Mikä tämä huhu on jostain Jassun uudesta Teksasin papasta? Naimisissa englanrilaisen kanssa, poikaystävä ausseista ja nyt vielä pappa Teksasista??
Onko edes tottakaan?
Jassu ja Teksasin pappa
170
5318
Vastaukset
- suurestinaurattaa
Tämä huhu on Eero sun omasta päästäsi lähtöisin.
- Miksvarte
Miksi et hoe toveri sanaa enää?
- Anonyymi
Miksvarte kirjoitti:
Miksi et hoe toveri sanaa enää?
Amerikassa ei sanota toveri
- Yay_Woohonen
Bongattu viestittely Facesta. Eiköhän kohta laittele kuvia ja sitten lähde woohoottamaan Texasia kohti. Tai sitten ei. Saa toki kenen kanssa vaan viestitellä, mutta Jassun tapauksessa pappatutka on taas käytössä. Kolmen mantereen liitto, siihen ei moni pysty. Yay #kunhanelän #myloves #ouluonkotini
- Bedroom_Taxi
Markun ei ainakaan tarvitse lentää hakemaan Jassua. Kun lentopelkokin on selätetty niin lento Atlantin yli Teksasiin sujuu kuin vettä vaan.
- Anonyymi
Bedroom_Taxi kirjoitti:
Markun ei ainakaan tarvitse lentää hakemaan Jassua. Kun lentopelkokin on selätetty niin lento Atlantin yli Teksasiin sujuu kuin vettä vaan.
Joko on teksas granba tullut ouluun?
- GoodByeAussie
Jostakin se on Markun napannut...Niin tuttavallisesti kirjoitellaan jo facebookissa. Liekö sitten uusin sulhanen vai katoaako kuvioista sekin.
- mielikuvituslentää
Jännä ilmiö palstalla, kun Jassu viestittelee jonkun miespuolisen kanssa, niin jo hän on mielestänne uusi sulhoehdokas.
- töttöröööt
mielikuvituslentää kirjoitti:
Jännä ilmiö palstalla, kun Jassu viestittelee jonkun miespuolisen kanssa, niin jo hän on mielestänne uusi sulhoehdokas.
Jassun tuntien, joo. Jassuhan on tunnettu siitä että vaihtaa miestä useammin kuin mustalainen hevosta. Nyt kun ei oo enää edes seiskatuloja niin tosi kiire. Kannattiko sitä aussia nyt niin paljo kunnioittaa et jäi itse tulottomaksi.
- päiviensäratoksi
töttöröööt kirjoitti:
Jassun tuntien, joo. Jassuhan on tunnettu siitä että vaihtaa miestä useammin kuin mustalainen hevosta. Nyt kun ei oo enää edes seiskatuloja niin tosi kiire. Kannattiko sitä aussia nyt niin paljo kunnioittaa et jäi itse tulottomaksi.
töttörööhän se keksii aina uutta valhetta kehiin, kun ei ole uutta tosiasiaa kerrottavana.
- Yäk.Mäntylä
päiviensäratoksi kirjoitti:
töttörööhän se keksii aina uutta valhetta kehiin, kun ei ole uutta tosiasiaa kerrottavana.
Kaikki töttöröön "keksimiset" ovat osuneet nappiin. Ähäkutti!
- sa4M
osoite Makella viettää enkkuihin??????
- riipparit
päiviensäratoksi kirjoitti:
Jassuhan se keksii satuja ja tarinoita jotka ovat tuulesta temmattuja. Luuleeko että niihin uskotaan, ei todellakaan uskota, pelkästään nauretaan tyhmille jorinoille.
- nätimpikin
mielikuvituslentää kirjoitti:
Naiselle, joka on tositarkoituksella liikkeellä, jokainen mies on potentiaalinen miesystävä. En tosin voi väittää, että Jasmine olisi tuollainen nainen. Toivon Jasminen löytävän onnen, oli sateenkaaren pää sitten Tyrnävällä tai Teksasissa. Jasmin laulaa paremmin kuin Martina.
- voisentään
nätimpikin kirjoitti:
Naiselle, joka on tositarkoituksella liikkeellä, jokainen mies on potentiaalinen miesystävä. En tosin voi väittää, että Jasmine olisi tuollainen nainen. Toivon Jasminen löytävän onnen, oli sateenkaaren pää sitten Tyrnävällä tai Teksasissa. Jasmin laulaa paremmin kuin Martina.
Martan laulamisesta ei kiinnostunu kukaan,ei omaa laulutaitoja.
Matamilla ehkä olisi ollut mahiksia laulajaks,mut ku se laiskuus.
Matamia kiinnostaa vain vanhat papparaiset ja niiden pulskat
lomskat, niistä ei vaan kerry eläkettä, heh.
- vabbadoodoobb
Eipä oo tää Marc aiemmin kommentoinut tai tykännyt Jassun kuvista, joten brand new papparainen Jassun elämässä taas.
- kertakäyttöistä
Markku koittaa kovasti olla mielin kielin Jassukalle...Eiköhän se kohta lähetä lentoliput Patalaiskantielle. Ja palauttaa lötjäkkeen pikapostissa takaisin. Niinhän Jassulle näyttää aina käyvän.
- kunhan_kysyn
Onko hampaita vielä suussa?
- bäääbäää
Markulla on taattu jenkkihymy ja isot valkoiset hampaat...
- elämänsisältöhukassa
Kyllä on sairasta sakkia tällä palstalla.
- sassiinmoppikouraan
Hekla, vittuun täältä riehumasta ja heti!
- niinmuahjawoohoo
elämänsisältöhukassa kirjoitti:
Jassun tekemisiähän täällä ihmetellään, jotka, kieltämättä, ovat melkoisen outoja. Kohujulkisuus piti jättää mut kohta viestitellään tuttavallisesti ja julkisesti uuden papparaisen kanssa. Kohta kai on jo visiitin vuoro, hahahh!
No, Jassun teot ja puheet ei koskaan stemmaa. - oldpapa
bäääbäää kirjoitti:
Markulla on taattu jenkkihymy ja isot valkoiset hampaat...
Kyllä näkyy yksi leego puuttuvan yläleuan vasemmalta puolelta, vai?
- samikset
oldpapa kirjoitti:
Kyllä näkyy yksi leego puuttuvan yläleuan vasemmalta puolelta, vai?
Heklan kanssa onnistuu sitten ykskantaan vishlaaaaaus!
- wouhotin
samikset kirjoitti:
Heklan kanssa onnistuu sitten ykskantaan vishlaaaaaus!
REPS!!!!!!!!!!!
- roskasakkiaoot
wouhotin kirjoitti:
REPS!!!!!!!!!!!
Hankin oikeasti apua. Ihminen joka ei osaa kirjoittaa Helga, 5 vuotiaskin pystyy kirjoittamaan sen nimen oikein. Olet joku läski säälittävä apukoululainen. Saitko Jasminilta pakit ?
- voih.oih.diudau
roskasakkiaoot kirjoitti:
Hankin oikeasti apua. Ihminen joka ei osaa kirjoittaa Helga, 5 vuotiaskin pystyy kirjoittamaan sen nimen oikein. Olet joku läski säälittävä apukoululainen. Saitko Jasminilta pakit ?
-Kiva kun lupaat hankkia oikeasti apua.
-Olikos teitillä käynyt koskaan mielessä, että täällä kirjoitellaan tahallaan nimiä väärin? Oletko huomannut, että täällä annetaan lempinimiä, vieläpä usein osuvia ja hauskojakin?
-Tiedätkö, mikä on Hekla? Monet viisivuotiaatkin tietävät! KVG
-Läskejä saa haukkua. Silloin tuntee itsensä onnistuneeksi ja yksilöksi, vaikka olisikin ulosottovelkainen tyhjätasku ja henkisesti hieman vajaa.
-Minä en oikein jaksa uskoa, että Jassun oven takana jonoksi asti ihmisiä olisi tyrkyllä. Ei kotimaisia eikä ulkomaisia.
Sen verran hyvin on pr-ammattilainen imagonsa töhrinyt, että tuskin tarvitsee yhdellekään suomalaiselle miehelle hänen pakkeja antaa. Persona non grata, etten sanoisi. Ulkolaisistakaan ei häävejä ukkeleita ole tarjolla. Itse en moisia röllipeikkoja panisi, y.ö.k. Mutta makunsa ja tarpeensa kullakin :)
-Oikein hyvää elämänmuutosta ja yksityiselämää Jassulle vaan! Toivottavasti tämänkertainen elämänmuutos kestää kauemmin kuin ne edelliset kuntokuurit ja raitistumiset, ja mitä niitä nyt olikaan. - hiljainenkylätie
elämänsisältöhukassa kirjoitti:
Mitäs vinttikomeroon kuuluu Nolo Muija??
- tittidiididii
sassiinmoppikouraan kirjoitti:
Muistatteko pahanilkisen Hekla Velhon,
esiintynyt muistaakseni Akuankassakin. - kamatlens
sassiinmoppikouraan kirjoitti:
No hekla se siinä vain purkautuu.
- BigInTexas
Teksasissa kaikki on ISOA!! Ei haittaa vaikka olisi vähän VÄLJEMPI värkki!
- vakka.ja.kansi
Siellä värkitkin ovat niin valtavia, että niitä voi käyttää tarvittaessa lentokonehalleina!
#niin#muah# - zoixyx
Ootte hervotonta väkeä! Nauran kippurassa.
