Kuinka iäkkäät maturet antaa vielä naida itseään peräsuoleen?
Vanhin naisen anaali jota oot nussinut?
24
2802
Vastaukset
- Kuu_Helo
vanhaan suoleen
- Vastausontässä
42 v nainen on vanhin, nuorin taas 33 v.
- hanurimies
kyllä oon 80 vieläpä tiukkaa hanuria vetäny ja lastit sisään
- Näintäällä
Vähän päälle 40 oli vanhin, 16 nuorin.
- lskdölkflögkd
No enpä ole heidän anaalinsa ikää kysellyt.
- Näintäällä
Anaali on yleensä kutakuinkin saman ikäinen kuin kantajansakin ja kyllähän sitä aika usein tulee kyseltyä tytön ikää.
- Hyvääteki
19 nuorin ja 60 vanhin
- peppuman
nuorin 17 ja vanhin 76
- Anaaliniloja
Äitiäni olen vedellyt anaaliin, se on 53
- peppusetä
Eipä mua naisten iät kauheasti ole kiinnostaneet, mutta arviolta vähän päälle viisikymppiset ovat vielä ilolla kalua peppuunsa ottaneet.
- pepputäti
Olisko toivoo?Mä en ole koskaan saanu,vähän yli jotain ja ilolla antaisin varovasti kokeilla eka kerran:) Ukolleni ei tulis mieleenkään.
- poitsu44
Mistäpäin pepputäti on?
- Savo_karjalan_ukko
pepputäti kirjoitti:
Olisko toivoo?Mä en ole koskaan saanu,vähän yli jotain ja ilolla antaisin varovasti kokeilla eka kerran:) Ukolleni ei tulis mieleenkään.
Kyllä iloista antajaa aina autetaan :) SavoKarjalan ukko nusasee kyllä!
- leslait
Viisvitonen otti pelkästään pyllyyn, oli se hurja.
- Ekspertti_
Nuorin 18, vanhin 98 vuotta
- peku8
Nuorin 24, vanhin 65 vuotta
- Roikkuvainen
Onko löylykauha jäänyt ihan ilman persettä, saatika pillua. Voi raukkaa, yksin runkkaa raukkaparka ja taitaa myös yksin jäädä.
- Omaikä34
Nuorin 17 ja vanhin 48. Ja ne on ainoat kerrat.
- onminullahaalari
21-33
- OpiskelijapoikaTurusta
48-vuotiasta, viimeksi maanantaina, takaapäin panon jälkeen kun olin jo melkein tulossa, äiti pyysi että panisin häntä anaaliin ja tulisin sinne. Kilttinä poikana minä tietenkin tottelin :)
- Ricste42
Taitaa olla nuorten naisten touhuja tuo peppuseksi.
Kymmenen vuotta sitä vaimon kanssa satunnaisesti harrastettiin, mutta nyt on viime kerrasta vierähtänyt aikaa jo yli 8 vuotta....ei kuulemma enää kiinnoista. Suihinkaan ei enää ota kuin pari kertaa vuodessa.- äölknjj
Oikeat homot bylsii toisiaan perseeseen ei heterot...näitä kaappihomo hönöjä riittää
66 vuotias on vanhin, 24 vuotias nuorin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739