vai joko on toiminta loppunut, kun ei puhelimeen kukaan vastaa. Monena päivänä olen yrittänyt, aamu9-ilta18 välillä, ei vastaa kukaan. Missään ei myöskään ole aukioloaikoja.Haluaisin keskustella niistä mitä aion ostaa, enkä suoraan netistä ruksimalla, tietämättä mitä mikäkin oikein on.Kaikilla muilla samanalan liikkeillä on selkeät aukioloajat näkyvillä.Tuo on kummallisinta jottei siellä ole puh.vastaajaa ilmoittamassa milloin ovat tavoitettavissa.Eipä sinne viitsi kuinka kauaa turhaa yritellä, tulevalla viikolla vielä yritän ja sitten vaihtuu myymälä, vaikkei kaikkea samaa saa, mitä heillä olisi ainakin mainoksen mukaan.
Onko EXOTIC GARDEN-niminen firma olemassa
osto-haluja-on
6
182
Vastaukset
- viimekesänä
Yritä sähköpostilla, olen saanut hyvin vastauksia.
- Parvekepuutarhuri
On olemassa vieläkin. Kuukausi sittentein tilauksen ja tuotteen olen ottanut vastaan.
- tila_ten
http://www.exoticgarden.fi/ vain sähköpostilla
- nennust
tilannut olen kyllä ihan puhelimitse, hyvät sipulit tuli edullisesti....reilut 1000 kpl.
- Anonyymi
katso netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779