Tyytyväisiä tuloksiin?
Opintopolkuun voi kirjautua!
39
2597
Vastaukset
- Niinlähellä
Niin onnistuu!! Aalto minulla ensimmäisenä ja varasijalla 49, Turku toisena ja varasijalla 64. Onko Turku mennyt Helsingin ohi kenties?? Muissa kouluissa vielä opiskelijavalinta kesken..
- Ketutusmaksimus
Varasijalla nro 31. :'D Ketuttaa lievästi.
- Niinlähellä
Mikä koulu?
- Ketutusjatkuu
Lahden AMK, restonomin linja.
- asdsadsa
nailed it
- csasdsdadas
Millä pisteillä joutu aallon varasijalle? 36pistettä ilmeisesti riittänyt sisälle
- Kkjjjukk
Miks mulla lukee siinä opiskelijavalinta kesken vielä? Paitsi turun kohdalla varasija
- Ohhoijjaa
Tampereelle varasijalla 46, Vaasa toisena ja lukee, että opiskelijavalinta kesken... Tais jäädä paikka saamatta sieltä vaasastakin...
- Niinlähellä
Paljon pisteitä kasassa?
- Ohhoijjaa
27.5 Vaasaan ja 28.5 Tampereelle, päin persettähän se meni :D
- Niinlähellä
Voisinpa taata, että oot sisällä Vaasassa. 28,5 pistettä ja varasijalla Tampereelle 46. on aika lupaava, sillä kuitenkin viime vuonna 35,5 sisään. Huima pisteromahdus kouluhin tänä vuonna!
- Ohhoijjaa
Joo, en täysin mahdottomana pidä. Onkohan Tampereella rajat jopa alle 30?
- Niinlähellä
Ohhoijjaa kirjoitti:
Joo, en täysin mahdottomana pidä. Onkohan Tampereella rajat jopa alle 30?
Aalto; 30,75 (varalla 49.)
Turku; 29,75 (varalla 64.)
...
28,75 pitäisi Lappeenrantaan näillä näkymin riittää! - Ohhoijjaa
Niinlähellä kirjoitti:
Aalto; 30,75 (varalla 49.)
Turku; 29,75 (varalla 64.)
...
28,75 pitäisi Lappeenrantaan näillä näkymin riittää!Hienoa! Turku vaikuttaisi olevan hyvinkin tasoissa Aallon kanssa, jännä. Alan muuten pikkuhiljaa jo elätellä toivoa että tolla 27.5 pääsisi Vaasaan, kun Tampereel raja vaikuttaisi olevan ~30 ja Vaasassa kuitenkin olettaisi rajan olevan n. 3-4 pistettä alhaisempi.
- JESJESJES
Pääsin aaltoon 35pisteellä! WOOOOHOOOOOOOOOOOO ihan sairasta. Pakko mennä dokaamaa nyt stadiin. WOOHOOO!!!
- aallonkylteri
Mitä pisteitä te saitte jotka ootte varasijoilla?
- Kakskaö
Lappeenrantaa 29pisteellä sisää👍🏻
- onnellinentre
mitähän täällä tapahtuu !! :DD 30,50p ja ovet aukes tampereelle !
- Givhf
Sisällä ollaan feels good lukisin vaikka viis kertaa uudestaan tän tunteen eteen:)))
- Kyldyyr
Aalto 33,75p
- eivoimitään
92. varasijalla tampereelle ja 32. vaasaan.. koe meni huonosti joten ei tullu varasijat yllätyksenä (pisteet oli tre 27 ja vaasa 26).
- Ohhoijjaa
Itsellä ei jostain syystä näy vielä Vaasan kohdalla muuta kuin että valinta kesken... mistäköhän johtuu?
- Vaasaplz
Täällä kans Vaasan kohdalla vielä valinta kesken...
- Ohhoijjaa
Vaasaplz kirjoitti:
Täällä kans Vaasan kohdalla vielä valinta kesken...
Elämme jännittäviä aikoja 😬 Paljonko sait pisteitä sisältäen ensijaisuudet?
- fuckthisshit
Mulla näkyy Vaasa varasijalla mutta Oulu kesken...
- pertsa88
paljonko oli pisteitä ouluun? 28 ainakin pääsi ouluun :)
- Pettymystä
Eeei mitä helkkaria! Hain röntgenhoitajaksi tampereelle ja valintakokeista pääsi psykologin haastatteluihin vain vajaa 50 henkeä, silti olen varasijalla 36! Aloituspaikkoja on 30. Tarkoittaako tämä että tampereelle voi hakea ja käydä jossain muualla vain tekemässä valintakokeen...? Olin kovin tohkeissani kun oletin että meidän tampereen pääsykokeissa olleista valittaisiin nämä 30 hakijaa....
- Aabbaaii
Olet todennäköisesti sijalla 36 kokeessa olleista hakijoista. Jos sisään on otettu 30, olet siis varasijalla 6. Näin ainakin aiemmin ammattikorkeakoulu ovat ilmoittaneet.
- xrayray
Itse pääsin TAMK röntgenhoitajakoulutukseen.
Listassa mahdollisesti otettu myös huomioon sellaiset, jotka edellisenä vuonna päässeet sisään mutteivat vielä ole aloittaneet opintojaan, kuvittelisin.....? Ja kuten sanoitkin, yhteistyökorkeakouluilla saa kokeen tehdä myös, ainankin Jyväskylässä järjestetään ihan TAMKin oma röntgenkoulutus, notta sieltäkin voipi olla TAMKiin jonottavia. - tulevarönäri
Pääsin TAMKiin opiskelemaan röntgenhoitajaksi:-) Se oli mun toinen vaihtoehto, mut valintakokeissa olin mun kolmannessa vaihtoehdossa Kuopiossa kun esivalintakokeen pisteet ei riittäneet Tampereen valintakokeisiin. Mut Kuopiossa sainkin niin hyvät pisteet, että ne riitti Tampereelle :D Hain siis röntgenhoitajaksi 5 eri kaupunkiin ja yksis kokeissa kävin, kun koulut tekevät valintakoeyhteistyötä
- rydman
Tyytyväisiä kyllä ollaan, vaasaan aukesi ovet niinkuin suunnitelinkin, mutta olisin vissii päässy turkuun ja tampereelle myös, hieman kiristää pantaa.
- yöyöxx
Aalto pisteet 31,75/ 61,75 SISÄLLÄ!
- tietooo
HELP! Osaisko joku kertoa, kun jokaisen hakukohteeni kohdalla olen varasijalla, mutta isolla lukee silti teksti "opiskelijavalinta kesken". Onko opiskelijavalinta kesken sinne 15.8 asti johon asti voi varasijoilta päästä vai muuttuuko se tämän päivän aikana niin ettei ole enää kesken?
- ihanaaollasisällävihdoin
olin viime vuonna varasijalla (tosin oikikseen mutta veikkaan että kauppiksessa sama juttu) ja luki 'kesken' siihen 15.7. saakka kun muiden on pitänyt ottaa paikka vastaan :) tsemppiä!
- Jannne26
Millaisilla pisteillä varasijoilla?
- jkhgjhfhgfhgfhgk
Turkuun 35 p! :)))))))))))))))))))))))
- turrrrkkunen
Turku kutsuuuuuu! 60,5 pojia riitti yhteispistevalinnassa :))))))
- enoisuskonu
En uskonut että 34 riittää treelle mut riitti ilmeisesti aika heittämällä !
- ekallasisään
Aaltoon pisteillä 33 ja risat! Ei tätä ees tajuu todeks:D oon nii onnelline
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019