MINDCONTROL - KANSANHUVI TÄÄLLÄ

tervetuloa.sulkko

Käykää lukemassa yhteiskunta- laki ja rikos - mindcontrol rikokset (ja myös salaliitto. säteilytys on rikos--, sieltä loppupäästä)
On kuvausta riksulaisesta mentaliteetista, arvomaailmasta ja mielenterveyden häiriöistä.

36

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkeä.pää

      Nimittäin riksulaista ovat nämä kuvaukset siitä, miten menin stalkkeriansaan ja luultavasti myös ne seksisaastaviestit, lukuisat. -Koska HML:ssa on poliitikkoja ylläpidossa, kiemura,Ritva, jne, kirjoitin asiasta myös sinne.

      • olethantietoinen

        Jälleen kerran täydellinen tyhmyytesi ylittää synnynnäiset vikasi ja puutteesi.


      • sinulla.kaikki.alittaa

        Kiva kun nostit


      • Anonyymi
        sinulla.kaikki.alittaa kirjoitti:

        Kiva kun nostit

        Tämä on trolliketju, johon on sotkettu muualta otettuja tietoja vääristyneenä. Ole kirjoittanut sulkolle oman ketjun. Ja myöhemmin mindcontrol rikos-ketjuun henkirikospalstalle.


    • lukekaa.sieltä

      TILANNEKATSAUS TARPEEN:

      Olisiko kolahtanut johonkin? Ensin mindcontrol rikos -ketjuun tuli se seksistalkkeri. 20 minuun kohdistuvaa viestiä.
      Kun saanut minua lopettamaan, tuli mielenterveystyöntekijä. Oman ilmoituksen mukaan ihan vaan auttamaan minua.

      Kun tein tilit ja välit selviksi hänen kanssaan, ilmestyi toinen ketju: mindcontrol-rikokset mielenkiintoisimpia. Ihan huuhaatuubaa pitkiä ketjuja.Miksiköhän? Ja mitähän vielä?

    • ali.ihminen

      Ritva senkin vanha pyöveli ja untermensch.

      • TunnenpaItseniParemmaksi

        Jassoo, että vasemmistostalkkeri, jonka tilillä perusteeton pakkohoitoon toimittaminen ja kai sitten ylläpidossa/modena vastaa, että 20 seksisaastaviestiä pääsi läpi, ja kai sitten vielä on leikkinyt sitä mielenterveystyöntekijää.-Onko vielä hommannut sen toisen ketjunkin. No, kyllä huomasin jo yössäollessani, että joiden kollegojen moraalissa oli toivomisen varaa.-Terkkuja kiemuralle ja muillekin moraalittomille.


      • mitähän.vielä

        Niin ja kun nyt ihan ilmeisesti nämä minun vasten tietoista tahtoakin ajamiset paikkaan, jossa stalkkeriansa ollut odottamassa, siis niiden esille tuominen on kolahtanut. Onko kolahtanut tähän ritvaan. Sama ammatti kuin minulla Neuvostoliitossa opiskellut.
        Siellä mindcontrol-ketjussa tämä imelästi esiintynyt mielenterveystyöntekijä jo raivoissaan yrittää repiä minua.


      • asiatsanotaanoikein
        TunnenpaItseniParemmaksi kirjoitti:

        Jassoo, että vasemmistostalkkeri, jonka tilillä perusteeton pakkohoitoon toimittaminen ja kai sitten ylläpidossa/modena vastaa, että 20 seksisaastaviestiä pääsi läpi, ja kai sitten vielä on leikkinyt sitä mielenterveystyöntekijää.-Onko vielä hommannut sen toisen ketjunkin. No, kyllä huomasin jo yössäollessani, että joiden kollegojen moraalissa oli toivomisen varaa.-Terkkuja kiemuralle ja muillekin moraalittomille.

        Ei pakkohoitoon kukaan yksinään pysty ketään toimittamaan. Siihen tarvitaan kahden eri lääkärin lausunto, ja sitten vasta pääset pitkähihaisessa paidassa pehmustettuun koppii nauttimaan voikukanlehdistä ja muista mausteista.


      • siis.stalkkerikin

        Kyllä tällä ritvalla kerrotaan olleen olennainen osuus siinä toimittamisessa. Liitetään häneen vahvasti. (Hävetti, että olen ollut tuommoisen kanssa samassa ammattikunnassa)
        -Minähän kirjoitan vain, mitä muut ovat ensin kirjoittaneet.


    • moneen.junaan.meitä

      Aika paska juttu, kun kollega paljastuu stalkkeriksi. On opiskellut aikoinaan neuvostoliitossa, että on hyvä pohja niihin hommiin.

