espoo runkkupaikat

pallitrepee

missäs ois espoossa runkkupaikkoja?

27

4844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sperm54

Olarin pururadan varrella missä ne telineet on siellä olen runkannut nyt 3 kertaa saman miehen.

• Kveto

Kävin tänään kl 13 sekä telineillä että lukion/ tenniskentän parkkipaikalla. Ei ketään kummassakaan. Tai telineillä oli yksi kaveri mutta en usko että oli sillä asialla. Huomenna uudestaan.

• 69m

Hanikka

• 69m

Siis Hanikan lenkkipolun keskellä kalliot. Pe aamuna 7-8 lenkki microshortseissa ja sitten runkut päälle! Päivä on hyvä aloittaa kassit tyhjänä.

• Unde

Siis käykö kukaan tuolla Olarissa päivisin?

• ImuM

Haluaisiko joku imettää tänään Espoossa 53v kyselee.

• SukkaM

Mistä löytäisin Espoossa vanhemman (yli60) sukkis miehen jota saisi runkata?

• Anonyymi

Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.

• Anonyymi

Leppävaara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leppävaara

Koska ja missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.

Kyllä on persikassa Espoo65

• espoossa

onko tuolla villa elfvikin parkkiksella mitään hommia yleensä näin viikonloppusin ?

• Anonyymi

Tulen messiin, fillarilla johonkin. Itse olen Nöykkiön liepeillä. Sukkiskundit kiihottaa ja suikkarit samalla haarakiilan reiästä ja samalla rytmikästä perseen puristelua. Jos dildo on, niin sitä voi liikutella rauhasen päällä.

• Mukana, seuraan viestittelyä.

• Anonyymi

Espoon klockarsintiellä puusillan jälkeen oikealla perällä toimintaa. kannattaa sopia etukäteen vaikka www.cruisingmap.net niin ei tarvitse yksin tyydyttää itseään. siinä lähellä 2 muutakin paikkaa. hämärän aikaan paras meno,muulloin täynnä ulkoilijoita.

• Anonyymi

Mitä Kivenlahti tai Espoonlahden onko paikka?

• Anonyymi

Matinkylä Olari aluella etsin kaveria.

• Anonyymi

Ala-Kivenlahden uimarannan vessassa on kesällä hyvä glory hole paikka. Vessa on auki 24/h kun uimaranta on auki kesä-elokuun.

• Anonyymi

Klo 20 olen menossa Ala-Kivenlahden uimarannan 40v

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi kun löytäisi kaverin Espoosta jonka kanssa viettää nautinnollisia hetkiä.

T. 58vbtmukm

• Anonyymi

Missä Espoossa voisi nähdä miehen runkkaavan?

• Anonyymi

Missä vaan kerrostalolähiössä, kun menet itse alasti hieromaan paikkojasi ikkunan eteen. Vuorenvarmasti useammassakin vastapäisen talon ikkunassa näkyy silloin mies runkkaamassa.

• Anonyymi

Tule mun luo kylään niin näät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule mun luo kylään niin näät

Missä olet niin tulen?

• Anonyymi

Kavereiden kanssa ollaan nuuksion kansallispuistossa.
      Grillataan makkaraa ja vedetään käteen.

• Anonyymi

Kaupassa kädessäni käyn välillä runkkaamassa Olarin Prisman katto parkissa. Sillä puolella missä on kesäisin puutarha myynti. Tulkaa muutkin sinne. Olen 60v ukm. 14-16 väisenä aikana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13212
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      85
      3675
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      116
      2966
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1410
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      37
      1393
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1329
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1284
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1214
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe