ajatusten luku mahdollista?

lue tämä

216

31898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AdWQQQQ

      Enpä usko että ihan 100% ajatustenlukuun millään ylletän.Mahdotonta

      • Avioliitossa.

        Jos olet, tiedät että 100% ajatustenluku on mahdollista. Eikä siihen tarvita mitään tiedemiehiä. Vaimo osaa ne hommat.


      • Tietoasysteemistä

        Suomessa pitkällekehitetty tämä ajatustenluku joka
        radiolähetintoiminnalla kehitetty kuten kehon eri
        tuntojen ohjaus,näin kehitystä Tampereelta


      • ..Ihmismieli

        Eiköhän ihmismieli ole niin monimuotoinen ja -ulotteinen, hienojakoinen, sekä ihan fakin paljon liian kompleksinen että siitä sanoilla tai kuvilla saadaan irti hevon-veetä...Turhan optimistista uutisointia vaan.Tässä lienee taas kriittisen tarkastelun paikka mm. median toteuttamaa uutisointia kohtaan.On hyvä että ihmismielestä saadaan tietoa, mutta olisi syytä lieventää tulosten raportointia mediassa ja ylipäänsä asioiden dramatisointia, turhien toiveiden luontia jne.Vaikka pitkällä varmasti tutkimuksissa ollaankin - tiede rulettaa!


      • mikäs tää o
        Tietoasysteemistä kirjoitti:

        Suomessa pitkällekehitetty tämä ajatustenluku joka
        radiolähetintoiminnalla kehitetty kuten kehon eri
        tuntojen ohjaus,näin kehitystä Tampereelta

        Siis ootko ihan tosissas? Miksi tänne aina kirjoittelee jokin peelo joka on tietävinään asioista jotakin oikeasti. Harmittaa, sillä tampere on oikeasti tiede- ja teknologiakaupunki, maailman huippuja. Ja sitten joku tulee ja koko stondis lätsähtää, stna. Lopettakaa please!


      • on olemassa
        ..Ihmismieli kirjoitti:

        Eiköhän ihmismieli ole niin monimuotoinen ja -ulotteinen, hienojakoinen, sekä ihan fakin paljon liian kompleksinen että siitä sanoilla tai kuvilla saadaan irti hevon-veetä...Turhan optimistista uutisointia vaan.Tässä lienee taas kriittisen tarkastelun paikka mm. median toteuttamaa uutisointia kohtaan.On hyvä että ihmismielestä saadaan tietoa, mutta olisi syytä lieventää tulosten raportointia mediassa ja ylipäänsä asioiden dramatisointia, turhien toiveiden luontia jne.Vaikka pitkällä varmasti tutkimuksissa ollaankin - tiede rulettaa!

        Jos aivoaaltoja tulkitaan, ehkä kyse on tietynlaisen aivoaaltoenergian saamisesta haaviin, ehkä niistä matalimmin värähtelevistä. Mahdotonta on todellakin saada niitä hienojakoisempia ja sekaisempia ulottuvuuksia kiikkiin, sehän menee jo henkimaailman puolelle..


      • SIRU AIVOISSA
        mikäs tää o kirjoitti:

        Siis ootko ihan tosissas? Miksi tänne aina kirjoittelee jokin peelo joka on tietävinään asioista jotakin oikeasti. Harmittaa, sillä tampere on oikeasti tiede- ja teknologiakaupunki, maailman huippuja. Ja sitten joku tulee ja koko stondis lätsähtää, stna. Lopettakaa please!

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo


      • finpolisi
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        soita 0401755979 turku


      • mileeee
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        mulla on 1,5 vuoden kokemus kyseeisestä helvetistä ja taistellut kaikkien ministeriöiden oikeusasiamiesten ihmisoikeusjärjestöt ym.ym. englannin kielen taitoni ei riitä korkeisiin tuomioistuimiin!! mä taistelen loppuun asti!!!!!!! SOITA MULLE


      • TE
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        Olen mahdollisesti kohtalontoveri ja yhtä epätietoinen käytetystä teknologiasta:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10111530#comment-51542667


      • TE
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        Kummallinen löydös aivoistani: http://i55.tinypic.com/2uszubn.jpg


      • Kohtalontoveri
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        Itse tiedän, että mulla on samankaltaisia laitteita jossakin. Kannattaa tsekata pää ajelemalla hiukset pois ja antaa kavereiden tarkistaa. Meikän kaks kaveria löys alun perin vekkejä mun päässä, myöhemmin otin pari valokuvaa takaraivostani ja päälaelta kun en meinannu uskoo. Päästä löytyy itse asiassa leikkausarvetkin päälaelta ja oikealta puolen takaraivosta, molemmat lähes symmetrisiä vinoneliöitä, parikin kohtaa jossa on 4 "reikää" tai paremminkin pistettä ja n. tuuman arpikudos. Koskaan en ole lyönyt päätäni niin, että olisi tullut verta ja missään laillisessa pään alueen leikkauksessa en ole ollut koskaan. Nämä tyypit ovat p*rkele vie laittaneet muhun vielä jonkinlaisen kaksisuuntaisen kuuntelulaitteen, jolla kuulevat lisäksi mitä ympärilläni tapahtuu ja reagoivat siihen, ainakin tällä hetkellä vielä pääosin sanallisesti, mutta antavat "rangaistuksia" jos vaikka ajattelen niistä jotain pahalla, esim. antamalla kramppeja, rytmihäiriöitä, painetta päässä jne. Tää on oikeasti kuin jostain skifikauhuleffasta, ja muhun on laitettu nää laitteet joskus 2005-06 ja vaikka olenkin etsinyt tietoa asiasta, en ole juurikaan löytänyt mitään kyseisiin laitteisiin liittyvää. Ainakaan niin tarkkaa tietoa, että kyseiset laitteiden mallit ja nimet olisivat tiedossa. Olisi hyvä jos joku auttaisi! Ja kyllä, niin hullulta kuin kuulostaakin, minullakin on kidutuskokemuksia. Nämä laitteet on keksitty jo ennen vuotta 2005, en vain tiedä kuka, missä ja miten nämä laitteet on tehnyt. Todennäköisesti näille on jo patentti. Minua kidutetaan lähinnä lihaskrampeilla, sydämen muljahduksilla/nopeilla sykkeillä, valvottamisella ja herättelemällä, päänsäryllä ja stressillä. Ei siinä läheskään kaikki, mutta tässä tapauksessa ei valtio ole mukana, vaan entiset naapurini. Nimiä tai osoitteita en voi valitettavasti kertoa. Ajattelin ostaa jonkinlaisen metallinpaljastimen, että löytäisin nämä (ehkäpä jopa injektioneulan lävitse mahtuvia mikrosiruja, joita on jo olemassa) ko. laitteet. Voisiko kukaan auttaa, kiitos!? En tiedä kauanko olen vielä hengissä ja Suomen poliisista ei ole mihinkään. Varmaan nauravat partaansa tällekkin mun jutulle, kun en ole rikas, kuuluisa tai vaikutusvaltainen. Olen kysynyt Tiede- ja Tieteen Kuvalehdiltä näistä laitteista viimeksi tänä vuonna, sitä ennen edellisenä, ilman minkäänlaista kommenttia tai palautetta asiaan. Valitut Palat ilmoittivat, etteivät tiedä asiasta sen kummempaa jne, vaikkakin Lokakuun 2008 Valituissa paloissa osiossa "Ja ihminen loi ihmisen" kerrotaan sivulla 133 Braingate-nimisestä laitteesta, joka ei ole ihan vastaava kuin nämä laitteet, mutta toimivat ilmeisestikin samalla periaatteella! Ps. Ymmärrän tuskasi, kohtalontoveri!


      • opa
        Kohtalontoveri kirjoitti:

        Itse tiedän, että mulla on samankaltaisia laitteita jossakin. Kannattaa tsekata pää ajelemalla hiukset pois ja antaa kavereiden tarkistaa. Meikän kaks kaveria löys alun perin vekkejä mun päässä, myöhemmin otin pari valokuvaa takaraivostani ja päälaelta kun en meinannu uskoo. Päästä löytyy itse asiassa leikkausarvetkin päälaelta ja oikealta puolen takaraivosta, molemmat lähes symmetrisiä vinoneliöitä, parikin kohtaa jossa on 4 "reikää" tai paremminkin pistettä ja n. tuuman arpikudos. Koskaan en ole lyönyt päätäni niin, että olisi tullut verta ja missään laillisessa pään alueen leikkauksessa en ole ollut koskaan. Nämä tyypit ovat p*rkele vie laittaneet muhun vielä jonkinlaisen kaksisuuntaisen kuuntelulaitteen, jolla kuulevat lisäksi mitä ympärilläni tapahtuu ja reagoivat siihen, ainakin tällä hetkellä vielä pääosin sanallisesti, mutta antavat "rangaistuksia" jos vaikka ajattelen niistä jotain pahalla, esim. antamalla kramppeja, rytmihäiriöitä, painetta päässä jne. Tää on oikeasti kuin jostain skifikauhuleffasta, ja muhun on laitettu nää laitteet joskus 2005-06 ja vaikka olenkin etsinyt tietoa asiasta, en ole juurikaan löytänyt mitään kyseisiin laitteisiin liittyvää. Ainakaan niin tarkkaa tietoa, että kyseiset laitteiden mallit ja nimet olisivat tiedossa. Olisi hyvä jos joku auttaisi! Ja kyllä, niin hullulta kuin kuulostaakin, minullakin on kidutuskokemuksia. Nämä laitteet on keksitty jo ennen vuotta 2005, en vain tiedä kuka, missä ja miten nämä laitteet on tehnyt. Todennäköisesti näille on jo patentti. Minua kidutetaan lähinnä lihaskrampeilla, sydämen muljahduksilla/nopeilla sykkeillä, valvottamisella ja herättelemällä, päänsäryllä ja stressillä. Ei siinä läheskään kaikki, mutta tässä tapauksessa ei valtio ole mukana, vaan entiset naapurini. Nimiä tai osoitteita en voi valitettavasti kertoa. Ajattelin ostaa jonkinlaisen metallinpaljastimen, että löytäisin nämä (ehkäpä jopa injektioneulan lävitse mahtuvia mikrosiruja, joita on jo olemassa) ko. laitteet. Voisiko kukaan auttaa, kiitos!? En tiedä kauanko olen vielä hengissä ja Suomen poliisista ei ole mihinkään. Varmaan nauravat partaansa tällekkin mun jutulle, kun en ole rikas, kuuluisa tai vaikutusvaltainen. Olen kysynyt Tiede- ja Tieteen Kuvalehdiltä näistä laitteista viimeksi tänä vuonna, sitä ennen edellisenä, ilman minkäänlaista kommenttia tai palautetta asiaan. Valitut Palat ilmoittivat, etteivät tiedä asiasta sen kummempaa jne, vaikkakin Lokakuun 2008 Valituissa paloissa osiossa "Ja ihminen loi ihmisen" kerrotaan sivulla 133 Braingate-nimisestä laitteesta, joka ei ole ihan vastaava kuin nämä laitteet, mutta toimivat ilmeisestikin samalla periaatteella! Ps. Ymmärrän tuskasi, kohtalontoveri!

        älå ihmettele sama homma


      • Tero Parkkonen
        Kohtalontoveri kirjoitti:

        Itse tiedän, että mulla on samankaltaisia laitteita jossakin. Kannattaa tsekata pää ajelemalla hiukset pois ja antaa kavereiden tarkistaa. Meikän kaks kaveria löys alun perin vekkejä mun päässä, myöhemmin otin pari valokuvaa takaraivostani ja päälaelta kun en meinannu uskoo. Päästä löytyy itse asiassa leikkausarvetkin päälaelta ja oikealta puolen takaraivosta, molemmat lähes symmetrisiä vinoneliöitä, parikin kohtaa jossa on 4 "reikää" tai paremminkin pistettä ja n. tuuman arpikudos. Koskaan en ole lyönyt päätäni niin, että olisi tullut verta ja missään laillisessa pään alueen leikkauksessa en ole ollut koskaan. Nämä tyypit ovat p*rkele vie laittaneet muhun vielä jonkinlaisen kaksisuuntaisen kuuntelulaitteen, jolla kuulevat lisäksi mitä ympärilläni tapahtuu ja reagoivat siihen, ainakin tällä hetkellä vielä pääosin sanallisesti, mutta antavat "rangaistuksia" jos vaikka ajattelen niistä jotain pahalla, esim. antamalla kramppeja, rytmihäiriöitä, painetta päässä jne. Tää on oikeasti kuin jostain skifikauhuleffasta, ja muhun on laitettu nää laitteet joskus 2005-06 ja vaikka olenkin etsinyt tietoa asiasta, en ole juurikaan löytänyt mitään kyseisiin laitteisiin liittyvää. Ainakaan niin tarkkaa tietoa, että kyseiset laitteiden mallit ja nimet olisivat tiedossa. Olisi hyvä jos joku auttaisi! Ja kyllä, niin hullulta kuin kuulostaakin, minullakin on kidutuskokemuksia. Nämä laitteet on keksitty jo ennen vuotta 2005, en vain tiedä kuka, missä ja miten nämä laitteet on tehnyt. Todennäköisesti näille on jo patentti. Minua kidutetaan lähinnä lihaskrampeilla, sydämen muljahduksilla/nopeilla sykkeillä, valvottamisella ja herättelemällä, päänsäryllä ja stressillä. Ei siinä läheskään kaikki, mutta tässä tapauksessa ei valtio ole mukana, vaan entiset naapurini. Nimiä tai osoitteita en voi valitettavasti kertoa. Ajattelin ostaa jonkinlaisen metallinpaljastimen, että löytäisin nämä (ehkäpä jopa injektioneulan lävitse mahtuvia mikrosiruja, joita on jo olemassa) ko. laitteet. Voisiko kukaan auttaa, kiitos!? En tiedä kauanko olen vielä hengissä ja Suomen poliisista ei ole mihinkään. Varmaan nauravat partaansa tällekkin mun jutulle, kun en ole rikas, kuuluisa tai vaikutusvaltainen. Olen kysynyt Tiede- ja Tieteen Kuvalehdiltä näistä laitteista viimeksi tänä vuonna, sitä ennen edellisenä, ilman minkäänlaista kommenttia tai palautetta asiaan. Valitut Palat ilmoittivat, etteivät tiedä asiasta sen kummempaa jne, vaikkakin Lokakuun 2008 Valituissa paloissa osiossa "Ja ihminen loi ihmisen" kerrotaan sivulla 133 Braingate-nimisestä laitteesta, joka ei ole ihan vastaava kuin nämä laitteet, mutta toimivat ilmeisestikin samalla periaatteella! Ps. Ymmärrän tuskasi, kohtalontoveri!

        Ja muuten pari linkkiä tuohon:
        kirjottakaa Youtubeen mind reading technology tai fMRI, tässä suora linkki:

        http://www.youtube.com/results?search_query=mind reading technology&oq=mind reading technology&gs_l=youtube.1.0.0.1279.1279.0.5171.1.1.0.0.0.0.148.148.0j1.1.0...0.0...1ac.1.R8kpAR_Vg-Q

        ja Tietysti.fi joka kielsi kyseisen laitteen olemassaolon (lue viestini, siihen vastaus ja parit käyttäjien vastaukset)

        http://www.tietysti.fi/fi/T/Kysytyt-kysymykset/Miten-ajatustenlukija-lukee-aivojen-signaaleja-ja-mihin-kohtaan-aivoja-se-laitetaan/?page=21297#21602

        ja sitten perään tämä:

        http://www.tietysti.fi/fi/T/Tarinoita-tieteesta/Tiedetarinoita-terveyden-tutkimuksesta/Aivokuvantaminen-kertoo-kielen-oppimisesta/


      • totta se on
        Kohtalontoveri kirjoitti:

        Itse tiedän, että mulla on samankaltaisia laitteita jossakin. Kannattaa tsekata pää ajelemalla hiukset pois ja antaa kavereiden tarkistaa. Meikän kaks kaveria löys alun perin vekkejä mun päässä, myöhemmin otin pari valokuvaa takaraivostani ja päälaelta kun en meinannu uskoo. Päästä löytyy itse asiassa leikkausarvetkin päälaelta ja oikealta puolen takaraivosta, molemmat lähes symmetrisiä vinoneliöitä, parikin kohtaa jossa on 4 "reikää" tai paremminkin pistettä ja n. tuuman arpikudos. Koskaan en ole lyönyt päätäni niin, että olisi tullut verta ja missään laillisessa pään alueen leikkauksessa en ole ollut koskaan. Nämä tyypit ovat p*rkele vie laittaneet muhun vielä jonkinlaisen kaksisuuntaisen kuuntelulaitteen, jolla kuulevat lisäksi mitä ympärilläni tapahtuu ja reagoivat siihen, ainakin tällä hetkellä vielä pääosin sanallisesti, mutta antavat "rangaistuksia" jos vaikka ajattelen niistä jotain pahalla, esim. antamalla kramppeja, rytmihäiriöitä, painetta päässä jne. Tää on oikeasti kuin jostain skifikauhuleffasta, ja muhun on laitettu nää laitteet joskus 2005-06 ja vaikka olenkin etsinyt tietoa asiasta, en ole juurikaan löytänyt mitään kyseisiin laitteisiin liittyvää. Ainakaan niin tarkkaa tietoa, että kyseiset laitteiden mallit ja nimet olisivat tiedossa. Olisi hyvä jos joku auttaisi! Ja kyllä, niin hullulta kuin kuulostaakin, minullakin on kidutuskokemuksia. Nämä laitteet on keksitty jo ennen vuotta 2005, en vain tiedä kuka, missä ja miten nämä laitteet on tehnyt. Todennäköisesti näille on jo patentti. Minua kidutetaan lähinnä lihaskrampeilla, sydämen muljahduksilla/nopeilla sykkeillä, valvottamisella ja herättelemällä, päänsäryllä ja stressillä. Ei siinä läheskään kaikki, mutta tässä tapauksessa ei valtio ole mukana, vaan entiset naapurini. Nimiä tai osoitteita en voi valitettavasti kertoa. Ajattelin ostaa jonkinlaisen metallinpaljastimen, että löytäisin nämä (ehkäpä jopa injektioneulan lävitse mahtuvia mikrosiruja, joita on jo olemassa) ko. laitteet. Voisiko kukaan auttaa, kiitos!? En tiedä kauanko olen vielä hengissä ja Suomen poliisista ei ole mihinkään. Varmaan nauravat partaansa tällekkin mun jutulle, kun en ole rikas, kuuluisa tai vaikutusvaltainen. Olen kysynyt Tiede- ja Tieteen Kuvalehdiltä näistä laitteista viimeksi tänä vuonna, sitä ennen edellisenä, ilman minkäänlaista kommenttia tai palautetta asiaan. Valitut Palat ilmoittivat, etteivät tiedä asiasta sen kummempaa jne, vaikkakin Lokakuun 2008 Valituissa paloissa osiossa "Ja ihminen loi ihmisen" kerrotaan sivulla 133 Braingate-nimisestä laitteesta, joka ei ole ihan vastaava kuin nämä laitteet, mutta toimivat ilmeisestikin samalla periaatteella! Ps. Ymmärrän tuskasi, kohtalontoveri!

        http://www.mindcontrol.se/


      • Kysyvä ei eksy!
        Tietoasysteemistä kirjoitti:

        Suomessa pitkällekehitetty tämä ajatustenluku joka
        radiolähetintoiminnalla kehitetty kuten kehon eri
        tuntojen ohjaus,näin kehitystä Tampereelta

        Kertositko asiasta lisää, kiitos! Mistä sait tiedon? Kyseisiä laitteita kuulemma Korpilahdella, kiven heiton matkan päästä Tamphereelta!


      • itsekkin uhri
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        Soitatko minulle heti, sillä olen itse just tämän uhri ja samat kokemukset.
        Virpi 0445203060


      • itsekkin uhri
        mileeee kirjoitti:

        mulla on 1,5 vuoden kokemus kyseeisestä helvetistä ja taistellut kaikkien ministeriöiden oikeusasiamiesten ihmisoikeusjärjestöt ym.ym. englannin kielen taitoni ei riitä korkeisiin tuomioistuimiin!! mä taistelen loppuun asti!!!!!!! SOITA MULLE

        Soita 0445203060,
        virpi


      • toivoton.
        itsekkin uhri kirjoitti:

        Soitatko minulle heti, sillä olen itse just tämän uhri ja samat kokemukset.
        Virpi 0445203060

        Hei Virpi! Minäkin olen kyseisen teknologian ja sen aiheuttaman fyysisen, elimistön sisäisen kidutuksen uhri. Ollut jo vuoden ajan. Olen aivan yksin tämän helvetin kanssa, kun kukaan ei usko eikä täten voi mitenkään auttaa asiassa. Olen elänyt jo vuoden siinä toivossa, että se loppuisi ja kaikki paljastuisi... mutta nyt alan olla menettämässä toivoani. Kaikki jatkuu. Kauan sinulla? Onko sinulla tai kellään hajuakaan, onko tämä paljastumassa joskus ja uhrit pelastumassa ja saamassa korvauksia???? vai onko vain kaksi tietä: kärsi loppu elämäsi tai tapa itsesi ? elämänhalu olisi kova, mutta ei tällaisena säädeltynä robottina :(


      • itsekkin uhri
        toivoton. kirjoitti:

        Hei Virpi! Minäkin olen kyseisen teknologian ja sen aiheuttaman fyysisen, elimistön sisäisen kidutuksen uhri. Ollut jo vuoden ajan. Olen aivan yksin tämän helvetin kanssa, kun kukaan ei usko eikä täten voi mitenkään auttaa asiassa. Olen elänyt jo vuoden siinä toivossa, että se loppuisi ja kaikki paljastuisi... mutta nyt alan olla menettämässä toivoani. Kaikki jatkuu. Kauan sinulla? Onko sinulla tai kellään hajuakaan, onko tämä paljastumassa joskus ja uhrit pelastumassa ja saamassa korvauksia???? vai onko vain kaksi tietä: kärsi loppu elämäsi tai tapa itsesi ? elämänhalu olisi kova, mutta ei tällaisena säädeltynä robottina :(

        Laitatko puhelinnumerosi tai soita minulle,jooko?!
        Virpi


      • toivoton.
        itsekkin uhri kirjoitti:

        Laitatko puhelinnumerosi tai soita minulle,jooko?!
        Virpi

        kertoisitko ensin vähän jotain näin viestein?


      • toivoton. kirjoitti:

        kertoisitko ensin vähän jotain näin viestein?

        Hei nimimerkki toivoton. Täällä nimimerkki nano13 kirjoitukseni voit lukea alempaa sivustoa. Itseäni myös jengi vaanii niin sanotusti, eli olen näiden laitteiden uhri. Vuosi sitten leikkauksen jälkeen aloin kokemaan tätä sähköistä häirintää mm. rymihäiriöinä sydämmessä, raajojen pistelyä, polttelua, valtavaa kipua jaloissa, näköharhoja, tasapainon heittelyä ja voice in skall ja lukemattomia muita asioita joita en ole ennen tuota leikkausta kokenut. Tosin olen varmasti ollut jonkinmoisen ajatustenluku laitteen uhri jo lapsuudesta koska minulle on tuotettu jo tuolta vuodesta 1992 mm. orgasmeja unessa. Ilmeisesti tämä nykyaikainen laite on rikollisin toimin asennettu ihmisiin ja jostain syystä mikä se kullakin uhrila on. Itse luulen että syyt löytyvät tuolta 2000 luvulta tuolloin oli riitoja entisten naapureiden kanssa ja luulen että minut on ns. arvioitu kyttäriksi jonka johdosta nyt sitten kärsin. Näin luulen. Ole varovainen kenelle asiasta kerrot meidät kun helposti leimataan hulluiksi vaikka kaikki on täyttä totta. Iloa valoa ja voimia sinulle. Minuun voit ottaa halutessasi yhteyttä [email protected].


      • Sekasikiö
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        Ja aamulääkkeet jäi syömättä?


      • toivoton.
        Sekasikiö kirjoitti:

        Ja aamulääkkeet jäi syömättä?

        osa on sairaita, jotka vastaavaa kokevat, mutta on myös niitä joille on OIKEASTI tehty ja tehdään yhä tällaista kidutusta, ikävä kyllä :( silloin se tekee todella pahaa kun heittää kommentin tyyliin ''jäikö lääkkeet syömättä?'' tai ''mene hoitoon''. Kommentointiin tottuu, mutta se muistuttaa jatkuvasti siitä, kuinka yksin asian kanssa on. Kukaan ei usko. Itsellekin se tuntuu käsittämättömältä ja sairaalta, mutta silti 100% todelta, kuten onkin. Ei vain ole todisteita.


      • Itsekkin uhri
        toivoton. kirjoitti:

        kertoisitko ensin vähän jotain näin viestein?

        Hei!
        Tarinani on seuraava:
        naapurissani asuu vartija, joka on tilannut ko. laitteet netistä ja jotenkin on saanut laitettua minuun sirun. Sitä en tiedä miten. Olenko ollut nukkumassa. Kotonani heidän on täytynyt käydä. Tämä alkoi reilu vuosi sitten, yölliset sählöiskut, jotka saivat sydänrytmin pois oikeasta. Puhuivat korviini, ilkkuen ja vähätellen minua.
        Kun kerroin viranomaisille, jouduin vain hullujenhuoneelle ja suljetylle osastolle. En todellakaan ole hullu ja kaikki TE UHRIT tiedätte sen omakohtaisesti. Ihmettelen, ettei tämä asia etene ja tule suuren yleisön ja viranomaisten tietoon! Tätä ei voi enää noin vain ohittaa. Kuten Nano13 kirjoittaa, YHDISTETÄÄN VOIMAMME JA PERUSTETAAN JÄRJESTÖ. OTTAKAA UHRIT YHTEYTTÄ ROHKEASTI, SITEN VOIMME VOITTAA!!!
        Virpi


      • kyyhkynen1
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


      • kyyhkynen1

      • kyyhkynen1
        Kohtalontoveri kirjoitti:

        Itse tiedän, että mulla on samankaltaisia laitteita jossakin. Kannattaa tsekata pää ajelemalla hiukset pois ja antaa kavereiden tarkistaa. Meikän kaks kaveria löys alun perin vekkejä mun päässä, myöhemmin otin pari valokuvaa takaraivostani ja päälaelta kun en meinannu uskoo. Päästä löytyy itse asiassa leikkausarvetkin päälaelta ja oikealta puolen takaraivosta, molemmat lähes symmetrisiä vinoneliöitä, parikin kohtaa jossa on 4 "reikää" tai paremminkin pistettä ja n. tuuman arpikudos. Koskaan en ole lyönyt päätäni niin, että olisi tullut verta ja missään laillisessa pään alueen leikkauksessa en ole ollut koskaan. Nämä tyypit ovat p*rkele vie laittaneet muhun vielä jonkinlaisen kaksisuuntaisen kuuntelulaitteen, jolla kuulevat lisäksi mitä ympärilläni tapahtuu ja reagoivat siihen, ainakin tällä hetkellä vielä pääosin sanallisesti, mutta antavat "rangaistuksia" jos vaikka ajattelen niistä jotain pahalla, esim. antamalla kramppeja, rytmihäiriöitä, painetta päässä jne. Tää on oikeasti kuin jostain skifikauhuleffasta, ja muhun on laitettu nää laitteet joskus 2005-06 ja vaikka olenkin etsinyt tietoa asiasta, en ole juurikaan löytänyt mitään kyseisiin laitteisiin liittyvää. Ainakaan niin tarkkaa tietoa, että kyseiset laitteiden mallit ja nimet olisivat tiedossa. Olisi hyvä jos joku auttaisi! Ja kyllä, niin hullulta kuin kuulostaakin, minullakin on kidutuskokemuksia. Nämä laitteet on keksitty jo ennen vuotta 2005, en vain tiedä kuka, missä ja miten nämä laitteet on tehnyt. Todennäköisesti näille on jo patentti. Minua kidutetaan lähinnä lihaskrampeilla, sydämen muljahduksilla/nopeilla sykkeillä, valvottamisella ja herättelemällä, päänsäryllä ja stressillä. Ei siinä läheskään kaikki, mutta tässä tapauksessa ei valtio ole mukana, vaan entiset naapurini. Nimiä tai osoitteita en voi valitettavasti kertoa. Ajattelin ostaa jonkinlaisen metallinpaljastimen, että löytäisin nämä (ehkäpä jopa injektioneulan lävitse mahtuvia mikrosiruja, joita on jo olemassa) ko. laitteet. Voisiko kukaan auttaa, kiitos!? En tiedä kauanko olen vielä hengissä ja Suomen poliisista ei ole mihinkään. Varmaan nauravat partaansa tällekkin mun jutulle, kun en ole rikas, kuuluisa tai vaikutusvaltainen. Olen kysynyt Tiede- ja Tieteen Kuvalehdiltä näistä laitteista viimeksi tänä vuonna, sitä ennen edellisenä, ilman minkäänlaista kommenttia tai palautetta asiaan. Valitut Palat ilmoittivat, etteivät tiedä asiasta sen kummempaa jne, vaikkakin Lokakuun 2008 Valituissa paloissa osiossa "Ja ihminen loi ihmisen" kerrotaan sivulla 133 Braingate-nimisestä laitteesta, joka ei ole ihan vastaava kuin nämä laitteet, mutta toimivat ilmeisestikin samalla periaatteella! Ps. Ymmärrän tuskasi, kohtalontoveri!

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


      • kyyhkynen1
        toivoton. kirjoitti:

        Hei Virpi! Minäkin olen kyseisen teknologian ja sen aiheuttaman fyysisen, elimistön sisäisen kidutuksen uhri. Ollut jo vuoden ajan. Olen aivan yksin tämän helvetin kanssa, kun kukaan ei usko eikä täten voi mitenkään auttaa asiassa. Olen elänyt jo vuoden siinä toivossa, että se loppuisi ja kaikki paljastuisi... mutta nyt alan olla menettämässä toivoani. Kaikki jatkuu. Kauan sinulla? Onko sinulla tai kellään hajuakaan, onko tämä paljastumassa joskus ja uhrit pelastumassa ja saamassa korvauksia???? vai onko vain kaksi tietä: kärsi loppu elämäsi tai tapa itsesi ? elämänhalu olisi kova, mutta ei tällaisena säädeltynä robottina :(

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


      • kyyhkynen1
        nano13 kirjoitti:

        Hei nimimerkki toivoton. Täällä nimimerkki nano13 kirjoitukseni voit lukea alempaa sivustoa. Itseäni myös jengi vaanii niin sanotusti, eli olen näiden laitteiden uhri. Vuosi sitten leikkauksen jälkeen aloin kokemaan tätä sähköistä häirintää mm. rymihäiriöinä sydämmessä, raajojen pistelyä, polttelua, valtavaa kipua jaloissa, näköharhoja, tasapainon heittelyä ja voice in skall ja lukemattomia muita asioita joita en ole ennen tuota leikkausta kokenut. Tosin olen varmasti ollut jonkinmoisen ajatustenluku laitteen uhri jo lapsuudesta koska minulle on tuotettu jo tuolta vuodesta 1992 mm. orgasmeja unessa. Ilmeisesti tämä nykyaikainen laite on rikollisin toimin asennettu ihmisiin ja jostain syystä mikä se kullakin uhrila on. Itse luulen että syyt löytyvät tuolta 2000 luvulta tuolloin oli riitoja entisten naapureiden kanssa ja luulen että minut on ns. arvioitu kyttäriksi jonka johdosta nyt sitten kärsin. Näin luulen. Ole varovainen kenelle asiasta kerrot meidät kun helposti leimataan hulluiksi vaikka kaikki on täyttä totta. Iloa valoa ja voimia sinulle. Minuun voit ottaa halutessasi yhteyttä [email protected].

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


      • kyyhkynen1
        opa kirjoitti:

        älå ihmettele sama homma

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


      • kohtalotoveri
        toivoton. kirjoitti:

        Hei Virpi! Minäkin olen kyseisen teknologian ja sen aiheuttaman fyysisen, elimistön sisäisen kidutuksen uhri. Ollut jo vuoden ajan. Olen aivan yksin tämän helvetin kanssa, kun kukaan ei usko eikä täten voi mitenkään auttaa asiassa. Olen elänyt jo vuoden siinä toivossa, että se loppuisi ja kaikki paljastuisi... mutta nyt alan olla menettämässä toivoani. Kaikki jatkuu. Kauan sinulla? Onko sinulla tai kellään hajuakaan, onko tämä paljastumassa joskus ja uhrit pelastumassa ja saamassa korvauksia???? vai onko vain kaksi tietä: kärsi loppu elämäsi tai tapa itsesi ? elämänhalu olisi kova, mutta ei tällaisena säädeltynä robottina :(

        Lue: www.eucach.wordpress.com


      • siru aivoissa
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        olisiko aika tavata kun meitä uhreja tuntuu olevan ruvetaan hakemaan oikeuksiamme eli saada rauha eikä olla kidutettavana yhdessä saisimme paljon aikaan ainakin asian aluille


      • siru aivoissa
        siru aivoissa kirjoitti:

        olisiko aika tavata kun meitä uhreja tuntuu olevan ruvetaan hakemaan oikeuksiamme eli saada rauha eikä olla kidutettavana yhdessä saisimme paljon aikaan ainakin asian aluille

        esim eduskunnan asiamiehelle ilmoituksia mitä useampi meitä asiaa rupeaa hoitamaan sitä parempi ja onhan kyse kuitemkin elämästä eli itsestämme meidän saatava asia kuuluviin!!!!!!!!!!!


      • totuus 10
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        ajatustenluku ilman anturoita tai sirua saatiin toimimaan 2002 loppu vuodesta teksti tv:ssä oli ilmotus siitä ja 16 aivoaluetta lukeva laite oli Tiede lehden artikkelissa 2009/6 lehdessä. Se oli myynnissä 220e kpl löytyy intternetistä Emotivin ajatustenlukia. Minua on myös kidutettu sillä ihme että olen hengissä vielä koska yritin saada laillistettuja pedofiilejä oikeuteen se oikeus valtiosta! En ikinä luovu yrityksestä saada noita oikeuteen


      • siru avoissa
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        siru aivoissa olen ollut todella ikävässä asemassa koko ajan siksi minusta ei ole kuulunut nämä äpärät jotka leikkivät meillä olisi saatava vastuuseen kerätään mahd paljon ihmisiä ja eduskunnan eteen sekä rikos ilmoituksia joka taholle jos meitä löytyy paljon uskon että saamme rauhan uhrina olo todella hirveää pyytäkää kaikkia tuttuja jolla sama vaiva ilmoittamaan esim tänne saisimme itsemme yhteen täten saisimme paino arvoa asiaamme tätä ei voi viran omaiset antaa jatkua ktsokaa jesse venturan jaksoja siellä näytetään näitä laitteita ajatelin että otamme yht jesseen ja saisimme asian mediaan sekä ihmiset joilla vielä moraali talella auttamaan meitä tämän laisia asiota esiin vain ei meidän uhrien pidä hävetä ihmiset pitäisi saada tajuamaan että kaikkia valvotaan näillä helvetin laitteilla tämä ei voi olla laillista mutta jotkut viran omaiset ilmeisesti tämän sallivat tai jotkin isot yritykset uskon että tässä motiivina raha valta sadistit saavat kiksit kun voivat leikkiä meillä tämä helvettiä ja viran omaiset leikkivät tyhmää yhdessä meillä edes vähän toivoa


      • elämä pilalla
        siru avoissa kirjoitti:

        siru aivoissa olen ollut todella ikävässä asemassa koko ajan siksi minusta ei ole kuulunut nämä äpärät jotka leikkivät meillä olisi saatava vastuuseen kerätään mahd paljon ihmisiä ja eduskunnan eteen sekä rikos ilmoituksia joka taholle jos meitä löytyy paljon uskon että saamme rauhan uhrina olo todella hirveää pyytäkää kaikkia tuttuja jolla sama vaiva ilmoittamaan esim tänne saisimme itsemme yhteen täten saisimme paino arvoa asiaamme tätä ei voi viran omaiset antaa jatkua ktsokaa jesse venturan jaksoja siellä näytetään näitä laitteita ajatelin että otamme yht jesseen ja saisimme asian mediaan sekä ihmiset joilla vielä moraali talella auttamaan meitä tämän laisia asiota esiin vain ei meidän uhrien pidä hävetä ihmiset pitäisi saada tajuamaan että kaikkia valvotaan näillä helvetin laitteilla tämä ei voi olla laillista mutta jotkut viran omaiset ilmeisesti tämän sallivat tai jotkin isot yritykset uskon että tässä motiivina raha valta sadistit saavat kiksit kun voivat leikkiä meillä tämä helvettiä ja viran omaiset leikkivät tyhmää yhdessä meillä edes vähän toivoa

        Jesse Venturaan voisi ottaa yhteyttä. Epäilen että minut myös sirutettu.


      • noname123456
        SIRU AIVOISSA kirjoitti:

        minuun on asenettu jokin siru joka lukee ajatukset ja sen avulla tunnen kipua ja sirun avulla voi myös kommunikoida kanssani minua kidutetaan tällä helvetistä tulleella laitteella mikä pahinta sen tekee viran omaiset ilmeisesti testaavat laitetta minun kehollani olen niin sanottu vähä osainen enkä pysty todistamaan asiaa tarvitsen apua joltakin joka tietäisi mihin siru on kehossani asetettu haluan sen pois ja kyseiset henkilöt vastuuseen asiasta pidätte minua hulluna voin vakuuttaa että en ole tämä täysin totta jos pytytte auttamaan saamaan sirun pois saatte sen jotta voitte tutkia sen teknologiaa laite todella hyvä oikeissa käsissä ikävä todeta että näin kehittynyttä teknologiaa käytetään väärin jos ette usko painakaa silti tämä mieleenne sillä tämä tulee vielä yleiseen tietoon ja haluan kyseiset henkilöt vastuuseen siitä että käyttävät kyseistä laitetta väärin eli kiduttavat pitävät valveilla pitkiä jaksoja tuottavat kipua järjestelmällistä pelottelua ja uhkailua alistavat kerron lisää!! laite oikeissa käsissä korvaamattoman arvokas sillä pystyy tuottamaan esim euforiaa ota yht postitse niin soitan jos sinulla vastaavaa kokemusta osoite pesätie 1-5 i 86 02790 espoo

        minulla sama helvetti ollu puolivuotta.koehenkilönä ja nyt huomaan että kohtalotovereita löytyy.mikä neuvoksi siis.ei tätät nöyryytystä enää kestä että muut pitää sätkynukkena ja tietävät kaiken minusta.en voi olla missään rauhassa.yksityisyys riistetty täysin tämän kehittyvän teknologia johdosta.herää kysymys miksi juuri minä?!


      • Anonyymi
        Avioliitossa. kirjoitti:

        Jos olet, tiedät että 100% ajatustenluku on mahdollista. Eikä siihen tarvita mitään tiedemiehiä. Vaimo osaa ne hommat.

        Itse osasin viideltä ihmiseltä lukea ajatukset peräkkäin siten että kuollut isäni kertoi mitä tämä kyseinen henkilö ajatteli. Sekosin siitä niinkuin nekin sekos keneltä luin.


      • Anonyymi
        on olemassa kirjoitti:

        Jos aivoaaltoja tulkitaan, ehkä kyse on tietynlaisen aivoaaltoenergian saamisesta haaviin, ehkä niistä matalimmin värähtelevistä. Mahdotonta on todellakin saada niitä hienojakoisempia ja sekaisempia ulottuvuuksia kiikkiin, sehän menee jo henkimaailman puolelle..

        jo -60 luvulla nanosekunnin tarkkuudella
        ensimmäiset patentit lienevät -70 luvulta
        Missä haavemaailmassa oikein elätte?


      • Anonyymi
        itsekkin uhri kirjoitti:

        Soita 0445203060,
        virpi

        'Virpi' on Supon ansa,


      • Anonyymi
        kyyhkynen1 kirjoitti:

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!

        Piecepink on CIA:n verkkohaavi, jolla kalastelevat informaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piecepink on CIA:n verkkohaavi, jolla kalastelevat informaatiota.

        Tää järjestelmä on KGB:n verkko. Kalastelevat täältä länsiurkkijoiden uhreja.


      • Anonyymi
        totta se on kirjoitti:

        http://www.mindcontrol.se/

        Tulevaisuudessa on syytä perustaa ns. radiopoliisi, jolla on tarvittava teknologia ihmiseen tai ihmisryhmään kohdistettavan radiotaajuisen häirinnän tunnistamiseksi. Häiriölähteiden paikantamiseksi ja asiallisen esitutkinnan kautta rukollisten toimittamiseksi oikeuden tuomittaviksi.
        Tällä hetkellä lainsäädännössämme on aukkoja, jotka eivät kiellä teknologian väärinkäyttöä. Riskinä on uusorjuus ja mielivaltainen kidutus.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Tietoasysteemistä kirjoitti:

        Suomessa pitkällekehitetty tämä ajatustenluku joka
        radiolähetintoiminnalla kehitetty kuten kehon eri
        tuntojen ohjaus,näin kehitystä Tampereelta

        Paljastavat nykyään todeksi tapahtumat Havannassa lähetystö virkailijoihin kohdistuneet
        Aivoaalto häirinnän josta vakavia oireita henkilöillä ja samaa toimintaa USA.ssa huomanneet, ja tästä samasta ihmisten kidutus toiminnasta Suomessa on Vuosia netissä
        henkilöt kirjoittaneet kokemastaan kidutuksesta joka siis arkipäivää monille ja toimintaa
        ylläpitää mittava joukko henkilöitä,jotka eri yhteiskunta luokista koostuvat,kuten useissa
        uskonlahkoissa on näin.


      • Anonyymi
        totta se on kirjoitti:

        http://www.mindcontrol.se/

        Ihmisten kidutus tällä toiminnalla tapahtuvaa. Tästä kehitys toiminnasta ihmisten käyttö
        laittomasti käytettynä kehitysprojekteissa, tästä tehtävä Rikostutkinta joka paljastaa
        tämän toiminnan jota käytetään ympäri mailman,kuten useat henkilöitten kirjoitukset
        kertovat kokemastaan kehontuntojen kidutustiloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva toiminta tällä tekniikalla Suomessa

        Näin on tosi asia kyseisestä toiminnasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuudessa on syytä perustaa ns. radiopoliisi, jolla on tarvittava teknologia ihmiseen tai ihmisryhmään kohdistettavan radiotaajuisen häirinnän tunnistamiseksi. Häiriölähteiden paikantamiseksi ja asiallisen esitutkinnan kautta rukollisten toimittamiseksi oikeuden tuomittaviksi.
        Tällä hetkellä lainsäädännössämme on aukkoja, jotka eivät kiellä teknologian väärinkäyttöä. Riskinä on uusorjuus ja mielivaltainen kidutus.

        Kyllä ehdottomasti tästä käytetystä nykytekniikasta aloitettava Rikostutkinta Suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on tosi asia kyseisestä toiminnasta!

        Tähän toimintaan liittyviä henkilöitä Rantatie29


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän toimintaan liittyviä henkilöitä Rantatie29

        UNABOMBER OLI KAIKESSA OIKEAsssa! Lönsimainen digifasismi Teollinen_yhteiskunta_ja_sen_tuleva

        Digifasismi tuhoaa ja luo valvontayhtieskunnan jopllaist a ei osata edes kuvitelle.


        mielessä on mm. kuvia- ja ne voi etänä lukea varman kaiken ajatteklusi nykytekniikalla.

        UNABOMBER OLI KAIKESSA OIKEAsssa!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Teollinen_yhteiskunta_ja_sen_tulevaisuus

        https://www.tori.fi/uusimaa/Unabomber__Manifesti__Teollinen_yhteiskunta_ja_sen_85509619.htm

        https://sarastuslehti.com/2020/06/09/mietteita-unabomberin-manifestista/

        yliälykäs joten mindcontrol -mielenkontrolloitiin ulos systeeemistä ja aviopestynä tappajaksi´ ?

        https://ylioppilaslehti.fi/2006/05/terroristi-vaarassa-paikassa-vaaraan-aikaan/

        UNABOMBERIN MANIFESTIN SUOMENNUS ON KADONNUT NETISTÄ...

        EU-fasismi on täällä...

        Tietääkseni ydinaseiden levitystä maiden välillä kontrolloidaan erittäin tiukasti, joten on aika epätodennäköistä että ydinsota syttyisi vuonna 2020.

        Se on uskomatonta, miten uskonnot ovat saaneet aikaan sekä hyvää että pahaa. Samoin läntinen valta koneisto.

        Nämä kaksi asiaa jos lopetettaisiin, tai jotenkin muutettaisiin toimivaksi, niin asiat olisivat paljon paremmin.

        eristyksen planeetta

        kyllä se itäinen valtakoneistokin vaatii muutosta.

        eristyksen planeetta kirjoitti:

        kyllä se i valtakoneistokin vaatii muutosta.

        sensijaan niitä supojen salaseurojen mielenohjailu seuranta-joukkousaajioa täsmä-häirintä-agenttjea riittää joka kulmalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ehdottomasti tästä käytetystä nykytekniikasta aloitettava Rikostutkinta Suomessa!

        Olisi aika viranomaisten myös keskittyä mtä nykytekniikalla Suomessa tehdään näitä
        Rikollista toimintaa ,jossa kehitetään ohjelmia Ihmisen ja koneen tuntojen luomiseen!


      • Anonyymi
        Tietoasysteemistä kirjoitti:

        Suomessa pitkällekehitetty tämä ajatustenluku joka
        radiolähetintoiminnalla kehitetty kuten kehon eri
        tuntojen ohjaus,näin kehitystä Tampereelta

        Tämä täysin totta kehityksestä tekniikan alalla.


      • Anonyymi
        Tietoasysteemistä kirjoitti:

        Suomessa pitkällekehitetty tämä ajatustenluku joka
        radiolähetintoiminnalla kehitetty kuten kehon eri
        tuntojen ohjaus,näin kehitystä Tampereelta

        Tämä on kansain välinen projekti jossa mukana itä,länsi ja Aasia.


      • Anonyymi
        Tietoasysteemistä kirjoitti:

        Suomessa pitkällekehitetty tämä ajatustenluku joka
        radiolähetintoiminnalla kehitetty kuten kehon eri
        tuntojen ohjaus,näin kehitystä Tampereelta

        Kyse tekoäly projektista jota kehitetty vuosikymeniä Suomessa ,ja testataan ihmisillä ilman
        lupaa.aiheesta paljon kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.mindcontrol.se/ tällä ohjaillaan ihmisiä myös suomessa,tekemään tekoja joita
        eiät pysty itsekään selittää syytä tapahtumien kulkuun.

        Näin on tekniikka kehittynyt ja jota väärin käytetään ja käyttäjät eivät vielä paljastu teoistaan koska kyseessä uusi nykytekniikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.mindcontrol.se/ tällä ohjaillaan ihmisiä myös suomessa,tekemään tekoja joita
        eiät pysty itsekään selittää syytä tapahtumien kulkuun.

        Näitä selittämättömiä tekoja, nykyään hyvin paljon!


    • olisi...

      vaikka matti nykäsen ajatuksissa?

      meinaan vaan, että mitä hyötyä tuollaisesta tutkimuksesta edes on?

      • nigerialainenpussirotta

        Lueppa koko juttu läpi niin h ystävällisesti kertovat mihin tästä on hyötyä.


    • luomu56

      Ei ole pelkoa että koneet vielä saa meidän ajatukset selville! Venäjällä Neuvostoliiton aikanna noin 30 vuotta sitten oltiin paljon pitemällä ajatuksen siirossa sotilaallisiin tarkoituksiin. Itsekkin omaan jonkun verran telepaattisia kykyjä, no se siitä.
      Googleen jos kirjoitat väärin, niin heti kysyy tarkoititko sitä, minkä olin kirjoittannut väärin,
      mistähän osasi lukea ajatukseni;-)

      • The Rat

        Kuuntelin tässä yksi päivä radiota. Joku tyyppi siellä totesi ihan pokkana: "kuuntelet parhaillaan radio Suomea". Piti oikein tarkistaa. Näin tein! Törkeää telepatiaa, sanon minä!


      • amare

        omakohtasia kokemuksia on ajatustenluvusta lähinnä eleiden, liikkeiden ja ulkoisen toiminnan seurauksena, mutta millonkaan et voi olla 100varma :D


    • Uffomies61

      ...paskat. Kaikki sen tietää ettei toisen ihmisen mielen kulkua mitata millään muulla kuin älykkyystestillä. Höpö-höpö. Tuo on taas sitä Amerikkalaista typeryyttä, jota se maa on pullollaan.

      • WiserMaiser

        Ei mielen kulkua älykkyystesteillä mitata.


    • FireOfFeenix

      No aivoratojen viestin mallinnus on vielä tuostakin huolimatta ihan lapsen kengissä. Toki on ihan kiva, että keksittiin millä tavalla kuviot aivoissa eroavat mahdollisesti kyseisten kuvien kohdalla. Mutta se ei vielä lainkaan selitä sitä, että miksi näin tapahtui, kuten artikkelissa todettiinkiin. Vähän sama kuin näkisi veden pinnalla tulleen liikkeitä ja oppisi sanomaan liikkeiden perusteella, että mistähän tuulikoneesta nuo väreet tulivat.

    • Lybez

      Ei siihen mitään skannauksia tarvita, jenkkien "ajatustenlukuun" nimttäin.
      Mä voin kertoo tulokset ihan suoraan;
      Ajatuksissa ei ole kuin MINÄ & lisää rahaa.

      • haettu

        no toihan oli suoraan nyky-suomalaisten päästä.


    • anustellaan

      kuin kukaan ajatuksia. He he hee, siis ajatusten lukua jenkeissä? Kaikkea kanssa ja kansa ja hölömöt uskoo.

      • hkugu.kg

        Onnittelen!


      • geh....
        hkugu.kg kirjoitti:

        Onnittelen!

        joopa jooo jaapa jaaa


    • poink....

      heinää koko juusto,kyll nyt tuas tyhmee yritetään jymmäyttee.

    • Pera

      "Jumalahan" jo lukee meidän ajatuksemme. Me olemme biorobotteja universumissa, joka on itse asiassa suuri kvanttitietokone. www.sethlloyd.com

      • suurvaltojen käytössä

        Jo 1970-luvulla puolustusvoimiisa tiedettiin, että suurvallat käyttävät esim. kansainvälisissä kokouksissa ns. ajatustenlukijoita. USA:n puolelta pöydän toisella puolen oli tällainen ja yllätys yllätys, vastapäätä oli istutettu Neuvostoliiton vastaava ajatustenlukija. Antamalla tietynlaisen merkin, mikä oli kuin vakoiluasiaa, tiesi 3. henkilö, miten pitää toimia.

        Tämä oli tuolloin vielä erittäin salaista ja siitä ei saanut edes kahvipöydässä jutella. Mutta - asia tiedettiin ns. ylemmissä kenraalipiireissä.

        Moninaiset ovat ihmisten keksinnöt ja kaikkea ei taviksille kerrota. Joten, pidetäänpä ajatukset puhtaina, jos vaikka seurustellaan.Koskaan emme tiedä, jos rakastajatar onkin ajatustnelukija-vakoilija ja kertoo salat vihollispuolen agentille. Tämä on tulevaisuutta, ja vielä ihan totta.


      • salainen agentti
        suurvaltojen käytössä kirjoitti:

        Jo 1970-luvulla puolustusvoimiisa tiedettiin, että suurvallat käyttävät esim. kansainvälisissä kokouksissa ns. ajatustenlukijoita. USA:n puolelta pöydän toisella puolen oli tällainen ja yllätys yllätys, vastapäätä oli istutettu Neuvostoliiton vastaava ajatustenlukija. Antamalla tietynlaisen merkin, mikä oli kuin vakoiluasiaa, tiesi 3. henkilö, miten pitää toimia.

        Tämä oli tuolloin vielä erittäin salaista ja siitä ei saanut edes kahvipöydässä jutella. Mutta - asia tiedettiin ns. ylemmissä kenraalipiireissä.

        Moninaiset ovat ihmisten keksinnöt ja kaikkea ei taviksille kerrota. Joten, pidetäänpä ajatukset puhtaina, jos vaikka seurustellaan.Koskaan emme tiedä, jos rakastajatar onkin ajatustnelukija-vakoilija ja kertoo salat vihollispuolen agentille. Tämä on tulevaisuutta, ja vielä ihan totta.

        Musta tuntuu että mun muija on KGB:n agentti..
        Monesti se ei o huomaavinaankaan ja kun olen selin, tunnen sen katseen poltteen selässäni..
        Tiedän sen tutkineen lompakkoani ja kännykkääni, eikä minulle osoitetut postitkaan ole saanut ansaitsemaansa yksityisyyttä..
        Ruokapöydän kuulustelut,illan istujaiset, ystävien vierailut.. kaikessa tuntee että se yrittää kaivautua minun ajatuksiini..
        ..ainoa asia mitä se on saanut selville on että rakastan sitä...


      • teknologian uhri
        suurvaltojen käytössä kirjoitti:

        Jo 1970-luvulla puolustusvoimiisa tiedettiin, että suurvallat käyttävät esim. kansainvälisissä kokouksissa ns. ajatustenlukijoita. USA:n puolelta pöydän toisella puolen oli tällainen ja yllätys yllätys, vastapäätä oli istutettu Neuvostoliiton vastaava ajatustenlukija. Antamalla tietynlaisen merkin, mikä oli kuin vakoiluasiaa, tiesi 3. henkilö, miten pitää toimia.

        Tämä oli tuolloin vielä erittäin salaista ja siitä ei saanut edes kahvipöydässä jutella. Mutta - asia tiedettiin ns. ylemmissä kenraalipiireissä.

        Moninaiset ovat ihmisten keksinnöt ja kaikkea ei taviksille kerrota. Joten, pidetäänpä ajatukset puhtaina, jos vaikka seurustellaan.Koskaan emme tiedä, jos rakastajatar onkin ajatustnelukija-vakoilija ja kertoo salat vihollispuolen agentille. Tämä on tulevaisuutta, ja vielä ihan totta.

        uskon enemmän kuin uskotkaan suomikin on teknologian huippu maita ja me tavalliset ihmiset emme saa tietoon missä teknologia menee olemme nykyään kaikki koe kaniineja sillä on olemassa aivojen etä luku laite jota ei tuoda julki esim kvantti kiihdyttimen tekniikka jo 30v sitten tiedetty !!!ajatusten luku pikku juttu sen rinalla toivon että ihmiset ottaisivat asian vakavasti sillä laitetta etä käytetään meihin ette ehkä usko mutta aika tuo nämä tiedot vielä julki teknologia teollisuus enään rakenna 8bittistä nintendoo vaan jotain ihan muuta jos ajatelette ei kukaan luvatta ajatuksia lue niin mietikköön ettei sitä juutalaisiaakaan tapettu ja kidutettu täysin avoimesti jopa ajatelkaa pitäkää mieli avoinna ihminen on juuri se minkä salat kaikki haluavat selvittää!!!!!


    • teini-pelle

      Kyllä on näin, mutta jokaisen aivot pitänee ensin kuitenkin "kalibroida" kyseiselle tietokonelle (tuskinpa moni suostuu) ja tuloksia pitää ainakin toistaiseksi olla tulkitsemassa ihminen.
      Ei kai kone vielä itse rykäse kertoo mitä se masa nyt miättii...

      • Anonyymi

        Kakstoista vuotta on kulunut ja nyt koneet tulkitsevat aivosähkömodulaatiota netin yli miljoonilta asiakkailta yhtäaikaa. Siitä joutuu maksamaan kuukausimaksun. Mukana seuraavassa softassa on mahdollisuus seurata packetlossia serverin ja päätelaitteen (mieli) välillä.
        Homma on kaupallistunut.


    • Kaiken Kaikkiaan

      Eihän tuo nyt mitään ajatusten lukua ole. Onhan vuosikymmeniä mitattu aivojen EEG-käyriä, ja nyt nuo tutkijat pystyivät todentamaan vain sen, että kyseisellä koehenkilöllä aivokäyrät mitattuna useasta eri pisteestä aiheuttivat eri valokuvien kohdalla yksilöllisen vasteen. Ja sitten taas kun samaa kuvaa näytettiin koehenkilölle, niin kas kummaa, aivokäyrässä tuli taas se sama vaste kuin aiemmin. Eli tuo on vielä kaukana varsinaisesta ajatustenluvusta.

      Ja mitä nyt tuohon hypetykseen 70-luvun sotilaalliseen ajatustenlukuun tulee, niin siihen on kaksi sanaa: Bull shit. Ainoa mitä nuo "ajatusten lukijat" pystyivät ehkä sanomaan, oli se, että valehteleeko toinen tai onko toinen hermostunut tms. ihan vaan tarkkailemalla ilmeitä, eleitä ja äänenpainoja. Eli sitä ihan samaa huttua, mitä me kaikki teemme joka päivä jo muutenkin.

    • uni seis

      Kusetusta koko juttu. Loch Nessin hirviö asuu nykyään Päijänteessä ;D

    • ei uskottava

      Ja lehmät lentää ja tämäkin on isobritanin tiedemiehet todistaneet.

    • katsominen..

      eri asia kuin ajattelu
      varmaan tutkijat tiesivät että koehenkilö katsoo valokuvia

    • huh huh vaan

      johan ootte pellejä ja uskotte ilmeisesti satuihinkin .liikaa on luettu scifiä ja katseltu
      ja eletty fantasiatarinoissa.
      Jalat maahan ja järkipäässä herätkää tähän päivään
      Johan te omaa varjoakin pelkäätte jos kaiken uskoo mitä huuhaata kirjotellaan
      tai hyvpittekö seinille kun sanoo PÖÖÖ

    • EEG.

      Kaksi ihmistä koehenkilönä ei vielä tee "tutkimusta". Artikkelissahan sanottiin, että koehenkilöitä oli ollut kaksi. "Vähän" suurempi otanta pitää olla, että tutkimuksista voidaan vetää johtopäätöksiä.

    • elatus:::::::::::::::::::::...

         rahaa ei kunnilla riitä enää julkisiin palveluihin rahat menee erilaisina avustuksina ja verohelpotuksin eronneiten jos alaikäsiä lapsia on elatukseen summat on päätähuimaavia.erotessa tiedetään että pärjää paremmin jos eroaa pienipalkasesta duunari miehestää.