- Tuliaisvinkki
Teksasilaiset tekohampaat ovat maailmankuuluja laadustaan.
- Amerikandentis
Olis komiat heklalla ameriikan hanpaat suussa
- oiskosnäin
Jassu se varmaan orimattilan olkinen cowboylätsä päässään ottaa lintupeilin kautta selfieitä kuntopyörän ja pahvisalen virnistäessä taka-alalla. Haaveilee texas-maken kutittavista viiksistä ja samiskeskusteluista texas-maken patiolla?
- virtuaali_lasso
Mummuliivien olkaimet vielä ristiin rastiin kaulan ympärille, niin saa hilattua lollot farkkuliivin alla tukevasti ylös. Jiihaa!
- pilvinenpäivä
Ketä kiinnostaa jonkun luuserin asiat. lol
- kaunispäivä
Jassu löytänyt jostain kontaktipalstalta uuden papparaisen, miksiköhän ei suomalaiset papat kiinnosta, hehehe. Nyt rupesi maailman menoa ihmettelemään, kuvittelee kai kuulostavansa fiksulta, se on Zääs harhaluulo. Fiksu ei päästäisi itseään tuohon tilanteeseen missä Zääs nyt on, ei ammattia, ei työtä, elätyttää itseänsä milloin kenenkin hoteissa, miehet vaan mielessä ja ikuinen lokkeilu. Ei ole tervettä aikuisen naisen elämää, jotain viksahtanut ja pahasti.
- pihi.ukko.ei.kelpaa
Papat etsitään ulkomailta siksi, että kun ne googlaa Jassun, ne näkee kuvat mutta eivät ymmärrä tekstejä. Google-käännöksilläkään niistä ei saa selvää senkään vertaa. Eiköhän Suomen pihit papat jo tiedä Jassun maineen eivätkä tartu syöttiin.
Mä jos olisin Jasmin, niin laittaisin niin paljon plööperiä ja ihan idioottimaisia juttuja sinne naamakirjaan ihan tahallani sekoittakseni "pakkaa" ja yleensäkin juoruämmien kiusaksi. Juoruämmät ja mummojen potkijat pysyvät poissa kaduilta, kun kyttäävät ja purkavat sen pahan olonsa näppiksen välityksellä.
Oikeestiko te juoruilijat uskotte ihan kaiken, mitä joku suoltaa milloin minnekin someen?- viihdeosasto
Relaa nyt vähän Raikku! Hupiahan tämä on.
viihdeosasto kirjoitti:
Relaa nyt vähän Raikku! Hupiahan tämä on.
Mä vähän epäilen, että kaikille noi jutut eivät ole pelkkää hupia. Ne olettamukset/juorut milloin kestäkin tyrkystä ovat heille tyhjän oman elämänsä täyttymys. He kuolisivat, jos eivät pääsisi ruotimaan jotain yhtä tyhjän kanssa julkkista.
Ihan oikeesti mä voisin olla Jasiminina niin pirullinen, että laittaisin muutamia meheviä juttuja ruodittavaksi juoruämmille. Heittäisin jonkun kanssa sovitusti niin härskiä läppää julkisessa osiossa, että juoruämmien suut loksahtaisivat paikoiltaan. Hei oikeesti kanoon nyt. Jos Jasmin haluaisi pitää jonkun "uuden/vanhan" valloituksen salassa, niin miksi se toisi sen julkiseksi naamakirjaansa? Se vedättää juoruämmiä kuus-muna. Juoruämmät ovat ilmaisia markkinoijia ja Jasmin saa taas vähän rahaa kukaroonsa.- railihädässä
Voi Raili reppana, pysy sä pois täältä mölyämästä ja anna meidän pitää hauskaa, miksi rupeat ilonpilaajaksi vai onko sinulla ongelmia, kerro toki.
- viihdeosastoa
RailiSuominen kirjoitti:
Mä vähän epäilen, että kaikille noi jutut eivät ole pelkkää hupia. Ne olettamukset/juorut milloin kestäkin tyrkystä ovat heille tyhjän oman elämänsä täyttymys. He kuolisivat, jos eivät pääsisi ruotimaan jotain yhtä tyhjän kanssa julkkista.
Ihan oikeesti mä voisin olla Jasiminina niin pirullinen, että laittaisin muutamia meheviä juttuja ruodittavaksi juoruämmille. Heittäisin jonkun kanssa sovitusti niin härskiä läppää julkisessa osiossa, että juoruämmien suut loksahtaisivat paikoiltaan. Hei oikeesti kanoon nyt. Jos Jasmin haluaisi pitää jonkun "uuden/vanhan" valloituksen salassa, niin miksi se toisi sen julkiseksi naamakirjaansa? Se vedättää juoruämmiä kuus-muna. Juoruämmät ovat ilmaisia markkinoijia ja Jasmin saa taas vähän rahaa kukaroonsa.Raikku kuule, Jassu on tuon "härski läppä"- kortin jo käyttänyt. Moneen kertaan ja se ei vain enää toimi.
Itseriittoisuudeltaan hän ei kykene mitään tunnustamaan. Ei, vaikka se olisikin ihan arkea lukijalle. Miten helppoa olisikin sympatiseerata ihmistä, joka tunnustaisi, ettei elämä mennyt niin kuin toivoi; tulin huijatuksi, käytin hyväkseni ja nyt kaduttaa, elämäntilanne heitti kortistoon, täytyy hetki pärjätä vähällä... jne.
Julkisuuskiima oli nytkin niin kova, että oli pakko puskea Testerin liikemies-status esiin, vaikka lopulta Jassu oli ainoa, joka satuun uskoi. Se maksoikin sitten avioliiton.
Kyse ei ole ollenkaan lukijan elämän täyttymyksestä vaan esittäjän - ihmisillä kun kuitenkin on rahtunen oikeudentajua takaraivossaan. viihdeosastoa kirjoitti:
Raikku kuule, Jassu on tuon "härski läppä"- kortin jo käyttänyt. Moneen kertaan ja se ei vain enää toimi.
Itseriittoisuudeltaan hän ei kykene mitään tunnustamaan. Ei, vaikka se olisikin ihan arkea lukijalle. Miten helppoa olisikin sympatiseerata ihmistä, joka tunnustaisi, ettei elämä mennyt niin kuin toivoi; tulin huijatuksi, käytin hyväkseni ja nyt kaduttaa, elämäntilanne heitti kortistoon, täytyy hetki pärjätä vähällä... jne.
Julkisuuskiima oli nytkin niin kova, että oli pakko puskea Testerin liikemies-status esiin, vaikka lopulta Jassu oli ainoa, joka satuun uskoi. Se maksoikin sitten avioliiton.
Kyse ei ole ollenkaan lukijan elämän täyttymyksestä vaan esittäjän - ihmisillä kun kuitenkin on rahtunen oikeudentajua takaraivossaan.Tuntuu edelleen "härskiyskortti" tehoavan vallan mainiosta. Kato nyt tätäkin ketjua. Muutama tunti ja jo näin paljon kommentteja.
- äläyhtäänyritä
RailiSuominen kirjoitti:
Ihan oikeesti mä voisin olla Jasiminina niin pirullinen, että laittaisin muutamia meheviä juttuja ruodittavaksi juoruämmille. Heittäisin jonkun kanssa sovitusti niin härskiä läppää julkisessa osiossa, että juoruämmien suut loksahtaisivat paikoiltaan. Hei oikeesti kanoon nyt. Jos Jasmin haluaisi pitää jonkun "uuden/vanhan" valloituksen salassa, niin miksi se toisi sen julkiseksi naamakirjaansa? Se vedättää juoruämmiä kuus-muna. Juoruämmät ovat ilmaisia markkinoijia ja Jasmin saa taas vähän rahaa kukaroonsa."Mä vähän epäilen, että kaikille noi jutut eivät ole pelkkää hupia. Ne olettamukset/juorut milloin kestäkin tyrkystä ovat heille tyhjän oman elämänsä täyttymys. He kuolisivat, jos eivät pääsisi ruotimaan jotain yhtä tyhjän kanssa julkkista. "
Aika reippaasti ja usein käyt Raikkuliini, kaikkien alojen asiantuntija, sinäkin täällä kommentoimassa. Ja taitaa tuo Martina olla sinullekin jonkinlainen (vaikka vaikea ymmärtää miksi) elämän täyttymys.
Samanlaisia me täällä palstalla ollaan kaikki, sinä vain yrität nostaa itsesi meidän muiden yläpuolelle, vaikka samalla tavalla päivystät täällä ihan päivittäin. railihädässä kirjoitti:
Voi Raili reppana, pysy sä pois täältä mölyämästä ja anna meidän pitää hauskaa, miksi rupeat ilonpilaajaksi vai onko sinulla ongelmia, kerro toki.
Kautta aikojen juoruämmille on löytynyt myös vastakohta, joka arvostelee juoruämmiä ja nauraa niiden vauhkoiluille. Juoruämmille on tehty hyviä källejä ja juoruämmät ovat sitten oikean totuuden paljastuttua hävinneet kuka minnekin kivenrakoon tai tallin ylisille häpeämään vähäksi aikaa. Mutta vaan vähäksi aikaa. Juoruämmillä on jokin äidin maidossa saatu perintö juoruta, joten aina ne tulee takaisin, kun ovat saaneet niellä huulet mutrussa huivi leuan alle tiukasti sidottuina karvasta tappiotaan jonkun aikaa. Muutamat itkupotkuraivarit ja taas on "eheytynyt" juoruämmä valmiina juoruamaan.