      • voi.herran.pieksut

        Pari päivää sitten tajusin yhdistää pari henkilöä. Ja tulos: sen minut tuhonneen psykiatrin mies vainosi minua 1990 luvulla harrastusympyröissä.

        Tulee olemaan mielenkiintoista , kun väistämättä alkaa tietooni tulla, mihin sairasmielisiin vainotapoihin tämä ihan aito neuvostopykologi on syyllistynyt.


    • paska.akka.on

      HÄMEENLINNAN POLITIIKASSA HÄÄRII AITO GANG STALKER, NEUVOSTOPSYKOLOGI. Ei ihme, että sielläasiat on perseestä. Juoksevat kilpaa poliisin luona tekemässä rikosilmoituksia toisiltaan. -Koetapa ritva tulkita tunteeni.

    • OlenkoAinoaMoraalinen

      mindcontrol rikokset -ketjusta tuli uutta tietoa.
      nimimerkki sinde on ketjun aloittaja,( siis kumman? kai hullun)
      On nuori, vanha taparikollinen, ei vain sinun kimpussasi (siis minun)
      ...Hänellä on pahoja ongelmia, taitaa olla pedofiilisia taipumuksia aikaisemmista ketjuista päätellen...kukaan näistä ei ole yhteiskunnan tukipylväs, vaikka sellaisena esiintyy..

      Olisiko midän kansanedustaja näiden hyvä ystävä? Kommunisti kun on. Kukas muu kaveeraa Sinden kanssa.

      • käykää.lukemassa

        Laki ja rikos -seksuaalinen väkivalta Sinde-experimentti


    • eiauta

      kello 01.30. nyt ahistaa, ne tulee perkele , jumputtaa mun kaalia, raiskaa mua an___een? HJLÄP MEJ!!!

      • saas.nähdä

        Kun ei tullutkaan. Loppui yht'äkkiä.Mielenkiitoisia nuo ajalliset yhteensattumat. Alkoi, kun minä olin... Ja nyt taas loppui ,kun minä olin... Ja liittyi samaan henkilöön.---Ajallinen yhtensattuma ei aina ole syy-yhteys, mutta joskus on.


      • hulluja.piisaa

        Tuli väärään ketjuun tämä viesti, mutta ei se mitään. Hyvää tietoa silti.

        Aiheita(aiheketjuja piisaisi. Taidan ruveta kirjoittamaan muistiin tapahtumat.


    • jokohan.selkisi

      Jos lukee pelkästään tätä ketjua, ei tajua mitään.

      Vielä ihan lyhyt yhteenveto:

      -Oman muistin mukaan minulle on tapahtunut parin vuoden aikana muutamia tapauksia, jolloin olen mennyt johonkin paikkaan ilman ilman omaa aikomusta/päätöstä mennä sinne tai vastoin omaa vakaata päätöstä nimenomaan olla menemättä sinne.Ja sitten "siellä" olen joutunut etukäteen suunnitellun stalkkauksen kohteeksi, sen verran rankan, että on jäänyt mieleen.

      - Kun joskus reilu vuosi sitten minulle selvisi, että vainoni nimi on gang stalking ja rupesin ottamaan selvää asiasta, edellä oleva taktiikkakin tuli vastaan. Siitä muistan enää, että sen kerrottiin toimivan parhaiten, jos kohde on vähän väsynyt eikä ole keskittynyt minkään touhun tekemiseen.-
      Sen takia osasin kiinnittää huomiota siihen tilanteeseen, jossa minut pantiin matkaan. Perustietoni olivat silloin niin olemattomat, että en ymmärtänyt tekniikkaa, jota käytettiin. Eikä jäänyt mieleen. Mutta tällainen tekniikka on olemassa.
      - Kun ilmestyi ketju nimeltä mindcontrol, ajattelin käyttää sitä hyväksi. Kysellä, että mikä tämä tekniikka taas olikaan.

      -Jopas rupesi tapahtumaan. Useammassa ketjussa.

      Seuraavan kerran jos tai kun minulle tämä tehdään, tekijät voivat olla varmoja, että tulee nettiin tarkka selostus .Jos nimittäin selviän hengissä ja kirjoituskykyisenä. -Niin häpeällistä ei voida tehdä, etten kehtaisi kertoa.

      • ernestih

        On sulla jutut. Kirjoittamalla ilmeisesti ansaitset elantosi. Näillekin palstoille riittää rääppeitä. Keep on writing.


    • elämä.vaarallista

      Tämän midcontrol-ketjun aloittajaksi on mainittu tämä Ritva, aito neukkupsykologi .Pyöveli on oikea nimitys. Yrittää houkutella gang stalkingin uhria paljastamaan selviytymiskeinonsa, jolloin stalkkerit voisivat iskeä niihin.

      Olen muuten joutunut mielisairaan ihmisen pakkomielteeksi. On vaarallisempi tapaus kuin tämä paikallinen pitkäaikainen.

    • MustaAukkoHavaittu

      Eiks noi stalkkerit tuokin mieleen elokuvat, joissa zombiet pakonomaisesti kävelevät elävien perässä kädet vammaisesti ojossa, katse tyhjänä - vai onko niillä vain silmäkuopat - ja suut löysästi ammollaan? Ovat samaa luokkaa vampyyrien kanssa, pitäisi saada jotain, mikä itseltä pysyvästi puuttuu. Siinä on muheva alusta kaikenkarvaisille addiktioille.

      • miten.osasitkin

        Aika osuva kuvaus.


    • koetan.hakea

      En kyllä mmärä enää itse tästä ketjusta enää muuta kuin,että aloitin mind control -rikokset -ketjun.Kuvasin, mitä minulle oli tapahtunut. Trollit/stalkkerit iskivät täysillä ketjuun.

      Näitä mind control juttuja tapahtui Riihimäeltä alkaen Hämeenlinnaan, Hyvinkäälle, mutta myös Cittariin, aiemmin myös Nordeaan.

      Löytyisiköhän ketju vielä.

      • se.TI

        Oli tarkoius laittaa tätä ketjusta linkki tuohon ikävöivien ketjuun, mutta kn kijoitin viestini tähän, enkä siihen ketjuu, nousi tietty esiin.


        Panen tähänkin linkin

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14324371/mindcontrol-rikokset


        P.S. kiitos ystävällisestä kutsusta kahvituvalle betonikurssille. MUTTA minä en kuulu teidän porukkaan. Sellainen yhteinen kohtalo on, että minutkin on psykiatriassa vallitsevan maan tavan mukaan on tuhottu lääkkeillä.

        Kuulun siihen porukkaan, jonka elämässä otsikkona on gang stalking and electronical harassment.
        -Olen kirjoitellut tälle palstalle sen jälkeen, kun vainoni nimi selvisi. Sitä mukaa kun olen ottanut asioista selvää, olen sitten yrittänyt täälläkin selittää, minkälaisia vainotekniikoita on on käytetty. -Ja kun olen vasta itsellenikin asioita selvittänyt, ei raportointi ole ollut asiallisen tiukkaa ja tarkkaa.

        Hyvää jatkoa


    • riksunvainottu

      Oli melkoista hulinaa, kun tapahtui asioita, joista ei vielä ollut tietoa, mitä kyse. Ja kun yritti ottaa selvää, sai ihan hullut kimppuunsa.

      Niisä minun raproteissa on yksi otsikoltaan Mindcontrol. Kerron siinä joitakin esimerkkejä, joista stalkkerit tietävät onnistuneensa.

      Koska en halua antaa palauteta heille, en kirjoita muista kuin korkeintaan käsin "salaiseen kansioon."
      Tavalliset mindcontrol jutut ovat samoja ympäri maailman. Voi lukea luokitteluja ja esimerkkejä.

      Jo kiinnostaa, hakekaa hakusanalla netistä tietoa. Youtubevideoitakin näyttäisi olevan.


      Tämä ketju vaikuttaa näin jälkeenpäin lukien aika sekavalta. Olen ollut hämmentynyt.

      • riksunvainottu

        P.S. Stalkkereille tiedoksi: ei ole mitään salaista kansiota. Ei kannata tulla varkaisiin. On vain lippuja ja lappuja sikin sokin muiden papereitten seassa.


      • päivänjussi

        "Tavalliset mindcontrol jutut ovat samoja ympäri maailman. "

        Johtuu varmaankin siitä, että muualla maailmassakin on mieleltään häiriintyneitä ihmisiä eikä vain Riihimäellä.

        Ja lopuksi vielä salainen viesti: Rauhallista ja Aurinkoista Juhannusta!


      • saiskinollarauhassa

        Että ihan aurinkoista. Eikö teidän lahkossa saa mediasta seurata edes säätedotuksia.


    • Vastaus.sinulle

      Jos kiinnostaa käydä lukemassa. No ei kuule kiinnosta, sitähän sä kysyit. Sait vastauksen. Oletko nyt tyytyväinen?

      • aurinkojabakteerit

        Olisi kai pitänyt laittaa maininta, ettei vastausta tarvita. Oli tarkoitus ilmoittaa, että minä en tällä palstalla kirjoita asiasta.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa joku trolli riehuu, en ole kirjoittanut tänne.Riksun vainottu.

      • Anonyymi

        Tänne on lainattu joitakin tietoja omista ketjuistani ja kerrottu ominaan. Mutta tähän ketjuun en ole kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Kyllä ne tuolla Kokon suunnalla ovat.

    • Anonyymi

      kirjoita tuonne Etsi kohtaan hakusana

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe