Ihanaa aikaa porkkanat on kohta pienen mulukun kokosia.
Popsi popsi porkk
40
345
Vastaukset
- miestä.aino.ei.saa
Aino Kukkala-Kakkala voi nyt siirtyä banaaneista porkkanaan
ja kotimaiseen kurkkuun.- Jarmo.Kakkasuu
Minä pidän eniten kynttilästä. Raunon asentamina ne tuntuu parhaimmalta.
Porkkana on terveellistä, mikäli se nautitaan suun kautta. Takapuoleen työnnettynä siitä tuskin saa hyödyllisiä vitamiineja.
- hajuko.karkottaa
Miksi Aino ei enää saa miestä eikä poikansakaan?
Minähän saan miehiä huomattavasti useammin kuin sinä! En roiku missään iskupalstoilla kuten sinä! Minua ei ole edes ikinä ryöstetty yövieraiden toimesta!
- käyppä.pesulla
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minähän saan miehiä huomattavasti useammin kuin sinä! En roiku missään iskupalstoilla kuten sinä! Minua ei ole edes ikinä ryöstetty yövieraiden toimesta!
Prouvalla ei ole mitään ryöstettävää, haiseva vanha ämmä
ja välee pua joten eipä rosmoja kiinnosta. Eipä rosmoja sinun luonasikaan kiinnostaneet muut kuin yleisavaimet, autot, puhelimet, tietokoneet ja pesäpallomailalla kalauttaminen päähäsi!
- hullu.aino.horisee
RouvaHoikkala kirjoitti:
Eipä rosmoja sinun luonasikaan kiinnostaneet muut kuin yleisavaimet, autot, puhelimet, tietokoneet ja pesäpallomailalla kalauttaminen päähäsi!
Koskas luonani on tuollaista tapahtunut, eihän minulla ole
minkään firman yleisavaimiakaan ollut koskaan? - hullun.horinaa
On palstan hullulla Ainolla väitteet.
- nimi.hukassa
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan jälleen se vaihe päällä, ettet tiedä omaa nimeäsi!
Onko sellaista ollut ennenkin ?
- roolileikkiä.ainolle
Miten saan kaikki tuttavani uskomaan tuon?
Tuttavistasi suurin osa kyllä tunnistaa sinut, ellei sinua ole hakattu sairaalakuntoon!
- unohteleeko.hänkin
RouvaHoikkala kirjoitti:
Tuttavistasi suurin osa kyllä tunnistaa sinut, ellei sinua ole hakattu sairaalakuntoon!
Miksi vaimonikaan ei kutsu minua Jarmoksi?
- kaikkia.petetty
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinä olet homoseksuaali eikä sinulla siksi ole vaimoa!
Mitähän lapseni sanoisivat tuohon hullun Ainon uutiseen?
- aino.tietää
Kukaas ne kolme lastani teki?
- perseröörinpania
Onko hoikkalalla jotai lapsiaki???? tuskin sehän o gay
- haiseva.mummu
Kova hinku rouvalla on saada se Jambe sänkyynsä
mutta rouvan pitää ensin katsoa peiliin ja käydä
kloriittikylvyssä ja miettiä kelpaako kenellekään
senkään jälkeen. Vaikka kärsinkin virtsankarkailusta ja joskus lorahtaa myös takapäästä, vaipat ovat hyvä ja siisti suoja vanhentuvalle naiselle!
- ravunsyötiksi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Vaikka kärsinkin virtsankarkailusta ja joskus lorahtaa myös takapäästä, vaipat ovat hyvä ja siisti suoja vanhentuvalle naiselle!
Kohta alkaa ravustuskausi joten rouvan ei kannata liikkua
ulkosalla ainakaan ehtoopuolessa päivää. Minulla on omat turvajoukot. Puolustamalla sinun haukkumia ihmisiä olen saanut paljon ystäviä ja tukea taistelussani sinun hegemoniaasi vastaan!
- pysy.sisällä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minulla on omat turvajoukot. Puolustamalla sinun haukkumia ihmisiä olen saanut paljon ystäviä ja tukea taistelussani sinun hegemoniaasi vastaan!
Siinä ei feikkipersoonat rouvan sairaassa päässä paljoa auta
kun nuijapojaat ravunhimossaan hakee sopivaa syöttiä. RouvaHoikkala kirjoitti:
En milloinkaan ole loukannut täällä ketään muita kuin sinua!
Ikaalisiin pitää perustaa jonkinlainen katupartio turvaamaan Rouvaa Jarmon hyökkäyksiltä. Olen valmis toiminaan partion johtajana.
- aino.aina.äänessä
myllis_seppo kirjoitti:
Ikaalisiin pitää perustaa jonkinlainen katupartio turvaamaan Rouvaa Jarmon hyökkäyksiltä. Olen valmis toiminaan partion johtajana.
Rouva kirjoittelee taas mylliksenä.
- ainon.harhat
RouvaHoikkala kirjoitti:
Me emme enää ole sama henkilö!
Onko nupissasi olevilla sivupersoonilla pikku riitoja?
- vajakin.lääkitys
RouvaHoikkala kirjoitti:
Kaikki johtuu Raimo Kannaksesta ja Joonas Hatusesta!
Oikeinko näetkin nuo kaikki sivupersoonasi vai kuuletko
vain niiden äänet? - hullun.tekosia
RouvaHoikkala kirjoitti:
Kannas ja Hatunen ovat aivan todellisia henkilöitä. Tarkastappa vaikka facebookista!
.Rouva on itse luonut nuo feikkiprofiilit faceen
Henkilötietorekisteri ei tunne kyseisiä mielikuvitus-
kavereitasi. Joonas Hatunen on talonmiehen apulainen Uudestakaupungista! Hän on lähes yhtä pätevä kaveri kuin Talopalvelun miehet!
- apulaisia.päästä.ulos
RouvaHoikkala kirjoitti:
Joonas Hatunen on talonmiehen apulainen Uudestakaupungista! Hän on lähes yhtä pätevä kaveri kuin Talopalvelun miehet!
Jopas taas rouvalta tuli tietoa omasta päästään.
- hullun.horinaa
RouvaHoikkala kirjoitti:
Tämäkin asia on aivan tosi!
Noin vakuuttaa sairaalloinen valehtelija ja psykopaattirouva.
- aaveet.puhuu.ainolle
RouvaHoikkala kirjoitti:
Soitahan joskus juovuspäissäsi Joonakselle!
Onko feikkityypeilläkin puhelin?
- nippuran.alle
RouvaHoikkala kirjoitti:
Vaikka kärsinkin virtsankarkailusta ja joskus lorahtaa myös takapäästä, vaipat ovat hyvä ja siisti suoja vanhentuvalle naiselle!
Onko rouvan kusireikäkin ollut miesten käytössä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684511Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004018- 523532
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul292791Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262583Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602492- 462364
- 391917
- 471898
- 301656