Opintopolkuun voi kirjautua!

mmmyyy

Tyytyväisiä tuloksiin?

39

2533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinlähellä

      Niin onnistuu!! Aalto minulla ensimmäisenä ja varasijalla 49, Turku toisena ja varasijalla 64. Onko Turku mennyt Helsingin ohi kenties?? Muissa kouluissa vielä opiskelijavalinta kesken..

    • Ketutusmaksimus

      Varasijalla nro 31. :'D Ketuttaa lievästi.

      • Niinlähellä

        Mikä koulu?


      • Ketutusjatkuu

        Lahden AMK, restonomin linja.


      • asdsadsa

        nailed it


    • csasdsdadas

      Millä pisteillä joutu aallon varasijalle? 36pistettä ilmeisesti riittänyt sisälle

    • Kkjjjukk

      Miks mulla lukee siinä opiskelijavalinta kesken vielä? Paitsi turun kohdalla varasija

    • Ohhoijjaa

      Tampereelle varasijalla 46, Vaasa toisena ja lukee, että opiskelijavalinta kesken... Tais jäädä paikka saamatta sieltä vaasastakin...

      • Niinlähellä

        Paljon pisteitä kasassa?


      • Ohhoijjaa

        27.5 Vaasaan ja 28.5 Tampereelle, päin persettähän se meni :D


      • Niinlähellä

        Voisinpa taata, että oot sisällä Vaasassa. 28,5 pistettä ja varasijalla Tampereelle 46. on aika lupaava, sillä kuitenkin viime vuonna 35,5 sisään. Huima pisteromahdus kouluhin tänä vuonna!


      • Ohhoijjaa

        Joo, en täysin mahdottomana pidä. Onkohan Tampereella rajat jopa alle 30?


      • Niinlähellä
        Ohhoijjaa kirjoitti:

        Joo, en täysin mahdottomana pidä. Onkohan Tampereella rajat jopa alle 30?

        Aalto; 30,75 (varalla 49.)
        Turku; 29,75 (varalla 64.)
        ...
        28,75 pitäisi Lappeenrantaan näillä näkymin riittää!


      • Ohhoijjaa
        Niinlähellä kirjoitti:

        Aalto; 30,75 (varalla 49.)
        Turku; 29,75 (varalla 64.)
        ...
        28,75 pitäisi Lappeenrantaan näillä näkymin riittää!

        Hienoa! Turku vaikuttaisi olevan hyvinkin tasoissa Aallon kanssa, jännä. Alan muuten pikkuhiljaa jo elätellä toivoa että tolla 27.5 pääsisi Vaasaan, kun Tampereel raja vaikuttaisi olevan ~30 ja Vaasassa kuitenkin olettaisi rajan olevan n. 3-4 pistettä alhaisempi.


    • JESJESJES

      Pääsin aaltoon 35pisteellä! WOOOOHOOOOOOOOOOOO ihan sairasta. Pakko mennä dokaamaa nyt stadiin. WOOHOOO!!!

    • aallonkylteri

      Mitä pisteitä te saitte jotka ootte varasijoilla?

    • Kakskaö

      Lappeenrantaa 29pisteellä sisää👍🏻

    • onnellinentre

      mitähän täällä tapahtuu !! :DD 30,50p ja ovet aukes tampereelle !

    • Givhf

      Sisällä ollaan feels good lukisin vaikka viis kertaa uudestaan tän tunteen eteen:)))

    • Kyldyyr

      Aalto 33,75p

    • eivoimitään

      92. varasijalla tampereelle ja 32. vaasaan.. koe meni huonosti joten ei tullu varasijat yllätyksenä (pisteet oli tre 27 ja vaasa 26).

      • Ohhoijjaa

        Itsellä ei jostain syystä näy vielä Vaasan kohdalla muuta kuin että valinta kesken... mistäköhän johtuu?


      • Vaasaplz

        Täällä kans Vaasan kohdalla vielä valinta kesken...


      • Ohhoijjaa
        Vaasaplz kirjoitti:

        Täällä kans Vaasan kohdalla vielä valinta kesken...

        Elämme jännittäviä aikoja 😬 Paljonko sait pisteitä sisältäen ensijaisuudet?


      • fuckthisshit

        Mulla näkyy Vaasa varasijalla mutta Oulu kesken...


      • pertsa88

        paljonko oli pisteitä ouluun? 28 ainakin pääsi ouluun :)


    • Pettymystä

      Eeei mitä helkkaria! Hain röntgenhoitajaksi tampereelle ja valintakokeista pääsi psykologin haastatteluihin vain vajaa 50 henkeä, silti olen varasijalla 36! Aloituspaikkoja on 30. Tarkoittaako tämä että tampereelle voi hakea ja käydä jossain muualla vain tekemässä valintakokeen...? Olin kovin tohkeissani kun oletin että meidän tampereen pääsykokeissa olleista valittaisiin nämä 30 hakijaa....

      • Aabbaaii

        Olet todennäköisesti sijalla 36 kokeessa olleista hakijoista. Jos sisään on otettu 30, olet siis varasijalla 6. Näin ainakin aiemmin ammattikorkeakoulu ovat ilmoittaneet.


      • xrayray

        Itse pääsin TAMK röntgenhoitajakoulutukseen.
        Listassa mahdollisesti otettu myös huomioon sellaiset, jotka edellisenä vuonna päässeet sisään mutteivat vielä ole aloittaneet opintojaan, kuvittelisin.....? Ja kuten sanoitkin, yhteistyökorkeakouluilla saa kokeen tehdä myös, ainankin Jyväskylässä järjestetään ihan TAMKin oma röntgenkoulutus, notta sieltäkin voipi olla TAMKiin jonottavia.


      • tulevarönäri

        Pääsin TAMKiin opiskelemaan röntgenhoitajaksi:-) Se oli mun toinen vaihtoehto, mut valintakokeissa olin mun kolmannessa vaihtoehdossa Kuopiossa kun esivalintakokeen pisteet ei riittäneet Tampereen valintakokeisiin. Mut Kuopiossa sainkin niin hyvät pisteet, että ne riitti Tampereelle :D Hain siis röntgenhoitajaksi 5 eri kaupunkiin ja yksis kokeissa kävin, kun koulut tekevät valintakoeyhteistyötä


    • rydman

      Tyytyväisiä kyllä ollaan, vaasaan aukesi ovet niinkuin suunnitelinkin, mutta olisin vissii päässy turkuun ja tampereelle myös, hieman kiristää pantaa.

    • yöyöxx

      Aalto pisteet 31,75/ 61,75 SISÄLLÄ!

    • tietooo

      HELP! Osaisko joku kertoa, kun jokaisen hakukohteeni kohdalla olen varasijalla, mutta isolla lukee silti teksti "opiskelijavalinta kesken". Onko opiskelijavalinta kesken sinne 15.8 asti johon asti voi varasijoilta päästä vai muuttuuko se tämän päivän aikana niin ettei ole enää kesken?

      • ihanaaollasisällävihdoin

        olin viime vuonna varasijalla (tosin oikikseen mutta veikkaan että kauppiksessa sama juttu) ja luki 'kesken' siihen 15.7. saakka kun muiden on pitänyt ottaa paikka vastaan :) tsemppiä!


      • Jannne26

        Millaisilla pisteillä varasijoilla?


    • jkhgjhfhgfhgfhgk

      Turkuun 35 p! :)))))))))))))))))))))))

    • turrrrkkunen

      Turku kutsuuuuuu! 60,5 pojia riitti yhteispistevalinnassa :))))))

    • enoisuskonu

      En uskonut että 34 riittää treelle mut riitti ilmeisesti aika heittämällä !

    • ekallasisään

      Aaltoon pisteillä 33 ja risat! Ei tätä ees tajuu todeks:D oon nii onnelline

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe