Mistä näen, että Sp 1 on asennettu Win 10? Katsoin valikkoa tietokone/ominaisuudet. Löytyy kaikkea tietoa aktivoinista ym. Sp1 ei mainintaa? Win 10 asennus tapahtui uutena asennuksena dvd levyltä (iso). Alkujaan koneessa oli Win 7 joka päivitettiin netin kautta Win 10. Siitä Win 10 asennus dvd/usb.
Win 10 sp1
8
139
Vastaukset
- Takaisin-suljetulle-heti
Jos ei näy SP1 missään se saattaa olla piilotettu hyvin.
- Floppi
Windows 10 media creation tool pitäisi pystyä hoitamaan win7 => win10 ja hoitaa,
Äkkiä käyntin, eilen/tänään monta päivittänyt.
Kestää monta tuntia mutta toimii.. - tämä-on-uutta
Onko windows 10:lle julkaistu jo joku service pack?
- on_tullut
On tullut service packeja, mutta Win10:ssä niitä ei kutsuta sp:ksi, vaan isommille päivityksille on raflaavammat nimet. November update oli SP1-paketti, ja SP2 julkaistaan tänään nimellä 1st Anniversary Update.
- was.is.das
ei mulla lataudu tään päivän update?
onko joku saanut ladattua? - julkaistaan_illalla
Lataukset alkavat vasta muutaman tunnin päästä klo 20.
- was.is.das
okey, tänks.
- äspee1-äspee2-äspee3
on_tullut kirjoitti:
On tullut service packeja, mutta Win10:ssä niitä ei kutsuta sp:ksi, vaan isommille päivityksille on raflaavammat nimet. November update oli SP1-paketti, ja SP2 julkaistaan tänään nimellä 1st Anniversary Update.
Eli että sekavammaksi vaan hommaa pistetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043