Betonkipaatti

Betonki

18

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin

      Ajatella mutta ei tuommoista rohjoa. Esmes Trollö ja muut sen tyylin veneet on ok

    • Rohjo

      Osta ruduksen maakellari ja laita siihen purjeet,yhtä komeen näköiset!ja syksyllä voi tunkea sinne perunoita ym muuta kivaa!

      • Noh noh. Hyvä maakellari on hintansa arvoinen ja toimii ajatellussa käytössään.


    • Kauheuson

      Vaikka kaikilla on tietysti oikeus omaan makuunsa, niin jos tuota joku kivan näköiseksi sanoo, hän valehtelee, on pervo, sairas tai kaikkia näitä. Rikolliseksi pitäisi julistaa tuon näköisen veneen tekeminen vaikka olis kullasta ja timanteista vuoltu saati sitten sementistä tehtynä...

      • Pääjänne

        Vanhana sitä ei tykkää nykymalleista. Hyvännäköinenhän tuo on, mutta kuten sanottu, hintapyyntö on pahasti metsässä.


      • Surveyri
        Pääjänne kirjoitti:

        Vanhana sitä ei tykkää nykymalleista. Hyvännäköinenhän tuo on, mutta kuten sanottu, hintapyyntö on pahasti metsässä.

        Halpaa kuin saippua, 0,9 euroa/kg. Ei voi kalliiksi moittia.


      • Pääjänne

        Kuka mitenkin laskee?


    • Pumppuautomies

      Ostakaa snorkkeli, tuolla sitä tarvii.

    • Joonäitäjuu

      Ihan karsea paskakasa ja hinta jotakin mielisairauden syövereistä... Pitäisi vaan kaivaa isompi kuoppa alle...

    • Ei hyvää päivää, miten kukaan voi edes harkita laittavansa rahaa moiseen pommiin.

    • kokemust

      petoni on kiveä eikä ne kivet yleensä pysy pinnalla

    • laastinheittäjä

      Siinähän on ihan järeä agregaatti. Kestää pyörittää vähän isommallakin myllyllä soikollisen paikkauskuraa kun alkaa tihkumaan läpi.

    • Jos mylläisi sitten kerralla täyteen jossain missä on tarpeeksi vettä alla.

    • rahamiäs

      Juu tämähän on näköjään sama jonka ajohytti näkyi Sipoonlahden sillalle viime vuonna, kun siitä ajoin päivittäin mukavalla saksalaisella loistoautollani tuuletetun penkin viilentäessä persausta. Ihmettelin että mikä kuka miksi?
      Mutta oikeasti, tuohan on aivan kamala.

    • Betonki

      Niin, siinä Sipoonlahden sillan luonahan tätä näyttää kuvatun!. Ehkä vähän toisenlaista maalia ulkopintoihin tms., niin jo tulisi siedettävämpi. Sellaisena kelluvana kesämökkinä, kalastustukikohtana ym. saattaisi olla melko ok, eli ei välttämättä varsinaisena matkaveneenä niinkään. Sisältä ei kuvia ollut, että ei tule myöskään niiltä osin kommentointia. Betoni veneen materiaalina on oikeaoppisesti ja erityisen huolella tehtynä jopa hyvä. Ongelmaksi tässä tuleekin juuri sen tietäminen, mikä on koko helahoidon tarina, historia, työn laatu alun perin ja kunto nyt. Hinta kieltämättä vaikuttaa korkealta, mutta yleensä kysyntä ja tarjonta lopulta määrittelee sen oikean hinnan.

      ps. Saksalainen loistoauto?. Autoja ei Detroitin itäpuolella ole koskaan osattu valmistaa!.

    • rahamiäs

      No, näkemyshän se on tuokin. Mulla on ollut näitä Spartanburgin tuotoksia pari kappaletta, eikä niissä ollut hurraamista. X6:ssa oli ihan jatkuvalla syötöllä kaikenlaista sähköharmia. Muutamalla tutulla on ollut 2000-luvulla eri ikäisiä (n. 2009-2013) Syslerin Voyageria useampikin ja ne vasta huonoja olivat. Jos auto on kerran kuukaudessa useamman päivän pajalla, se on huono. Eräs yksilö jouduttiin käytännössä purkamaan sähkökaapeloinnin uusinnan vuoksi.
      Niin, ja Etelä-Koreahan on Detroitin länsipuolella.

    • KelluvaKivi

      Mikähän tuosta kuvan rumiluksesta tekee moottoripurren, malli näyttää enemmänkin joltakin työveneeltä. Betonista on Suomessakin tehty myös hyviä moottoripursia. Huolella ja oikein tehdyt Trollöt ja Finnristit ovat ihan kelpo laitteita omassa luokassaan, lisäksi maailmalla seilaa satoja betonisia Samsoneita, joista jotkut ovat kovinkin tyylikkäitä.

      Ehkä suuurin ongelma näissä on se, että monet amatöörit ovat tehneet itse ja halvalla betoniveneitä osaamatta tehdä niitä oikein. Tuloksena on usein ruma, painava ja kotikutoisen näköinen pursi, jossa ei maali pysy päällä ja betonissa on halkeamia siellä sekä täällä. Eikä tuota Suomen "betonivenegurua" Heikolaakaan voi ihan varauksetta kehua, vaikka myikin piirustukset ja opasti aikanaan useissa enemmän tai vähemmän onnistuneissa Trollö- ja Finnrist-projekteissa.

      Siisi jäitä hattuun näiden kanssa, huomattavasti parempia myyytäviä on aika ajoin näkynyt netissäkin ja parempaan hintaan......

    • UkkijaMamma

      Tärkein piirre veessä on, että siinä on paaaljon katettua tilaa. Siellä on mukava mamman kaa kuherrella.
      Hintaahan tuolla on samanverran kuin 5 metrisellä perätuuppari paatilla. Kallis?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe