Tel Aviv Gay Pride 2016

478

42

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bongasitteko Arton tuolta?

• 968

Bongasin hinkkaamassa Israelin lippua!

• No niinpäs olikin!

• Taisi kts homona osallistua ja nyt osallistuu myös Helsinkin menoihin

HUOM. Israelissa ei homot saa edes virallistaa suhdettaan. Sen jo orttodoksi Juutalaiset torjuisivatkin. Vapaassa maassa saa kokoontua toisin mitä on kts:n idolli maissa kuten iranissa.

Minä olen täyshetero on lapsiakin joten en osallistu sinne missä homot ja lesbot kokoontuu.

• Toipunut.uhri
        KTS kirjoitti:

No niinpäs olikin!

Nyt kun on menettänyt merkityksensä muutamakin asia ja ennakko-oletus, ihan vain tyynesti katsoen alla olevaa pitkää, yli 20 viestin vuodatusta, ryhtymättä pohtimaan itse keskustelun järkevyyttä, sillä sitä ei ole, tulee lukeneeksi Köklön tarinointia ihan toisin silmin.

Nimittäin Köklön tarinoinnin taustalla ollutta ja olevaa toimintaa.

Ensinnäkin Köklö elää valtavassa pelossa ja hädässä. Hänellä on hirvittävä tarve puolustella juutalaisia, niin että jopa kristinoppi, Raamatun UT:n ilmiselvät opetukset saavat mennä.

Köklö kieltää jopa Jeesuksen, ei suorasanaisesti, mutta Jeesuksen opetukset.

Miksi? Mitä on taustalla? Minkä rikoksen uhri Köklö on? Taidanpa arvata. Minäkin olin. Se oli monilonkeroinen rikos.

Kirjoitan: "olin", en: "olen". Kauan kesti, mutta nyt olen vapaa.

• Toipunut.uhri kirjoitti:

Nyt kun on menettänyt merkityksensä muutamakin asia ja ennakko-oletus, ihan vain tyynesti katsoen alla olevaa pitkää, yli 20 viestin vuodatusta, ryhtymättä pohtimaan itse keskustelun järkevyyttä, sillä sitä ei ole, tulee lukeneeksi Köklön tarinointia ihan toisin silmin.

Nimittäin Köklön tarinoinnin taustalla ollutta ja olevaa toimintaa.

Ensinnäkin Köklö elää valtavassa pelossa ja hädässä. Hänellä on hirvittävä tarve puolustella juutalaisia, niin että jopa kristinoppi, Raamatun UT:n ilmiselvät opetukset saavat mennä.

Köklö kieltää jopa Jeesuksen, ei suorasanaisesti, mutta Jeesuksen opetukset.

Miksi? Mitä on taustalla? Minkä rikoksen uhri Köklö on? Taidanpa arvata. Minäkin olin. Se oli monilonkeroinen rikos.

Kirjoitan: "olin", en: "olen". Kauan kesti, mutta nyt olen vapaa.

Ei kts ainakaan seuraa jalkapalloa

• KTS kirjoitti:

No niinpäs olikin!

Se kts oli eilen Marseillessa Portugali Puola peliä katsomassa ja heilutteli tuota Jordanian lippua.

• ToistaKertaaEiKuseteta

Olikohan Köklö paikalla? Tunnistitteko kuvista? On aina ilo saada osallistua Israelin kansan messiaaniseen juhlintaan! Tuo se on hyvää juutalaisuutta.

Itse (joka olen paha luterilainen) sanon, että itteäni tympäsi jo monta vuosikymmentä sitten Israelissa vallitseva yliseksuaalisuus. Siis liika on liikaa. Ne oli hurjia jo tuolloin, kun minä lasna ollessani sinne eksyin pahan kerran.

Tuo seksuaalinen ylikorostus kaiken aikaa pahenee ja pahenee niillä. Lespoilu ja homoilu tänään, huomenna ne kai juhlii nussien aaseja, niin että raamatullinen ilojuhla ja aasien hirnunta Välimeren rannoilta raikaa. "Halelyyja!" kuten hellarit sanoo.

Muuat tuttavani aika ajoin piipahtavat Pyhällä Maalla. Itselläni ei enää aikoihin ole ollut hinkua paikanpäälle. Jos joskus menisinkin, en kuitenkaan ensimmäitteks alkaisi sopottamaan kielillä, pussaamaan Pyhää Maaperää.

• Jeesuksen.opetus

Jeesuksen opetus hyvin selvä: "Älkää tuomitko". Tietysti hyvä parannusta tehdä jokaisen ihmisen joka väärin tekee, oli sitten kyseessä ahneus tai epäusko tai rakkaudettomuus tai haureus tai valheet tai muu Jumalan tahdon vastainen asia. Jumalan rakkaus ja armo on jokaiselle ihmiselle annettu että voi parannuksen tehdä kaikesta Jumalan tahdon vastaisesta ja Jeesuksen nimessä annetaan soimaamatta ja synnit myös anteeksi. Jumala on hyvä Jeesuksessa jokaiselle ihmiselle varmuudella.

• Pahimmat.fariseukset

Pahimmat fariseukset uskonnollisuuden pukuun vedoten on tuomitsemassa homoja ja voivat antaa ankariakin rangaistuksia ja Raamatussa tällaiset vastustivat Jeesusta kiivaasti ja Jeesus kehotti heitä tekemään parannusta ja omia veljiään samoin kavahtamaan näiden fariseuksien hapatuksia. Viisaat ymmärtävät nämä asiat, mutta tyhmät tuhoutuvat pahuuteensa.

• Samoin.fariseukset

Samoin fariseukset ovat tuomitsemassa ja valheillaan syyttämässä Jeesusta ja seuraajiaan ja Israelin juutalaisia myös mielellään tuomitsevat ja moninaisista syistä, sillä eivät tunne Jeesusta ja pyhiä lupauksen lapsiaan.

• Ei kannata pyrkiä jumalaksi Jumalan paikalle, huonosti siinä käy kun tekee itsestään temppelin. Se on itsensä ylentämistä.

• Jumalan.tuntemisesta

Hyvä on jokaisen juutalaisen tuntea Raamatun Jumala ja Jeesus Herrana ja Kuninkaana. Hyvä on jokaisen juutalaisen tuntea Raamatun ilmoitus myös Jumalan vastustajasta ja profetioissa kerrottu valheen ja vihan isästä, joka sotii Israelia vastaan moninaisesti, ja samoin Jeesusta ja seuraajiaan vastaan, ja kaiken tämän tekee petollisesti ja valheillaan.

• Jeesuksen isä on valhetta, joten kaikki muukin teissä on valhetta.

• Siinä TV-seiskan videolla sedät selittävät kuinka Messias-Jeesus tulee takaisin kuninkuudessaan.

Uskovatko oikeasti, että tavaasta ratsastaa valkoisella hevosella ihminen, joka alistaa kaiken alleen. Seisahtuu siinä Ölymäellä, vai oliko se Sionin vuorella ja sitten jylisee.

Voi pyhä yksinkertaisuus, miten lapsellista ja itseasiassa kopioitu hindulaisuudesta.

"Kalki (Devanagari: कल्कि; lit. saastan tuhoaja) on hinduperinteessä Vishnun kymmenes inkarnaatio tai avatar, eli ruumiillistuma,[1] joka ilmestyy maan päälle parhaillaan käynnissä olevan Kali Yugan eli pimeyden aikakauden aikana. Kalkin sanotaan tulevan valkoisella hevosella ratsastaen ja tuovan mukanaan tuomiopäivän, jona ihmiset pelastuvat tai tuhoutuvat riippuen eletystä elämästään.

Oppi Kalkista omaksuttiin hindulaisuuteen Persian zarathustralaisesta uskonnosta. Kalki tunnetaan myös buddhalaisuudessa ja osissa islamia (Ahmadiyya)."

• Homous_syntiä

Homous syntiä, josta ihminen voi tehdä parannuksen ja Jumalan enkelit iloitsee jokaisesta ihmisestä joka homoudesta tekee parannuksen ja pääsee Jeesuksen valtakuntaan.

• Turhaakin turhemmat ilonaiheet siis enkeleillä, jos sekin että homo feikkaa heteroa riittää moiseksi.

• Homoudesta_vielä

Israelissa peite sydämien päällä vai Suomessa Helsingin arkkipiispan hyväksymänä, kumpi pahempaa?

• Jeesus_opettanut

Jeesus opettanut että nimeään käyttävät voivat olla laittomuuden tekijöitä.

• Parannus_tärkeää

Parannus tärkeää jokaiselle kaikesta huonosta hyvään ja toki vain Jumalan armossa voi onnistua totuudellisesti ja jopa Pietari Jeesuksen valitsemana ja tunnustusta saaneena apostolina kielsi Herran ennenkuin sai Pyhän Hengen kasteen.

Todellinen ulkokultaisuus on tietysti niillä, jotka väittävät tuntevansa Jeesuksen ja silti osoittavat hyväksytää homoudelle, voi heitä. Ihan eri asia on tuomita sitten homoja, mutta Jumalan seurakunnassa tulee olla terve opetus, ja jos ei ole niin väärää evankeliumia silloin siellä pidetään esillä ja ihan eri jeesus on siellä kuin Raamatun Jeesus Nasaretilainen.

• Jumala_rakkaudessaan

Jumala rakkaudessaan ja pitkämielisyydessään on hyvä, ja tietysti pahuutta on monenlaista ja Jumalan tuomiot ja kiroukset myös todellisuutta samoin maan päällä. Rahan halu on kaiken pahan alku ja juuri kuitenkin, ja pahuus kohdistuu siinä toisiin ihmisiin, kuten myös Sodomassa ja tietysti samoin ylpeys on pahuutta ja homous voi myös olla kahdenlaista eli väkisin makaamista tai sitten ihan omakohtaista ikäänkuin vapaaehtoisena kumppaninsa kanssa ja tietysti näissä kahdessa aivan yhtä suuri ero kuin normaalissa miehen ja naisen yhdynnässä molempien hyväksynnässä tai sitten raiskaustapauksessa. Sodomassa nähdään selvästi homouteen liittynyt väkivalta ihan vallitsevana tapana, ja samoin se, ettei enää piitattu köyhistä, ja tätä samaa on myös maailmalla hyvin laajasti ja siksi nyt elämme Sodoman aikaan ja myös Nooan, kuten Jeesus opetti ennen tulemuksensa koittamista.

• Maailmassa_paljon

Maailmassa paljon ulkokultaisia tekopyhiä hurskastelijoita jotka rahan ahneina herroina hallitsevat toisia ja ovat kuin Jeesuksen ajan fariseukset jotka Jeesukselle nauroivat kun Jeesus opetti rikkaan vaikeudesta päästä Jumalan valtakuntaan.

• Suhteellisuuden_tajua

Suhteellisuuden tajua on hyvä ihmisillä olla vaikka aikamme onkin aivan kääpiö tässä ajassa sen suhteen ja jättiläisiä ahneudessa.

• Kaikkialla_maailmassa

Kaikkialla maailmassa ahneet jättiläiset hallitsevat ja Raamatussa onkin kirjoitettu kuinka maailma on pahan vallassa, ja kaiken pahan alku ja juuri on ahneus eli rahan halu.

• Homo_juhlat

Homo-juhlat on yksi todellinen merkki myös Jumalan tuomioista ja kirouksen menestymisestä tässäkin ajassa ja erilaiset villitykset yhä enemmän saavat sijaan, mutta todellinen ongelma on tietysti mammonan palvominen ja palveleminen ja leivän yltäkylläisyys ja ylpeys ja epäusko ja kuten Raamatussa on tämän ajan ihmisistä todistettu.

• Kun_Jeesus_palaa

Kun Jeesus palaa, niin pahuus poistuu Israelin Jerusalemista ja kaupungin mitat ovat suuren verrattuna nykyiseen Jerusalemiin, sillä Egyptin lounaisnurkasta Turkin länsiosiin on kuution muodossa Jerusalemin mitat, ja jumalattomia syntisiä ei sinne tuhanteen vuoteen pääse ja Saatana on kahleilla sidottu alas maan alle.

• Muutenhan tuo on täysin varmasti totta, mutta että kuution muodossa???

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Muutenhan tuo on täysin varmasti totta, mutta että kuution muodossa???

Yhtä hyvin voi olla kyse pyramidista kuten Leo Meller totesi.

• MellerOnHarhaopettaja
        KTS kirjoitti:

Yhtä hyvin voi olla kyse pyramidista kuten Leo Meller totesi.

Köklö ei tunne ollenkaan Raamatun ennustusten merkityksiä. Hän ei tiedä edes sitä, ettei se kuutio tarkoita maanpäällistä Israelia, vaan Taivasten valtakuntaa, Uutta Jerusalemia. Onko Köklö jehovantodistaja? Ehkä taustaltaan. Niin on pimeitä kirjoituksia. Suuna päänä opettamassa, vaikka Raamattu kieltää tämänkin. Hänellä on kerran hirvittävästi vastattavaa.

Leo Mellerille en samoin anna mitään arvoa. Vai että pyramidi? Kuutio on kuutio eikä pyramidi. Tässä näkee, ettei näillä hihhuleilla ole rakkautta totuuteen, he muuntelevat Raamatun sanaa oman mielensä mukaisesti. Ei riitä, että he itse menevät Kadotukseen, vaan vieläpä vievät muita, epäraittiita heihin uskovia sinne mukanaan.

• KTS--
        MellerOnHarhaopettaja kirjoitti:

Köklö ei tunne ollenkaan Raamatun ennustusten merkityksiä. Hän ei tiedä edes sitä, ettei se kuutio tarkoita maanpäällistä Israelia, vaan Taivasten valtakuntaa, Uutta Jerusalemia. Onko Köklö jehovantodistaja? Ehkä taustaltaan. Niin on pimeitä kirjoituksia. Suuna päänä opettamassa, vaikka Raamattu kieltää tämänkin. Hänellä on kerran hirvittävästi vastattavaa.

Leo Mellerille en samoin anna mitään arvoa. Vai että pyramidi? Kuutio on kuutio eikä pyramidi. Tässä näkee, ettei näillä hihhuleilla ole rakkautta totuuteen, he muuntelevat Raamatun sanaa oman mielensä mukaisesti. Ei riitä, että he itse menevät Kadotukseen, vaan vieläpä vievät muita, epäraittiita heihin uskovia sinne mukanaan.

No oikeassa olet että taivaallinen kaupunki mutta mitä tulee tuohon sen muotoon, sen ei sanota olevan kuutio. sanotaan vain että:

Ilm 21:16 Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.

Eli siis pohjakuvio on neliö. Korkeus on neliön sivun mittainen. Se siis voi olla kuutio mutta myös pyramidi tai vaikka puolipallo. Sitä ei enempää paljasteta.

• MelleriOnHarhaope
        KTS-- kirjoitti:

No oikeassa olet että taivaallinen kaupunki mutta mitä tulee tuohon sen muotoon, sen ei sanota olevan kuutio. sanotaan vain että:

Ilm 21:16 Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.

Eli siis pohjakuvio on neliö. Korkeus on neliön sivun mittainen. Se siis voi olla kuutio mutta myös pyramidi tai vaikka puolipallo. Sitä ei enempää paljasteta.

Se on kuutio, tai mä alan itkeen!

• KTS--
        MelleriOnHarhaope kirjoitti:

Se on kuutio, tai mä alan itkeen!

Melleri viittaa siihen, että muinaiskansoilla oli jonkinlainen visio tästä kaupungista ja rakensivat sen vuoksi pyramideja malliksi.

• Orionista.itään
        KTS-- kirjoitti:

Melleri viittaa siihen, että muinaiskansoilla oli jonkinlainen visio tästä kaupungista ja rakensivat sen vuoksi pyramideja malliksi.

Melleri pitäköön visionsa ja muut amerikanaatteet.

Pyramideilla oli toiset tarkoitusperät. Niiden suhde toisiinsa, jos niiden välille vetää viivat, on Orionin tähtikuvio. Yksi pyramidi puuttuu. Miksi?

Orionin tähtikuvio kulki n. 10 000 vuotta sitten Egyptin horisontissa ja kyljellään mennen muistutti laivaa. Tästä höpinät kuinka Ra, eli aurinko kulki yön yli laivalla ja syntyi taas aamulla uudelleen.

• Tietysti_on_kuutio

Tietysti on kuutio, sillä Jumala on järjestyksen Jumala. Kaupungissa on muuri ja muurin kivet ovat toinen toisiinsa limittyneitä. Mistä sitten on tullut pyramidien muoto ihmisten keskuuteen, on ihan eri asia eikä kerrottu Raamatussa siitä, mutta toki Egyptistä on mielenkiintoista Raamatussa.

• 4567467
        Tietysti_on_kuutio kirjoitti:

Tietysti on kuutio, sillä Jumala on järjestyksen Jumala. Kaupungissa on muuri ja muurin kivet ovat toinen toisiinsa limittyneitä. Mistä sitten on tullut pyramidien muoto ihmisten keskuuteen, on ihan eri asia eikä kerrottu Raamatussa siitä, mutta toki Egyptistä on mielenkiintoista Raamatussa.

Tietysti ei tarvitse olla kuutio koska sitä ei raamatussa sanota.

Mikä perkele se teitä villitsee sinne kuutioon!

• Hyvin_lähellä

Hyvin lähellä ajallisesti on Jeesuksen paluu, mahdollisesti 2023, tai sen jälkeen, mutta ei enää kymmeniä vuosia. Kun alkavat Ilmestyskirjassa esitetyt profetiat täyttyä, niin seitsemän vuoden päästä siitä, palaa Jeesus varmuudella, amen, halleluja!

Ennen Jeesuksen paluuta 3,5 vuotta saadaan taivaaseen suuri ilo, sillä Saatana heitetään alas taivaasta, mutta voi maata, sillä hävityksen kauhistus on varmuudella sille koittava silloin, ja voi niitä, jotka ovat hyljänneet Jeesuksen armon ja rakkauden totuuteen eli evankeliumiin, sillä saavat sitten olla sen valitsemansa valheen ja vihan isän valtakunnan jäseniä sen 3,5 vuotta ennen Herran päivää.

• Kylläpä osaakin olla kiva jumala, joka nauttii tuollaisesta. Pidäpä hyvänäsi, en osta edes halvalla.

• Jumala_iloitsee

Jumala iloitsee ihmisten pääsemisestä Jeesuksen valtakuntaan, mutta antaa sen mahdollisuutena eikä pakota ketään siihen.

• Saatana

Shatnez [ ääntäminen? ] (Tai shaatnez ; Raamatun heprean Ša'atnez Tietoja tästä ääni שַׁעַטְנֵז ( help · info ) ) on kangas, joka sisältää sekä villaa ja pellavaa ( linsey-Woolsey ), joka juutalaisen lain johdettu Tooran , kielletään yllään. Asiaa osat Tooran ( Moos 19:19 ja Moos 22: 9-11) kieltää yksityistä päällään villaa ja pellavaa kankaat yksi vaatekappale, The risteytyminen eri eläinlajeja, ja istutus yhdessä erilaisten siementen ( yhteisellä nimellä kilayim ).

Wikipedia

• Se on jotain mikä ei ole alkuperäinen, toisinsanoen, on kuin väärennös, sekoitus, sekasikiö. Ehkä.

• vastustajaa_tarkoittaa

Saatana. Paha ei tahdo yhdenkään ihmisen pelastumista, sillä on paha.

• Miten Jumalalla voi olla vastustaja, jos Hän on yksi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5611
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      78
      3638
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      22
      3224
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2675
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      45
      2561
    6. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      110
      2534
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2021
    8. Maija Kajan

Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!
      Tampere
      94
      1690
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1576
    10. Apua!!!!!!

Nyt sä varmaan hylkäät kaikki ajatuksetkin minusta... mutta ainakin tiedät.....
      Ikävä
      22
      1460
    Aihe