Sellaisia miehiä joihin en ikinä enää koskis! Traumoja. Alkuun näyttää et ravulla ja vesimiehellä menee hyvin, molemmat on avoimia ja huumori luistaa, mutta kun pidemmälle hommaa viedään niin kaikki tökkää vesimiehen tunteettomuuteen ja sitoutumis kammoon... ja ravullehan erittäin tärkeää on se perus perhe-elämä. Yhdessä asuminen, lasten hankkiminen ja naimisiin meno.
Sitten jos toisella ihmisellä on vaikeaa, vesimies ei kykene antamaan kunnolla ymmärrystä, empatiaa ja tukea. Kääntääkin kelkkansa täysin päinvastoin ja alkaa todella ilkeäksi. Suoraan sanottuna narsistiksi!
Vesimies on haukkunu mussa kaikkea. Ulkonäköä ja luonnetta. Uhannu hakata ja tappaa. On päihdeongelmainen. Rikollinen, koska vesimieshän kyseenalaistaa kaikki lait ja rajoitteet. Ja silti tästä kaikesta huolimatta tällä ihmisellä on ollu tarve pitää mut lähellään ja vuosienkin jälkeen kiinostaa mun elämä, luultavasti sen takia kun satuttaminen on hänelle viihdettä ja nautintoa. Ja itsekin jäin tähän persoonallisuushäiriöiseen ihmiseen koukkuun, koska sillon kun haluaa olla mukava, niin osaa olla jotenkin tosi mukava.
Vesimiehet on usein mielenterveysongelmaisia ja mielisairaalan asiakkaita. Heillä on lähes aina vaikeat taustat. Perhe-ongelmia, vanhemmat eronnu, olleet huostaanotettuna kun kapinoivat kaikkea vastaan ja eivät käy esimerkiksi koulussa, piittaamattomia terveyttään kohtaan.
Outoja ja sairaita tapauksia.
Vesimiehiä ovat Kirsi Salo, Mira Kasslin, Jouni Hynynen, Paris Hilton, Thomas Andrews
Vesimiehet ovat...
3
1085
Vastaukset
- EIVesimies
Tunsin joskus vesimiehen joka oli niin tyhmä ja kateellinen , että ulvoi rutiköyhää telakkaduunaria porvariksi ymv. ämmämäisen tyhmää paskaa kateuksissaan. Onko kaikki vesimiehet näin tyhmiä , vaiko vaan pioneerileirin käyneet ?
- Vesimies84
En löytänyt itseäni tuosta kuvailusta vaikka olenkin
horoskooppimerkiltäni vesimies. Kumma juttu sun
kohdallasi,
- Vesimies84
Aijai, kun itse olen Vesimies.
Samana päivänä syntyneitä ovat
1809 Felix Mendelssohn Bartholdy
1889 Risto Ryti
1898 Alvar Aalto
1909 Simone Weil
1929 Kaija Aarikka
1939 Michael Cimino
1947 Paul Auster
1948 Henning Mankell
1948 Sixten Korkman
1950 Markku ''Markku Aro'' Puputti
1958 Anne ''Heinäsirkka'' Taskinen
1965 Marjo Matikainen-Kallström
1965 Terje Langli
1965 Esa Keskinen
1967 Mika-Matti ''Mixu'' Paatelainen
1976 Isla Fisher
1982 Anna ''Anna Puu'' Puustjärvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982