espoo runkkupaikat

pallitrepee

missäs ois espoossa runkkupaikkoja?

27

5223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sperm54

Olarin pururadan varrella missä ne telineet on siellä olen runkannut nyt 3 kertaa saman miehen.

• Kveto

Kävin tänään kl 13 sekä telineillä että lukion/ tenniskentän parkkipaikalla. Ei ketään kummassakaan. Tai telineillä oli yksi kaveri mutta en usko että oli sillä asialla. Huomenna uudestaan.

• 69m

Hanikka

• 69m

Siis Hanikan lenkkipolun keskellä kalliot. Pe aamuna 7-8 lenkki microshortseissa ja sitten runkut päälle! Päivä on hyvä aloittaa kassit tyhjänä.

• Unde

Siis käykö kukaan tuolla Olarissa päivisin?

• ImuM

Haluaisiko joku imettää tänään Espoossa 53v kyselee.

• SukkaM

Mistä löytäisin Espoossa vanhemman (yli60) sukkis miehen jota saisi runkata?

• Anonyymi

Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.

• Anonyymi

Leppävaara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leppävaara

Koska ja missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.

Kyllä on persikassa Espoo65

• espoossa

onko tuolla villa elfvikin parkkiksella mitään hommia yleensä näin viikonloppusin ?

• Anonyymi

Tulen messiin, fillarilla johonkin. Itse olen Nöykkiön liepeillä. Sukkiskundit kiihottaa ja suikkarit samalla haarakiilan reiästä ja samalla rytmikästä perseen puristelua. Jos dildo on, niin sitä voi liikutella rauhasen päällä.

• Mukana, seuraan viestittelyä.

• Anonyymi

Espoon klockarsintiellä puusillan jälkeen oikealla perällä toimintaa. kannattaa sopia etukäteen vaikka www.cruisingmap.net niin ei tarvitse yksin tyydyttää itseään. siinä lähellä 2 muutakin paikkaa. hämärän aikaan paras meno,muulloin täynnä ulkoilijoita.

• Anonyymi

Mitä Kivenlahti tai Espoonlahden onko paikka?

• Anonyymi

Matinkylä Olari aluella etsin kaveria.

• Anonyymi

Ala-Kivenlahden uimarannan vessassa on kesällä hyvä glory hole paikka. Vessa on auki 24/h kun uimaranta on auki kesä-elokuun.

• Anonyymi

Klo 20 olen menossa Ala-Kivenlahden uimarannan 40v

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi kun löytäisi kaverin Espoosta jonka kanssa viettää nautinnollisia hetkiä.

T. 58vbtmukm

• Anonyymi

Missä Espoossa voisi nähdä miehen runkkaavan?

• Anonyymi

Missä vaan kerrostalolähiössä, kun menet itse alasti hieromaan paikkojasi ikkunan eteen. Vuorenvarmasti useammassakin vastapäisen talon ikkunassa näkyy silloin mies runkkaamassa.

• Anonyymi

Tule mun luo kylään niin näät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule mun luo kylään niin näät

Missä olet niin tulen?

• Anonyymi

Kavereiden kanssa ollaan nuuksion kansallispuistossa.
      Grillataan makkaraa ja vedetään käteen.

• Anonyymi

Kaupassa kädessäni käyn välillä runkkaamassa Olarin Prisman katto parkissa. Sillä puolella missä on kesäisin puutarha myynti. Tulkaa muutkin sinne. Olen 60v ukm. 14-16 väisenä aikana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2747
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      304
      2673
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      44
      2355
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1424
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1132
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1106
    7. 57
      812
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      801
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      709
    10. 55
      702
    Aihe