missäs ois espoossa runkkupaikkoja?
espoo runkkupaikat
27
4844
Vastaukset
- Sperm54
Olarin pururadan varrella missä ne telineet on siellä olen runkannut nyt 3 kertaa saman miehen.
- Kveto
Kävin tänään kl 13 sekä telineillä että lukion/ tenniskentän parkkipaikalla. Ei ketään kummassakaan. Tai telineillä oli yksi kaveri mutta en usko että oli sillä asialla. Huomenna uudestaan.
- 69m
Hanikka
- 69m
Siis Hanikan lenkkipolun keskellä kalliot. Pe aamuna 7-8 lenkki microshortseissa ja sitten runkut päälle! Päivä on hyvä aloittaa kassit tyhjänä.
- Unde
Siis käykö kukaan tuolla Olarissa päivisin?
- ImuM
Haluaisiko joku imettää tänään Espoossa 53v kyselee.
- SukkaM
Mistä löytäisin Espoossa vanhemman (yli60) sukkis miehen jota saisi runkata?
- Anonyymi
Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.
- Anonyymi
Leppävaara
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leppävaara
Koska ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.
Kyllä on persikassa Espoo65
- espoossa
onko tuolla villa elfvikin parkkiksella mitään hommia yleensä näin viikonloppusin ?
- Anonyymi
Tulen messiin, fillarilla johonkin. Itse olen Nöykkiön liepeillä. Sukkiskundit kiihottaa ja suikkarit samalla haarakiilan reiästä ja samalla rytmikästä perseen puristelua. Jos dildo on, niin sitä voi liikutella rauhasen päällä.
- Anonyymi
Espoon klockarsintiellä puusillan jälkeen oikealla perällä toimintaa. kannattaa sopia etukäteen vaikka www.cruisingmap.net niin ei tarvitse yksin tyydyttää itseään. siinä lähellä 2 muutakin paikkaa. hämärän aikaan paras meno,muulloin täynnä ulkoilijoita.
- Anonyymi
Mitä Kivenlahti tai Espoonlahden onko paikka?
- Anonyymi
Matinkylä Olari aluella etsin kaveria.
- Anonyymi
Ala-Kivenlahden uimarannan vessassa on kesällä hyvä glory hole paikka. Vessa on auki 24/h kun uimaranta on auki kesä-elokuun.
- Anonyymi
Klo 20 olen menossa Ala-Kivenlahden uimarannan 40v
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G2z6S9
- Anonyymi
Voi kun löytäisi kaverin Espoosta jonka kanssa viettää nautinnollisia hetkiä.
T. 58vbtmukm - Anonyymi
Missä Espoossa voisi nähdä miehen runkkaavan?
- Anonyymi
Missä vaan kerrostalolähiössä, kun menet itse alasti hieromaan paikkojasi ikkunan eteen. Vuorenvarmasti useammassakin vastapäisen talon ikkunassa näkyy silloin mies runkkaamassa.
- Anonyymi
Tule mun luo kylään niin näät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule mun luo kylään niin näät
Missä olet niin tulen?
- Anonyymi
Kavereiden kanssa ollaan nuuksion kansallispuistossa.
Grillataan makkaraa ja vedetään käteen. - Anonyymi
Kaupassa kädessäni käyn välillä runkkaamassa Olarin Prisman katto parkissa. Sillä puolella missä on kesäisin puutarha myynti. Tulkaa muutkin sinne. Olen 60v ukm. 14-16 väisenä aikana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813212Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853675Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1162966Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989