Vasemmistoaktivisti uhkaili Faragen tyttäriä joukk

Kommunistivassarit

4

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punasuvis

      En usko sanaakaan kun lähde on mv-lehti.

      Jos kuitenkin on näin tehnyt, niin oli huono veto lähteä puhumaan rasistien omaa kieltä vaikka eivät muuta ymmärräkään.

      "suvakkihuora-raiskaus-kommentointi" on rasistien ikioma juttu, eikä sitä pidä normaaleiden ihmisten käyttämän.

      • 494040

        Et sitten uskaltanut edes käydä katsomassa mv-lehden sivulla totuttuun punavihreään tyyliin. Siellähän oli uutisen lopussa linkit kolmeen brittilehteen mistä tuo uutinen oli otettu.

        Mitä taas tuohon uutiseen tulee, niin ennenkin olen kyllä huomannut että vasemmistolaiset ovat rähmällään islamiin päin ja joukkoraiskauksetkin, kuten Kölnin taharrukset ovat heidän mielestään vain kivaa iloittelua. Kuuluuhan muslimeiden raiskauskulttuurikin heidän mielestään monikulttuurisuuteen ja voi olla siten vain positiivinen asia.


      • punasuvis
        494040 kirjoitti:

        Et sitten uskaltanut edes käydä katsomassa mv-lehden sivulla totuttuun punavihreään tyyliin. Siellähän oli uutisen lopussa linkit kolmeen brittilehteen mistä tuo uutinen oli otettu.

        Mitä taas tuohon uutiseen tulee, niin ennenkin olen kyllä huomannut että vasemmistolaiset ovat rähmällään islamiin päin ja joukkoraiskauksetkin, kuten Kölnin taharrukset ovat heidän mielestään vain kivaa iloittelua. Kuuluuhan muslimeiden raiskauskulttuurikin heidän mielestään monikulttuurisuuteen ja voi olla siten vain positiivinen asia.

        En tarkoituksella klikkaile Janitskinille mainostuloja. Onneksi moni muukin on päätynyt samaan ratkaisuun ja mv vetelee viimeisiään.

        "..vasemmistolaiset ovat rähmällään islamiin päin ja joukkoraiskauksetkin, kuten Kölnin taharrukset ovat heidän mielestään vain kivaa iloittelua.."

        Tuon takia te rasistit ette saa mitään muuta aikaiseksi kuin netissä vinkumista. Tuollainen keksitty ja liioiteltu sonta ei uppoa kehenkään muuhun kuin toiseen rasistiin.


      • ei saatana miten sekasin punasuwis. on aika saada kaksoisstandardit loppumaan ja musulmaaniperkeleuhkaajat tilille. suomessa immosen asiallisesta naamakirjaläpästä suvakkimiekkari mutta törkeestä muslimipaskasta punasuvakkivasuri-hymistelyä. mutta shitlam ei ole voittanut vielä eikä voita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe