Eurajoella saa pelätä henkensä puolesta.....

piinatunkaveri

Siis mikä helvetti nuorisoa nykyään vaivaa kun tarvii piinata toisia? eilen heiteltiin lonkero tölkkejä keskustassa auton kylkeen ja sen jälkeen heitetty asfalttimurikka muovipussissa lasista läpitte ja sitten kun kaveri on viemässä roskia niin tulee lauma "poikia" pihaan ja hyppii auton paskaks ja potkii lasit ja ovet tuhannen pillun palasiks eikö nuorilla ole enään minkään laista rotia? itsekkin kyllä tehnyt virheitä elämässäni mutta tämä on sairasta että on piinattu jo 2-4kuukautta käymällä isolla porukalla pihassa ja tööttäillään ja huudetaan älyyttömyyksiä liikenteessä kun näkyy. kaveri uskalla enään liikkua kotoa ilman pesäpallomailaa kun porukalla meinataan käydä kimppuun ja eilen portin pihassa poika nimeltä x avasi auton oven ja toinen kaveri törkeästi otti lompakon autosta ja alkoi kysellä ajokorttia vaikkei se hänelle kuulu onko autoilijalla korttia vai ei... sekä jahdataan tualla autoilla ja seurataan melkein jokaista liikettä. tekisi mieli laittaa poikien nimet julki koska tekijät on tiedossa mutta rikosilmoitus tehty asiasta ja nyt odotetaan poliisin päätöksiä tämä piinaaminen saisi nyt luvan loppua ettei oikeesti toisen tarvitse pelätä kotoa liikkumista ilman taustatukea. kyllä muakin alkaa vituttaan tollanen vaikka olen asianomistajan kaveri vain. tätä ei vain voi enää niellä kun kämpästä laitettu kaksi kertaa lasit paskaks ja nyt vielä autosta silleen että omistaja joutuu lähtemään juosten karkuun eikä uskalla enään yksin liikkua missään kun joutuu pelkäämään että henki lähtee tässä mennään kumminkin jo aika vakaviin asioihin kun puhelimitsekkin uhataan ampua pienoiskiväärillä nappi otsaan ja kaikki vaan on sitä mieltä että nuorissa ei ole vikaa kyllä mä väittäsin että nyt ois aika vanhemmilla katsoa peiliin ja ruveta miettimään että annetaanko niitten muksujen viettää yöt tuolla kylillä kun joskus voi oikeesti käydä niin että sieltä tulee isompikaveri ja sitte kävellään nenä poskella itkemään äitille ja isille kun joku veti nokkaan ja itse tuolla piinaa viatonta jätkää ja tunkeutuvat toisen autoon sekä käynyt asunnossa sisällä ja varastanut sieltä rasian jossa ollut vähän alle 100euroa kolikoina tässäkin nyt on vain tarkoitus tuoda asia kyläläisten korviin/silmiin että millaista on Eurajoen nuorten elämä. oon vaan helvetin huolissani siitä että moniko pojista oikeasti haluaa istua elämästään osan viettämässä aikaa vankilassa jossa ei todellakaan ole hääviä olla. ja sinä pyöreä poika joka ajelet sillä kullanruskealla mersulla ja välillä sillä mustalla mersulla niin opettele enskerralla kiilaamaan paremmin jos mun eteen vielä kiilaat niin takaan että asia ei jää sikseen. ja nyt olen puhunut vihaajat vihaa <3

30

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehleme-Sehleme

      Pojat on poikii. Yksittäistapaus.

    • Rentunruusut

      Pojat on poikii ei olo mikään selitys. Lopetettava heti tuollainen käytös. Ilmoitus aina poliisille. Hävetkää.

      • joskusnäinkipäi

        Elämä on


    • Jp33

      Täs pitää tietää se että sen edestään löytää minkä taakseen jättää

    • Uskomatonmies

      Mitäköhän tämä henkilö x on tehnyt, että saa tälläisen kohtelun? "Nuoriso" ei varmaan ole ainoa syypää tähän

    • 3719589

      Ei sille mitään voi kun nisti on

    • vammaneaasi

      Se ketä leikii ryhtyy se leikin kestäköön

    • alomiil

      Elämä on laiffii

    • Shotsfired

      En tiedä mutta kyseinen kirjoittaja taitaa itsekkin harrastaa tälläisiä uhka soittoja jossen erehdy jussista? Ja kyseinen kirjoittaja on myös uhannut hakata ihmisiä eurajoella.Kyseinen jussi on myös soitellut ja sanonnut ampuvansa ihmisiä ? Onko kirjottajalla syy katsoa itsekkin peilii?

    • Itealotettu

      Se joka leikkii ryhtyy leikin kestäköön ja se joka leikkii pystyy meikää estäköön.

    • Jussiiit

      Älkääs nyt nisteilkö ettei tuu häätöä muumilaaksosta

    • Jussiäläviitti

      Syytäkin pelätä jos rupeet huutelee autosta ihmisille😂

    • Artotietää

      ydinvoiman syytä?

      • Eurajokilainen

        Mikään mitä tuossa tekstissä sanotaan ei varmasti ole totta koska sana liikkuu kumminkin kylillä ja ei kenenkään tiedossa ole mitään tuollaista että tekstin kirjoittaja voi painua nyt alimpaan helvettiin


    • Lääkitys

      Eurajoki sairastaa. Hullumpaa väkeä saa hakemalla hakea, eikä mistään löydy.

      • annapalaa

        Mene ja vedä niitä palleroita turpaan. Ota mukaan vähän kättä pidempää ja pari rohkeempaa kaveria.
        Pistätte joku ilta sen mersun lasit sisään ja muutaman muunkin. Turha niitä paskahousuja on pelätä. Ne luulee olevansa jotain kun ne on porukalla liikkeellä mutta kun yhden hakkaat muiden nähden niin se loppuu siihen. Loput painaa karkuun.


    • EurjoenRoskat

      Katsokaas Eurjoen pojat välil peiliin, nistihuudot on turhia kun tätä häirintää harrastavat wangsterit vetää kyllä mitä vaan paskaa nokkiinsa(herneistä jauhoihin).
      Ja kyseiset "herrat" ei tosiaan uskalla yksin lähteä huutelemaan vaan tarvinnut pienestä pitäen sen 10-henkisen taustajoukon heikomman ihmisen pahoinpitelyyn.
      Tätä toimintaa olen eskarista osti päässyt seuraamaan ja se on sieltä asti ollut samanlaista oman elämän pilaavaa toimintaa, osa koviksista on liittynyt vasta yläasteella porukkaan, mutta vanhimmat hurjat on ollut ala-asteelta asti vastaavia "eksä tiiä kuka mä oon" hurjia. Toivoni kyseisen kylän asukkaisiin menetetty aikoja sitten, herrojen vanhemmat ovat myös menettäneet toivonsa monen monta vuotta sitten ja näin ollen pikku gangsterit ovat saaneet elää koko ankean elämänsä ilman säännön sääntöä. Joukossa tyhmyys tiivistyy sopii varsin hyvin tämän junttilan nuoriin.
      Yllä olevan keino taitaa olla ainoa toimiva ja herra on täysin oikeassa, loput lähtevät kyllä karkuun kun huomaavat ettei heillä ole tarpeeksi suurta ylivoimaa tilanteeseen(koska reiluihin tappeluihin eivät ole koskaan nämä pullamössöt kyenneet).
      -Sivustakatsoja kuittaa

    • Jake_2016

      Onhan se tietty aika uskomatonta että kaupan ja kahvilan ovessa oli pitkän aikaa iso juliste, jossa nuoria kiellettiin tulemasta sisään klo 18 jälkeen. En ole missään muualla moista nähnyt.

      Ilmeisesti Eurajoella ei ole aikuisia miehiä jotka saisi nuorison kuriin...

    • smilers

      Kyllä tuollaiset kaverit jotka joukolla käy uhoamassa saavat vielä itse kunnolla pataan,Onneksi meillä on kanssa kerätty porukkaa jos tämä homma ei lopu niin saavat nämä kyseiset kaverit vähän siipeen..

    • ReiluMeno
    • ScaniaMies

      Beretta 92fs brigarier 9mm, se on lääke moneen vaivaan! Toinen on vanha kunnon luuvitonen, kunnolla kun napauttaa kaksi ensimmäistä asfalttiin, niin loput juoksee karkuun!

    • Gxvjjjk

      Kuka mahtoi olla tuo nainen....

    • RGHammer

      Laittakaa nimiä tänne niin voin hoidella pientä maksua vastaan ongelman pois. Noi kaverit ei tee enää mitään sen jälkeen kun olen käynyt niiden kotona ja veikkaanpa että sankareitten perheet muuttaa aika kauas Eurajoelta. Poliiseita on turha sotkea tähän keissiin.

    • Hiiklo

      Lertokaa missä tuo jengi pyörii niin voin tulla tappaan ne?

    • Guuikk

      Kertokaa missä tuo jengi pyörii niin voin tulla tappaan ne?

    • RGHammer

      Nimet saatu ja osotteet. Ai vittu mä vihaan isottelevia räkänokkia!

    • Terrorismia
    • SääliVeronmaksajia
    • Ohikulgija

      Ohikulkeissani poikkesin Eurajoen K-kaupassa. Oli vastenmieleinen paikkakunta. Mopopojat pärisyttivät vehkeitään ilman äänenvaimentimia. Kertoo selvää kieltä kotona asuvasta välinpitämättömyydestä ja pahoinvoinnista.

    • Jrlnwvkd

      Tekijät ovat pohjoiseurajokilaisia nuoria

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe