vai joko on toiminta loppunut, kun ei puhelimeen kukaan vastaa. Monena päivänä olen yrittänyt, aamu9-ilta18 välillä, ei vastaa kukaan. Missään ei myöskään ole aukioloaikoja.Haluaisin keskustella niistä mitä aion ostaa, enkä suoraan netistä ruksimalla, tietämättä mitä mikäkin oikein on.Kaikilla muilla samanalan liikkeillä on selkeät aukioloajat näkyvillä.Tuo on kummallisinta jottei siellä ole puh.vastaajaa ilmoittamassa milloin ovat tavoitettavissa.Eipä sinne viitsi kuinka kauaa turhaa yritellä, tulevalla viikolla vielä yritän ja sitten vaihtuu myymälä, vaikkei kaikkea samaa saa, mitä heillä olisi ainakin mainoksen mukaan.
Onko EXOTIC GARDEN-niminen firma olemassa
osto-haluja-on
6
175
Vastaukset
- viimekesänä
Yritä sähköpostilla, olen saanut hyvin vastauksia.
- Parvekepuutarhuri
On olemassa vieläkin. Kuukausi sittentein tilauksen ja tuotteen olen ottanut vastaan.
- tila_ten
http://www.exoticgarden.fi/ vain sähköpostilla
- nennust
tilannut olen kyllä ihan puhelimitse, hyvät sipulit tuli edullisesti....reilut 1000 kpl.
- Anonyymi
katso netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043