Eurajokilaisten kateellisuus

espanjassajo4v

Miksi suurin osa eurajokilaisista ovat kateellisia? Moni nainen taas kiimoissaan ja toivoo saavansa mun isoa sisällensä, ku miehistä ei ole koon eikä muutenkaan tyydyttäjiksi! Mul on rahaa ja kaikkea, en vaan tajua, miksi ihmiset ovat pököjä. Eivät tervehdi. Itse pitää aina tervehtiä ennen kuin he tervehtivät. Sama paska jatkuu mun vastaanotoilla lääkärinä terveyskeskuksissa ja päivähoidossa ku vien lapsia hoitoon! Olen tottunut avoimiin ihmisiin . Muutan varmaan Espanjaan lopullisesti parin vuoden päästä. Siellä ostovoima moninkertainen pökö Suomeen verrattuna ja palkkaakin siellä saan 100te vuodessa, joten paljon paremmin mul siel menee ko täällä!

7

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velgamersu

No koit men sitjo

• Taivahantalikynttilät

Oi kauhiaa. Mee ensin hoitoon ko tollast paskaa väännät esittämällä väärää henkilöä.

• espanjassajo4v

Tää on just tätä. Kateellinen ihminen poraa taivahantalikynttilät nimimerkin takana, koska ei kestä totuutta. Olet vain kateellinen!

• Tuumillatoimeen

Muut jo heti, me kerätä sul kyl biljeti hinta, kon sul ei kumminka sitä ol ja ol huoleti kyl sun piäni vehkeski riittää, asiast jottai tiätävie mukka se koko ei ol tärkkiä vaa taito käyttä sitä. Luanikast reissu vaa.

• Idioterna

Emmää tiär onk sil vehkee kool mittä väli ko pääs ei ol mittä. Mulkupääs voi kusitippa ol. Men Espanja vaa ja hiuka äkki.

• noucandu

Tylsä provo niin kuin aina..huoh..

• tootte

kaikki homoja tuhkamunia siäl eurajoel..t nakkilasta mut minkäs voitte

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4502
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2473
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1655
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      245
      1512
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1410
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1317
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1239
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1231
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1222
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35