Kulutus 7,5L / 100 km.

2.5xtman194kw

8,1 on aiemminkin mennyt ja nyt ajattelin yhden kerran ajella kaikkien tielläliikkujien iloksi 90 km/h max rekkavauhtia,mittarinopeus. No monet tiet oli muutenkin 80 rajoituksen alaisia ja myös 60 maisemareittejä ajellen. Ei kiihdytyksiä vaan koko ajo ennakoivaa. Tuskin tuohon pääsee kaupunkien vauhkossa ilmapiirissä ruuhka-aikaan. 730 km keltaisen valon palaessa tankille ja vielä olisi voinut jatkaa jotain 70 km jos tuo 60 l pitää paikkansa. Joo joo monta tankkausta ja silleen mutta tämä riittää mulle ja ripeälle monikäyttöiselle autolleni kesälomatestiksi.

7

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sevaanonliikaa

Subaru diisel ja keskikulutus 6,1L 130kw ja ripeää menoa ja monoa.

• niist

Pääsin itse nippanappa alle 7 litran (bensa) pihistelemällä. Maaseutuajosta Fore tykkää mutta kaupunkiajo on myrkkyä.

• Mitäväliä

Ei kai kukaan katumaasturinostaja kuvittele ostavansa mitään pisarallapisimmälle ihmettä, kun ostaa katumaasturin. Taitavat auton muut ominaisuudet painaa enemmän.
      Polttoainetta saa bensa-asemalta lisää.

• Lisäystuumintaa

Ei niin ihmettä mutta ihmetyttää kun noin vanhaa tekniikkaa ja kiihtyykin niin kivasti että kuitenkin kulkee tarvittaessa noinkin vähällä. No saisihan sitä voimaa olla enemmänkin edes se 230 kw.

• Ekaneliveto

Moi,
      Olen ajellut 5000km Foresterilla (2litrainen bensa,manuaali). Ajotietokoneen mukaan kulutus ollut sekalaisessa maantie/ kaupunkiajossa 6,8-7,2 litraa/100km. Tietokoneen ilmoitus täsmää myös bensatankilla käydessä. Talven tullen kulutus tuosta varmastikin nousee, mutta olen ollut kuitenkin positiivisesti yllättynyt noinkin kohtuullisesta polttoaineenkulutuksesta.
      Edellisen auton (vag-diesel) kulutus alkoi nelosella, mutta arvostan kyllä Subarun muita ominaisuuksia enemmän (kuin pientä polttoaineenkulutusta).

• Juuppoff

Pisin tankkausväli ollut 2.5xt automaatilla 750km varmasti olisi saanut 800km täyteen mutta ei uskaltanut ihan loppuun päästää. Ajo oli 100% maantietä ja nopeus noin 80-90km/h. Normaalisti tankillisella ennen bensavaloa pääsee 500km-600km

• 73883

Kaupunki vai maantie? Kesä vai talvi, ajotyyli jne? Moni asia vaikuttaa kulutukseen.
      Minulle se kulutus ei ole kovinkaan tärkeää. Muut ominaisuudet kyllä painaa enemmän mm. luotettavuus ja hyvä neliveto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      168
      6559
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      103
      3064
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      103
      1851
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      50
      1575
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      16
      1297
    6. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1290
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      13
      1185
    8. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      31
      1165
    9. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      56
      1140
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      1083
    Aihe