Mä mahdan sitten olla tuollainen juoruämmien vastakohta, joten eiköhän mullakin ole paikkansa forumilla.äläyhtäänyritä kirjoitti:
"Mä vähän epäilen, että kaikille noi jutut eivät ole pelkkää hupia. Ne olettamukset/juorut milloin kestäkin tyrkystä ovat heille tyhjän oman elämänsä täyttymys. He kuolisivat, jos eivät pääsisi ruotimaan jotain yhtä tyhjän kanssa julkkista. "
Aika reippaasti ja usein käyt Raikkuliini, kaikkien alojen asiantuntija, sinäkin täällä kommentoimassa. Ja taitaa tuo Martina olla sinullekin jonkinlainen (vaikka vaikea ymmärtää miksi) elämän täyttymys.
Samanlaisia me täällä palstalla ollaan kaikki, sinä vain yrität nostaa itsesi meidän muiden yläpuolelle, vaikka samalla tavalla päivystät täällä ihan päivittäin.Huomaatko kuitenkin eron mussa ja juoruämmissä? Mä en ole juoruämmä. Mä pääosin kommentoin, arvostelen, haukun ja räksytän teidän juoruämmien sanomisia. Ei mua noi tyrkyt edelleenkään kiinnosta niin paljon, kuin teidän juoruämmien kommentointi. Ja sitähän te ette siedä, koska se arvostelu kohdistuu teihin. En kyllä ymmärrä, jotta miten anonyymi kirjoittaja voi ottaa nokkiinsa tai polttaa käpynsä ihan totaalisesti mun arvosteluista.
- asa3435
RailiSuominen kirjoitti:
Ihan oikeesti mä voisin olla Jasiminina niin pirullinen, että laittaisin muutamia meheviä juttuja ruodittavaksi juoruämmille. Heittäisin jonkun kanssa sovitusti niin härskiä läppää julkisessa osiossa, että juoruämmien suut loksahtaisivat paikoiltaan. Hei oikeesti kanoon nyt. Jos Jasmin haluaisi pitää jonkun "uuden/vanhan" valloituksen salassa, niin miksi se toisi sen julkiseksi naamakirjaansa? Se vedättää juoruämmiä kuus-muna. Juoruämmät ovat ilmaisia markkinoijia ja Jasmin saa taas vähän rahaa kukaroonsa.joopa joo Raili ;Mä mahdan sitten olla tuollainen juoruämmien vastakohta, joten eiköhän mullakin ole paikkansa forumilla." Kaikille on paikkansa, muistetaan ne tomaatinsiemenet leikkuulaudalla, tarkkana, kuin porkkana aina ja kaikkialla. Suurennuslasi apuna. Jatkakaa.. Hauskaahan tämä on, tällä hetkellä ainakin, kun potee kesäflunssaa. En kuitenkaan pidä ketään sen parempana, juoruaa tai ei, Jassun käänteet( kuvitellut) tai todelliset on hupia suurimmalle osalle, uskoisin.
- KvaakKvaak
RailiSuominen kirjoitti:
Huomaatko kuitenkin eron mussa ja juoruämmissä? Mä en ole juoruämmä. Mä pääosin kommentoin, arvostelen, haukun ja räksytän teidän juoruämmien sanomisia. Ei mua noi tyrkyt edelleenkään kiinnosta niin paljon, kuin teidän juoruämmien kommentointi. Ja sitähän te ette siedä, koska se arvostelu kohdistuu teihin. En kyllä ymmärrä, jotta miten anonyymi kirjoittaja voi ottaa nokkiinsa tai polttaa käpynsä ihan totaalisesti mun arvosteluista.
Aika hölmöö roikkua JULKKISJUORUPALSTALLA arvostelemassa muita kirjoittajia. No, siitä vaan, kukaan ei railin räksyttelystä välitä, huvinsa kullakin, railillakin.
Sehän oliskin hauskaa jos Jassu rupeis käytteleen härskiyskortteja, seiska, iltasanomat ja iltalehti sitten julkaisis niistä källeistä lainaukset omille sivuilleen! Siinä painuis jassu entistä enemmän suonsilmään! Joka toiselle kuoppaa kaivaan niin itse siihen putoaa. - ystävällinen_huomautus
Raili voisi jo siirtyä käyttäjien analysoinnista palstan aiheeseen ja pitää omat kirjoituksensa asiallisina, kiitos! Pidetään tämä hauskana.
(Pahaan oloon ja muihin yksityisiin asioihin löytynee, Raikku hyvä, vertaistukea muilta osioilta.) - voi_luoja
"Siinä painuis jassu entistä enemmän suonsilmään! "
Bingo! Just näin. Vastuuttomia ideoita esittää täällä nyt käyttäjä Suominen. Valehdella siis pitäisi lisää ja vielä sovitusti avustettuna. Melkein kuin usuttaisi yllytyshullua hyppäämään kaivoon. ystävällinen_huomautus kirjoitti:
Raili voisi jo siirtyä käyttäjien analysoinnista palstan aiheeseen ja pitää omat kirjoituksensa asiallisina, kiitos! Pidetään tämä hauskana.
(Pahaan oloon ja muihin yksityisiin asioihin löytynee, Raikku hyvä, vertaistukea muilta osioilta.)Miksi mun pitäisi alkaa haukkumaan noita tyrkkyjä, jos en kerta tunne aihetta moiseen? Olisinko mä hyvä kaveri ja kovinkin suosittu, jos moiseen ryhtyisin? Kuten tuolla sanoin, niin kautta aikojen juoruämmilläkin on olleet omat arvostelijansa ja sellaisena aion pysyäkin. Joskus, jos joku huumorilla höystetty juoru tulee, niin siihen voin ottaa huumorilla kantaa, mutta en kyllä tohon räksyttämiseen.
Juoruissakin pitää pysyä ainakin jollain tapaa totuudessa ja totuutta täällä ei kunnioiteta.voi_luoja kirjoitti:
"Siinä painuis jassu entistä enemmän suonsilmään! "
Bingo! Just näin. Vastuuttomia ideoita esittää täällä nyt käyttäjä Suominen. Valehdella siis pitäisi lisää ja vielä sovitusti avustettuna. Melkein kuin usuttaisi yllytyshullua hyppäämään kaivoon.Tehän olette tähänkin asti oikeesti uskoneet kaiken mitä täällä ja yleensäkin somessa/mediassa kirjoitetaan. Eihän joku kunnon "revitys" olisi teille mitään uutta. Johannakin on käyttänyt teitä hyväkseen jo monta monituista vuotta.
- huumorilla_kantaa
RailiSuominen kirjoitti:
Miksi mun pitäisi alkaa haukkumaan noita tyrkkyjä, jos en kerta tunne aihetta moiseen? Olisinko mä hyvä kaveri ja kovinkin suosittu, jos moiseen ryhtyisin? Kuten tuolla sanoin, niin kautta aikojen juoruämmilläkin on olleet omat arvostelijansa ja sellaisena aion pysyäkin. Joskus, jos joku huumorilla höystetty juoru tulee, niin siihen voin ottaa huumorilla kantaa, mutta en kyllä tohon räksyttämiseen.
Juoruissakin pitää pysyä ainakin jollain tapaa totuudessa ja totuutta täällä ei kunnioiteta.Asia selvä. Otapa sitten huumorilla kantaa! Jäädään odottamaan.
- uskojoraili
ystävällinen_huomautus kirjoitti:
(Pahaan oloon ja muihin yksityisiin asioihin löytynee, Raikku hyvä, vertaistukea muilta osioilta.)Kiitos ! Hyvin ja asiallisesti sanottu.
- lollobrigida
RailiSuominen kirjoitti:
Tuntuu edelleen "härskiyskortti" tehoavan vallan mainiosta. Kato nyt tätäkin ketjua. Muutama tunti ja jo näin paljon kommentteja.
Tää on vaan ihan parhautta niinmuah#####LOLLOL.
- kysyvä
RailiSuominen kirjoitti:
Miksi mun pitäisi alkaa haukkumaan noita tyrkkyjä, jos en kerta tunne aihetta moiseen? Olisinko mä hyvä kaveri ja kovinkin suosittu, jos moiseen ryhtyisin? Kuten tuolla sanoin, niin kautta aikojen juoruämmilläkin on olleet omat arvostelijansa ja sellaisena aion pysyäkin. Joskus, jos joku huumorilla höystetty juoru tulee, niin siihen voin ottaa huumorilla kantaa, mutta en kyllä tohon räksyttämiseen.
Juoruissakin pitää pysyä ainakin jollain tapaa totuudessa ja totuutta täällä ei kunnioiteta.Jassu ei pysy totuudessa niin miksi muidenkaan pitäisi, mitä häh.
- lapinliisaa
RailiSuominen kirjoitti:
Ihan oikeesti mä voisin olla Jasiminina niin pirullinen, että laittaisin muutamia meheviä juttuja ruodittavaksi juoruämmille. Heittäisin jonkun kanssa sovitusti niin härskiä läppää julkisessa osiossa, että juoruämmien suut loksahtaisivat paikoiltaan. Hei oikeesti kanoon nyt. Jos Jasmin haluaisi pitää jonkun "uuden/vanhan" valloituksen salassa, niin miksi se toisi sen julkiseksi naamakirjaansa? Se vedättää juoruämmiä kuus-muna. Juoruämmät ovat ilmaisia markkinoijia ja Jasmin saa taas vähän rahaa kukaroonsa.Turha Raili tälle yhdelle ihmiselle joka täällä kirjoittaa on sanoa mitään. Minä koitin häntä vilpittömästi hyvää hyvyyttäni auttaa. Tarjosin keskusteluapua mutta ei halua myöntää että on ongelma. Ei mene ihmisellä hyvin. Säälin tätä ihmistä .
