...kun ei muuhun kykene. Se on sen ukon iltainen tapa vaik on olevinaan poissa.
Hunksihenkseli nostelee vanhoja ketjuja
22
351
Vastaukset
Apina asialla, sininen on oikea, muut kehitysvammaisia ....
- siilimuori3
No ei kai kannattaisi vaivautua mutta sanonpa vielä et kerro enemmän itsestäsi. Kirjoituksesi antavat aika hyvän kuvan sinusta. Ettei vaan vielä pilkka joksus ssattuisi tavalla tai toisella omaan nilkkaan.
- Suomalainenko
Olen vuoden verran ollut palstalla enkä tänä aikana ole sattunut näkemään yhtään järjellistä kommenttia xx9:ltä. Tila on vakava.
Siilimuori, katsotaas alkaako huorittelemaan yms. sinua kohta... - kerrototuus
Nooo...
Vieläkös se äitisi sulkeutuu makuuhuoneeseensa postinkantajan kanssa ja hihihii...nuoleskelevat...heehee...siellä sitten...huhuhuu...postimerkkejä...aahhaahaa!!! - siilimuori3
Suomalainenko kirjoitti:
Olen vuoden verran ollut palstalla enkä tänä aikana ole sattunut näkemään yhtään järjellistä kommenttia xx9:ltä. Tila on vakava.
Siilimuori, katsotaas alkaako huorittelemaan yms. sinua kohta...Aikuisen ihmisen kirjoituksiksi aika sanoisinko...............................
Haitannooko tuo mittään.
Eikö se ole ihan se ja sama,
kuka on kaipaillut jotain vanhaa juttua.- ent.siivoojaparka
Eikö nämä ole retroja suunnilleen kaikki uudetkin ketjut, ellei maailmalla ole tapahtunut jotain ihan uutta ja ennenkuulumatonta.
- Redro-keski-ikäinen
Joka päivä tapahtuu uutta.
Sote paketti tänään
Turkin pommi-iskut eilen
Englanti hävisi toissapäivänä ja tippui piimäjunaan: joutuu palata kotiin hörökorvat niskan takana
Öyh. Mitä vielä? Hympphyyyyyyyyyyyyyy en ny kekkaa paitti mä olen syönyt tänään. Nakkikastiketta.
- peukutpystyyn
Meeriamanda taitanee edelleen huristella fillarilla ilman satulaa ja hameenhelmat korvissa tanssipaikoille,miiteillekkin taitaa ennättää,,
- fgfrtfrg
Tänään klo 17 jälkeen on yksi ketju, joka on aloitettu tai viimeksi vastattu yli 3 pv sitten = vihta/vasta. Aloitus on silkkaa hölötystä. En ole hunksi.
- 277.44
Aloittaja ilmeisesti luulotautinen hunksivastainen eli ns poispotkittu.
Hegohego - konstit.on.monet
Itehän se ihteään mainostaa kaikenlaislla konsteilla.
- Heikunkeikku
En tiedä mikä vanha ketju on ylös nostettu, kun oon huidellut kotini ulkopuolella päiviä. Nyt pysyn visusti kotona.
Kiinnitin huomioni otsikkoosi "nostelee vanhoja ketjuja", koska ennen palstalle tuloa kiiruhdin tervehtimään lintukameroita. Semmonen tapa tullut, että pitäähän sitä tervehdyskäyntejä suorittaa mahdollisimman usein. Niin hirmuisen kovasti ovat kasvaneet nopeassa ajassa, että juuri tänään ajattelin, josko nostaisin sen tooooosi vanhan ketjun ylös teille muillekin nähtäväksi. Niinku aateskelin, josko muutamia rupatteluhetkiä voisi porukalla suorittaa.
Nyt en millään kehtaa sitä ketjua nostaa, kun tänne on tällätty tämmönen aloitus. Tuo "Riistakamera-ketju" (en muista otsikkoa on menossa varmaankin ainaskin parikymmentä sivua taaksepäin.) Ei, eiku ainaki kolkytä sivua.
En siis sitä harmiksenne ylös nosta. Mutta sen sanon, että esim. Merikotkan lapset ovat jo ihan oikean linnun näköisiä. Heidän pesänsä sortui ensteks pienen osan verran ja sit enemmän ja sit enemmän. Että kävi sääliksi. Lopuksi eräänä aamuna, kun tervehdyskäynnilleni menin, niin ihan koko pesä oli veks. Sielä oksilla ne linnut (kolme kipaletta) kökötti. Siis lentotaidottomat linnut oksan päällä tylsistyneen näköisinä. Että kävi sääliks.
Vanhojen (jos nyt ei ikivanhojen) aloitusten nosto etusivulle ei välttämättä ole huono asia. Ei tarvitse uutta aloitusta tehdä samasta asiasta, jos vaillinainen aloitus on jo jossakin ottelemassa kommentteja. Eri asia tietysti monen vuoden vanhat aloitukset."Heikunkeikku"
Mitäs luulet.
Olisitko voinut ottaa kantaa myös minuun kohdistuviin aiheettomiin syytöksiin?
Ettet vaan nauti niistä? :)
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Mitäs luulet.
Olisitko voinut ottaa kantaa myös minuun kohdistuviin aiheettomiin syytöksiin?
H."hunksz"
No sitäs ma luulen, että kyllä olisin voinut ottaa kantaa myös sinuun kohdistuviin syytöksiin.
Aloitus on vaan niin lapsellinen, että siksi päätin vaieta. Tarkoitus oli vain ja ainoastaan nyyhkiä sitä, etten voikaan nostella riistakameraa ylös.
