Aamuset kirjoittaa 29.6.2016 :
Olavi Mäenpää vaatii toimialajohtaja Riitta Liuksan erottamista välittömästi.
Olavi Mäenpää erottaa Turun johtajia
8
219
Vastaukset 8
- Halinen
Kysymys on Turun kaupungin ylläpitämästä asunnottomien alkolistien ensisuoja Sillankorvassa tapahtuneista pahoinpitelyistä.
Mäenpäälle on tämä asuntola ollut läheinen yli kymmenen vuotta ja hän tehnyt useita valituksia vuosien aikana kyseisen asuntolan henkilökunnasta.
Minun mielestäni kyseinen paikka voitaisiin siirtää Virttaan kankaalle, jonne Mäenpää aikoinaan suunnitteli keskitysleiriä pakolaisille.- Sillanraitis
Turku on siitä merkillinen kaupunki, että myös täysin raittiit, jotka ovat menettäneet asuntonsa, vaikka äkisti, asutetaan tänne sillankorpeen.
Asunnoton on turussa sama kuin alkoholisti ja muuta asenetta virallinen turku ei tunnusta.
Li Andersonnin en ole kuullut asiaan puuttuvan, eikä muitakaan ryhmiä tällainen
ihmisarvoa alentava kohtelu tunnu haittaavan.
Hyvä, että edes Olavi viitsii asiasta välittää. - Satopää
Pisteet Olaville, toivottavasti on lopettanut Orpon nuolemisen
- sentietkand
Sillanraitis, jostain syystä nälväisi nuorta Li Anderssonia ettei hän ole hoitanut turkulaisten alkoholistien asioita kuntoon politiikkouransa aikana..
Eiköhän Olavi Mäenpäällä olisi ollut vuosien kuluessa aikaa hoitaa asiat kuntoon, varsinkin kun hänellä on ministeritason köyhien ystäviä, kuten Petteri Orpo, jonka mainospaita päällä Olavi Mäenpää kulki vaalikadulla leuhkan näköisenä viime vaalien edellä.
Olavi, ei taida mennä enää läpi puheet, aina ennen vaaleja.
Koskahan Mäenpäältä tulisi tekojakin.- Orchman
Olen poliittinen voima ei ole koskaan riittänyt hoitamaan tämän tason ongelmia, mutta mieshän voi aina sentään puhua sitä itseään.
- Väikk
Ihan oikeasti,
kertokaa mitä Olavi Mäenpää on saanut aikaan - Haritusta
Mäenpää saattaa olla juopposuojassa suuri sankari, minun silmissäni hän on halveksittava perhepinnari
- turistiturussa
Olavi on aikoinaan työkseen työntänyt juopuneita asiakkaita cafe noirin jyrkkiä rappusia alas törkeästi ja pari vuotta sitten kuskaili muslimeita nyrkkeilyharrastuksiin saabillaan mitäköhän nyt tienaakohan rahtaamalla niitä enemmänkin tänne petterin kanssa outoa toimintaa noinkin rasistiselta etsivältä tosi ovelaa olavi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77788Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?144760- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44587
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6466
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee402462Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390- 28384