- rouskiss
RailiSuominen kirjoitti:
Tehän olette tähänkin asti oikeesti uskoneet kaiken mitä täällä ja yleensäkin somessa/mediassa kirjoitetaan. Eihän joku kunnon "revitys" olisi teille mitään uutta. Johannakin on käyttänyt teitä hyväkseen jo monta monituista vuotta.
"Tehän olette tähänkin asti oikeesti uskoneet kaiken mitä täällä ja yleensäkin kirjoitetaan.."
No kuule,ihan päinvastoinhan asia on! Ei uskota mitään mitä Jassu suoltaa. Ei uskottu suureen rakkauteen papsua kohtaan, yritysjohtaja Rikuun, Jassun työkiireisiin sun muuhun potaskaan mitä se valehtelee. Railillehan ne Jassun jutut kyllä uppoaa. Ootsä jotenkin vajaa? Oikeesti. Sikstoisekseen voisit pitää ne omat henk.koht. juttusi ja kokemuksesi kokonaan pois tältä palstalta, sä et, raili, oo mikään julkkis. Vaikkakovasti tykkäätkin kertoo historiaas. EVVK. rouskiss kirjoitti:
"Tehän olette tähänkin asti oikeesti uskoneet kaiken mitä täällä ja yleensäkin kirjoitetaan.."
No kuule,ihan päinvastoinhan asia on! Ei uskota mitään mitä Jassu suoltaa. Ei uskottu suureen rakkauteen papsua kohtaan, yritysjohtaja Rikuun, Jassun työkiireisiin sun muuhun potaskaan mitä se valehtelee. Railillehan ne Jassun jutut kyllä uppoaa. Ootsä jotenkin vajaa? Oikeesti. Sikstoisekseen voisit pitää ne omat henk.koht. juttusi ja kokemuksesi kokonaan pois tältä palstalta, sä et, raili, oo mikään julkkis. Vaikkakovasti tykkäätkin kertoo historiaas. EVVK.Mietipä vaan, jotta miten hyvin uskottekaan. Joku anonyymi kirjoittaa jonkun jutun jostain tyrkystä ja heti te olette mukana uskomassa nimenomaan sellaista juttua, joka sopii teidän ajatusmaailmaanne ko. henkilöstä. Yleensähän se on negatiivinen juttu. Joku tuttavan kissan kummin kaima kertoo anonyyminä jotain raflaavaa ja heti se on teidän mielestänne totta.
Josko nyt ymmärrät, että en tarkoittanut näitä tyrkkyjen itsensä kertomia juttuja vaan teidän kanssasisarten kertomia "totuuksia". Juuri siksi mun mielestä noiden tyrkkyjen pitäisi joskus repäistä oikein olan takaa ja pistää teitä halvalla kuus-muna. Joku vilkkaan mielikuvituksen omaava juoruakka lähtee heti mukaan ja voi kauhistuksien kanahäkki, miten se kehtaakin ja voi sitä ja tätä.- rouskiss
RailiSuominen kirjoitti:
Mietipä vaan, jotta miten hyvin uskottekaan. Joku anonyymi kirjoittaa jonkun jutun jostain tyrkystä ja heti te olette mukana uskomassa nimenomaan sellaista juttua, joka sopii teidän ajatusmaailmaanne ko. henkilöstä. Yleensähän se on negatiivinen juttu. Joku tuttavan kissan kummin kaima kertoo anonyyminä jotain raflaavaa ja heti se on teidän mielestänne totta.
Josko nyt ymmärrät, että en tarkoittanut näitä tyrkkyjen itsensä kertomia juttuja vaan teidän kanssasisarten kertomia "totuuksia". Juuri siksi mun mielestä noiden tyrkkyjen pitäisi joskus repäistä oikein olan takaa ja pistää teitä halvalla kuus-muna. Joku vilkkaan mielikuvituksen omaava juoruakka lähtee heti mukaan ja voi kauhistuksien kanahäkki, miten se kehtaakin ja voi sitä ja tätä.Kuules nyt, tää ukko Teksasista Jassun uutena rakkaana on vaan hulvatonta pilaa! Suhun sitten uppoaa ihan kaikki ja aivan täydestä! Jassulla vaan on aina verkot vedessä joten pistettiin tälläinen kala nyt siimoihin.
Ja yrittäähän se Jasssu vedttää kuus-munaa, on yritysjohtaja ukkoa, pr-hommia, mallin töitä, juhannusvieraita ja vaikka mitä. - ristinollaa
rouskiss kirjoitti:
Kuules nyt, tää ukko Teksasista Jassun uutena rakkaana on vaan hulvatonta pilaa! Suhun sitten uppoaa ihan kaikki ja aivan täydestä! Jassulla vaan on aina verkot vedessä joten pistettiin tälläinen kala nyt siimoihin.
Ja yrittäähän se Jasssu vedttää kuus-munaa, on yritysjohtaja ukkoa, pr-hommia, mallin töitä, juhannusvieraita ja vaikka mitä.Ja nyt viimeisenä vedätyksenä julkisuudesta katoaminen. OMG! Kyllä se Jassu sitten osaa! Ihan kuin kukaan uskois että se ikinä hylkäis rakkaan seiskaperheensä!
- EttäKukaOnTosikko
RailiSuominen kirjoitti:
Juoruissakin pitää pysyä ainakin jollain tapaa totuudessa ja totuutta täällä ei kunnioiteta."Juoruissakin pitää pysyä ainakin jollain tapaa totuudessa ja totuutta täällä ei kunnioiteta."
Mitä ihmeen "totuutta!???!???! Nuo julkkisbimbot valehtelee minkä ehtii, ja sehän juuri tekee heistä julkkisbimboja. Eihän heillä olisi mitään julkisuusarvoa jolleivat he jatkuvasti suoltaisi sontaa. He eivät ole julkkiksia siksi että olisivat arvotettuja artisteja, urheilijoita tai taiteilijoita. He ovat julkkiksia siksi että he vetävät rooleja, valehtelevat ja ovat niin onnettoman läpinäkyviä tuossa hommassa. He ovat pohjimmiltaan aika yksinkertaisia tallukoita, yrittävät vain esittää jotakin muuta.
Tämä viihde perustuu valheeseen joka tapauksessa, joten miksi siitä ei ottaisi iloa irti keksimällä/arvaamalla mikä on tarinan seuraava käänne. Näiden kulissieläjien kanssa yksi hupi on yrittää arvata mikä on seuraava sepitetty selitys ja tarina, ne kun yleensä toistavat itseään. Veikkaavathan ihmiset jalkapallon lopputuloksiakin, niin miksi ei sitten arvuuteltaisi mikä on hömppäjulkkiksen seuraava veto peitelläkseen omaa tavallisuuttaan ja epäonnistumisiaan. rouskiss kirjoitti:
Kuules nyt, tää ukko Teksasista Jassun uutena rakkaana on vaan hulvatonta pilaa! Suhun sitten uppoaa ihan kaikki ja aivan täydestä! Jassulla vaan on aina verkot vedessä joten pistettiin tälläinen kala nyt siimoihin.
Ja yrittäähän se Jasssu vedttää kuus-munaa, on yritysjohtaja ukkoa, pr-hommia, mallin töitä, juhannusvieraita ja vaikka mitä.Jos luet ylempää kirjoitukseni ja vieläpä ymmärrät lukemasi, niin ymmärrät, että en uskonut hetkeäkään. Ei kaikkea pitä uskoa, mitä lukee.
Mieti nyt oikeesti tätäkin ketjua. Tämä ketju sai hetkessä aivan suunnattomasti suosiota ja juoruämmät juoksivat Sentraali Santrojen tapaan huivi tiukasti leukaperiin sidottuina viemään juorua (lue; heitettyä läppää) naapurin juoruakalle totuutena. Ennen juorut juostiin hameenhelmat polvitaipeisiin kierrettyinä kertomaan talosta taloon vaikka räntäsateessa tai nietosten keskellä. Nyt juorut heitetään nettiin, joten helpompi on nykyajan Sentraali Santran taival.- sissoo
RailiSuominen kirjoitti:
Jos luet ylempää kirjoitukseni ja vieläpä ymmärrät lukemasi, niin ymmärrät, että en uskonut hetkeäkään. Ei kaikkea pitä uskoa, mitä lukee.
Mieti nyt oikeesti tätäkin ketjua. Tämä ketju sai hetkessä aivan suunnattomasti suosiota ja juoruämmät juoksivat Sentraali Santrojen tapaan huivi tiukasti leukaperiin sidottuina viemään juorua (lue; heitettyä läppää) naapurin juoruakalle totuutena. Ennen juorut juostiin hameenhelmat polvitaipeisiin kierrettyinä kertomaan talosta taloon vaikka räntäsateessa tai nietosten keskellä. Nyt juorut heitetään nettiin, joten helpompi on nykyajan Sentraali Santran taival.Raili on tainnut olla aikoinaan itse Sentraali Santra kun niin hyvin nuo systeemit tietää, kiitos kun valaiset meitä nuoria kertomuksellasi.
sissoo kirjoitti:
Raili on tainnut olla aikoinaan itse Sentraali Santra kun niin hyvin nuo systeemit tietää, kiitos kun valaiset meitä nuoria kertomuksellasi.
Ole hyvä vaan. Tosin mua on aina juoruämmät/-ukot ärsyttäneet. Niiden jutuissa, kun ei ole nimeksikään totta. Kuukkeli kertoo sulle lähemmin Sentraali Santrojen maineikkaasta historiasta. Kokeile vaikka laittaa kuukkeliin Sentraali Santra.
- Railin.kutsumustyö
RailiSuominen kirjoitti:
Juoruissakin pitää pysyä ainakin jollain tapaa totuudessa ja totuutta täällä ei kunnioiteta."Miksi mun pitäisi alkaa haukkumaan noita tyrkkyjä, jos en kerta tunne aihetta moiseen? Olisinko mä hyvä kaveri ja kovinkin suosittu, jos moiseen ryhtyisin? "
Siis Raili haluaa olla suosittu ja hyvä kaveri ja siksi ei halua haukkua tyrkkyjä.
Tämä nuolekseminen ei tietenkään tullut kenellekään yllätyksenä. Olihan tämä jo ennestään tiedossa. Kiitos Raili rehellisestä avautumisesta. Minua jää vain kiinnostamaan mikä sinua motivoi niin kovasti, että jaksat täällä lannistumattomana päivystää 27/7? "Paremmissa piireissä" pysyminenkö?
Onnea Raili toivottomaan urakkaasi. Käännytystyösi valuu hukkaan. Kukaan muu kuin tyrkky itse, ei voi muuttaa käsitystämme tyrkystä. Tarvitaan vain uskottavaa ja pitempiaikaista, konkreettista näyttöä muutoksesta. Railin.kutsumustyö kirjoitti:
"Miksi mun pitäisi alkaa haukkumaan noita tyrkkyjä, jos en kerta tunne aihetta moiseen? Olisinko mä hyvä kaveri ja kovinkin suosittu, jos moiseen ryhtyisin? "
Siis Raili haluaa olla suosittu ja hyvä kaveri ja siksi ei halua haukkua tyrkkyjä.
Tämä nuolekseminen ei tietenkään tullut kenellekään yllätyksenä. Olihan tämä jo ennestään tiedossa. Kiitos Raili rehellisestä avautumisesta. Minua jää vain kiinnostamaan mikä sinua motivoi niin kovasti, että jaksat täällä lannistumattomana päivystää 27/7? "Paremmissa piireissä" pysyminenkö?
Onnea Raili toivottomaan urakkaasi. Käännytystyösi valuu hukkaan. Kukaan muu kuin tyrkky itse, ei voi muuttaa käsitystämme tyrkystä. Tarvitaan vain uskottavaa ja pitempiaikaista, konkreettista näyttöä muutoksesta.Äly hoi, älä jätä. Kyllä se niin vaan ikävä kyllä on, että ne, ketkä osallistuvat jonkun tyrkyn ala-arvoiseen haukkumiseen ovat muiden haukkujien (n. 95 % kirjoittajista) hienoja ja niin mahtavia ihmisiä kuin vaan olla voi. Haukkujat peesaavat toinen toisiaan ja vahvistavat siten "uskoaan". Heidän pitää saada uskonlahkostaan hyväksyntää omalle ehkäpä sekasortoiselle elämälleen. Heidät on jo pienestä pietäen opetettu peesaamiseen.
Jos joku ei ole samaa mieltä haukkujien kanssa, niin se vastarannan kiiskikirjoittaja on silloin paskojen paska ja hörhö-kustaat huutavat avukseen samanhenkisiä hihhuleita, kuin uskon hörhöt konsanaan. Itsenäinen ajattelu on heille täysin vieras olotila. Heidän pitää ammentaa voimansa/uskonsa samanhenkisten tuesta. Yksin he ovat heikkoja.
Mä näkisin tuo niin, että nämä haukkujat kulkevat talutusnuoran päässä (vrt. sanonta; viedään, kuin pässiä liekassa teuraalle). Joukossa tyhmyys tiivistyy ja lahtirivistä ei saa poiketa.- Palstan.ahkerin
RailiSuominen kirjoitti:
Tuntuu edelleen "härskiyskortti" tehoavan vallan mainiosta. Kato nyt tätäkin ketjua. Muutama tunti ja jo näin paljon kommentteja.
Raili kirjoittaa: "Kato nyt tätäkin ketjua. Muutama tunti ja jo näin paljon kommentteja."
Niinpä. Ja varmaan yli puolet sinulta. - R.Ruskeakieli
RailiSuominen kirjoitti:
Äly hoi, älä jätä. Kyllä se niin vaan ikävä kyllä on, että ne, ketkä osallistuvat jonkun tyrkyn ala-arvoiseen haukkumiseen ovat muiden haukkujien (n. 95 % kirjoittajista) hienoja ja niin mahtavia ihmisiä kuin vaan olla voi. Haukkujat peesaavat toinen toisiaan ja vahvistavat siten "uskoaan". Heidän pitää saada uskonlahkostaan hyväksyntää omalle ehkäpä sekasortoiselle elämälleen. Heidät on jo pienestä pietäen opetettu peesaamiseen.
Jos joku ei ole samaa mieltä haukkujien kanssa, niin se vastarannan kiiskikirjoittaja on silloin paskojen paska ja hörhö-kustaat huutavat avukseen samanhenkisiä hihhuleita, kuin uskon hörhöt konsanaan. Itsenäinen ajattelu on heille täysin vieras olotila. Heidän pitää ammentaa voimansa/uskonsa samanhenkisten tuesta. Yksin he ovat heikkoja.
Mä näkisin tuo niin, että nämä haukkujat kulkevat talutusnuoran päässä (vrt. sanonta; viedään, kuin pässiä liekassa teuraalle). Joukossa tyhmyys tiivistyy ja lahtirivistä ei saa poiketa.Voi sentään. Raili taisi saada nyt ihan itku-potku-raivarit, vai aamulääkkeetkö jäi ottamatta?
Rauhoitu nyt hyvä immeinen, vaikka se kieltämättä noloa onkin tuolla lailla puhua itsensä pussiin. Kyllä me ymmärrämme halusi pysyä mukavana kaverina tyrkkypiireissä. Mitä siitäkin tulisi jos Raili joutuisi siellä paremmissa piireissä epäsuosioon. Kenen takalistoa Raili silloin nuoleksisi. Niin, miettikääpä sitä. - elämäniloooo
EttäKukaOnTosikko kirjoitti:
"Juoruissakin pitää pysyä ainakin jollain tapaa totuudessa ja totuutta täällä ei kunnioiteta."
Mitä ihmeen "totuutta!???!???! Nuo julkkisbimbot valehtelee minkä ehtii, ja sehän juuri tekee heistä julkkisbimboja. Eihän heillä olisi mitään julkisuusarvoa jolleivat he jatkuvasti suoltaisi sontaa. He eivät ole julkkiksia siksi että olisivat arvotettuja artisteja, urheilijoita tai taiteilijoita. He ovat julkkiksia siksi että he vetävät rooleja, valehtelevat ja ovat niin onnettoman läpinäkyviä tuossa hommassa. He ovat pohjimmiltaan aika yksinkertaisia tallukoita, yrittävät vain esittää jotakin muuta.
Tämä viihde perustuu valheeseen joka tapauksessa, joten miksi siitä ei ottaisi iloa irti keksimällä/arvaamalla mikä on tarinan seuraava käänne. Näiden kulissieläjien kanssa yksi hupi on yrittää arvata mikä on seuraava sepitetty selitys ja tarina, ne kun yleensä toistavat itseään. Veikkaavathan ihmiset jalkapallon lopputuloksiakin, niin miksi ei sitten arvuuteltaisi mikä on hömppäjulkkiksen seuraava veto peitelläkseen omaa tavallisuuttaan ja epäonnistumisiaan.Ilmaiset asian todella hyvin, tuohon ei ole mitään lisättävää, just noin se homma menee.
- Raili.sanattomaksi
R.Ruskeakieli kirjoitti:
Voi sentään. Raili taisi saada nyt ihan itku-potku-raivarit, vai aamulääkkeetkö jäi ottamatta?
Rauhoitu nyt hyvä immeinen, vaikka se kieltämättä noloa onkin tuolla lailla puhua itsensä pussiin. Kyllä me ymmärrämme halusi pysyä mukavana kaverina tyrkkypiireissä. Mitä siitäkin tulisi jos Raili joutuisi siellä paremmissa piireissä epäsuosioon. Kenen takalistoa Raili silloin nuoleksisi. Niin, miettikääpä sitä.Raili vaikenee. Railille on lyöty taas jauhot kurkkuun :D
Raili.sanattomaksi kirjoitti:
Raili vaikenee. Railille on lyöty taas jauhot kurkkuun :D
So sorry, jos en aina ehdi sun kanssa samalle hiekkikselle leikkimään.
- texasinruusu
Pysy hyvä Raili poissa täältä, jos ei kiinnosta! JASSU, sateisia päiviä tulossa, julkaise ihmeessä meille kuviasi, niitten kanssa saa nauraa niin paljon, että ei sade haittaa!! Kuvat ja juttusi ovat niin uskomatonta luettavaa, ettei parempaa vitsikirjaa tarvitse! Ainut huoli tässä on, että, kun mitä ilmeisemmin olet sairas, niin ei saisi nauraa..................
- Eero_Väkäleuka
Raili on täysi kusipää.
- Katalantie
Eli arvasinko oikeaan tai hyvin lähelle?
