Kertokaa rehellisesti koepisteenne ja varasijanne :)
Kertokaa pistemääränne Tku ja Joensuun hakijat
14
834
Vastaukset
- Hennuu96
Pisteeni 52p (tasan 50 oli raja) ja Turkuun oon siis menossa! Menin koepistekiintiössä sisään, sillä yhteispisteissä olisin jäänyt 4p päähän vaaditusta. :) Onnea muille sisäänpäässeille!
- pienestäkiinni
49p koepistekiintiössä☹️
- samahomma
Samat pisteet täällä! Tein aivan järjettömän hölmön huolimattomuusvirheen, joka maksoi helpot 5 pistettä. Vatutus on jotain käsittämätöntä. Koe oli helpohko, mutta onnistuin ryssimään.
- Diips
Koepisteet 44 yhteispisteet 66 sisään alin 67 ja olen varasijalla 3
- kiinnostelee
Tämä ilmeisesti Joensuussa? Miten se koe oli pisteytetty, jos Turussa on 10 x 8 pistettä? Muistan lukeneeni, että Joensuussa olisi skaalaus erilainen?
- kakakakaks
kiinnostelee kirjoitti:
Tämä ilmeisesti Joensuussa? Miten se koe oli pisteytetty, jos Turussa on 10 x 8 pistettä? Muistan lukeneeni, että Joensuussa olisi skaalaus erilainen?
todistuspisteiden skaalaus on erilainen, kokeen pisteytys on aivan samanlainen. mutta joensuuhun vaadittavat yhteispisteet olivat ~88?
- hyvinmeneemuttamenköön
koepisteet 14 varasijalla 621.
- varasijalla1479
no sentään on vielä jotain mahkuja! peukut pystyyn!!
- oik.yo
60p turkuun sisään
- asg
tietääkö joku mihin asti päärakennuksen ovet ovat auki, jotta pääsisi katsomaan pistelistaa?
- yhteispisteillä
yhteispisteitä 82, koepisteitä 57
- Ueudjdido
60 koepistettä tulo
- Opiskelijaaaaa
57 pistettä pääsin joensuuhun
- Tytteli19994
55 koepistettä ja pääsin sisään joensuuhun. Turku oli kakkos valinta mutta onneksi pääsin joensuuhun ettei tarvinnu mennä turkuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019