missäs ois espoossa runkkupaikkoja?
espoo runkkupaikat
26
4060
Vastaukset
- Sperm54
Olarin pururadan varrella missä ne telineet on siellä olen runkannut nyt 3 kertaa saman miehen.
- Kveto
Kävin tänään kl 13 sekä telineillä että lukion/ tenniskentän parkkipaikalla. Ei ketään kummassakaan. Tai telineillä oli yksi kaveri mutta en usko että oli sillä asialla. Huomenna uudestaan.
- 69m
Hanikka
- 69m
Siis Hanikan lenkkipolun keskellä kalliot. Pe aamuna 7-8 lenkki microshortseissa ja sitten runkut päälle! Päivä on hyvä aloittaa kassit tyhjänä.
- Unde
Siis käykö kukaan tuolla Olarissa päivisin?
- ImuM
Haluaisiko joku imettää tänään Espoossa 53v kyselee.
- SukkaM
Mistä löytäisin Espoossa vanhemman (yli60) sukkis miehen jota saisi runkata?
- Anonyymi
Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.
- Anonyymi
Leppävaara
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leppävaara
Koska ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.
Kyllä on persikassa Espoo65
- espoossa
onko tuolla villa elfvikin parkkiksella mitään hommia yleensä näin viikonloppusin ?
- Anonyymi
Tulen messiin, fillarilla johonkin. Itse olen Nöykkiön liepeillä. Sukkiskundit kiihottaa ja suikkarit samalla haarakiilan reiästä ja samalla rytmikästä perseen puristelua. Jos dildo on, niin sitä voi liikutella rauhasen päällä.
- Anonyymi
Espoon klockarsintiellä puusillan jälkeen oikealla perällä toimintaa. kannattaa sopia etukäteen vaikka www.cruisingmap.net niin ei tarvitse yksin tyydyttää itseään. siinä lähellä 2 muutakin paikkaa. hämärän aikaan paras meno,muulloin täynnä ulkoilijoita.
- Anonyymi
Mitä Kivenlahti tai Espoonlahden onko paikka?
- Anonyymi
Matinkylä Olari aluella etsin kaveria.
- Anonyymi
Ala-Kivenlahden uimarannan vessassa on kesällä hyvä glory hole paikka. Vessa on auki 24/h kun uimaranta on auki kesä-elokuun.
- Anonyymi
Klo 20 olen menossa Ala-Kivenlahden uimarannan 40v
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G2z6S9
- Anonyymi
Voi kun löytäisi kaverin Espoosta jonka kanssa viettää nautinnollisia hetkiä.
T. 58vbtmukm - Anonyymi
Missä Espoossa voisi nähdä miehen runkkaavan?
- Anonyymi
Missä vaan kerrostalolähiössä, kun menet itse alasti hieromaan paikkojasi ikkunan eteen. Vuorenvarmasti useammassakin vastapäisen talon ikkunassa näkyy silloin mies runkkaamassa.
- Anonyymi
Tule mun luo kylään niin näät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule mun luo kylään niin näät
Missä olet niin tulen?
- Anonyymi
Kavereiden kanssa ollaan nuuksion kansallispuistossa.
Grillataan makkaraa ja vedetään käteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247