Arvesin dennisjutun päättyvän viimeistään kun "rakkaus" kestänyt sen 1000 päivää...hahah...
Keväällä kirjoitin että varmaan seuraavaksi Arizonaan, no ei se kaukana Texasista..
Lisäsin vielä, että jaska ei mene brasseihin, eikä muualle latinojen /tummien ihmisten maihin, koska
NIISSÄ ON HULLAISINAAN TUMMIA NUORIA KAUNIITA NAISIA, EIKÄ SILLOIN KUKAAN HUOMAA SEASTA NELIKYMPPISEN NÄKÖISTÄ RUPSAHTAVAA JASSUU.- xxs-pakarat
Totta, ja lisäksi lattarimaissa pitää olla pyllyä, jos meinaa saada miehiltä huomiota. Lankkuperseitä ei lasketa kaunottariksi.
- mermerri
xxs-pakarat kirjoitti:
Totta, ja lisäksi lattarimaissa pitää olla pyllyä, jos meinaa saada miehiltä huomiota. Lankkuperseitä ei lasketa kaunottariksi.
Lattarimaissa ei olisi Jassukalla mitään mahdollisuuksia koska siellä on todella upeita kaunottaria, jäisi heidän varjoonsa ihan totaalisesti. Siellä meni itseltänikin pää pyörälle kun toinen toistaan upeampia peppuja yms. joka puolella.
- Dallaspullaaposkeen
Mikä tän teksasin vaarin nimi on? J.R Eving?
- Kusistapaskaasaatan
Voin kuvitella kiihkeän tanssin pyörteissä jonkub papan pallit leikkii hippaa jassulin nilkoissa.
Hikistä puuhaa saata*a!- buahahahhahahahhh
Siinä saa molemmat varovasti astella, ettei tule pipi. Toisella tissiin ja toisella pussiin.
- töttöröööt
Seuraavaksi "lomalle" Teksasiin? Harmi että hankki vuoden viisumin Ausseihin, käyttämättä jäi.
- oldies
Yellow rose of Texas wohooo, kohta mennään pick up roses in Texas, wohooo.
- nettideittipalstahai
Idioottia MäntyLoista ei voi moittia ainakaan toimettomuudesta elättäjän etsinnässä. Vahingossakaan ei lotjake tee mitään elantonsa eteen mutta ulkomaisia nettideittipalstoja selataan ahkerasti - abo kun palautti laiskan ja täysavuttoman kotiporstuaan suksien samantien pakoon ei koukkunokka kauaa tuhissut ennen kuin uutta papsua alettiin hööpöttämään.
- llkglkdf
No, ei tää uusinkaan valloitus vaikuta miltään yritysjohtajalta, samanlainen väsähtänyt pappa kuin edellisetkin. Mut ilmeisesti kovasti Jassun makuun.
- hallelujaaa
Jonkinlainen yrittäjä se on tuokin pappa, tällaista lauloivat pikkulinnut, eli siis varmaankin yksin yrittäjä ja toimitusjohtaja, ja rahaa on.
- jassuvajakki
Jassu älyllä ei hurmata yritysjohtajia vaan epätoivoisia väsähtäneitä paappoja.
- miukumaukuu
jassuvajakki kirjoitti:
Jassu älyllä ei hurmata yritysjohtajia vaan epätoivoisia väsähtäneitä paappoja.
Mutta jos toimari tykkää riippareista ja vakuumilohesta niin voipi hetken Jassua elättä, aikansa kutakin.
- Valitut_pilat
On se vaan kumma ettei 33v nainen löydä itselleen miestä vaikka kaikki tuntuu kelpaavan, jopa varattomat sairaseläkeläiset. Niin vaan papsukin kyllästyi ihanaan Jassuun ja lakkasi puhumasta vaimonsa kanssa ja häpes niin ettei kehdannut sen kanssa enää mihinkään mennäkään.
- Valitut_pilat
Em tieto Jassun omasta blogista.
- Hollywoohoo
Vähän on uusi pappa Burt Reynoldsin näköinen. Tai Sasha Gaborin. Ettei vaan olisi nyt koukussa jättipotti ja tie auki Hollywoodia myöten?
- 67TTT5
Taitaapi Jasun "TEXASMARKKU" olla Aussiukko, Sydneystä. Onko peräti Testerin bisnesmate? Työhistoria ainakin samantapainen, eli vaihteleva...
- hörönaurua
Rikun tavatessaan uhos ettei sitten pilaa tätä suhdetta mitenkään. Kuinka toisin taas kävikään, alta aikayksikön, viisumikin jäi käyttämättä.
- drinkki_takan_luona
Teksasissa Jasmin voi huoletta siirtyä paikalliseen (pika)ruokavalioon ja alkaa kasvaa ihmisenä. Pian hän kurvailee öljyparoninsa kanssa "hemulimekkoon" pukeutuneena kävelykyvyttömille räätälöidyillä sähköskootterilla pitkin ostoskeskuksen käytäviä ja ajaa kotiranchille puupaneelein päällystetyllä farmariautolla Ewingien malliin. I'm just fine!
- ZässinUusiAika
Jassulla on aina ollut verkot vesillä. Skotlantilaisen Craigin instassa vasta elokuussa vielä huokaili sinne kovin kaipaavansa. Voi Jäz!
Mut hei, onhan näitä bimboja ollut ian kaiken; Virpi miettisiä etc.- RajojaVähän
Virpi Miettistä en tähän soppaan sekottaisi!
Virpi rehellisesti myönsi alkoholisoitumisensa ja myös teki työtä päästäkseen alkon käytöstä eroon.
Onnistui siinä loistavasti.
Olen pariinkin kertaan häntä palvellut kun on asioinut liikkeessäni.
Oli aina erittäin ystävällinen, huomaavainen ja herttainen.
Kaikkea hyvää Virpille.
(Ainiin, tulihan hän OIKEASTI uskoon, ei tuksun "uskoon")
- AussinHuutokaupa
Hahah! Joo, uus teksasukko esitellään tietenkin öljypohattana, olihan Denukin ensiks hotellinjohtaja ja Riku yritysjohtaja. Jassu niin mielellään olis pitänytkin ne tiedot voimassa mitä ip-lehdet levitteli (mistähän oikein saaneet tiedot elleivät suoraan sylttytehtaalta) vaan kun netistä löytyy tietoa. Nytkin on kunnioituksesta Rikua kohtaan aivan hipihiljaa aussin pisneksistä..."En koskaan tule puhumaan rakkaani työasioista" No, et varmaan!
- NBH
No, ei varmaan puhu, kun ei niistä mitään ymmärrä. Juu, mutta miksi tuon Markun linkit vie Ausseihin?
- ei.saakuri.mitä.pask
Ai, ei tahdo puhua nettikirppismyyjänä kunnostautuneen Rikun työstä?
No joo, eipä siinä varmaan paljon kertomista...Vaikka saattaisihan se olla piristävää, jos kerrankin ihan rehellisesti kertoisi, kuinka Riku ja HubbaBubbis olivat ihan onnesta sykkyrällä mykkyrällä, kun olivat myyneet pari tuolia ja monta työtakkia. Päivän totorahat tienattu, ja pariin kaljaankin jäi vielä massia!
- tporipewoirwr
Aussiriku onkin varsinainen second hand man, eikö ne niitä antiikkisohviakin ostelleet huutokaupasta kotiiMME? Jassu kehuu Rikua ahkeraksi mieheksi ja aikamoinen puuhapete se näytääkin olevan. Miten ton naisen kaikki miehen on aina jotenkin urpoja? Seura todellakin hakee kaltaistaan! Mitäpä muuta työttömältä, kouluttamattomalta, kodittomalta ja luottotiedottomalta, melkoisen yksinkertaiselta naiselta voisi odottaakaan? 33v ja asuu edelleenkin vakituiseen äitinsä nurkissa!
- PrinssiEiSaapunutkaan
Niinpä. Maitojunalla Jassurassu aina joutuu nöyrästi palaamaan Helkan helmoihin. Oon ystävä-, tuttava-, sukulais- ja työkaveripiireissä nähnyt kuinka harvoin yli kolmevitonen nainen enää solmii sen paremmin avo- kuin avioliittoakaan, joten Jassu todellakin voisi opetella tukkansa letittämisen ja valmistautua ikäneidon elämään Patalaiskantiellä yhdessä äitinsä kanssa. Siinä kaks konkkanokkaa sitten vois vahtia keittiön ikkunasta oravia ja naapurin katteja kesät talvet.
- TöihinMars
Miksi Zääs ylipäätänsä hommas vuoden viisumin kun tiedossa oli Rikun "bisneskiireet"?
Minne katosi Rikun "kesä"loma Suomen suvessa?
Jos Zääs todella odottaa Rikun kesäloman alkamista, niin nyt sillä olis aikaa mennä vaikka osa-aikaiseks työntekijäks paikalliseen elintarvikeliikkeeseen vaikka hyllyjä täyttämään.
Jos lukeminen ja tekstin ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, niin onhan niissä pulloissa ja purnukoissa kuvat :D
Helmikuussa, jolloin Ausseissa alkaa kesää pukata, olis Zäässillä jo jonkin verran rahaa säästettynä, ettei tarvitsis persaukisena lomalle lähteä, taas.
Palkkakin taitaa olla sen verran matala, että uo ei olis kiinni kun työnteosta pitää jäädä se suojaosuus/päivä, nääs.
Taitais elintapatyötön päästä vielä loppuvuoden nollaveroillakin.- marsitsehommiin
Suojaosuuksista tietää tämä toinen työtön.
- rouskiss
marsitsehommiin kirjoitti:
Kuuluu yleissivistykseen tietää yhteiskunnallisista asioista edes perustiedot. Työtön ja ulosotossa oleva on kaksi eri asiaa, toki ne koskee Jassua molemmat.
- rouskiss
Ensiks se woohotti kuinka keväällä tullaan Rikun kanssa yhdessä Ouluun ja lomaileen Suomeen, nyt ei kuulema voikaan kun Ausseissa on TALVI eikä Rikulla niin ollen ole KESÄlomaa. Näin vastasi blogissaan, mutta kun kysyin että aikooko se nyt jäädä yksin oottaan Ouluun helmikuuhun asti kunnes Australian kesä alkaa, niin poisti koko kysymyksen. Jassu yrittää kovasti fiilata linssiin kuus-munaa. Mur mur.
- 4325463
marsitsehommiin kirjoitti:
Ikäväkseni joudun näiden "jassujen" asioita hoitamaan ja TYÖaikanani opastamaan.
Nyt ansaitulla lomalla....
- himotonhiirelläkin
Kunhan Jassu tajuaa, ettei hänestä koskaan tule rikkaan miehen edustusvaimoa, kelpaa hänelle suomalainen peräkamarin poikakin! Onhan Tuksukin saanut aikanaan Arton ja sit Lällyn! Samanlaisille kelpaa kyllä Jassukin, ovat sitten mielissään, kun saavat hymyillä seiskalehdessä, yhdessä kierrätysvaimonsa kanssa, joka on peräti asunut (?) Austraaliassa! ;)
- näinonnärehet
Peräkammarin poijaatkaan ei ehdottele konkkanokalle muuta kuin yhden yön seksiä ja siitäkin haluavat pitää suunsa visusti kiinni.
- AustralianAurinko
"..nyt ei kuulema voikaan kun Ausseissa on TALVI.."
No voi, voi. Jospa se Ricu tulis sitten HIIHTOlomallaan Suomeen, koska kai niillä nyt myös TALVIloma on siellä down underissa? Onhan se ihan kauheeta jollei rakastavaiset pääse Ricun hirveiden kiireiden takia saman peiton alle kuin vasta ensi helmikuussa. Kun se Jassukaan ei mahdu Perttulan kotiiMME joka on täynnä Ricun kirppistavaraa. - zxjzg
Onko uusi papsu suomalainen kun puhutte Markusta?
- Titityyttyyt
Joo. On.
- skjsgs
Joku lännelle muuttanut pohojalaanen varmaan.
- xhfs
skjsgs kirjoitti:
Joku lännelle muuttanut pohojalaanen varmaan.
Texasissa on aakeeta laakeeta kuten latomeressäkin.
- xqjdg
Titityyttyyt kirjoitti:
Joo. On.
Ämeriikaksi Mark.
- ozsxiuz
Ulkonäköäkin siis löytyy kun mainittiin tuolla edellä että on Burt Reynoldsin ja Sazha Gaborin risteytys. Tukkaa ja viiksiä siis löytyy.
- errurd
Paskan marjat! Stetson pois päästä, rillit silmiltä ja viikset ajoon niin ihan on saman näköinen kuin papsu ja Riku...Katsokaa, jossette usko!
Texasin tekohampaat tummentuu nopeasti kun olut on no-no ja vain punkku kelpaa...
- TerkkujaPerttilästä
Nooh.
Ihan Suolirailia tässä rauhoitellakseni kirjoitan täältä Ausseista.
Ei se Jassu sitä Texasin Olofssenin Marcia kiinni saanut.
Yhä yrittää Ricussa roikkua.
Mut Ricu on sinnikäs! Se jopa meni niin pitkälle, että täytti vuokrabungalowin mieluummin kirppiskrääsällä kuin Jassun flipflopeilla.
Sitruunat on maahan mädäntynyt ja kissa palannut omistajiensa hellään huomaan.
Jassusta ei oo enää jälkeäkään.
Luurin numba vaihdettu, siks Jassu soittelee firman luuriin kolmelta aamuyöllä Suomen aikaa.
Ricu EI soittele.
Jassun on pakko pistää herätys päälle klo 0300am, jos meinaa, että Ricu vastaa...
Pari kertaa on ollut "läheltäpiti-tilanne". Melkein vastas...
Ai niin. Täällä on lämmintä prox 16 päivisin...- vintinasukki
Jassu hahahahaaaa, edelleen asuvinaan Ausseissa, mikä vitsi koko muija, hihihihiii, nyt kyllä tukehdun nauruun apuuuuaaa.
- pileenmeni
Voi voi kyllä on meidän Jassulla vaikeaa kun täytyy väkisin yrittää Ricua vongata ja aamuyöstä heräillä soittelemaan. Itsekunnioitus puuttuu näköjään täysin, roikkua nyt miehessä joka viis veisaa hänestä. Reppana, ei ole kasvanut aikuiseksi vaikka ikää on jo riittävästi.
- lokkis
Jassun facebookin mukaan asuu Astraliassa NYT ja joku naikkonen lähettelee terveisiä sinne Aussien talveen, tirsk.
- riksraksric
Jassu jahkailee Ricun perään, ei taida yölliset soitot tuottaa tulosta.
- päivääpäivää
Suoliraili sai terkkuja tuossa yläpuolella oikein Ausseista nimim. Terkkuja Perttilästä, railista tykkäävät kaikki!
- pertintalvi
Niinmuah#ihanapäivä#onnellinen#minä#kaunis#rakas#ihanainen#pertti#kirppis#.
- Perttulan.kesä
päivääpäivää kirjoitti:
Suoliraili sai terkkuja tuossa yläpuolella oikein Ausseista nimim. Terkkuja Perttilästä, railista tykkäävät kaikki!
Taisivat noi terveiset tulla ihan vaan kotimaan Perttulasta tms. Täällähän toki uskotaan kaikki 'down underista' tulevat raportit.Vähän niinkuin Turhapuro sanoi muijalleen että 'kaikki mikä lehdessä lukee on totta kun se kerran ON lehdessä'...
- työniloa
Juu niin, Jassu siellä Pertissä työskentelee ahkerasti Rrrricurikkaan kanssa yhteistä tulevaisuutta rakentaen, mikäs sen mukavampaa. Vankkatekoinen nainen, kyllä se jaksaa hommia painaa, hahaha.
- satujensaari
Perttulan.kesä kirjoitti:
Taisivat noi terveiset tulla ihan vaan kotimaan Perttulasta tms. Täällähän toki uskotaan kaikki 'down underista' tulevat raportit.Vähän niinkuin Turhapuro sanoi muijalleen että 'kaikki mikä lehdessä lukee on totta kun se kerran ON lehdessä'...
Sinäkö uskot Jassun juttuihin, sehän on myöntänyt olevansa valehtelija, ei kukaan järkevä usko niitä satuja.
- järjenjättiläinen
Hei, nyt ymmärrän: Jassuhan rrrrrrrakastaa maata päivät pitkät auringossa pienessä viinipöhnässä. Luuli pelaavansa varman päälle ja iski miehen Ausseista. Mutta kun huomasi, että helavata Ausseissakin on "talvi". Vettä satelee silloin tällöin ja lämpötila alle 20.
Back to Finland.
Mutta NYT hän virittelee verkkojaan Texasin suuntaan, sillä siellä on varmasti (???) aurinkoa ja lämpöä. Ja kaikkihan siellä on suurempaa: viinipönikätkin :) - HuvittavaSirkus
Rikua yritetään nyt kaksin käsin painaa pimentoon,mut oli se alkurysäys sen verran huumaava ettei se noin vain onnistukaan. Muistamme aina kuinka avioliitto päättyi kertaheitolla, joulu ei tuntunut miltään, rakas aviomies muuttui hirviöksi ja koko vuosikin ihan paskaksi.Mut onneksi oli Ricu Australiassa, tikarein, veitsin ja puukoin runneltu sydän instassa ja huikea yhteenkuuluvaisuuden tunne uuden rakkaan kanssa. Kunnes kaikki se ihanuus päättyi kuin kanan lento ja kunnioituksesta entistä rakastaan kohtaan Jassu pakeni julkisuudesta.
Veikkaan että viimeistään elokuussa Jassun synttäriviikolla on haastis seiskassa. Ricusta ei puhuta sanaakaan vaan ollaan kuin ei koko ukkoa olis koskaan ollutkaan. Uutta rakasta pukkaa esiin. Mielenkiinnolla odotamme missä se on tällä kertaa bongattu koska sitähänse ei voi myöntää et deittipalstalla tutustuttiin. - Ojasta.allikkoon.taas
Malttaisko toi pitää suunsa kiinni kun avioeropäätös tulee? Ainakin se tarttee silloin rahaa...
- töttöröööt
Raili Suomiselle tiedoksi:
"Juoru, informaatio, jolla ei ole selvää alkuperää", kertoo googlekin.
Juoruavat sentraalisantrat ovat suomifilmien käsikirjoittajien mielikuvitusta, oikeilla keskusneideilla oli tiukka työmoraali. Haukut ja halvennat nyt erästä aikanaan tärkeää ammattikuntaa. Haukkuuhan tosin tää idolisikin milloin minkin ryhmän; Oulun sairaalan henkilökunnan, lentoyhtiön henkilökunnan, gipsyt, blondit, engantilaiset...Olette niin samiksia ettei ihme että sulta aina riittää ymmärrystä. - Kolminkauniinpi
Onkohan Teksasin ukko jo laittanut avioeropaperit vetämään vai onko haaveissa threesome?
- Jassu.hallitsee.seksin
Jassun mukaanhan seksielämää tarttee aina silloin tällöin piristää seksiliiveillä, käsiraudoilla tai pihtaamalla niin miksei threesomekin kuuluis asiaan. Miten se oli se huhu Jassusta ja turkulaisesta jääkiekkojoukkueesta? Montas pelaajaa niissä on? Jasu kun ei tyydyty yhdestä riettaasta rakastajasta...
- NatoNiinIhanaa
Haluan hankkia ystävät kaukaa ja viholliset läheltä ;)
- TietenkinJulkisivu
Tärkeää olla kulissit kunnossa Venäjään ja sitten flirttaila täysillä Natoon ja samoin Saksa ihan ihan kumppani EU:ssa, vähän niinkuin ennen II maailmansotaa.
- SuurOnIkävä
Paasikivi-Kekkonen -linjaa ja silloin oli kokoomus ja kepu ihan toista ku nykyään, toki löytyy kepusta vielä maalaisjärkee ... kokoomuksesta saa hakea ja helpompi lienee löytää neulakin heinäsuovasta kuin ...
- TokiSuvaitsevaisuutta
kokoomuksesta löytyy homojen suhteen mutta sitten tää Suomen ulkopoliittinen linja ...
- NiinJassuu
Ja tätä aikaa.
- EinAinaskaan
Vanhassa vara parempi ;)
- RakkausTärkeintä
Lisäksi valta ja raha on mielettömiä juttuja.
- diipadaapaah
Ricu hallitsee kirpparipisneksen.
- SuomessaHyvii
kaivosmahiksii kun maaseutu tyhjenee tai paikallisesti tyhjennetään. Valuutta voittoina sitte kotimaahan ja saasteet ja haitat Suomeen ja tietysti työllistävänä jokainen kunta ja Suomen valtio myös toivottaa tervetulleek jokaisen kaivosyrityksen, talvivaara opettaa.
- KorjataanTuokin
Voitot siis tietysti paratiisisaarille ja veroja ei kannata maksaa vaan järjestää kirjanpitoo siten ettei synny voittoo sille kaivosyhtiölle vaan toiselle bulvaaniyhtiölle ja Junker kyllä pitää huonta että EU:ssa ylikansalliset ja ulkomaalaiset yritykset pystyy tätä tekemään sillä on yrityksien kilpailuedellytys eikä muuten tule sijoituksia EU-maihin paitsi terveydenhoidon ja vanhustenhoidon ja turvallisuuspalvelujen ja muiden tällaisten alojen kohdalla, mitä tarvitsee jokainen valtakunta myös EU:ssa ja Suomestakin eläkerahastot pumppaa pois rahaa ulkomaille ja tekee yhteistyötä paratiisiyritysten kanssa, sillä on tätä päivää, ja EU:hun liityttäessä yksi perustelu oli että saadaan ulkomaalaisia sijoituksia Suomeen näin, mutta todellisuudessa käynyt ihan päinvastoin ja Suomestakin kupataan rahaa vain ulkomaille ja paratiisisaariyrityksiin, sillä tämä aika on mammonan petollista aikaa, jossa valheen isän lapset menestyy ja kansat kurjistuu ja siis se osa, jota kurjistetaan syystä ja toisesta ja menee niin huonosti ja säästöt välttämättömiä tässä laittomuuden ajassa, kuten nähdään ja täysin samanlaista kuin Nooan ja Sodoman ajat Raamatussa. Onneksi Jeesus pian palaa ja Saatana sidotaan alas maan alle ja alkaa Jumalan lasten hyvä tuhatvuotinen valtakunta ja tässä toivomme suomalaisina ja kaikissa maissa myös ihmisillä varmuudella. Toki pahalla on käytössään tämän maailman ruhtinaan aseet ja muut keinot sotia pyhiä vastaan, kun pedon merkki tulee, ja pian myös tulee ja ollaan valmiit öljy astioissa viisaina Jeesuksessa ristimme kantamaan.
- EiSitäKoskaanTiedä
Jos maailma pahaksi äityy, voi joutuu pakenemaan kauaskin, ja hyviä paikkoja Suomesta, kun Natossa ja jos kriisi syntyy niin vois vaikka paeta Englantiin tai Austraaliaan tai mikä ettei Texasiin ...
- JosKarttaaKatsoo
niin tulevaisuudessa voisi olla vielä paikkona ainakin Etelä-Afrikka ja Taiwan ja Grönlanti ja miksei Etelä-Manner, jos löytyy sopiva kumppani ;)
- TulevaisuudessaNATO
Tulevaisuudessa NATO-Suomessa Venäjä ihan liian suuri uhka, ai niin, tietysti paratiisisaaret on ihan ihanii ja paljon mahiksii ...
- IhanVakavasti
Jassuu on ihan ihana.
- SamoinVakavasti
kokoomus on ihana myös, onhan siellä ihan hienoja ihmisiä, kuten kaikissa puolueissa samoin, ja elämä on niin ihanaa että saamme kiittää Luojaa varmuudella, ja ihan tosissaan :)
- TietystiTärkeää
Ihan ihmisiks elee jokkaisen, eikä sapeleita kalistella eikä salarakkaita pittee.
- wsnfruefhvyvhgrf
- DallasinPappa
Mitä kuuluu nykyään Teksasin papalle?
- syöksykierrre
Jaskan miessekoilut ulottuu kaikille mantereille. Missään suunnalla ei tosin nappaa eli sitä elättäjää ei tule löytymään. Kun ikää tulee koko ajan lisää, lisääntyy myös epätoivoinen takertuminen joka taas aiheuttaa sen että miehet kaikkoaa entistä nopeammin.
- IhanaTeksasinPappa
Tuleekohan teksasin pappa kesällä näyttämään oulun hotelliin onko teksasissa kaikki suurta??
- jassollesoossia
Tuleeko teksasin pappa tarjoilemaan parrua ja southern soossia :D
- PaappaDallasista
Dallasissa on paljon paappoja...
- Texashereicome
Kirjotetaan tänne muistiin, voi sitten parin vuoden päästä nostaa ketjun ja naureksia. Kenenkä murun matkaan Jasu lähtee Jampon kainalosta. Kun rakas, maailman ihanin puhelinmyynti ja työkaverit sekä rakkaan Oulun talvi alkavat kyllästyttää. Eikä jaksa enää itsetsempata ja hehkuttaa.
Teksasin pappahan olisi vielä testaamatta,- gerontofiili.jasmin
Liekö enää hengissä?
Näytti jo vuonna 2016 vanhalta kuin Väinämöinen.. Että saattaapi isoviiksinen papparainen olla jo matojen ruokaa.
Gerontofilia on ilmiönä hiukan outo ja omituinen, ja varmaankin gerontofiilille itselleen melkoisen raskas taakka. Jollei sitten nauti hautajaisista ja vainajien muistelusta. - Anonyymi
Ei kyllä sullakaan kaikki ole kunnossa jos jotain vanhoja ketjuja täällä selailet ja nostelet.
- Anonyymi
Luit ja kommentoit kuitenkin!!? Tirsk!
- Tyyyyllllsäääääää
Nyt pitäis saada Texasin pappa tänne sekoittamaan pakkaa. Liian tylsää Jassun elämä Oulussa.
- Anonyymi
Joko on viisumi JENKKEIHIN vetämässä?
- Anonyymi
Voihan teksasin pappa tulla ouluunkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan teksasin pappa tulla ouluunkin
Joku amerikkalainen oli nähty puolangalla🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku amerikkalainen oli nähty puolangalla🤔
Ihanan vanhan ketjun oletkin nyt löytänyt nostoon!😂😂😂
Rovaniemellä on nähty taas tänäkin talvena
monta amerikkalaista, ja muunmaalaisia.
Samoin Kuusamossa, ja ympäri Lappia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan vanhan ketjun oletkin nyt löytänyt nostoon!😂😂😂
Rovaniemellä on nähty taas tänäkin talvena
monta amerikkalaista, ja muunmaalaisia.
Samoin Kuusamossa, ja ympäri Lappia.Oliko ketään teksasilaisen näköistä +75 vuotiasta miestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ketään teksasilaisen näköistä 75 vuotiasta miestä?
Joku stetsonpäinen kääkkä siellä horjui
- Anonyymi
Tuli mieleen että joitakin vuosia sitten, ehkä 6-7, oli s24 chatissä joku pappa "texasista" naisia vedättämässä. Kertoi olevansa amerikansuomalainen liikemies jolla on puusepänverstas jossa tekee keittiöitä rikkaille asiakkaille. Ihan kuin sattumalta oli alunperin kotoisin täältäpäin mistä minäkin ja oli tulossa tapaamaan sukulaisia lähitulevaisuudessa. Treffejä alkoi ehdotella ja muutenkin vonkaamaan. Aikani jaksoin laitella viestejä mutta alkoi jo tulla niin paksua juttua että toivotin parempaa metsästysonnea muualla. Jotkuthan näihin lankeaa kuten siihen amerikkalaiseen "rauhanturvaajaan" jolla on akuutti hätätilanne joka ratkeaisi muutamalla kymppitonnilla tulevalta morsiamelta.
- Anonyymi
Joku puhui amerikkaa eilen oulussa!! Olikohan teksasin pappa??
- Anonyymi
TX pappa
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971513- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50747Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40676The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34660