Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän päästä takaisin ja autolla kotio. Kuinkahan lähelle voi Siljan laivalaituria jättää auton matkan ajaksi turvallisesti ilman, että hinataan pois, laputetaan, kähvelletäään tai rikotaan? Mieluumin maksuton paikka, jos niitä on lähietäisyydellä. Auto ei sinänsä ole mikään arvoauto, tavallinen kiesi, mutta silti nuo tuollaisetkin menopelit ovat joskus vandalismin kohteina.
Vastauksista jo etukäteen kiittäen...! :-)
-Pentti
Parkkipaikka Turun sataman lähellä?
5
202
Vastaukset
- MeneKävellen
Vain täysi idiootti kyselee tuollaisia!
Kiitos, kun kuitenkin jaksoit noin asiallisesti ja antaumuksella vastata. Kohdelkoon tulevaisuus sinua lempeästi.
- ParkkiPurkki
Hei Pentti.
Vallihaudankatu 3 on tyhjää tilaa parkeerata. Siinä olen monesti autoa pitänyt ja rauhassa on saanut olla.Reissu tuli silloin tehtyä. Täyttä oli lähikaduilla, mutta jätin autoni kuitenkin linnan eteen, jossa oli katuvarressa vähän tilaa. Etupää oli sallitulla alueella, mutta osa auton takaosasta oli linja-autojen pitkäaikaisparkin päällä. Just ehdin juosten laivaan. Ei ollut sakkolappua laitettu. Eipä se auto siinä kenenkään tiellä ollut.
-Pena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041505
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup8911- 56862
- 1730
- 61697
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen66635- 41614
Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58607Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8599Nainen, olisitko minulle sitä kaikkea
mitä sinulta tarvitsen? Lista on pitkä ja olen vaativa. :/72572