Asuuko kangasalla paljon hulluja?
Pahoja poikia.
11
1363
Vastaukset
- Toijotamarkkakkonen
Yks Reikäpää-Reiska Ruutanasta ja Latvalaho-Lasse Liuksialasta sinun ja minun lisäksi.
- vanhuus_ja_viisaus
Hulluista en tiedä mutta tässä on todistetusti ainakin yksi tyhmä ja tuskin loistavat älyllä mahdolliset jälkeläisetkään vai:
http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Mies-kärähti-rattijuopumuksesta-kahdesti-41-minuutissa/794061 - tuloksia
Joka toinen yli 40-vuotiaista. Nuoremmille joka viides.
- saharama
Olen tehnyt ihmeellisen havainnon. sahalahdella ei ole spurgun spurgua.
- Anonyymi
Kuhmalahdella on ainakin kaikki uskovaisia.
- Anonyymi
Hyvää Kirstin päivää
- Anonyymi
Eikö kestä ämmällä pää enään kun täytyy poistaa kommentteja? 😂😂🥱
- Anonyymi
Suinulassa asuu joku vatipää jolla hiukset taitaa olla puolikaljut varokaa siä huudeilla on mt ongelmainen !
- Anonyymi
Nii joo ja se muistaa paljon kaikkee jännää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii joo ja se muistaa paljon kaikkee jännää :)
Näitä mun kommentteja poistetaan liikaa :) se kyseinen takkutukka oli sun lapsille vahtina kun sinä olit nauttimassa alkoholia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä mun kommentteja poistetaan liikaa :) se kyseinen takkutukka oli sun lapsille vahtina kun sinä olit nauttimassa alkoholia :)
Kun tuntuu et kukaan ei ymmärrä.
0800 177 599
Mielenterveyden keskusliitto.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802151Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131868Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1231609- 1361299
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala432729- 52602