Minulla oli kiire linja-autoon, että pääsen poikaystäväni luo. Huomasin, että olin 10 minuuttia myöhässä, mutta linja-auto ei ollut vielä lähtenyt ja väkeä odotti samaan bussiin. Kohta joku tuli sanomaan, että Linja-auto on ajanut metsään ja 14 ihmistä on jumissa, että kyllä jonkin aikaa siinä menee ennen kuin pääsette matkaan. Mitähän tämä uni merkitsee. Niin ja kerran näin unta, että minulla oli pitkät vaaleta kauniit hiukset. Mitä hiukset tarkoittaa unessa? Kiitos.
14 oli jumissa
5
1441
Vastaukset
- Unien selitys
Haluat läheisyyttä ja ehkä seksiäkin, mutta pelkäät että jokin menee pieleen ja et saakkaan.
Siinä se lyhykäisyydessään. En ehdi nyt tarkemmin kertoa. BUSSI: Bussimatka kuvaa tiettyä lyhyttä vaihetta unennäkijän elämässä. Bussilla matkustaminen kuvaa yhteisöön sopeutumista. Bussista myöhästyminen kertoo ruumiillisesta väsymyksestä ja pettymyksistä, tai et pysty suhteuttamaan suunnitelmiasi todellisuuteen. Jos menet väärään bussiin, tai bussi kulkee väärään suuntaan, on se sisäisen ristiriidan enne, olosuhteet kuljettavat sinua tahtomattasi toiseen suuntaan. Ruuhkabussi kertoo ammatillisista huolista, alallasi on liian kova kilpailu. Jos sinulla ei ole rahaa maksaa bussimaksujasi, et ole ottanut huomioon elämän käytännöllisiä puolia. Pienet ja mitättömät asiat asettuvat esteeksi tiellesi. Jos haluat bussilla kotiin, tarkoittaa se että yrität löytää oman sisäisen itsesi.
Hius: Hiukset unessa symboloivat yleensä ajatuksia; piilotajunnasta nousevia kohtuuttomia pelkoja, jos ne putoavat. Hius voi kertoa uhkayrityksestä, johon unennäkijä on itsensä asettanut.
Kirjasta:
Suuri Suomalainen Unikirja
Anja Angel & Leena Larjanko- hohhoijaa
Hiukset, pitkät unessa naisella tietää ylennystä tai muuta kunniaa ja jopa rakkautta, yleensä kaikkea hyvää.
Jos leikkaa hiukset, arvo jotenkin alenee , sama jos menettää muuten hiuksensa.
Näin sanoo vanhat itämaan viisaat, suomalainen unikirja ei tiedä yhtikäs mitään.ku oli vain ensimmäinen kirja joka osui käteen. tuolla on noita itämaisia hylly täynnä, enkä jaksaisi alkaa niitä nyt kaivamaan.
- Nukkumaija
Sinulla voi olla stressiä, kiirettä. Voisi liittyä vaikka työhön tai opiskeluun, johonkin missä ollaan isolla porukalla, esim. noin 14 henkilöä.
Pitkät ja kauniit hiukset kuvaavat taas hyvää elinvoimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275