Popsi popsi porkk

Real.Jarmo

Ihanaa aikaa porkkanat on kohta pienen mulukun kokosia.

40

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestä.aino.ei.saa

      Aino Kukkala-Kakkala voi nyt siirtyä banaaneista porkkanaan
      ja kotimaiseen kurkkuun.

      • Jarmo.Kakkasuu

        Minä pidän eniten kynttilästä. Raunon asentamina ne tuntuu parhaimmalta.


    • Porkkana on terveellistä, mikäli se nautitaan suun kautta. Takapuoleen työnnettynä siitä tuskin saa hyödyllisiä vitamiineja.

      • hajuko.karkottaa

        Miksi Aino ei enää saa miestä eikä poikansakaan?


      • Minähän saan miehiä huomattavasti useammin kuin sinä! En roiku missään iskupalstoilla kuten sinä! Minua ei ole edes ikinä ryöstetty yövieraiden toimesta!


      • käyppä.pesulla
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minähän saan miehiä huomattavasti useammin kuin sinä! En roiku missään iskupalstoilla kuten sinä! Minua ei ole edes ikinä ryöstetty yövieraiden toimesta!

        Prouvalla ei ole mitään ryöstettävää, haiseva vanha ämmä
        ja välee pua joten eipä rosmoja kiinnosta.


      • Eipä rosmoja sinun luonasikaan kiinnostaneet muut kuin yleisavaimet, autot, puhelimet, tietokoneet ja pesäpallomailalla kalauttaminen päähäsi!


      • hullu.aino.horisee
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Eipä rosmoja sinun luonasikaan kiinnostaneet muut kuin yleisavaimet, autot, puhelimet, tietokoneet ja pesäpallomailalla kalauttaminen päähäsi!

        Koskas luonani on tuollaista tapahtunut, eihän minulla ole
        minkään firman yleisavaimiakaan ollut koskaan?


      • hullun.horinaa

        On palstan hullulla Ainolla väitteet.


      • Sinulla tuntuu olevan jälleen se vaihe päällä, ettet tiedä omaa nimeäsi!


      • nimi.hukassa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan jälleen se vaihe päällä, ettet tiedä omaa nimeäsi!

        Onko sellaista ollut ennenkin ?


      • roolileikkiä.ainolle

        Miten saan kaikki tuttavani uskomaan tuon?


      • Tuttavistasi suurin osa kyllä tunnistaa sinut, ellei sinua ole hakattu sairaalakuntoon!


      • unohteleeko.hänkin
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Tuttavistasi suurin osa kyllä tunnistaa sinut, ellei sinua ole hakattu sairaalakuntoon!

        Miksi vaimonikaan ei kutsu minua Jarmoksi?


      • Sinä olet homoseksuaali eikä sinulla siksi ole vaimoa!


      • kaikkia.petetty
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sinä olet homoseksuaali eikä sinulla siksi ole vaimoa!

        Mitähän lapseni sanoisivat tuohon hullun Ainon uutiseen?


      • aino.tietää

        Kukaas ne kolme lastani teki?


      • perseröörinpania

        Onko hoikkalalla jotai lapsiaki???? tuskin sehän o gay


      • haiseva.mummu

        Kova hinku rouvalla on saada se Jambe sänkyynsä
        mutta rouvan pitää ensin katsoa peiliin ja käydä
        kloriittikylvyssä ja miettiä kelpaako kenellekään
        senkään jälkeen.


      • Vaikka kärsinkin virtsankarkailusta ja joskus lorahtaa myös takapäästä, vaipat ovat hyvä ja siisti suoja vanhentuvalle naiselle!


      • ravunsyötiksi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Vaikka kärsinkin virtsankarkailusta ja joskus lorahtaa myös takapäästä, vaipat ovat hyvä ja siisti suoja vanhentuvalle naiselle!

        Kohta alkaa ravustuskausi joten rouvan ei kannata liikkua
        ulkosalla ainakaan ehtoopuolessa päivää.


      • Minulla on omat turvajoukot. Puolustamalla sinun haukkumia ihmisiä olen saanut paljon ystäviä ja tukea taistelussani sinun hegemoniaasi vastaan!


      • pysy.sisällä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minulla on omat turvajoukot. Puolustamalla sinun haukkumia ihmisiä olen saanut paljon ystäviä ja tukea taistelussani sinun hegemoniaasi vastaan!

        Siinä ei feikkipersoonat rouvan sairaassa päässä paljoa auta
        kun nuijapojaat ravunhimossaan hakee sopivaa syöttiä.


      • En milloinkaan ole loukannut täällä ketään muita kuin sinua!


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        En milloinkaan ole loukannut täällä ketään muita kuin sinua!

        Ikaalisiin pitää perustaa jonkinlainen katupartio turvaamaan Rouvaa Jarmon hyökkäyksiltä. Olen valmis toiminaan partion johtajana.


      • aino.aina.äänessä
        myllis_seppo kirjoitti:

        Ikaalisiin pitää perustaa jonkinlainen katupartio turvaamaan Rouvaa Jarmon hyökkäyksiltä. Olen valmis toiminaan partion johtajana.

        Rouva kirjoittelee taas mylliksenä.


      • Me emme enää ole sama henkilö!


      • ainon.harhat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Me emme enää ole sama henkilö!

        Onko nupissasi olevilla sivupersoonilla pikku riitoja?


      • Kaikki johtuu Raimo Kannaksesta ja Joonas Hatusesta!


      • vajakin.lääkitys
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kaikki johtuu Raimo Kannaksesta ja Joonas Hatusesta!

        Oikeinko näetkin nuo kaikki sivupersoonasi vai kuuletko
        vain niiden äänet?


      • Kannas ja Hatunen ovat aivan todellisia henkilöitä. Tarkastappa vaikka facebookista!


      • hullun.tekosia
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kannas ja Hatunen ovat aivan todellisia henkilöitä. Tarkastappa vaikka facebookista!

        .Rouva on itse luonut nuo feikkiprofiilit faceen
        Henkilötietorekisteri ei tunne kyseisiä mielikuvitus-
        kavereitasi.


      • Joonas Hatunen on talonmiehen apulainen Uudestakaupungista! Hän on lähes yhtä pätevä kaveri kuin Talopalvelun miehet!


      • apulaisia.päästä.ulos
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Joonas Hatunen on talonmiehen apulainen Uudestakaupungista! Hän on lähes yhtä pätevä kaveri kuin Talopalvelun miehet!

        Jopas taas rouvalta tuli tietoa omasta päästään.


      • Tämäkin asia on aivan tosi!


      • hullun.horinaa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Tämäkin asia on aivan tosi!

        Noin vakuuttaa sairaalloinen valehtelija ja psykopaattirouva.


      • Soitahan joskus juovuspäissäsi Joonakselle!


      • aaveet.puhuu.ainolle
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Soitahan joskus juovuspäissäsi Joonakselle!

        Onko feikkityypeilläkin puhelin?


      • nippuran.alle
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Vaikka kärsinkin virtsankarkailusta ja joskus lorahtaa myös takapäästä, vaipat ovat hyvä ja siisti suoja vanhentuvalle naiselle!

        Onko rouvan kusireikäkin ollut miesten käytössä?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe