apukuskin jalkatilaan tulee sateella vettä

rantamaja12334

kia rio hatsback, vm 2004

Ongelma on se että sateella tulee apukuskin jalkatilaan vettä, sen verran että huomaa että matolla on lätäkkö. Jalkojen yläpuolella on puhaltimen moottori ja sieltä vaikuttaa ainakin tiputtavan.

Olen kaatanut moottorilan ja ikkunan välisistä ilmanottoritilöistä vettä ämpärilla ja se lorisee ainakin sadevesikaukalon päädystä ulos lokarien kautta maahan.

Mistä ihmeestä toi vesi pääsee jalkatilaan? Ikävää kun matto kastuu.....

5

2392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfskfjjfdjsfsddkl

Oletko irrottanut ne muovikuoret siitä tuulilasin alapuolelta ja katsonut missä kunnossa peltipinnat siellä ovat? Ettei vain olisi ruostereikä esim. lämmityslaitteen ilmanottoaukon ympärillä ja vesi lorisee sieltä sisään?
      Hyvällä tuurilla ongelmana on vaan puunlehtiä tai hiekkaa tuulilasin alakaukalossa tai "viemäröinnin" alapäässä, todennäköisesti etupyörän ja etuoven välissä alhaalla jossa todennäköisesti on jonkinlainen potero täynnä kuraa. Irrota etupyöränpesästä muovilokari ja katso miten täynnä paskaa se alareuna on. Jos siellä on kuraa niin vesi voi valua tuulilasilta läpi mutta liian hitaasti.

• se_oli_kylläki_ranskis

Kannattaa tarkistaa myös ilmastointi, itselläni entisessä autossa ilmastoinnin putki oli tukossa ja pukkas vedet jalkatilaan.

• ikkremimiN

Eihän sulla muija istu apparin penkillä? Kokemuksesta tiedän, että sattaa olla aika märkänä kun polkee vähän vauhtia kiaan..

• slkjfdklfjklsld

Tärinä alkaa tuntua pillussa kui vibraattori ja kohta alkaa etupenkillä huohotus, sitten on penkki ja lattia märkänä...

• Lateqqqqq

Voi harmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109