Mistähän johtuu, että tuolla CVT automaatilla tuntuu pääsevän pahemmasta paikasta kuin entisellä manuaali Forrella? No onhan tuossa nyt XMode, mutta eihän se ratkaise? Lehtien mukaan manuaalilaatikko ei selvinnyt ristiriipunnasta, mutta esim. OB selvitti 2015 testissä sen helposti.
CVT vastaan Man
3
308
Vastaukset
- seonniinälykäs
No, se osaa käyttää kytkintä ja valita sopivan vaihteen paremmin kuin yksikään ihminen.
- vetäävetäääjavetää
aika huonoja nämä uutuudet tosipaikantullen. Mutta onhan ne normioloissa paljon mukavampia kuin ,manuaalit, kunhan vaan pysytään mökkiteillä. Maastoon tai paksuun lumeen ei niistä sitten olekkaan, eikä edes tarkoitettu. Vanhat justyt ja leonet ym. menivätkin mekein minne vain. Karuja ja epämukavia olivat kyllä.
- 73829
Kyllä nykyinen Forreni cvt automaatilla menee todellakin pahemmista paikoista kuin aikoinaan omistamani vm-88 Subaru Leone. Ristiriipunnasta se selviää helposti ja maavaraakin on enemmän.
On turha väittää että vanha tekniikka olisi jotenkin parempaa, tässä tapauksessa ei ainakaan ole.
Tänä aikana on nelivetotekniikka kehittynyt todella paljon, ja sen huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2542576Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151591Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141499Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3751341Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161251Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251157Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist181992Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19876- 75843
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62831