espoo runkkupaikat

pallitrepee

missäs ois espoossa runkkupaikkoja?

27

4509

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sperm54

Olarin pururadan varrella missä ne telineet on siellä olen runkannut nyt 3 kertaa saman miehen.

• Kveto

Kävin tänään kl 13 sekä telineillä että lukion/ tenniskentän parkkipaikalla. Ei ketään kummassakaan. Tai telineillä oli yksi kaveri mutta en usko että oli sillä asialla. Huomenna uudestaan.

• 69m

Hanikka

• 69m

Siis Hanikan lenkkipolun keskellä kalliot. Pe aamuna 7-8 lenkki microshortseissa ja sitten runkut päälle! Päivä on hyvä aloittaa kassit tyhjänä.

• Unde

Siis käykö kukaan tuolla Olarissa päivisin?

• ImuM

Haluaisiko joku imettää tänään Espoossa 53v kyselee.

• SukkaM

Mistä löytäisin Espoossa vanhemman (yli60) sukkis miehen jota saisi runkata?

• Anonyymi

Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.

• Anonyymi

Leppävaara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leppävaara

Koska ja missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.

Kyllä on persikassa Espoo65

• espoossa

onko tuolla villa elfvikin parkkiksella mitään hommia yleensä näin viikonloppusin ?

• Anonyymi

Tulen messiin, fillarilla johonkin. Itse olen Nöykkiön liepeillä. Sukkiskundit kiihottaa ja suikkarit samalla haarakiilan reiästä ja samalla rytmikästä perseen puristelua. Jos dildo on, niin sitä voi liikutella rauhasen päällä.

• Mukana, seuraan viestittelyä.

• Anonyymi

Espoon klockarsintiellä puusillan jälkeen oikealla perällä toimintaa. kannattaa sopia etukäteen vaikka www.cruisingmap.net niin ei tarvitse yksin tyydyttää itseään. siinä lähellä 2 muutakin paikkaa. hämärän aikaan paras meno,muulloin täynnä ulkoilijoita.

• Anonyymi

Mitä Kivenlahti tai Espoonlahden onko paikka?

• Anonyymi

Matinkylä Olari aluella etsin kaveria.

• Anonyymi

Ala-Kivenlahden uimarannan vessassa on kesällä hyvä glory hole paikka. Vessa on auki 24/h kun uimaranta on auki kesä-elokuun.

• Anonyymi

Klo 20 olen menossa Ala-Kivenlahden uimarannan 40v

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi kun löytäisi kaverin Espoosta jonka kanssa viettää nautinnollisia hetkiä.

T. 58vbtmukm

• Anonyymi

Missä Espoossa voisi nähdä miehen runkkaavan?

• Anonyymi

Missä vaan kerrostalolähiössä, kun menet itse alasti hieromaan paikkojasi ikkunan eteen. Vuorenvarmasti useammassakin vastapäisen talon ikkunassa näkyy silloin mies runkkaamassa.

• Anonyymi

Tule mun luo kylään niin näät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule mun luo kylään niin näät

Missä olet niin tulen?

• Anonyymi

Kavereiden kanssa ollaan nuuksion kansallispuistossa.
      Grillataan makkaraa ja vedetään käteen.

• Anonyymi

Kaupassa kädessäni käyn välillä runkkaamassa Olarin Prisman katto parkissa. Sillä puolella missä on kesäisin puutarha myynti. Tulkaa muutkin sinne. Olen 60v ukm. 14-16 väisenä aikana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      100
      2971
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2395
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1926
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1500
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1470
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1355
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      882
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      877
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      826
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      749
    Aihe