Mitä kauhuleffafriikit tykkäsi THE OTHERSISTA??..Mun mielestä se on yksi kaikkien aikojen kauhuleffoista...aivan mahtava yllättävä loppu..hienosti tehty:)....ostin sen itselleni ja meinaan tutkailla sitä uudemman kerran:)
The Others
8
775
Vastaukset
- isay
Ei se oikein kauhuleffa ollut. Itse asiassa olin hieman pettynyt elokuvaan. Mutta suosittelen kyllä tutustumaan ohjaajan tuotantoon laajemmaltikin.
- Jennifer81
oho, et voi olla tosissas:D..siis että olit pettynyt??mun mielestä se oli niin riipaisevan jännittävää kauhua että tyynyn takaa oli katsottava:D...täytyypä tutustua ohjaajaan tarkemmin..en nyt muista kuka sen ohjas mutta elokuva on mulla kotona niin katson siitä.
- isay
Jennifer81 kirjoitti:
oho, et voi olla tosissas:D..siis että olit pettynyt??mun mielestä se oli niin riipaisevan jännittävää kauhua että tyynyn takaa oli katsottava:D...täytyypä tutustua ohjaajaan tarkemmin..en nyt muista kuka sen ohjas mutta elokuva on mulla kotona niin katson siitä.
on ohjaaja ja on ohjannut mm Abre los Ojos (tehtiin uudestaan Yhdysvalloissa nimellä Vanilla Sky), Tesis (kauhu) ja Nobody knows us
- joo o
Jennifer81 kirjoitti:
No hemmetin hyvä leffahan se oli, mutta en kyllä minäkään sitä kauhu leffoihin laittais. Ennemmin jotain Psyko trilleri. En tiedä oonko kasvanu ohi vai turruttanu pääni näillä elokuvilla joita on skidistä asti tullu zuumailtuu. Koska nykyään ei mielestäni tehdä oikeestaan ollenkaa kauhu leffoi. Kauhu leffaxi laittaisin evil dead 1, ja vaan ekan.
- leffa
Hyvä perinteikäs kauhuleffa, pieni klassikko.
- Jere
The Others on oikein tyylikäs ja toimiva elokuva. Olen kyllä sen verran turtunut kauhuelokuviin että en pitänyt elokuvaa kovinkaan kauheana. Ei se silti elokuvaa huononna. Minun asteikollani saa ainakin 8/10.
- Jennifer81
lopusta??osasitteko aavistaa etukäteen? Minä tajusin sen vasta silloin kun ne nykyiset asukit istuivat siinä pöydän ääressä ja se meedio piirteli niitä käyriä siihen paperiin...hieno loppu!!loistava:)...mun mielipide
Jännitys tai trilleri ehkä paremminkin. Aikas hyvä. Loppu oli hieman turhan sixth sense.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231