Moi tunteeko kukaan kiviniemestä,sellaista vaalea hiuksista naista lyhyt.etunimeltään kaisa,asuu mun tietääkseni/muuttanut kiviniemeen hiljattain.olen hänen entinen ystävä,ei olla nähty vuosiin,olisi kiva tavata hänet.
Vastaukset 6
- Valitanmutta
Tämä kaisa ei asu kiviniemessä vaan aivan jossain muualla
- juulirantala
Tiedätkö sä henkilön,tiedätkö missä hän asuu?
- palstanpanija
Aukase kolmas palsta varmuuven vuoksi.
- eivoittonen
Tunnen ainakin yhen blondilestan Virpiniemestä joka on ilmeisen kissanvihaaja vaikka itse harrastavat insestiä ja vaikka mitä muuta seksuaalista vääryyttä lapsia kohtaan.
Käy Iin puskaradioon peukuttelemassa kissanvihaajille, niin lempeetä että. - karvarintagee
Odotan sinua Oritkarin P-alueella. Mukavaa tavata vanha tuttu. Nosta takakontti ylös merkiksi.
- CruiseTom
Tunkki täydessä tanassa katolle myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45667
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 70521
- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468