Meinataan laittaa vanha tötterö kuntoon. Yritys meinaa tehdä siitä itselleen näkyvän tunnuksen ja tapahtumiakin meinataan. Sopiiko tämmönen sinne luonnon rauhaan hiekkadyynien keskelle?
Harrinniemen loisto ja luontoalue
25
534
Vastaukset
- tötterökuntoon
Miksei sovi ja jos Lehtisen pojat duunaa tötterön kuntoon järkkäämillään fyrkillä, niin mikäs siinä.
- Sotkukasa
Saahan tötterön kunnostaa.
Mutta sinne tulee hirveä autoralli sitten varsinkin tapahtumien aikaan , roskaa ja kaljatölkkiä ja pissa- ja ka***apaperia pitkin metsiä. Puita katkotaan, sammalta revitään, bassot raikaa autosta.... se tästä seuraa. Ja tötterön ympärillä entistä isompia lue aidattuna... rauha menee, usko pois ja luonto ja me ihmiset kärsitään.- RalliAutoilija
Tarviiko sinne mennä kärsimään.. varsinkaan tuollaisen Sotkukasan?!
- kuntoon
Eihän siinä lähellä oo puita eikä oikeen nurmikkoakaan!eihän siellä olla tähänkään asti kukaan paskonnu!ootko siittä naapurista??EI MUUTAKO KUNTOON pian lyhistyy koko majakka hyvä veljekset.
- KokkolanTOSIrealisti
Erinomainen suunnitelma. Hyvä Lehtisen veljekset. Lienemme kutsuntatuttuja.
Olen tukenanne vaikka taloudellisesti - tarvittaessa. Kirjoitin Harriniemen tien kunnosta, Kp 7.10.2014. Lukekaa sieltä. Olin taas kaukaa viisas. Veljekset takuulla ymmärtävät, ettei nykyinen kuoppainen ja kamalassa kunnossa oleva "metsäpolku" ketään houkuttele ajelemaan niemen kärkeen saakka.
Joten enköhän ole tehnyt merkittävän teon poikien toiminnan puolesta jo tähän mennessä. Kateelliset paskiaiset ja pissiäiset, entiset esimieheni, ja muut voivat taas kerran pitää kateellisen turpansa kiinni. Onko selvä, onhan. Kiiitoooos!!!...- minä-minä-minä-minä
Taasko otit KUNNIAN ittelles???oot sinä aikamoinen sontiainen!ja en ole kade en missään nimessä haluais olla nuin kaukana todellisuudesta!
- KokkolanTOSIrealisti
Mitä kitiset pissiäinen. On todistusaineistoa riittävästi, oikein lehteen painettua. Joten pitäkää kaikki kateelliset suuren ja tyhmän turpanne kiinni. Tiesin lehteen kirjoittaessani, että majakka joko räjäytetään tai se otetaan hyödylliseen käyttöön.
Olen muuten kirjoitellut ja esittänyt, että vanhalle vesitornille tehtäisiin samoin. Kokkolan keskustan mahtava maamerkki seisoo tyhjänpanttina, ja vieressä on Kokkolan komein rakennus - Suojeluskuntatalo, jonka pihan "koristeluun" olen osallistunut mm mahtavien Kokkolassa sijainneitten Puolustusvoimien osastojen ja joukkojen muistopaasien suunnitteluun, toteuttamiseen ja juhlaparaatin järjestämiseen sekä sen johtamiseen - muistanette!... Käynti vesitorniin voitaisiin toteuttaa rakentamalla tunneli Suojeluskuntatalon pihalta vesitornin sisäänkäyntiin, jolloin liikenne kaduilla voisi pysyä ennallaan, eikö!...
Palataan asiaan, kun se on ajankohtaista. Ja muistakaa tämäkin kommenttini... - eieiei12
luonnonrauha, lintujen pesintä,mökkien arvo ja rauha, järjetön ajatus.
- Pöllöys
Luonnon vihaajat. Ne asuu Kokkolassa. Aina kun on koolla kansaa, lippalakkiautokansaa etenkin, tulee roskaa, mölyä ja muista piittaamatonta ajamista. Sitä tulee sinne Harrinniemeenkin sitten.
Tämän palsta vakiokirjoittajat nyt eivät mistään luonnosta mitään tiedäkään. Istuvat persiillään autoissaan ja töllöjensä edessä välttäen kävelyaskelia viimeiseen asti. Siltä vaikuttaa vahvasti.
- markkinarakoa
Voihan joku mennä sinne esittämään legendaarista Harbådan kummitusta. Mahtava vetonaula. Varsinkin jos kummitusesityksen lopussa lakanan alta paljastuu alaston verevä nainen ;)
- TOSIrealistinKokkola
Älähän "pöllö" klo 14.50 yleistä.
Vakiokirjoittaja Tosirealisti on jo syntymästä saakka ollut sinut luonnon kanssa. Perhosten ja heinäsirkkojen keräilijä ja asiantuntija. Kasvien erinomainen tuntija jopa niiden tieteellisen nimen tuntien. Pikkupojasta saakka metsästystä, luonnonsuojelua ja kalastusta harrastanut. Luontoaiheisten öljyvärimaisemien maalari.
Poistanut luonnosta vahinkoeläimiä suunnattomat määrät mm minkkejä 138, kulkukissoja 430, kettuja (vain) 2, näätiä 3, mäyriä 1, sekä tuhansia jyrsijöitä. Ampunut 28 hirveä, yhden metsäpeuran (tilaisuus olisi ollut vaikka "sataan"), oravia satoja, pienriistaa lukematon määrä ja paljon paljon muuta luontoon liittyvää kuten "haaskalintuja", hah...
Jk Ja lopettakaa saa..na tuo typerä paskanjauhanta joistain kummituksista ja jumalista! Onko selvä? Onhan! Kiitooooos!!!... - RessunKaveriKaustari
Taas tosiressu kirjottaa asiaa. Hyvä ressu.
- Heh_heh_
Hienoa että jotkut saavat elämässään aikaiseksi jotain muutakin konkreettista kuin kakan pyllystään. Homoystäväsi ressu niukin naukin saa edes sen kakankaan pykällettyä aikaiseksi elämässään...
- Pöllö2
Ripulisti pilaa joka keskustelun
- TOSIrealistinKokkola
Tosirealisti kirjoittaa vain ja ainoastaan täyttä asiaa, ja sekös kateellisia kismittää - suorastaan vituttaa, kuten ylläoleva kommentti osoittaa, hah!...
- KDDKDDK
Mutta kun ei kerrassaan ole mitään järkeä kadehtia sairasta...
- KokkolanTOSIrealisti
Jokohan rakennustyöt ovat alkaneet? Taidanpa käydä tsekkaamassa...
- Vaahtokassi_
Onko sinne niemeen kadonnut Harri niminen henkilö?
- TOSIrealistinKokkola
Ei ainakaan mitään "Hanna-haamua", hah. On niitä kaikkia hulluja vielä olemassa. Luulevat ja ottavat jopa tosissaan, että Harriniemen majakassa olisi joku naishaamu, joka kummittelee, hah!. Vetäkää käteen kaikki hullut ja homot... Böööööööööööö!...
Olette te niin saa..nan naurettavia pissiäisiä ja kakkiaisia; hulluja ja hourupäitä.
Joten kakarat. Menkää takaisin lastentarhaan, hah hah haaaa!!!...- sunti_ei_suntti
Siellä Hrriniemessä ees oo mitään majakka. Sulla on aina paljon asiavirheitä noissa sun selostuksessa!
- harpooda
Eikös tuo seutu ole rauhoitettu ja kuulu vielä johonkin valtakunnalliseen lintuvesiensuojeluohjelmaan ja mitä lie vielä? Miten sinne mitään järjestää ku korkeintaan lintujen kiikarointia...ja metsässä kävelyä ja niitten puttien ihmettelyä.
- KokkolanTOSIrealisti
Ei ole rauhoitettu ja lintu- ja vesiensuojelualue ei estä Majakan kunnostusta ja käyttöön ottoa. Jos jotain "rauhoitusta" pitäisi tehdä, niin lähimökit on räjäytettävä tai siirrettävä vaikka Lahdenperän "perälle", hah!...
- TOSItahavo
Älä Tahavo jaksa lässyttää!
- KokkolanTOSIrealisti
Kuten olen kirjoitellut jo vuosia sitten, niin ensin on rakennettava kunnon tie Elban risteyksestä Harriniemen majakalle, ja samalla rakentaa tien päähän kunnon parkkialue. Mieluusti tie ja pysäköintialue tulee päällystää asfaltilla...
- vai_mitä_reppana
Niin ja pystyttää parkkipaikalle Elvis ja Reijo K näyttely!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122