Nyt loppuu bentsojen päivittäiskäyttö. Tänään en ole ottanut ollenkaan ja aion tehdä nopeamman lähtölaukauksen vieroitukseen tähän alkuun, koska vihaan tuota ainetta veressäni ja kudoksissani. Rivatril 2mg/pv. Otan vasta sitten kun tuntuu tarpeeksi pahalta. Tiedän kyllä etten ala seinään lopettamaan, mutta tänään en ota enkä siihen kuole sillä pahimmat oireet alkavat vasta 4pv sisällä, kokemuksesta tiedän. Eroon en varmasti kokonaan pääse, mutta päivittäiskäytöstä ajan itseni pikkuhiljaa alas, otan vain pahimmissa paikoissa kuten ennen päivittäiskäyttöön siirtymistä.
Tunteettomuus tekee hulluksi ja ei jaksa innostua enää mistään. Käyttöä n. vuosi. Älkää hvetissä unelmoiko bentsoista, niitten kanssa käy alkuhuuman jälkeen samoin kuin alkoholin.
Alasajon aika
LiveHard
2
163
Vastaukset
- scarecrow123
Kerrankin järkipuhetta eikä ainaista bentsopuolustelua! Bentsot on perseestä! Ei mitään järkiperusteluja niiden käytölle. Ainoastaan sairaalakäyttö olisi paras vaihtoehto. Ihminen pitää saada toimintakykyiseksi muuten kuin huumaamalla aivotoiminta.
- Eipameille
Tämä on hyvä kirjoitus. Itse otan vain hätätilanteessa ja jo tieto siitä, että auttava lääke on, rauhoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3661996Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361183
- 841053
- 90946
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760