Yläkertaan muutti tuossa jokunen kk sitten ns. kantapääkävelijä ja hermot alkaa olemaan suht riekaleina kun useana yönä olen herännyt korvatulpista huolimatta kun tämä (ilmeisesti nuori hoikka neitonen) tamppaa klo 1:30 sänkyyn niinkuin 200-kiloinen norsu. Laitoin lähes heti hienovaraisen lapun tämän postilaatikkoon, jossa pyysin vähän keventämään askelta yöaikaan. No eipä ollut vaikutusta. Nyt mietin, että olisikohan ihan naurettavaa jo jos laitan toisen lapun, jos eka nyt sattui menemään jotenkin ohi. Olen kyllä neidon yleisestä käytöksestä ollut päättelevinäni, ettei paljoa kiinnosta muut ihmiset kun rapussakin kolistelee öisin ryyppyretkiltään tullessa niinku ei mitään, joten tuskin auttaa toinenkaan lappu.
Oven taakse tietysti kuka tahansa normaali ihminen jo tässä vaiheessa menisi, ellei peräti olisi mennyt heti alkujaankin naurettavien lappujen sijasta, mutta kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta ja pelkään että nolaan itseni täysin. Jos olen vähänkin kiihdyksissä niin tuppaa tulemaan kaikenlaista änkyttelyä ja takeltelua ja teen todennäköisesti itsestäni ihan naurunalaisen siinä yrittäessäni esittää jotain "pelottavaa ja vaikuttavaa". Otin yhteyttä asiassa myös vuokra-asuntoasioita hoitavaan sihteeriin, joka tarjoutui ottamaan asukkaaseen yhteyttä, mutta ajattelin että tuo nyt olisi vielä raukkamaisempaa kuin ne laput.
Olen jo hakemassa uutta asuntoa (eikä mitään prkl kerrostaloa), mutta aika köyhät tuntuu olevan asuntomarkkinat tällä alueella. Tuntuu että olen kaikin puolin ihan ansassa tämän asian kanssa. Huoh.
Naurettava ongelma
4
135
Vastaukset
- yritävieleläannaperiksi
Onpa sinulla pulma.
Kysy siltä vuokraisännältä että miten meni.
Kysy että voisko edes laittaa kokolattiamaton tai äänieristyksen. Sinä maksat vuokraa ja kyllä sinulla pitää olla oma rauha.
Entä jos kävisit sosiaalihuoltajan tai jonkun muun luona kysymässä. Voit pyytää jotakuta muuta menemään juttelemaan.
Onko sinulla sukulaisia tai tuttavia, jotka menisivät?
Ota kopio kirjeestäsi ja näytä se tai lue/kerro mitä olet kirjoittanut.
Ei tuo oo ollenkaan naurettavaa! - kukuyk
Jännä, ettei useimmat ihmiset valita tuollaisesta. Ei ole omalla kohdallakaan tarvinnut, vaikka olen aina asunut kerrostalossa.
- MinunVerovaroillani
Mähän kävelen vaikka puujaloilla, jos mua huvittaa. Minä olen veronmaksaja.
- hölmövastaus
No olihan kannanotto tuokin!
Ensinnäkään et kävele, toisekseen kyllä sun tarttee ottaa huomioon muittenkin mukavuus ja oikeudet veronmaksajana.
Elä oo noin itsekäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002974136- 122111
- 1841954
- 1041403
- 661239
- 73907
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu56895IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2839Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119777Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59677