Suositelkaa naiselle seksileluja

keinomies.haussa

Miehet ovat kranttuja, olivat kun olin nuori ja ovat edelleen, kun ikää on enempi. Pakko turvautua välineisiin.

Vanhaan hieromasauvaan olen kyllästynyt, kaipaan uutta ja vireää, siis vaihtelua! Mikä olisi hyvä vibraattori ja onko leluja, jotka tekisivät saman vaikutuksen kuin jos mies nuolisi? Myös sellainen, joka menee samaan aikaan pimpsaa ja peräaukkoon voisi olla kiihottava.

Tottakai taloudesta löytyy kaikenlaista, millä olen asiaa auttanut, tietäisittepä vain! Mutta nyt haluaisin sitä oikeaa. Siis oikeaa seksivälinettä, mikä tekee gutaa, joten antakaapa suorituksia!

14

2054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkublogi
    • Leikkimieli
      • Äskenen

        Apua! Kauhee kirjoitus virhe tuli!! Tarkoitan siis ei kuolisi! Tabletit ennakoiva syöttö teki..:/


    • Taasminää

      Äh....siis että Nuolisi! :D jos nyt tulisi oikein

    • Konelasta

      Panokone ja klitan/nännien imusysteemit, ainakin nettihaulla löytyy videoita. Suositumpi lienee panokone ja lisänä wand tyyppinen sauva klitalle.

    • M36__

      Ootkos mistäpäin?
      Kyllä täälläkin on eletty selibaatissa lähes koko ikä.

    • 50vMies

      Seksileluja saa esim: hotlips verkkokaupasta, ne lähettävät ne ruskeissa kirjekuorissa tai paketeissa huomiota herättämättä eikä niissä näy kuka ne on lähettänyt. Itse olen tilannut sieltä esim: eturauhasen hierontalaitteen ja vibraattorin vaimon iloksi. Hotlipsistä saat kyllä juuri sellaisia laitteita kuin tarvitset eikä koko valikoimakaan lopu kesken. Itse olen saanut tuolla eturauhasen hierontalaitteella sellaisia orgasmeja että tuntuu kuin pussit tyhjentyis kerralla : ) spermaa tulee pitkinä ruiskauksina ihan tolkuton määrä, osa siitä on kuitenkin eturauhasnestettä.

      • No__Shame

        Tämä minua vähän ihmetyttää. Miksi suurimmalle osalle on tärkeää että seksivälineet lähetetään "huomaamattomasti". Se postitäti näkee kyllä kuka sen on lähettänyt sen lähetyskoodin perusteella. Mutta kysymys siis että mitä häpeämistä näissä seksivälineissä on. Itse olen ostanut useitä välineitä seksiväline liikkeistä ja sitten bussimatkalla tutkiskellut ostoksia. Kerran vieressä istunut herra setä kommentoi ostoksiani ja kertoi vaimollaan olevan samanlainen klitoris kiihotin. Lisäksi hän oli erittäin kiinnostonut ostamastani bondage setistä :) Kaikkihan näitä ostavat, joten ei tarvitse hävetä. Jopa sen postitädin kaapista varmasti löytyy jotain....


    • Jonna_68
      • Äityli69

        Toi on parhautta! Ihan mielettömät orkut!


    • Tyydytetty
    • qgstqgqg

      Suosittelen ämmille(kin) löylykauhan perseeseen. Tarvittaessa poikittain

      • A_siantuntija

        Säähän sen tunnet


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe