Kulutus 7,5L / 100 km.

2.5xtman194kw

8,1 on aiemminkin mennyt ja nyt ajattelin yhden kerran ajella kaikkien tielläliikkujien iloksi 90 km/h max rekkavauhtia,mittarinopeus. No monet tiet oli muutenkin 80 rajoituksen alaisia ja myös 60 maisemareittejä ajellen. Ei kiihdytyksiä vaan koko ajo ennakoivaa. Tuskin tuohon pääsee kaupunkien vauhkossa ilmapiirissä ruuhka-aikaan. 730 km keltaisen valon palaessa tankille ja vielä olisi voinut jatkaa jotain 70 km jos tuo 60 l pitää paikkansa. Joo joo monta tankkausta ja silleen mutta tämä riittää mulle ja ripeälle monikäyttöiselle autolleni kesälomatestiksi.

7

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sevaanonliikaa

Subaru diisel ja keskikulutus 6,1L 130kw ja ripeää menoa ja monoa.

• niist

Pääsin itse nippanappa alle 7 litran (bensa) pihistelemällä. Maaseutuajosta Fore tykkää mutta kaupunkiajo on myrkkyä.

• Mitäväliä

Ei kai kukaan katumaasturinostaja kuvittele ostavansa mitään pisarallapisimmälle ihmettä, kun ostaa katumaasturin. Taitavat auton muut ominaisuudet painaa enemmän.
      Polttoainetta saa bensa-asemalta lisää.

• Lisäystuumintaa

Ei niin ihmettä mutta ihmetyttää kun noin vanhaa tekniikkaa ja kiihtyykin niin kivasti että kuitenkin kulkee tarvittaessa noinkin vähällä. No saisihan sitä voimaa olla enemmänkin edes se 230 kw.

• Ekaneliveto

Moi,
      Olen ajellut 5000km Foresterilla (2litrainen bensa,manuaali). Ajotietokoneen mukaan kulutus ollut sekalaisessa maantie/ kaupunkiajossa 6,8-7,2 litraa/100km. Tietokoneen ilmoitus täsmää myös bensatankilla käydessä. Talven tullen kulutus tuosta varmastikin nousee, mutta olen ollut kuitenkin positiivisesti yllättynyt noinkin kohtuullisesta polttoaineenkulutuksesta.
      Edellisen auton (vag-diesel) kulutus alkoi nelosella, mutta arvostan kyllä Subarun muita ominaisuuksia enemmän (kuin pientä polttoaineenkulutusta).

• Juuppoff

Pisin tankkausväli ollut 2.5xt automaatilla 750km varmasti olisi saanut 800km täyteen mutta ei uskaltanut ihan loppuun päästää. Ajo oli 100% maantietä ja nopeus noin 80-90km/h. Normaalisti tankillisella ennen bensavaloa pääsee 500km-600km

• 73883

Kaupunki vai maantie? Kesä vai talvi, ajotyyli jne? Moni asia vaikuttaa kulutukseen.
      Minulle se kulutus ei ole kovinkaan tärkeää. Muut ominaisuudet kyllä painaa enemmän mm. luotettavuus ja hyvä neliveto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe