Helsinki kaaoksessa eilen, keskustelua asiasta

KOOSTE

- Kyseessä on mielisairaiden narsistipervojen häiriköinti. Hullut haluavat vain tyydyttää itseään, muista välittämättä.

- Puit-sanoiksi sen, miltä tuntui eilen
en olisi itse osannut noin hyvin kiteyttää näkemääni.

Muilla ihmisillä ei mitään väliä, heitä ei tarvi ees kadun ylitse päästää, he huusivat ja kiljuivat nautinnon lisäämisestä !!

- Ahvenanmaan gay- kyltti meni siinä ,hekin täällä kaaosta tekemässä!
Mitä ahvenanmaalaisetkin tänne tunkevat häiriköiään . kun eivät verojakaan edes maksa Suomeen?

- Eivät maksa ainakaan Suomeen , ehkä Ruotsiin maksavat
Tuo Ahvenanmaa -Ölanti tulee joka vuosi Suomelle kalliiksi.

Koko kaupunki oli kuin hulluksi tullut, homojen kulkueet täyttivät kadut,siellä huusivat ja kiljuivat ja tunkivat niin, etteivät raitiovaunutkaan päässeet kulkemaan, 2:ssa kuljettaja kuulutti, että "2 ja 3 ajavat väärään suuntaan tänään ja kaikki ovat myöhässä, joudun taas muuttamaan eri suuntaan..."

Minulla ei ole ennen KOSKAAN ollut mitään homoja tai lesboja vastaan,
jokainen saa tehdä makuuhuoneessaan mitä haluaa, se ei kuulu muille.

- Miksi se pannaan kuulumaan muille noin inhottavalla tavalla, koko kaupunki oli kuin hulluksi tullut, vastenmielinen paikka, josta jäi todella paha maku ja paha olo, piti toipua koko loppuäivä siitä.

- Aloin inhota noita itsekkäitä ihmisiä.


- Minä en ole ikinä homotellut ketään, olen pitänyt aivan normaaleina ihmisinä heitä, sillä normaalin rajat ovat avarat.

Nyt käsitykseni muuttui, sillä mikään ei rakkaassa kotikaupungissani ollut eilen normaalia eikä hyvin.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomasin

      Kaksi miestä kulkee vierekkäin , menevät alkoon ja isojen kantamusten kanssa huomaan myöhemmin toisesta kaupasta tullessani pariskunnan rientävän ulko-ovelle. He ovat nuoria, katsotaanko Alkossa henkkareita.
      Edessä on vielä 80 vuotta tai yli.

      Onhan se kyllä helppoa elämää, käydä sossuluukulla ja hakea Alkosta päänsekoittajaa.

      Ei turhia lapsenkasvatus- tai työhuolia.
      Ja monta riitaa ja uutta paria, homosuhteethan eivät kestä.

      Tulevaisuudenkuva:

      http://www.idealista.fi/risto-hartikainen-tuli-kaksi-kertaa-ulos-kaapista/?_ga=1.75589653.1827294816.1398701858

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe