missäs ois espoossa runkkupaikkoja?
espoo runkkupaikat
27
4509
Vastaukset
- Sperm54
Olarin pururadan varrella missä ne telineet on siellä olen runkannut nyt 3 kertaa saman miehen.
- Kveto
Kävin tänään kl 13 sekä telineillä että lukion/ tenniskentän parkkipaikalla. Ei ketään kummassakaan. Tai telineillä oli yksi kaveri mutta en usko että oli sillä asialla. Huomenna uudestaan.
- 69m
Hanikka
- 69m
Siis Hanikan lenkkipolun keskellä kalliot. Pe aamuna 7-8 lenkki microshortseissa ja sitten runkut päälle! Päivä on hyvä aloittaa kassit tyhjänä.
- Unde
Siis käykö kukaan tuolla Olarissa päivisin?
- ImuM
Haluaisiko joku imettää tänään Espoossa 53v kyselee.
- SukkaM
Mistä löytäisin Espoossa vanhemman (yli60) sukkis miehen jota saisi runkata?
- Anonyymi
Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.
- Anonyymi
Leppävaara
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leppävaara
Koska ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.
Kyllä on persikassa Espoo65
- espoossa
onko tuolla villa elfvikin parkkiksella mitään hommia yleensä näin viikonloppusin ?
- Anonyymi
Tulen messiin, fillarilla johonkin. Itse olen Nöykkiön liepeillä. Sukkiskundit kiihottaa ja suikkarit samalla haarakiilan reiästä ja samalla rytmikästä perseen puristelua. Jos dildo on, niin sitä voi liikutella rauhasen päällä.
- Anonyymi
Espoon klockarsintiellä puusillan jälkeen oikealla perällä toimintaa. kannattaa sopia etukäteen vaikka www.cruisingmap.net niin ei tarvitse yksin tyydyttää itseään. siinä lähellä 2 muutakin paikkaa. hämärän aikaan paras meno,muulloin täynnä ulkoilijoita.
- Anonyymi
Mitä Kivenlahti tai Espoonlahden onko paikka?
- Anonyymi
Matinkylä Olari aluella etsin kaveria.
- Anonyymi
Ala-Kivenlahden uimarannan vessassa on kesällä hyvä glory hole paikka. Vessa on auki 24/h kun uimaranta on auki kesä-elokuun.
- Anonyymi
Klo 20 olen menossa Ala-Kivenlahden uimarannan 40v
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G2z6S9
- Anonyymi
Voi kun löytäisi kaverin Espoosta jonka kanssa viettää nautinnollisia hetkiä.
T. 58vbtmukm - Anonyymi
Missä Espoossa voisi nähdä miehen runkkaavan?
- Anonyymi
Missä vaan kerrostalolähiössä, kun menet itse alasti hieromaan paikkojasi ikkunan eteen. Vuorenvarmasti useammassakin vastapäisen talon ikkunassa näkyy silloin mies runkkaamassa.
- Anonyymi
Tule mun luo kylään niin näät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule mun luo kylään niin näät
Missä olet niin tulen?
- Anonyymi
Kavereiden kanssa ollaan nuuksion kansallispuistossa.
Grillataan makkaraa ja vedetään käteen. - Anonyymi
Kaupassa kädessäni käyn välillä runkkaamassa Olarin Prisman katto parkissa. Sillä puolella missä on kesäisin puutarha myynti. Tulkaa muutkin sinne. Olen 60v ukm. 14-16 väisenä aikana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002971
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151355- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749