      -tarhamaksut pienimmät mahdolliset
      -verohelpotus,jos veroja olenkaan
      -usein kaupunki maksaa elatus maksuu,jos mies ei maksa
      -asumis tukee,joka kattaa joskus ko vuokran

      -hyvin usein myös mies joutuu mierontielle ja asunotukien ja työttömyss toimeentulo tukien piirin


      -jos olis pysytty yhdessä perheenä nää rahat olis äänny säästöön kaupungille

    • tissi

      hahah, ehkä unissaan voivat

    • Oulussa liikkuu

      Oli matkalla Lestadiolaisten kokoukseen. Osaakohan patman lukea ajatuksia?

    • luku.............

      ajatusten luku on jo todella vanha juttu.. ajatusten lukijoita on monia, ja hekin osaavat todella hyvin hommansa!

    • minäkin olen

      joskus lukenut toisten ajatuksia. Apua useinkin lukiessani sain käsityksiä milloin kenenkin kolumnistin maailmankatsomuksesta. Seuraan tai muihin sekaantumatta koitan nykyään pitää omat ajatukseni Ja hallussa...

    • kurjat

      Neuvostoliitossa luettiin ajatuksia jo 1930-luvulla !

    • se ikuinen

      Alkoholi ja seksi...

    • minääh vaan...

      Jos keksittäisiin laite jolla luettaisiin ajatuksia ja kaiveltaisiin aivoista tuntemuksia, ajatuksia ja mitä ihminen on nähnyt vuosien saatossa, ei enää kukaan rikollinen olisi turvassa. Toisaalta se olisi kurjaa jos on viaton ihminen..mutta eipähän viattomat kärsisi syyllisten puolesta.

      • studaavat

        Se on CIA:n juonia.


    • mies..

      Tulevaisuudessa kun tietokoneet ovat tarpeeksi tehokkaita, olis hienoa, jos voisi skannata oman älyn johonkin koneeseen, eli tämmöinen kone tietäisi kaiken minkä minäkin :) Eli sitten kun delais, niin oma äly voisi jatkaa elämää vaikka robottina :)

      • Näin Se Menee

        Mä luulen, että sun älyn skannaamiseen ei paljoa vaadittais. Ehkä jopa tavallinen viivotin riittäisi siihen ;-)


      • Anonyymi

        HET Human enhancement technology, transhumanismi tavoittelee mahdollisuutta kopioida mielen neuroverkko keinotekoiseen ruumiiseen, ihmisen keinotekoiseen paranteluun.
        Sienna projekti on EU:n rahoittama hanke, jonka tarkoituksena on kartoittaa potentiaalisia eettisiä ongelmia teknologian tutkimuksessa.

        Sienna projektin tutkimus on pohjana tulevaisuuden lainsäädännön kehittämiselle. Toistaiseksi alue on ihmisoikeuksien näkökulmasta vailla lainsäädäntöä.
        https://www.sienna-project.eu/


    • jaa

      ei se niin vaikeaa ole arvata mitä toinen ajattelee eleet käytös monelta puuttuu rohkeus heitäytyä ihmiskunnan perimeseiseen olotilaan ihminen aistii asioita mitä ei vältämättä kuule tai näe pitkienkin matkojen päästä niin kuin muutkin eläimet ei se sen kumempaa ole

      • Asiaa.


    • teletapiaa

      tuntuu olevan eikä vain sc-fi fantasiaa. Kuten kaikilla uusilla asioilla, asioilla on positiivisten seikkojen lisäksi aina negatiivisetkin.

      IS on ainakin kirjoittanut myös asiasta: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1497438

    • urpo juusto

      Eiköhän toi ole ihan mahdollista. Yleensä ihmistä pystyy muutenkin "lukemaan" kuin avointa kirjaa.
      Eri asia on sitten se kun pitäisi keksiä kone mikä ennakoi ihmisen ajatukset... ;)

    • b.e.a.r

      OMG! Foliohatut päähän!

    • asaf..

      tai psykiatrilta, ajatuksen luku ei ole mahdollista, olen sen tähden sairaslomalla.

      • olen

        kun erehdyin lukemaan ajatuksesi


      • totuus 10

        lue tiede lehti 2009 lehti nr.6, suomessa kehitetystä aivojenlukiasta oli teksti tv:ssä 2002 loppu vuodesta tiedotus aivojen etäluennasta hermoverkon sähkökenttää lukevasta laitteesta neliraajahalvaus potilaille mutta sitä käytettiin kidutukseen 2003 ensin skanneri toiminnalla sitten sirulla. Lue Emotivin ajatustenlukia tietokone käyttöön ja peleihin lukee 16 eri aivoaaltoa


    • tietousko

      Haluan oppia tuntemaan Sinut paremmin,
      mutta Sinä kasvat aina vain suuremmaksi ja monimutkaisemmaksi.

      Mahtava tutkimus ja tulos!
      Onneksi tämä kone ei vielä arvaa, mitä kirjoitan seuraavaksi...

      • ei koskaan arvaa

        Kvanttifysikaalinen mahdottomuus....


      • tietousko
        ei koskaan arvaa kirjoitti:

        Kvanttifysikaalinen mahdottomuus....

        En ikkään ois uskonnu,
        että iän voip kulukee tälläsest kapulast tuollaseen toiseen,
        ja viel vaikka Kiinnaan suakka.

        Mahdottomia on vain tapahtunut,
        joten todennäköisesti niitä tapahtuu edelleen.
        Ainakin se on todennäköisempää kuin niiden täydellinen loppuminen.

        Uotellaan raahasa...


    • humanoirit - absolutic

      R. Luukanen höpötti näistä "koneiden ajatuksenlukukyvyistä" jo vuosia sitten ja sanoi että teknologia tulee olemaan humanoiditeknologiaa, näin keskusteltiin keskustelupaneelissa. Muistanpa vielä närkästyneenä seuranneeni miten hänen antamiaan tietoja pilkattiin hyvin ilkeällä tavalla. Olen kyllä sitä mieltä että pelkästään ihmisellä ei voi olla näppinsä pelissä näin huikeassa edistyksessä teknologian suhteen. Vaikka väitetäänhän niitä näitä aina, esimerkiksi että viestinnän avulla tiede on kehittynyt tällaiseksi. Mutta toivon että se lopullinen totuuskin aikanaan selviää. Humanoidien tai henkimaailman olentojen/edesmenneiden lahjakkuuksien antama tieto ihmisten käyttöön voi kuulua myös lopulliseen totuuteen.

      Olen kiinnostunut absoluuttisesta totuudesta, perimmäisen totuuden vääristeleminen on äärimmäisen ärsyttävää ja turhauttavaa, pidän sitä keskinkertaisten ihmisten puuhailuna, joilla ei ole koskaa käsiin annettu edes mahdollisuutta nähdä absoluuttisen totuuden ytimeen. Eli henkinen kapasiteetti ei riitä edes hetkiseksi.

      Näissä foorumeissa usein näkee sen, miten paljon ihmiset itselleen selittävät totuutta vääristyneesti, kun eivät tahdo uskoa että totuus on teoriaa paljon ihmeellisempää..

      • 30v jäljessä

        olet harva koka ymmärtää missä mennään aika tuo toteen kuten aina aika näyttää esim mitä teknologiaa oli 50v sitten ajatusten luku laite on ja se on kehitetty todella pitkälle sillä seurataan ihan tuiki tavallisia janu8uja kuten mekin olemme tavallinen tallaaja ei saa tietää mitä isot yhtiöt /valtiot kehittävät ajatusten luku on aina ollut ensi sijainen tutkinnan kohde ja sen luominen ollut hurjaa viime vuosina käypä d.a.r.p.a an sivuilla ja tutki mitä 4raaja halvaus potilaille kehitetty sen minkä me saamme selville eli on esillä näistä teknologian hirviöistä on vähintään 30v vanhaa teknologiaa kaikkeen on salassa pito sopimukset mutta aika näyttää


      • Anonyymi
        30v jäljessä kirjoitti:

        olet harva koka ymmärtää missä mennään aika tuo toteen kuten aina aika näyttää esim mitä teknologiaa oli 50v sitten ajatusten luku laite on ja se on kehitetty todella pitkälle sillä seurataan ihan tuiki tavallisia janu8uja kuten mekin olemme tavallinen tallaaja ei saa tietää mitä isot yhtiöt /valtiot kehittävät ajatusten luku on aina ollut ensi sijainen tutkinnan kohde ja sen luominen ollut hurjaa viime vuosina käypä d.a.r.p.a an sivuilla ja tutki mitä 4raaja halvaus potilaille kehitetty sen minkä me saamme selville eli on esillä näistä teknologian hirviöistä on vähintään 30v vanhaa teknologiaa kaikkeen on salassa pito sopimukset mutta aika näyttää

        Neliraajahalvauspotilaat ovat mitä parhaimpia tutkimuskohteita, mitä tulee modernin kidutuksen kehittämiseen - he eivät voi liikkua, heidän ajatuksiaan luetaan ja heille syötetään heidän pahimmat painajaiset, pelottavimmat motivaatiot ja heidän kanssa voi leikkiä miten haluaa. Täydellisiä neuroverkon manipuloinnin testikappaleita.
        Sama malli siirretään yhteiskunnassa toimivaan tuottavaan ykslilöön.
        Kyseessä on hiljainen hyökkäys yhteisöä vastaan sisältäpäin. Tutkimuksen jatkokehittäjät ja sen hedelmiä käyttävät yksilöt isompien organisaatioiden sisällä ovat psykopaattisia murhaajia.


    • on totta

      Onhan se selkeästi kirjoitettu sanomalehteen.

      Mitä siis oikein viisastelette selvää asiaa ?

      • toki !

        En heti huomannut, että tämähän oli jo painettu lehteen.


    • kehitetty..

      näin tietää Aamulehti

      "Telepaattinen kaulapanta muuttaa ajatukset puheeksi

      Uuden laitteen avulla voidaan myös ohjata rullatuolia ajatuksen voimalla

      Amerikkalainen Ambient Corporation -yritys on esitellyt ensimmäisen kerran julkisuudessa laitteen, joka muuntaa ajatuksen puheeksi. Pelkästään sanojen ajatteleminen riittää."

      http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/77057.shtml

      • -----))))))))))))))))))))))...

        Tampereella samaa kehitetty digiaaltoyhtettä käyttäen jossa äänihuulista värähtely ajattelun
        myötä kulkee tietokoneen luettavaksi,tältä ei pysty salata mitään uusia eikä menneitä asioita,myös kehon hermoratoja tällä radiotoiminnalla saadaan ohjailtua,joutuvat pian
        saavutukset paljastaan sillä tämä varmaa tietoa
        asiasta ja mukana myös kehitys projektissa Laihialta henkilöitä


      • kyyhkynen1
        -----))))))))))))))))))))))... kirjoitti:

        Tampereella samaa kehitetty digiaaltoyhtettä käyttäen jossa äänihuulista värähtely ajattelun
        myötä kulkee tietokoneen luettavaksi,tältä ei pysty salata mitään uusia eikä menneitä asioita,myös kehon hermoratoja tällä radiotoiminnalla saadaan ohjailtua,joutuvat pian
        saavutukset paljastaan sillä tämä varmaa tietoa
        asiasta ja mukana myös kehitys projektissa Laihialta henkilöitä

        Mikä tutkimus. Uhrien (koe-eläinihmisten) kokemusmaailmaan liittyy juuri näitä asioita.

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


      • kyyhky
        kyyhkynen1 kirjoitti:

        Mikä tutkimus. Uhrien (koe-eläinihmisten) kokemusmaailmaan liittyy juuri näitä asioita.

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!

        https://eucach.wordpress.com/
        Kerro tarinasi kansainväliselle organisaatiolle; European Coalition Against Covert Harassment SAVE OUR CHILDREN FROM ELECTRONIC SLAVERY!


    • hulluksi hakattu

      tietävät ..--Suomen ryöstömurha poliisit lukevat jatkuvasti hulluksi hakattujen ajatuksia suurina neroina...

      • tomba.anal

        Hulluutta telpatiaa vai ajatustenlukua?? tomba.analKäyttäjän viestit2.5.2010 20:21
        Minun ajatuksia on vissiin luettu yli vuoden, en ymmärrä mitä showta tästä on tehty.Näköjään ei olla kerrottu täyttä totuutta KENELLEKKÄÄN...? mm.kuvittelin että luonto puhui minulle, viime kesänä yritin itsemurhaa hukuttautumalla kaiken ymmärrystä vailla kun olin.Olen luullu että tämä kaikki on taikuutta/telepatiaa yms...? Kaikki alko noin puolitoista vuotta sitten kun rupesin kuulemaan "ääniä", viime syksynä paheni.Välillä koko yön jatkuvaa ystäväni ääntä kuului ja lähes jokaisen ystäväni ääni on ollut mukana, sattumaa/hulluutta vai ajatustenluentaa? Juttelin heidän kanssa "normaalisti" ajatuksilla nyt ne ovat hiljentyneet..Kumma juttu? Jonkun massiivisen yrityksen syytä tämä täytyy olla, kukaan ei kerro minulle mitään mutta ystäväni olivat mukana tässä enkä saa päähäni miksi ne eivät kerro minulle.. Vaikka ovatkin vihjailleet että tietävät tästä. SELVÄSTI. 300 miljoonaa ajatuksistani...


      • hoidon tarpeessa?
        tomba.anal kirjoitti:

        Hulluutta telpatiaa vai ajatustenlukua?? tomba.analKäyttäjän viestit2.5.2010 20:21
        Minun ajatuksia on vissiin luettu yli vuoden, en ymmärrä mitä showta tästä on tehty.Näköjään ei olla kerrottu täyttä totuutta KENELLEKKÄÄN...? mm.kuvittelin että luonto puhui minulle, viime kesänä yritin itsemurhaa hukuttautumalla kaiken ymmärrystä vailla kun olin.Olen luullu että tämä kaikki on taikuutta/telepatiaa yms...? Kaikki alko noin puolitoista vuotta sitten kun rupesin kuulemaan "ääniä", viime syksynä paheni.Välillä koko yön jatkuvaa ystäväni ääntä kuului ja lähes jokaisen ystäväni ääni on ollut mukana, sattumaa/hulluutta vai ajatustenluentaa? Juttelin heidän kanssa "normaalisti" ajatuksilla nyt ne ovat hiljentyneet..Kumma juttu? Jonkun massiivisen yrityksen syytä tämä täytyy olla, kukaan ei kerro minulle mitään mutta ystäväni olivat mukana tässä enkä saa päähäni miksi ne eivät kerro minulle.. Vaikka ovatkin vihjailleet että tietävät tästä. SELVÄSTI. 300 miljoonaa ajatuksistani...

        Soitanko valkotakit, vai menetkös itse?


    • tämän.

      laitteen saa pois?..vai saako?

      • Anonyymi

        Saa sen pois, mutta asentavat uuden, kun tilaisuus tulee. Yleisempää, kuin antavat ymmärtää.


    • TE
      • TE

        Totuus laittomasta telepatia kokeilusta.

        Kuva tietokonetomografia löydöksestä:
        http://tinypic.com/view.php?pic=2uszubn&s=7
        Magneettikuvauksissa todettiin pineaalikystäksi:
        http://yle.fi/akuutti/laakariarkisto/pineaalikysta.htm
        Käpyrauhasen toiminnasta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Käpyrauhanen
        Tietokonetomografialla otettu vertailukuva aivoista:
        http://www.duodecim.fi/xmedia/duo/duo98886a.png
        Tässä koko totuus telepatia "zippauksesta", joka minulle on myös tietääkseni tehty. Kuulokkeet ovat eri teknologiaa, mutta niitä ei löytynyt saamistani kuvista. Ne pitäisi löytää jollain muulla kuvausmenetelmällä, jotta koko telepatia laitteisto mitä päässäni on, saataisiin selville.


      • te
        TE kirjoitti:

        Totuus laittomasta telepatia kokeilusta.

        Kuva tietokonetomografia löydöksestä:
        http://tinypic.com/view.php?pic=2uszubn&s=7
        Magneettikuvauksissa todettiin pineaalikystäksi:
        http://yle.fi/akuutti/laakariarkisto/pineaalikysta.htm
        Käpyrauhasen toiminnasta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Käpyrauhanen
        Tietokonetomografialla otettu vertailukuva aivoista:
        http://www.duodecim.fi/xmedia/duo/duo98886a.png
        Tässä koko totuus telepatia "zippauksesta", joka minulle on myös tietääkseni tehty. Kuulokkeet ovat eri teknologiaa, mutta niitä ei löytynyt saamistani kuvista. Ne pitäisi löytää jollain muulla kuvausmenetelmällä, jotta koko telepatia laitteisto mitä päässäni on, saataisiin selville.

        www.mindcontrol.se


      • kyyhkynen1
        TE kirjoitti:

        Totuus laittomasta telepatia kokeilusta.

        Kuva tietokonetomografia löydöksestä:
        http://tinypic.com/view.php?pic=2uszubn&s=7
        Magneettikuvauksissa todettiin pineaalikystäksi:
        http://yle.fi/akuutti/laakariarkisto/pineaalikysta.htm
        Käpyrauhasen toiminnasta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Käpyrauhanen
        Tietokonetomografialla otettu vertailukuva aivoista:
        http://www.duodecim.fi/xmedia/duo/duo98886a.png
        Tässä koko totuus telepatia "zippauksesta", joka minulle on myös tietääkseni tehty. Kuulokkeet ovat eri teknologiaa, mutta niitä ei löytynyt saamistani kuvista. Ne pitäisi löytää jollain muulla kuvausmenetelmällä, jotta koko telepatia laitteisto mitä päässäni on, saataisiin selville.

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


      • ääniä päähän
        TE kirjoitti:

        Totuus laittomasta telepatia kokeilusta.

        Kuva tietokonetomografia löydöksestä:
        http://tinypic.com/view.php?pic=2uszubn&s=7
        Magneettikuvauksissa todettiin pineaalikystäksi:
        http://yle.fi/akuutti/laakariarkisto/pineaalikysta.htm
        Käpyrauhasen toiminnasta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Käpyrauhanen
        Tietokonetomografialla otettu vertailukuva aivoista:
        http://www.duodecim.fi/xmedia/duo/duo98886a.png
        Tässä koko totuus telepatia "zippauksesta", joka minulle on myös tietääkseni tehty. Kuulokkeet ovat eri teknologiaa, mutta niitä ei löytynyt saamistani kuvista. Ne pitäisi löytää jollain muulla kuvausmenetelmällä, jotta koko telepatia laitteisto mitä päässäni on, saataisiin selville.

        minulla kanssa tuollainen, magneettikuvauksissa todettiin kystaksi, tiedän jopa rikolliset poliisi ei tietenkään puutu asiaan. netistä voi ostaa ihan mitä vaan.


    • simo

      pitääkö tiedemies lähetintä päällä ja leikkii tuottajaa onko levyissä ollu logoja selkärankatallenteita.

    • Masa

      ovako kyseiset keksinnöt teräsmies ohjelman nanon mikrosiruja, tietokoneesta katsellaan silmien läpi.

    • 6

      Helppoahan niitä on lukea mutta ei näy teksti kovin helposti ainalkaan täälläpäin kun on sumuista.

    • *

      Saakko pitää jonku kauko-ohjattavana leikkikaluna, laissa ei lue mitään lähettimen pitämisestä.

      • kyyhkynen1

        Ei. Ihmisiä on sirutettu ja heitä pidetään "kauko-ohjatavina leluina" laittomasti.

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


    • myös testi"potilas"

      Minulla on myös kokemuksia kyseistä toiminnasta. Ääntä tehty jo kolme vuotta. Milloin esiinnytään poliisina ja milloin tuttuina, sukulaisina ym. Alussa luulin myös, mutta en enää.
      Alussa ihmettelin hiljaista mutinaa, joka kuului selvimmin kotona mutta myöhemmin osaan yhdistää myös kaupungilla ja muissa paikoissa kuulemani puheet. Siinä tuli sellainen olo että joku puhuu jossain lähellä.
      Isovarvas oli vähän kuin puutunut tai pisteli. Päässä tuntui kuin hiukset olisivat olleet sähköiset.
      Yht`äkkiä äänet voimistetiin voimakkaaksi ja aloitettiin todella voimakkaat tuntemukset päähän ja varvas alkoi heilua todella kovasti. Oli myös valvottamista ja koko kehon täydellinen spasmi (lihasjännitys).
      Puheella uhkailtiin ja syyteltiin erilaisista rikoksista. Esiintyivät supona, rkp:na ja neurologian opiskelijoina.
      Auton sähkölaitteita häiritään, ohjaustehostin kääntää välillä väkisin rattia.Myös muita elektronisia laitteita ohjailtu. Tietokone kokonaan jumissa tovin. (näin on ollut myös jollain muulla, joka kirjoitti muualle tästä).
      Pakkokeinolaista ovat yrittäneet vakuutella, mutta eipä taida laki antaa tominnalle suojaa, ehkäpä ovat tiedemiehiä, jotka kehittelevät jotain laitteistoa.
      Jotenkin tuo sähkömagneettinen säteily pitäisi saada esiin, siitähän siinä kuitenkin on kyse. Aivothan toimivat vähän yli 0hz:n taajuudella.
      Mitään sirua ei tarvitase kenenkään pelätä, se tehdään ns. etänä. Varmaankin kuin kännykkä.
      Olen muuten nähnyt yhden ikkunan värisevän sen puheen tahtiin ja keinokuituisessa ikkunaverhossa sen kapean kiilan joka tuli ilmeisesti siitä sähköstä, mutta lopettivat sen kapean keilan käyttämisen.

      • kyyhkynen1

    • Mara 18

      Löytyyköhän korvaushinnat lähettimen pitämisestä?

    • Singnaali paljastin

      Tällä laitteella paljastat sinuun kohdistuvan Signaali,radioyhteys toiminnan,eli
      ostat kuuntelulaitteen jota myös lintubongarit käyttää,ja singnaali sisä tilassa
      paljastuu kun laite huutaa kuin palovaroitinkovaa,laite siis suuntimalla osoittaa
      mistäpäin voimakkain yhteysaalto tulee!! laitteita löytyy verkkokaupoista.

    • Robottitekniikkaa!!

      Mind Control projektin kehityksestä ja mukana projektissa olevista useista henkilöistä tietää Valkeinen &Mustonen,miten ohjattu toiminta etenee,ja kyse
      miljoonaluokan kehitys projektista suomessa,jossa myös ulkolaisia mukana.

      • nano13

        Jos kerran tiedät noin hyvin ketkä projektin takana mikset ilmianna heitä? Se mitä näillä laitteilla ihmisille tehdään on lainvastaista ihmisten orjuuttamista, kidutusta, alistamista kaikkea sitä mitä voi vain kirjoista lukea. Itsekkin uhri kyseisille laitteille ja olen ihmetellyt kovasti että miksi ja mitä hyötyä kyseisten laitteiden käytöstä on? Ihmiseltähän viedään hänen oikeus elää oikeudenmukaista ja ihmisarvoista elämää sekö kyseisen projektin tarkoitus on? Itselläni luultavammin jo jonkinlainen siru tuolta 70-luvulta jolla ajatuksiani on pystytty lukemaan, olen niin sanottu lastenkodin kasvatti joten varmaankin yhteiskunta on ottanut oikeudekseen valvoa elämääni. Nyt sitten vuosi sitten tapahtuneen leikkauksen jälkeen olen ilmeisesti sirutettu nykyaikaisemmalla sirulla koska olen kokenut kaikkea tuota mitä uhrit tällä sivulla ovat kirjoittaneet. Kuulostaa utopistiselta ja itsekkin joskun toivon että tämä olisi vain painajainen mutta totta tämä on. Tiedän että sirutetut ihmiset kerrottuaan asiasta lääkärille pakko-otetaan hoitoon mielisairaalaan, tällä yhteiskunta pesee kätensä koko asiasta. Minuun voi ottaa muut uhrit yhteyttä puh. 0400-234847 Marjut Lahdesta


      • kyyhkynen1

    • Robottitekniikkaa!!

      Mind Control projektin kehityksestä ja mukana projektissa olevista useista henkilöistä tietää Valkeinen &Mustonen,miten ohjattu toiminta etenee,ja kyse
      miljoonaluokan kehitys projektista suomessa,jossa myös ulkolaisia mukana.

    • Robottitekniikkaa!!

      Mind Control projektin kehityksestä ja mukana projektissa olevista useista henkilöistä tietää Valkeinen &Mustonen,miten ohjattu toiminta etenee,ja kyse
      miljoonaluokan kehitys projektista suomessa,jossa myös ulkolaisia mukana.

      • toivoton.

        Anteeksi kuka? Valkeinen & Mustonen? Miten heihin ottaa yhteyttä? ja kertovatko he mitään... kaikki vaikuttaa niin salaiselta!! Kerro sinä mitä tiedät! Olen itse ko. teknologian uhri, ollut jo vuoden päivät. Jokaikinen hetki olen elänyt helvetissä sen ajan ja epätietoisena loppuuko tämä koskaan ja paljastuu jotenkin, mutta miten? ja miksi tällaista tehdään, miksi juuri minulle? kuka hyötyy ja miten ihmisen suoranaisesta fyys. henk. kidutuksesta!?!? en enää jaksa..


    • sitä odotellessa

      Mieleen muistuu Brainstorm, leffa vuodelta 1983, jossa muistaakseni Christopher Walken katsoi loopattua pornoaivonauhaa suu vaahdossa taantuen idiootiksi.

    • niilo 1

      Hakusana brain transmitters totuus löytyy sieltä.

    • jännää...

      Minun päästäni kuuluu sellaista vinkumista . Sanovat sitä tinnituseksi. Mutta luulen että se johtuu siitä että avaruusoliot ovat asentaneet päähäni kuuntelulaitteen joka jostain syystä pillaa ja lähetin ajoittain vinkuu. Yritän olla vaan niinku tyhmänä joo etten muka tietäs mitään. Hi,hi.

    • future??

      Kukaan ei ota puheeksi sitä, onko nämä tekoset loppumassa sekä paljastumassa julkisesti koskaan. Ja koska se tapahtuu? Jos ei tietoa, niin mitä arvelisitte?

      • maiju18

        Asian paljastuminen riippuu uhreista, siitä kuinka aktiivisesti asiaa viedään eteenpäin. Kyseessä niin vaikea asia todistaa että uhrien pitäisi vetää yhtä köyttä ja tehdä asialle jotain ryhmässä. Kun tarpeeksi moni kertoo esim. poliisille saman asian yhdessä niin eiköhän asiaan ruveta ottamaan kantaa ja tekemäänkin jotain. Itse aktiivisesti laittanut puhelinnumeroani tänne sivustoille mutta eipä ole puhelin soinut. Miksi pelätään niin kovasti, jos oikeasti on uhri kyseisille laitteille niin luulisi että pelko olisi jo tipotiessään ja ruvettaisiin hakemaan oikeutta. Toivottavaa tietysti olisi että Suomeen perustettaisiin jonkilainen tukiryhmä uhreiksi joutuneille kyllä se sen verran kovaa kokemusta on itselle ja myös läheisille. Ideoita otetaan vastaan kiitollisena miten asia paljastettaisiin julkisesti.


      • kyyhkynen1
        maiju18 kirjoitti:

        Asian paljastuminen riippuu uhreista, siitä kuinka aktiivisesti asiaa viedään eteenpäin. Kyseessä niin vaikea asia todistaa että uhrien pitäisi vetää yhtä köyttä ja tehdä asialle jotain ryhmässä. Kun tarpeeksi moni kertoo esim. poliisille saman asian yhdessä niin eiköhän asiaan ruveta ottamaan kantaa ja tekemäänkin jotain. Itse aktiivisesti laittanut puhelinnumeroani tänne sivustoille mutta eipä ole puhelin soinut. Miksi pelätään niin kovasti, jos oikeasti on uhri kyseisille laitteille niin luulisi että pelko olisi jo tipotiessään ja ruvettaisiin hakemaan oikeutta. Toivottavaa tietysti olisi että Suomeen perustettaisiin jonkilainen tukiryhmä uhreiksi joutuneille kyllä se sen verran kovaa kokemusta on itselle ja myös läheisille. Ideoita otetaan vastaan kiitollisena miten asia paljastettaisiin julkisesti.

        Maiju18. Olen perustanut suomalaisten uhrien tukiryhmän http://peacepink.ning.com/ - sivuston sisälle. Sivusto on kansainvälinen, mutta tarkoituksenani on koota yhteen suomalaiset uhrit, kerätä kertomukset ja yhteistyössä ajaa uhrien asiaa eteenpäin.

        http://peacepink.ning.com/group/finland

        Worldwide Campaign to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWs
        Suomalaiset uhrit järjestäytyvät.

        Tervetuloa!


      • Anonyymi

        Nina Kraus kertoo miten aivot käsittelevät ääniaaltoja ja millä,tavalla aivot käsittelevät niitä. Tutkimus on jo niin pitkällä. että Krausin tutkimusryhmän havaintoja voidaan soveltaa varhaiskasvatuksessa.
        https://youtu.be/YYw17xCTPTI
        Käytännössä lukevat ajatuksia parin elektrodin avulla. Tulkitsevat aivoaaltoja ja muuttavat aallot takaisin ääneksi.
        Ei mitään rakettitiedettä. Aivojen stimulointi etänä eritaajuuksisilla sähkökentillä lienee peruskauraa jo. Sovelluksista en tiedä.


    • toivoton.

      Se vaan kun ei ole mitään konkreettisia todisteita :( Tuo on totta, että tässä tilanteessa tekisi kyllä mitä vaan pelastumiseksi... Mutta poliiseilla on lupa passittaa sairaalaan tarkkailuun jos niille rupee selittelee ja anomaan toimenpiteitä ja selvittelyä. Ja se on vähintä mitä ainakin itse tässä tilanteessa haluan. Ei enää sinne helvettiin lääkkeillä tuhottavaksi. Terveen aivot ja elimistö eivät todellakaan kestä sellaista. Kerran olen nettipoliisiin ollut yhteydessä, mutteivät reagoineet viestiin mitenkään. Asiallisesti yritin kysyä heiltä, tietävätkö tällaisesta mitään ja mielestäni toimenpiteisiin asian selvittämiseksi olisi ehdottomasti ryhdyttävä. Kysyin myös, että tietävätkö mutteivät saa kertoa / paljastuuko tämä ikinä. Ja siis, ei vastausta. Mitä olisi tehtävissä vielä? Onko 'voimien' yhdistäminen mahdollinen keino?

      Mielestäni on todella epäoikeudenmukaista, että tällaista tehdään ja pelastuminen ja paljastuminen olisi jätetty uhrien käsiin. Eihän meillä ole mitään tehtävissä?!? se on nähty jo. Luulisi, että tällainen vuotaa nyky-yhteiskunnassa, jossa viestintäteknologia on kehittynyt niin laajoihin mittasuhteisiin. Jotkut ihmiset vain saisivat todisteita ja tieto leviäsi esim SoMessa ja viranomaisille...tms. Mutta miksi tällaista ei ole tapahtunut vielä? Eikö nettipoliisikaan ole löytänyt näitä lukuisia asiaan liittyviä sivustoja? Minulla on kyllä aavistus siitä, että on ihmisiä, jotka tietävät että minullekin tällaista tehdään, mutta mikä heitä vaivaa kun eivät tee asialle mitään??? Empatiakyky kateissa? Me uhrit olemme ns. helppoja uhreja luonteen puolesta.. empaattisia, kilttejä, rakastavia, vahvoja tai heikkoja, hyviä ihmisiä, hyväksi käytettäviä, elämässään pärjääviä ja elämästä nauttivia, joiden elämä halutaan pilata. Ei ole reilua, tehtäisiin tällaista kenelle vaan! :(

      • kyyhkynen1

      • peace2ya

      • voivoix

        Kun kerran näitä teidän "laitteitanne" ei löydetä ja teillä ei ole mitään keinoa todistaa puheitanne todeksi, niin ettekö hiljalleen voisi uskoa, että kyse on teidän sairaudestanne, joka on nimeltää paranoidinen skitsofrenia eli vainoharhainen skitsofrenia.
        Nuo kaikki luulot mikrosiruista päässänne ovat pelkkää sairauden luomaa harhaa ja "äänet" joita kuulette, on omia harhaääniä, joita sairas mielenne luo. Neuvoisin ottamaan kiltisti lääkäreiden teille määräämät lääkkeet, joiden avulla saatatte päästä noista harhoistanne.
        Kaikki eivät valitettavasti edes lääkkeillä parannu, mutta koskaan ette tule saamaan minkäänlaisia "syyllisiä" vastuuseen, sillä sellaisia ei ole olemassakaan. Ne ovat vain sairaan mielenne tuotantoa. Olen pahoillani puolestanne. On varmaan raskasta sairastaa vainoharhaista sairautta.


    • ossi6

      näitä laitteita on vaikka kuinka paljon! mullaki on amalgaamit hampaissa ja nokka heiluu joskus ja päälaella on varmasti joku laite kans. yks kerta kävin hierojalla ja se pani jotain ultraääni juttua selkään nii sieltä sammu ainaki yks kapistus ja hampaatki tärisi sillon. ne on helvetistä ne laitteet mutta periaatteessa maailman paras puhelin jos sen saa omaan hallintaan. ja nyt tuntuu että niillä kidutetaan pelkästään. voisin veikata että mulla ainaski neljä eri laitetta on ja yks todella sammu sillon sillä ultraäänellä. pitäs hieroa tuo pääki sillä ultralla jos sammuis loputki. muistaka että ei ole paha asia että niitä on mutta väärin käytettynä yhtä helvettiä

    • oss6

      joku vielä tuolla päässä huutaa että niitä on viis. ja jos joku ajattelee että hullu se on niin kyllä niillä laitteilla saa hullun tehtyä ja jos joku ihmettelee että eikö mies saa lääkkeitä niin mulla on lääkkeitä kaappi täynnä ja suurimmalla osalla tehdään entistä hullumpaa ihmistä. ottakaa pääkipu verukkeella magneetti kuvat päästä ja vaatikaa nähdä se kuva. mulle ei oman pääni magneetti kuvaa näytetty vaikka sitä halusin

    • ossi6

      ja vieläki että mulle huolehti mummune amalgaamit suuhun vaikka oli jo muovi paikkojaki olemassa

    • ossi6

      kalevassa oli juttu laseista jossa on näyttö ja ääni kuuluu luujohteisesti eli niitä voi olla periaatteessa missä vaan ihmiskehossa.

      • maiju18

        Hei, kerrotko tarkemmín missä Kalevan numerossa ja milloin tuommoinen juttu on lehdessä ollut.


    • jjoikkeli

      VITUSTI FOLIOHATTUJA

    • totuus10

      ajatustenlukija kaupalliseen käyttöön Emotivin hermosolulukia maksoi 220e vuonna 2009 se löytyy netistä vielä. lisenssien myynin jälkeen poistu markkinoilta ostajat Manttel,Sega,Nokia.Suomessa kiistetään sen olemassa olo kun sitä ruvettiin käyttämään laajaalaisesti 2003 loppu vuodesta kaikki kirjotukset poistettiin aiemmin tai estettiin. Nyt sen laajaalainen käyttö on sotkenut mukaan niin monta ihmistä että kaikki mukana olevat vaikenee pelosta ja oikeustoimien takia. Se on ihmiskunnan täydellisin ihmisen raiskaus. Interaktiivinenpiipsou sillä tarjotaan kipuja mitä ei normaalisti kykene tuntemaan. En tiedä tuliko liikaa tietoa tästä aiheesta vai poistetaanko se heti on se hyvä kun ei ole sensuuria,kidutusta tai aivopesua "oikeusvaltiossa." Ihmisille nyky tekniikalla suoritettu koe"eläin" testi aiheuttaako se syöpää ja kuinka aivot sopeutuu siihen sitten kun se on saatettu turvalliseksi voi rikkaat ostaa itselleen superaivot.

    • uupunut

      VITTU KOSKA TÄÄ KAIKKI PALJASTUU????

      • Anonyymi

        Elon Musk nosti kissan pöydälle 2020.
        Periaatteessa Musk ei tarvitse ihmiskokeita, kvantitatiivinen testaus on tehty jo ihmisillä. Teknologia toimii.


    • Repa8

      Tekeeköhän vainoomis laki lopun näistäkin pelleilyistä?

    • Tero Parkkonen

      Täällä olisi Facebookissa ainakin toistaiseksi pieni HUOM! suljettu ryhmä liityen Mind Controliin ja Gang Stalkiin, on sitten uhri/tuntee mahdollisen uhrin tai ei, ja vapaata keskustelua saa olla (ei kuitenkaan loukkaavaa yms.), onhan Suomi sentään sanavapaa maa. Sääli, että ei kuitenkaan "ajatteluvapaa" maa. Tänne voi ilmoittautua, jos on kokemuksia tai tietoa kyseisistä asioista tai jos haluaa ottaa selvää asioista, joilla normaaleja ihmisiä kidutetaan psyykkisesti, fyysisest tai molempia. Tämä on perustamani ryhmä lähinnä antamaan informaatiota asioista eikä ole välttämätöntä olla uhri päästäkseen sivuille. Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä sivulleni, joka on alla tai sähköpostiini


      https://www.facebook.com/groups/parska/


      [email protected]


      Toinen sivu, mikä taasen on julkinen ja Soleilmavis Liun tekemä, on

      peacepink.com

      ja se taitaakin olla näillä sivuilla moneen kertaan, eli sinne voi mennä kanssa. Siellä on paljon ihmisiä, joilla on samankaltaisia kokemuksia keskenään ja myös erityisesti suomalaisille tarkoitettu sivusto. Ja sieltä löytyy paljon tietoa. Esiinnyn omalla nimelläni, kun ei ole niin paljoa salattavaakaan, heh!

    • Marko6

      Kuka jakelee artisteille piisijä ,sinkkulevyissä logoja selkärankatallenteita?

    • Feisbuuk

      Feisbuuk,ollut testipaikkana myös Mind Control tuntojen ohjailussa,miten henkilöt
      reagoi ärsytykseen tiettyihin asioihin.Siis tällä samalla tekniikallaSuomessa ja
      ulkomailla saatu henkilöitä tekemään tekoja joita eivät itsekään ymmärtäneet
      jälkeenpäin,mikä teon aiheutti,kuten monet ihmisten ampumiset olleet sellaisia.Joten olisi alattava selvittää taustaa jotka kehittäneet Mind Control projektin
      jota myös Suomessa testataan kehitetään.

    • Kohdennettu mainonta

      Yksi esimerkki erikoisen kohdennetusta mainonnasta. kaveri soitteli ja kertoi eäästä tuotteesta ja mainitsi sitä valmistavan yrityksen nimen. Sanoin että tuote kiinnosta ja tilaa mulle sellainen myös. Sanoin asiasta puhelun jälkeen vielä eräälle kaverille. Vähän tuon jälkeen menin nettiin tälle keskustelusivustolle ja hämmästyin sivuille ilmestyi kyseisen yrityksen, josta tämä kaveri puhui mainoslogo. Avasin youtuben ja saman yrityksen mainoslogo oli sielläkin.
      Muitakin vastaavasti hyvin kohdennettua mainontaa olen saanut sähköpostiin esim. ajattelin mennä reissuun tiettyyn paikkaa ja siitä matkakohteesta saan sitten mainossähköposteja.

      Kuka seurailee minun puhelinkeskusteluita, sanomisia, jopa ajatuksiani ja laittaa sitten minulle hyvin kohdennettua mainontaa.

      • Nopeaa ja tehokasta?

        Se onkin varsin ihmeellistä kun aamulla huomaat maidon loppuneen etkä suostu juomaan paljasta kahvia, lähdet heti korttelin kauppaan, ja matkalla sinne näet Valion mainokset. Miten ne voi tietää että sinä tarvitse maitoa?


      • Anonyymi
        Nopeaa ja tehokasta? kirjoitti:

        Se onkin varsin ihmeellistä kun aamulla huomaat maidon loppuneen etkä suostu juomaan paljasta kahvia, lähdet heti korttelin kauppaan, ja matkalla sinne näet Valion mainokset. Miten ne voi tietää että sinä tarvitse maitoa?

        😂..


    • Katsokaa nää
    • siru korvassa

      Hehe,meitsi on kokennu tän kaikki,sähköt jukkalta ja muun popolta,ja millon mikäkin,korvantausta vihollisena,.en pelkä heitä enää,ajattellin kans oikeus juttu,oon ollu poliisiin yhteydessä,hätäkeskuksen ja sairaallan,oikestaan täällä sairaalassa parhaillaan oonko poliissit toimitti sit minut tänne ko sanoin kun homma nimi on että,koitavat saada minua myyrmanniin kaltaisiin itse murhaan! puhumalla "korvaan",iskuilla ja yö puhet,vittu kaiken keinon,siis ja tuota ne poliisit ei oikeen sit tykänny,mutta siruja ne ei oiken etsi nyt?ja olen sit täällä vähä niinkun pakkolomalla:o?! 112 POLIISIT,PUOLUSTUSVOIMAT IHMIS OIKEUSJÄRJESTÖT ja kaikki muu nii onko se tarkoitus että nämä kusipäät sit saavat meidän poltaan maailman tuhkaaksi tai vähä ko oli edellisen kerran käymässä sueside by cops!!! vittis joku ottaa vastuu siittä että kuljeskenteleen jonkun ääliön sätkynukkena tekemässä pahaahoja muille vaikka en todellakaan sitä halua!!,on se kumma,olen kysellyt:kuinka moni tällekin "projektille uhriluku määrä saapi olla,kuoleita siis,meitsi on yksi,moni muu on aivan varmaan mistä me ei sada tietää,mulla on käyny 240v ja 10 ampäri kipeä näitten siru ideoottien takia, ei kauheasti ole enää menetettävää näissä mulla enää, hullu ko oon ja kaikki sairaallan paikka on ja psykoossi 3 vuotta sitten eletty,papereissa,kehottin poliisit tänään viimeksi selvittään kuoleman tuotto ja niitä näitä,ja jatkan,lääkkärit ei auta hirveesti ko se vaatii oma raha varmaan,mutta poliisilla on velvollisuus tutkia kaikki,UN:n ja muut järjestöt pitäisi kans.no mutta mun pitää nyt palautaa kone niin palataan joskus taas =) voimia kaikki t siru korvassa

    • Paljastuvat

      Mind Control projekti joka on kansainvälinen on Suomen,Ruotsin,Viron,ja Espanjan ja tietoa Projektintekokehitys Torreviejan alueella jossa henkilöitä asustaa Navigatankatu60 viideskerros.

    • moivittu

      Haistakaa kaikki vittu jotka tänne kirjottelee et ei voi olla mahdollistaesim : Aivot onnii "fakin kompleksinen tai pitää olla joku vitun "vaste" tää on kaikki tottamitä ihmiset kirjottaa täällä oikeista kokemuksistaan tultuaan kidututetuksi ja ihmiset haluu tulla kuulluiksi joille on tehty pahaa ja kirjottaatänne vaikka saadakseen esim keskustella vaikka kohtalotovereifensa kanssa ja pitäkää vittu päänne kui jotka ette tiedä asiasta vattujakaan

    • Espoonvainottu

      Muutaman päivän tätä jokseenkin pitkällä aikajänteellä käytyä keskustelua seuranneena joudun toteamaan että täältä löytyy paljon Faktoja tänä päivänä harrastettavasta teknologisesta kidutuksesta. Pahimmat henkselien paukuttelijat ovat tältä sivulta pääosin poistuneet Trevoc:in tutkinnan alkaessa syksyllä 2013, jolloin vain Leppävaaran Laurealta ja Lapin yliopistolta takavarikoitiin miljoonalla yhteistyössä viranomaisten kanssa käytettäviä laitteistoja.
      Amnesty tiedostaa myös että maassamme kidutetaan koko ajan noin tuhatta henkilöä ja osaa heistä teknologisin välinein. Se on monen ikäväksi maassamme Lainvoimaista toimintaa, mikäli sanan tarkoitusta laisamme tulkitaan pilkulleen. Kaiken tarkoitushan sen kauneudessaan on saada elämä pois raiteiltaan niin, ettei siihen kukaan muu usko.
      Tätä toimintaa on harrastettu ja harrastetaan antaumuksellisesti täälläkin avautuvien kertomalla tavalla, joka ei todellakaan aina riitä, vaan mukaan otetaan kaikki mahdolliset ja mahdottoman kuuloiset järjellisetkin toimet rikkomaan elämääsi, psyykettä myöten täysin riekaleiksi.
      Voimia muillekkin tätä toimintaa kohdanneille, -ja toivotaan että tämä yksilöihin kohdistettu kidutus saadaan laajemmin ihmisten tietoisuuteen ja mahdollisesti joskus kokonaan loppumaan. Idioottien kanssa kun on vittumainen elää...

    • Mikrosirutus

      Minua on kidutettu kyseisellä laitteella yli kuusi vuotta. Enkä ole yrityksistä huolimatta saanut apua. Olen ollut jopa mielisairaalassa muutaman vuoden ja syönyt psyykelääkkeitä. ihan turhaan. kertokaa ihmeessä miten saan apua. on olemassa
      yksi keino. Nimittäin jos onnistuu saamaan joltain lääkäriltä Tujun lääkkeen, sen pitäisi hajottaa mikrosiru ensin ja sitten se haihtuu pois. uskokaa tai älkää lääkärit ei jostain syystä suostu antamaan kyseitä lääkettä.. kusessa ollaan.

      • Anonyymi

        Joillain erikoispalveluilla on käytössään siirrettavä kolmiulotteinen röntgensädehoitolaitteisto, jolla chipin tai sen neuroyhteyden voi katkaista. Valitettavasti joutuisivat valitsemaan puolia niin tehdessään. Siis käytännössä no go. Ja jos niin valitsisivat tehdä nykytekniikalla kytkentöjen uusiminen on perin helppoa.


    • Espoonvainottu

      Sulla on mukavan olonen meininki, noin ainakin ulosannin suhteen.
      Vastapuoleellani asuva naapurini valaisi tänään pimeän huoneensa ikkunassaan jotain tontun näköisiä, vaikka ei joulusta vielä tietoakaan. Värikkäänä persoonana tunnettu henkilö ilmeisesti ilmaisi "tonttujengin" olevan kohta taas kasassa. Mene ja tiedä, mutta matkustuskiellot on jo peruttu ja huomenna kuullaan viimeisenä puolustuksen lausunto todennäköisesti jostai normaalista tietolähdetoiminnasta.
      ps. hakekaa muuten se eläkeellä oleva kaverinne hoitoon sieltä "kattohueistostaan", sillä vanhempia henkilöitä kuulemma häiritsee siinä lähiö baarissa sen kuvaus visiitit.
      Jatketaan...

    • tuloshanon

      yleensä halujen mukainen lähes poikkeuksetta

    • kirjaskorpioni

      Jos hemmolle näytetään sekaisin arkkitehtuurikuvia ja iloluontoisen hameväen hameettomia kuvia, niin ei siinä mitään skannereita tarvita sen oivaltamiseen mitä tyyppi milloinkin sihtailee.

    • Koditon

      Minuakin on kidutettu. Kun asuin välillä keskustassa tuli kidutuksiin lisä: porno. Nyt ne on siirtänyt ne laitteet tähänkin taloon. Joskus oli jäänyt ovet lukotta. Laulavat hartaan hengellisen laulun nuotilla. Lopuksi se muuttuu pornoksi. Aluksi se on lempeää ja viatonta. Mutta en kuuntele enää. Yritän yöllä nukkua enkä pelkää uhkailujaan ja solvauksiaankaan. Joskus kuuluu kronikoita entisajan ihmisistä täällä ja kansanlauluntyylistä. On täytynyt nauraakin. Rivitalonnaapuri kuului sanovan ettei pidä nauraa niin ne lopettaa. Mä oon päässy voitolle, ei tässä pahempaa voi tapahtua. Ja niin en enää sitten kuulekaan ainakin ne alkaa häipyä. Kun solvataan käännän sen hyväksi että sanon mielessäni:" R. on niin kiltti ja heti alkaa kuulua sensuuntaisia."Joku muukin on sanonut niin. Olisiko sittenkin harhoja? Äänekkäät perättömät herjat on eri asia. Pitää ainakin antaa anteeksi. Muuten viholliset kostaa. Rukoukseni on lisääntynyt tämän myötä. kai Herra pian vastaa. Yhteenaikaan kehuttiin kun luin Sanaa ääneensä. Voisivat pornonlähettäjät, jotka kiroavatkin olla saatanistia. Ei kaikki harhakuuloiset ole nykytietämyksen mukaan mielisairaita. Toivon voimia teille kaikille ja Herran varjelusta tässä pahassa maailmanajassa!

    • tiedonsiirto

      Kehitystoimintaa saavutuksista yleiseentietoon paljon tullut,miten ihmisen tunnot,toiminnot tekniikan sovelluksissa jo toteutettuna,sekä ajatustoiminnan yhteys internettiin mahdollistettu,kehittäjiä monia,myös paljon laintoiminnan ulkopuolella monisa maissa ja yksi paikannustoimintaan Navigatan.5.as.74

    • voivoix

      Kun kerran näitä teidän "laitteitanne" ei löydetä ja teillä ei ole mitään keinoa todistaa puheitanne todeksi, niin ettekö hiljalleen voisi uskoa, että kyse on teidän sairaudestanne, joka on nimeltää paranoidinen skitsofrenia eli vainoharhainen skitsofrenia.

      Nuo kaikki luulot mikrosiruista päässänne ovat pelkkää sairauden luomaa harhaa ja "äänet" joita kuulette, on omia harhaääniä, joita sairas mielenne luo. Neuvoisin ottamaan kiltisti lääkäreiden teille määräämät lääkkeet, joiden avulla saatatte päästä noista harhoistanne.

      Kaikki eivät valitettavasti edes lääkkeillä parannu, mutta koskaan ette tule saamaan minkäänlaisia "syyllisiä" vastuuseen, sillä sellaisia ei ole olemassakaan. Ne ovat vain sairaan mielenne tuotantoa. Olen pahoillani puolestanne. On varmaan raskasta sairastaa vainoharhaista sairautta.

    • Rikollisuutta

      Kansainvälinen projekti Mind Control aiheesta esittty Espanjan televisiossa todisteaineistoakehityksestä,tässä laajapohjainen tieto Ruotsalaisen Magnus Ollssonin kokemustiedosta,joita laajasti tutkittu miten kehoa sekä mieltä ohjaillaan,tällä kehitetyllä tekniikalla,jota ihmisiin testataan ilman heidänlupaa,jolla ihminen voidaan manipuloida tekemään mitä he käskevät,kuten on selittämättömiä
      tapahtumia tehty joita tekijä ei koskaan suorittaisi,ilman manipulointia,näitä tapauksia koko europassa,koska EU.on rahoittaja,jossa orkanisaatio ICT-FET,olisi väärillä urilla miten kehitetään laillisesti.Espanjassa myös näitä euroyhteisö joukkoja
      jossa myös suomalaisia toimii,tälläinen yhteisö Calera kadun asuinalassa.

    • Jessa19

      Lääkäritkö suomessa pitää aivolähetimiä kisailija tyypeinä?

    • icicle
      • laskee

        Ei nyt sentään tunnistettu ajatuksia, vaan aihepiiriä. Aivojen eri osat käsittelevät erilaista tietoa, jolloin eri osien aktiivisuudesta voidaan päätellä aihepiiri. Kyettiin erottelemaan esim ajatteliko koehenkilö esim. ihmistä, sosiaalista tapahtumaa tai fyysistä tekemistä. Mitä hän ajatteli, siitä ei saatu selvää.


      • Anonyymi
        laskee kirjoitti:

        Ei nyt sentään tunnistettu ajatuksia, vaan aihepiiriä. Aivojen eri osat käsittelevät erilaista tietoa, jolloin eri osien aktiivisuudesta voidaan päätellä aihepiiri. Kyettiin erottelemaan esim ajatteliko koehenkilö esim. ihmistä, sosiaalista tapahtumaa tai fyysistä tekemistä. Mitä hän ajatteli, siitä ei saatu selvää.

        Samoja aivojen alueita voidaan aktivoida etänä.
        Se yhdistettynä joukkovainoamisen keinoihin voi tuottaa kidutuksen kohteelle tunteen, että hänen ajatuksiaan luettaisiin. Käytännössä erikoispalvelut sijoittavat tunteita ja ajatuksia kohteensa aivoihin stimuloimalla aivoja eri tavoin. Kun toiminta on riittävän kattavaa, kohteelle tulee tunne, että hänen ajatuksiaan luetaan. Sitä kutsutaan aivopesuksi.


    • singe

      Kontrolli Tekoälyn kehitykseen!

    • yleistä

      Tämä Mind control systeemi perustuu Jehova uskonlahkon toimintaan joka kattaa mailmanympäri olevan järjestön, kuten moni henkilö joutunut yhteisön nykytekniikan koehenkilöksi jossa aivo pesulla jäsenistöön ajavat,näin henkilöitä manipuloidaan taukoamatta,ja suomalaiset jehovahenkilöt jotka tässä mukana ovat erittäin aktiivisia ihmisten kiduttajia.Siis Venäjällä tehtiin oikea päätös Jehovien suhteen että ovat Terroristijärjestö.

      • Anonyymi

        vahvoja viitteitä heistä tämän toiminnan myötä jolla hakevat uusia jäseniä yhteisöön kun ensin
        yhteyksin öin ja päivin manipuloivat henkilön Fyysisin ja henkisin kidutus tiloin!Toimivat monissa maissa näin nykyään.


    • Serkkurotta

      Onko tämmöisen mikrosirun poistaminen mahdollista.

      • Jehova1

        Antaako keksinönpitäjä poist, kun ne on aivolähettimiä.


    • Pappi

      Mitäköhän tiedustelulaki tykää noista mikrosiruista? (aikanaan)

      • sirujaeitarvita

        Mikrosiruja ei tarvita mielenlukemiseen. Langattomat terroristit voivat "skannata" mieliä aktiivisesti ja löydettyään kohteensa lähettää ikäviä ääniä tai muita elintoimintoihin vaikuttavia tekniikoita, joita ei virallisesti ole olemassa. Kannattaa muistaa, että salassapidettävät sotilastekniikat menevät ainakin 20 vuotta edellä kehittyneimpiä lääketieteellisiä tekniikoita.


    • jskdjgsdgh

      Ei niin suurta valetta, ettei totta toinenpuoli. Päättäjien tarkoitus on keksiä menetelmä hallita kansan ajatuksia, ennenkaikkea mielipiteitä. 1984 on jo täällä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ajatustenluku on aika rankkaa puuhaa.
      Sitä on vaikea selittää.
      Ominaisuus kulkee tietyissä suomalaisissa geenilinjoissa - minkä vuoksi koko sukuni on valtion tappolistalla.

    • Anonyymi

      Tosielämää ja aika vanhaa teknologiaa. -70 -luvulla tietyissä piireissä osattiin hommat. 'Saimme enemmän tietoa kuin mitä tarvitsemme mielenhallintaprojektiin'.

      https://www.ohchr.org/_layouts/15/WopiFrame.aspx?sourcedoc=/Documents/Issues/Torture/Call/Individuals/Militarygrade.pdf&action=default&DefaultItemOpen=1

      Teknologiaa käytetään väärin, jos sitä voi käyttää väärin. Olennaista väärinkäytölle on ihmisten tietämättömyys ja naivius. Etäkidutettava ihminen menee lääkärille, joka ei löydä mitään vikaa. Onneksi tietoa on saatavissa hyvin. USA:ssa on oikeustapaus, jossa 'ajatustenlukija/sekoittaja' jäi kiinni.

    • Anonyymi
    • Tuossa kaupallisia tuotteita.
      Toi 14 eeg-tunnistimella varustettu himmeli on ihan kohtuuhintainen.
      https://www.emotiv.com/epoc/
      Ajatustenluku on arkipäivää.

      • Anonyymi

        Kaupallisia kehon ulkopuolisia sensoreita kehitellään kiihtyvään tahtiin. Samoin erilaisia käytännön sovelluksia. EU:lla on oma Sienna projekti.
        Alla esimerkki käytännön kaupallisista sovelluksista:
        https://youtu.be/wLC708ktbp0


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ajattelu on elektrokemiallista "koodausta". Jos sitä informaatiovirtaa kyetään ohjaamaan laitteeseen ja tulkitsemaan sitä, niin tietenkin ajatukset muuttuu laitteessa visuaaliseksi informaatioksi. Tämä tulee olemaan varsinkin valheenpaljastutekniikassa järisyttävä muutos. Näin pienimmätkin salaisuudet ja teot saadaan kaivettua napin painalluksella esiin. Se orwellilainen maailma tässä pikkuhiljaa toteutuu teknologian kehityksen myötä.

      • Anonyymi

        Asian ytimessä olet!


      • Anonyymi

        Tämä toiminta ihmisten elämän tuhoaminen mindcontrol tekniikan kehityksellä on uskonlahkolaisten toimintaa joita mailman joka kolkassa on ja aikaa käytettävissä siihen ihmisten elämän muokkaukseen ja etenkin nuoriso heistä tässä päätekijöinä koska tekniikka nuorilla luontuu paremmin ja kaikkien uhriksi joutuneiden taustalta heijastuu näitten uskonlahkolaisten painostus alata heidän elämän muotoa noudattamaan ja ellei niin uhkailu ja henkilön kidutus jatkuu sekä uhkail mitä he tekee lähimmillle perheen jäsenille ellei uhri alistu tähän toimintaan.


    • Anonyymi

      Äänitykki,jolla ihmisiä kiduttavat monissa maissa, myös Suomessa käytetty jo vuosikymmeniä.tää tuotu suomeen jenkeistä jotka olleet opiskelemassa piilaksossa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      nyt on paljon lukemista

      Yhdistyksen pj, naamakirjan ylläpitäjä on juuri julkaissut useita artikkeleita synteettisestä telepatiasta ja ajatuksenluvusta naamakirjaan tietenkin

      naamakirjan linkin löydät, kun googlaat Suomen joukkovainotut. Sivulla on otsikko New World Orderin ------

    • Anonyymi

      tästä mind control tekniikka toiminnasta jota Suomessa tehdään ihmisiä kiduttaen on
      kirjailijalle hyvä aihe sillä tämä toiminta todella sadistista ihmisen elämän tuhoamista,ja joka aiheesta kiinnostuu niin todisteita toimintaan tekijöistä löytyy osoite ja nimineen jotka lähteneet rahasta ihmisiä laitteilla kiduttamaan.tämä siis Suomessa joka vuorokautista toimintaa ihmisyytä vastaaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe