen rauhoittuu aika pian. Koska jos saa olla rauhassa, kaikki tunnemyrskytkin menevät ajallaan pois.
        Skorpionimerkkiä pidetään horoskooppimaailmassa kaikkein negatiivisempana. En tiedä, mistä se oikein johtuu. Itse olen sitä mieltä, että ennemminkin huono onni tuntuu seuraavan ja olevan elämässä aina läsnä.

        Jokaisessa ihmisessä on niin hyvät, kuin huonot puolensa. Oli sitten merkiltään mikä tahansa. Itse en laittaisi näille horoskooppi ja astrologiaa-asioille liikaa huomiota. Jokaisen ihmisen elämänkokemuksilla ja kasvu ja lapsuuden perheolosuhteilla on enemmän merkitystä ja vaikutusta ihmisen elämälle, ajattelulle ja näkemyksille.
        Meissä jokaisess olevat hyvät ja positiiviset ominaisuudet pitää vain aina nähdä ja huomata.

        Itselläni oli vaaka-merkkinen isä. Ja kuittaan täysin "näkymätönmies82" näkemyksen vaa´oista. Oma isäni oli ainakin hyvin suuresti despoottimainen, julma, ja ankara, niin henkisesti, kuin fyysisesti. Etenkin sanallisesti loukkaava. Haukkui meidät muut perheessä olevat aina pystyyn. Hänen sanansa oli laki, ja mitä hän päätti, muiden piti tehdä, nk. hän halusi. En tiedä, mikä häntä oikein vaivasi. Mutta ainakin minun lapsuuteni meni aivan täysin pilalle hänen takiaan. Kaikki ne vietetyt vuodet hänen kanssaan tuhosivat ja romuttivat minun itsetuntoni aivan kokonaan. Se mitä hyvää isässäni oli. Koska jotakin pitää jokaisesta edes yrittää nähdä.
        Hmmm. ainakin hän oli hyvin ahkera ja työteliäs mies. Joka teki kaikkensa perheensä eteen.


      • Yksi_skorpioni kirjoitti:

        Olen itse skorpioninainen. Niistä laskevista, nousevista merkeistä, tai aurinkomerkeistä, tai siis astrologiasta en tiedä mitään. Koska pidän sitä aika pitkälti taikauskona. Joskus olen kuitenkin lukaissut omaa merkkiäni koskevia kuvailuja. Osa piti aivan täysin paikkaansa. Intohimoinen, erittäin hyvä sängyssä, aistillisuus ja nautinto tärkeää. Myös se piti paikkaansa, että jos joku pettää minut, en koskaan sitä unohda. Siis kostonhalu ja sen toteuttaminen heräävät skorpparissa aika nopeasti. On skorppareissa hyviäkin puolia. Oikeudenmukaisuus, tasapuolisuus, sekä ihmisoikeudet ovat tärkeitä. Samoin skorpparit ovat yleensä aika uskollisia niin perheelleen, kuin kumppanilleen. Skorppareilla on vain niitä joitakin huonoja puolia, kuten taipumus ajatella asioista varsin synkästi. Kyynisyys ja mustavalkoinen ajattelutapa taitavat seurata skorppareita vähän aina. En kuitenkaan tunnista itsessäni edellä kertoman nimimerkin "näkymätönmies82" sitä näkemystä, että skorpparit olisivat psykopaatteja. Saatan vetäytyä suojamuurin taakse suojellakseni itseäni hyväksikäytöltä tai pettymyksiltä. Joka voi vaikuttaa ulkopuolisesta tunnekylmyydeltä, tai tunteettomalta. Sitä skorpparit eivät koskaan ole.
        Totta on se, että he saavat joskus hyvin helposti raivokohtauksia ja suuttuvat siis herkästi. Pettämistä ja loukkaamista he eivät näet voi sietää ja hyväksyä. Joskus viha voi saada vallan, ja miksi ei, kyllä se varmaan voi johtaa vaikka mihin. Mutta yleensä skorpioni-merkkinen rauhoittuu aika pian. Koska jos saa olla rauhassa, kaikki tunnemyrskytkin menevät ajallaan pois.
        Skorpionimerkkiä pidetään horoskooppimaailmassa kaikkein negatiivisempana. En tiedä, mistä se oikein johtuu. Itse olen sitä mieltä, että ennemminkin huono onni tuntuu seuraavan ja olevan elämässä aina läsnä.

        Jokaisessa ihmisessä on niin hyvät, kuin huonot puolensa. Oli sitten merkiltään mikä tahansa. Itse en laittaisi näille horoskooppi ja astrologiaa-asioille liikaa huomiota. Jokaisen ihmisen elämänkokemuksilla ja kasvu ja lapsuuden perheolosuhteilla on enemmän merkitystä ja vaikutusta ihmisen elämälle, ajattelulle ja näkemyksille.
        Meissä jokaisess olevat hyvät ja positiiviset ominaisuudet pitää vain aina nähdä ja huomata.

        Itselläni oli vaaka-merkkinen isä. Ja kuittaan täysin "näkymätönmies82" näkemyksen vaa´oista. Oma isäni oli ainakin hyvin suuresti despoottimainen, julma, ja ankara, niin henkisesti, kuin fyysisesti. Etenkin sanallisesti loukkaava. Haukkui meidät muut perheessä olevat aina pystyyn. Hänen sanansa oli laki, ja mitä hän päätti, muiden piti tehdä, nk. hän halusi. En tiedä, mikä häntä oikein vaivasi. Mutta ainakin minun lapsuuteni meni aivan täysin pilalle hänen takiaan. Kaikki ne vietetyt vuodet hänen kanssaan tuhosivat ja romuttivat minun itsetuntoni aivan kokonaan. Se mitä hyvää isässäni oli. Koska jotakin pitää jokaisesta edes yrittää nähdä.
        Hmmm. ainakin hän oli hyvin ahkera ja työteliäs mies. Joka teki kaikkensa perheensä eteen.

        Jos moittisin sun viestiäisi, oisin tyhmä eli siis ei voi kuin ihailla sun älykkyyttäsi ja elämänkokemuksesi on mua paljon rikkaampi. Sun pointtisi ovat hyvin älykkäit. Niissä paljon näkemystä. Kun luin sinun persoonastasi ja horoskoopistasi, niin ymmärrän nyt paremmin skorppioneja. Ehkä tämä kaikki heikkous ja vahvuus voi selittyä enemmän elämänkokemuksilla.
        Mun kasvattajat isä ja äiti ainaki antoi mulle paljon rakkautta.
        Mutta koulussa mua painettiin alas.
        Mä vain funtsin, että mun aurinkomerkki härkä on heikkomielinen merkki, naapurissa asui toinen nuori härkä, joka oli hauras kuin lasienkeli, sitä kiusattiin kovin ja se hieman jopa radikalisoitui, en itse radikalisoitunut, mutta nykyään tää härkänainen on työelämässä, minä en ole työtätekevä.
        SUN VIESTISTÄSI VAIN HUOMAA SUN ÄLYKKYYDEN JA KOKEMUKSEN.


    • Lämmöllä_skorppari

      Kiitos vastauksestasi. Olen kuitenkin aivan eri mieltä näkemyksessäsi siitä, että olisit muka jotenkin heikko horoskooppimerkkisi, tai minkään muunkaan perusteella.

      En usko, että olet heikko. Olet ehkä herkkä, mutta senkin voi kääntää voimavaraksi. Sinulta löytyy vahvuutta, voimaa ja rohkeutta itsesi sisältä, kun tarve ja eteen tuleva tilanne sitä edellyttää.
      Sinun pitää vain nähdä se. Odotas vain! Olen melko varma, että löydät lähitulevaisuudessa oman tiesi ja sen, millä tavalla parhaiten toteutat itseäsi.

      Olet hyvä, ainutlaatuinen ja tärkeä ihminen. Toista Sinunlaistasi ei täällä ole. Kukaan meistä ei synny ja tule tänne sattumalta, tai turhaan. Jokaisella meistä on jokin tehtävä täällä maanpäällä, jota toteutamme.

    • sxcorp

      Skorppari ja hankala. syyspimeän lapsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe