Asuuko kangasalla paljon hulluja?
Vastaukset 11
- Toijotamarkkakkonen
Yks Reikäpää-Reiska Ruutanasta ja Latvalaho-Lasse Liuksialasta sinun ja minun lisäksi.
- vanhuus_ja_viisaus
Hulluista en tiedä mutta tässä on todistetusti ainakin yksi tyhmä ja tuskin loistavat älyllä mahdolliset jälkeläisetkään vai:
http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Mies-kärähti-rattijuopumuksesta-kahdesti-41-minuutissa/794061 - tuloksia
Joka toinen yli 40-vuotiaista. Nuoremmille joka viides.
- saharama
Olen tehnyt ihmeellisen havainnon. sahalahdella ei ole spurgun spurgua.
- Anonyymi
Kuhmalahdella on ainakin kaikki uskovaisia.
- Anonyymi
Hyvää Kirstin päivää
- Anonyymi
Eikö kestä ämmällä pää enään kun täytyy poistaa kommentteja? 😂😂🥱
- Anonyymi
Suinulassa asuu joku vatipää jolla hiukset taitaa olla puolikaljut varokaa siä huudeilla on mt ongelmainen !
- Anonyymi
Nii joo ja se muistaa paljon kaikkee jännää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii joo ja se muistaa paljon kaikkee jännää :)
Näitä mun kommentteja poistetaan liikaa :) se kyseinen takkutukka oli sun lapsille vahtina kun sinä olit nauttimassa alkoholia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä mun kommentteja poistetaan liikaa :) se kyseinen takkutukka oli sun lapsille vahtina kun sinä olit nauttimassa alkoholia :)
Kun tuntuu et kukaan ei ymmärrä.
0800 177 599
Mielenterveyden keskusliitto.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479