Kulutus 7,5L / 100 km.

2.5xtman194kw

8,1 on aiemminkin mennyt ja nyt ajattelin yhden kerran ajella kaikkien tielläliikkujien iloksi 90 km/h max rekkavauhtia,mittarinopeus. No monet tiet oli muutenkin 80 rajoituksen alaisia ja myös 60 maisemareittejä ajellen. Ei kiihdytyksiä vaan koko ajo ennakoivaa. Tuskin tuohon pääsee kaupunkien vauhkossa ilmapiirissä ruuhka-aikaan. 730 km keltaisen valon palaessa tankille ja vielä olisi voinut jatkaa jotain 70 km jos tuo 60 l pitää paikkansa. Joo joo monta tankkausta ja silleen mutta tämä riittää mulle ja ripeälle monikäyttöiselle autolleni kesälomatestiksi.

7

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sevaanonliikaa

Subaru diisel ja keskikulutus 6,1L 130kw ja ripeää menoa ja monoa.

• niist

Pääsin itse nippanappa alle 7 litran (bensa) pihistelemällä. Maaseutuajosta Fore tykkää mutta kaupunkiajo on myrkkyä.

• Mitäväliä

Ei kai kukaan katumaasturinostaja kuvittele ostavansa mitään pisarallapisimmälle ihmettä, kun ostaa katumaasturin. Taitavat auton muut ominaisuudet painaa enemmän.
      Polttoainetta saa bensa-asemalta lisää.

• Lisäystuumintaa

Ei niin ihmettä mutta ihmetyttää kun noin vanhaa tekniikkaa ja kiihtyykin niin kivasti että kuitenkin kulkee tarvittaessa noinkin vähällä. No saisihan sitä voimaa olla enemmänkin edes se 230 kw.

• Ekaneliveto

Moi,
      Olen ajellut 5000km Foresterilla (2litrainen bensa,manuaali). Ajotietokoneen mukaan kulutus ollut sekalaisessa maantie/ kaupunkiajossa 6,8-7,2 litraa/100km. Tietokoneen ilmoitus täsmää myös bensatankilla käydessä. Talven tullen kulutus tuosta varmastikin nousee, mutta olen ollut kuitenkin positiivisesti yllättynyt noinkin kohtuullisesta polttoaineenkulutuksesta.
      Edellisen auton (vag-diesel) kulutus alkoi nelosella, mutta arvostan kyllä Subarun muita ominaisuuksia enemmän (kuin pientä polttoaineenkulutusta).

• Juuppoff

Pisin tankkausväli ollut 2.5xt automaatilla 750km varmasti olisi saanut 800km täyteen mutta ei uskaltanut ihan loppuun päästää. Ajo oli 100% maantietä ja nopeus noin 80-90km/h. Normaalisti tankillisella ennen bensavaloa pääsee 500km-600km

• 73883

Kaupunki vai maantie? Kesä vai talvi, ajotyyli jne? Moni asia vaikuttaa kulutukseen.
      Minulle se kulutus ei ole kovinkaan tärkeää. Muut ominaisuudet kyllä painaa enemmän mm. luotettavuus ja hyvä neliveto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      39
      4427
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      46
      3224
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3176
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      488
      2812
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      202
      2050
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      145
      1913
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      42
      1592
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1557
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1301
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1242
    Aihe