En usko, että nostelet vanhoja aloituksia, koska kykenet kyllä väsäämään uusiakin aloituksia.
Tuohon väittämään, että olet "olevinasi poissa iltaisin", niin siihen vastaan, että arvelen intuitioni vahvuudella, että sinä todellakin olet monasti palstalla, vaikkei tuota "hunksz"-nimimerkkiä näy. Tottahan toki, tietysti, Voin olla väärässä, mutta olen tätä mieltä kuitenkin. Heikunkeikku kirjoitti:
"hunksz"
No sitäs ma luulen, että kyllä olisin voinut ottaa kantaa myös sinuun kohdistuviin syytöksiin.
Aloitus on vaan niin lapsellinen, että siksi päätin vaieta. Tarkoitus oli vain ja ainoastaan nyyhkiä sitä, etten voikaan nostella riistakameraa ylös.
En usko, että nostelet vanhoja aloituksia, koska kykenet kyllä väsäämään uusiakin aloituksia.
Tuohon väittämään, että olet "olevinasi poissa iltaisin", niin siihen vastaan, että arvelen intuitioni vahvuudella, että sinä todellakin olet monasti palstalla, vaikkei tuota "hunksz"-nimimerkkiä näy. Tottahan toki, tietysti, Voin olla väärässä, mutta olen tätä mieltä kuitenkin."Heikunkeikku"
Joskus kirjoittelinkin aiheesta.
Minulla on media-keskittymä asunnossani.
-
Läppäri, PC, Näyttö, Musiikki jne.
Kuvan-käsittely, video-muokkaus...
Myöskin televisioni, radioni on tieto-kooneeni näytöllä.
2 Skanneria, kaksi tulostinta, muuta pientä tilpehööriä.
Joten kyllä, olen läsnä aina kun kotona olen.
Aamu-päivää lukuun-ottamatta en keskity palstaan.
Palstasta on kyllä pikku-ikkuna aina auki.
Joskus kommentoin iltaisinkin, mutta AINA AINOASTAAn tällä samalla nimmarilla.
Minä olen rehellinen mies.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
-
H."hunksz"
Mulla on rahi. Ja langattomat kuulokkeet. Niihin ajautan musiikkia, yleisesti ottaen Klassista musaa. Mul on etupiha, takapiha ja parveke. Villasukat on must juttu, näin kesälläkin. Kirjoja ja puhelin. Piano. Mitä sitä tämmönen plimputtelija muuta tarvitsisikaan. Meinas unohtua Kissi. Kissa on hyvä kaveri meikäläiselle.
Itse sinä kyselit, johon minä vastasin. Ja koska minä olen rehellinen, niin vastasin rehellisesti mielipiteeni.
Mitäpä sitä hyödyttää viserrellä, että "emmmmäää kirjota muilla nimimerkeillä", kun jokainen tuumailee siten kuin tuumailee. Sinä itsekin täs vähän aikaisemmin tämän tästä väitit minun olevan se-ja-se-nimimerkki. Kaikki, KAIKKI, menivät metsään, koska minä kirjoitan vain ja ainoastaan "Heikunkeikkuna". Uskot sitten sen tai et.
Mutta mitäpä tästä väittelemän. Äläkä VAAN ala kirjoittamaan, että et enää tsättäile. Sinulla sellainen tapa, että kirjoitat vielä lopuksi jotakin, joka jää ilmaan roikkumaan ja lopetat kommenttisi siihen, että et jatka keskustelua.:) Se naurattaa.
Minua ei muuten haittaa se, vaikka kirjottaisisitkin muilla nimerkeillä. Ei kuulu minulle. Mutta MINÄ en kirjoita muilla merkeillä :)
.
Käyn pistämässä sun musiikkiketjuun jonkun tottavie ihanan kappaleen. Niinku anteeksipyyntönä, kun tälleen oon kirjoittanut. - expimot
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
-
H.Normaalia, ymmärrettävää tekstiä?
Ei outoja "höpsis", "lurpsis", "tömpsis" -sanoja?
Hunksin tunnukset on kaapattu. expimot kirjoitti:
Normaalia, ymmärrettävää tekstiä?
Ei outoja "höpsis", "lurpsis", "tömpsis" -sanoja?
Hunksin tunnukset on kaapattu."expimot"
Mitäs luulet.
Olisitko voinut ottaa kantaa myös minuun kohdistuviin aiheettomiin
syytöksiin?
H.- expimot
hunksz kirjoitti:
"expimot"
Mitäs luulet.
Olisitko voinut ottaa kantaa myös minuun kohdistuviin aiheettomiin
syytöksiin?
H.En nauti ja uskon että ovat aiheettomia. Typeriä.
- bessie-
"Vanhojen (jos nyt ei ikivanhojen) aloitusten nosto etusivulle ei välttämättä ole huono asia. Ei tarvitse uutta aloitusta tehdä samasta asiasta, jos VAILLINAINEN??! (korostus ja merkit allekirjoittaneen) on jo jossain odottelemassa kommentteja."
Tuossa ei mielestäni ole mitään järkeä. Vanhojen aloitusten nosto useimmiten ON huono asia.
- shimshh
Niistä riistakamerista ja joittenkin terveystieteilijöitten pähkäilystä että kaikki kauriit ja peurat pitäis ampua maasta kun levittävät punkktauteja - onko siinäkään järkeä
ku pian kaikk immeiset suunnistaa metsiin kauriitten ja porojen lailla etsimään kypsyviä marjoja - mtähh - joutuuko kerään haulejakin omista persuuksistaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112764Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782462
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1592101Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241664Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581119- 84878
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15732Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll151723