Nimimerkki muutoksia.

äänekäs.hauka

Haittaako jos alan käyttämään muilla palstoilla nimimerkkiä "hiljainen.kostaja"?

Alkopalstan "vapaita" nimimerkkejä käyttäisin vain satunnaisesti tarpeen mukaan.

Ethän kostaja suutu?
Emmäkää suuttunut vaik haukoja alkoi ilmestymään nuorten palstoille.

Hei kiitti luvasta! Jesssss

T.Hiljainen.kostaja

46

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauca

      Ei sulle ole vielä annettu mitään lupaa. Kirjoita Tissulle. Jos hän hyväksyy, sitten saat käyttää uutta nimimerkkiä.

    • suunnitelma.x

      Oikea ajankohta ainakin nyt

    • hauka.leikkii

      jaahas... mille palstalle seuraavaks? Nuoret...

      • hauka.alerttaa

        Ehei... ne hommat kuuluu pedofiileille.


    • Kurapalligerbiili

      Kylmis on hyvä keksimään nimimerkkejä ja aina kun se kerran niitä käyttää, joku huomiohuora ottaa ne omakseen. Siksi yleisesti luullaan, että Kylmis multinikkeilee ja keskustelee itsensä kanssa, mutta se ei pidä paikkaansa.

      • Antero.Veriperse

        Tuo pitää varmastikin paikkansa.


    • hahahahhahahahaha

      Dildo:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Rynnäkköanaali

      Rynnäkköanaali otettu nuorten palstalla aktiivikäyttöön.

      Kuka ihana ihminen sen on keksinyt.

    • keppostelija

      Kuinka laaja alaisesti olet jo ehtinyt ko nimimerkkiä käyttää. Mulle se vois olla fuk vaiheen jälkeen ajankohtainen.

      • Hauka.ysi

        Huips.


    • Juuden

      "Äänetön.piereskelijä" on jotakin kostajaa paljon pelottavampi nimimerkki. Kun huomaat äänettömän.piereskelijän, niin kaikki on jo liian myöhäistä.

      Olet jo peittymässä kaasuun.

      • hauka.nimimerkit

        Missähän hiljainen kostaja maleksii?

        E
        Asuuko hänkin oulussa, kun kylmiksen verkkokellarista yhteen väliin puhui?


      • hiljainen.kostaja__
        hauka.nimimerkit kirjoitti:

        Missähän hiljainen kostaja maleksii?

        E
        Asuuko hänkin oulussa, kun kylmiksen verkkokellarista yhteen väliin puhui?

        Hauka on näköjään kaipaillut. Olin melkein kolmen kuukauden palstalomalla, mutta nyt olen takaisin. Syksyllä julkaistaan haukasta todella laaja tietopaketti!


      • hiljainen.kostaja_

        Tietopaketti? Onko se paketissa ja mahtuuko laajuuden vuoksi suomi24 sivuille?


      • Onko.sulle.kukaan

        Ristiintarkistukset vievät aikaa eri nimimerkkien osalta. 1516, hinttiautomaatti-variaatiot, kimlaa jne. risteilytpalsta jne.jne

        Kun erotellaan taustakohina ja yhdistellään asioita, niin


      • Hauka.jumissa

        Voisin taas palata käyttämään haukaa täällä. Ei jaksa enään leikkiä.

        Tehään sovinto.

        Öitä ja olkaa reippaita.


      • hiljainen.kostaja-
        Hauka.jumissa kirjoitti:

        Voisin taas palata käyttämään haukaa täällä. Ei jaksa enään leikkiä.

        Tehään sovinto.

        Öitä ja olkaa reippaita.

        Ei se ole minua haitannut, että oot käyttäny samaa nikkiä. Sullahan on ihan harmittomia parin sanan viestejä, joista ei ole haittaa kenellekkään ja kun taidat olla lievästi kehitysvammainen ja saat siitä iloa elämääsi, niin en ole nähnyt mitään syytä edes kommentoida asiaa.

        Ole hauka tai hi.ko aivan sama minulle, kaikki tunnistaa kirjoituksista kuka on aito ja kuka ei. Onhan kylmikselläkin kymmenittäin feikkejä, eikä feikit haittaa sitäkään.


      • hiljainen.kostaja-
        hauka.nimimerkit kirjoitti:

        Missähän hiljainen kostaja maleksii?

        E
        Asuuko hänkin oulussa, kun kylmiksen verkkokellarista yhteen väliin puhui?

        Asun samassa kaupunginosassa missä Kylmis asui aikoinaan isänsä kanssa ja viereisessä kaupunginosassa Kylmis asui opiskelijoiden kimppakämpässä.

        Kohta lähden bussilla kaupunginosaan, jossa kylmis on niin ikään asunut, jonka viereisessä kaupunginosassa on Kylmiksen vakio lidl. Joskus, jos myöhästyn bussista, niin menen linjalla, joka menee Kylmiksen vakiomielisairaalan ohi.


      • Hauka.männikössä
        hiljainen.kostaja- kirjoitti:

        Ei se ole minua haitannut, että oot käyttäny samaa nikkiä. Sullahan on ihan harmittomia parin sanan viestejä, joista ei ole haittaa kenellekkään ja kun taidat olla lievästi kehitysvammainen ja saat siitä iloa elämääsi, niin en ole nähnyt mitään syytä edes kommentoida asiaa.

        Ole hauka tai hi.ko aivan sama minulle, kaikki tunnistaa kirjoituksista kuka on aito ja kuka ei. Onhan kylmikselläkin kymmenittäin feikkejä, eikä feikit haittaa sitäkään.

        Niinpä niin... kaikki kymmenet kirjoittelijat ja sadat lukijat. Juu juu.


      • Hauka.nimimerkit

        Heti se alkoi. Onko tämä sitä kostoa taas? No mielummin näin, kun spämmillä.


    • Haukan.nimimerkit

      hiljainen.kostaja_ nimimerkki otettu aktiivikäyttöön. Pääosin kirjoitan nuortenpalstalla ja liikennepalstalla.

      Hauskaa tiistaipäivää ja olkaa reippaita!

    • Hauka.toivoo

      Haluaisin ripuloida Tissun naamalle.

      • Hiljainen.kontiainen

        Moi toinen hauka. Miksi haluat tehdä noin tissulle.

        Nimimerkkiprojekti on taas käynnistetty. Tällä kertaa positiivisessa hengessä.
        Olen lainannut vain niiden nimimerkkejä, joita se ei haittaa.
        Eli ei siis ongelmaa.


      • hiljainen.kostaja-
        Hiljainen.kontiainen kirjoitti:

        Moi toinen hauka. Miksi haluat tehdä noin tissulle.

        Nimimerkkiprojekti on taas käynnistetty. Tällä kertaa positiivisessa hengessä.
        Olen lainannut vain niiden nimimerkkejä, joita se ei haittaa.
        Eli ei siis ongelmaa.

        Dude, olet täysin rakastunut minuun.


      • Hauka.in.lööw
        hiljainen.kostaja- kirjoitti:

        Dude, olet täysin rakastunut minuun.

        Tahdon, että selvität missä asun ja rankaiset mua ihanasti yllättäen. Olen sinun tuleva seksiorjasi, teen mitä vain vuoksesi.

        Synnytän vaikka pienen haukan tai kostajan meille jos näin toivot


      • hiljainen.kostaja-
        Hauka.in.lööw kirjoitti:

        Tahdon, että selvität missä asun ja rankaiset mua ihanasti yllättäen. Olen sinun tuleva seksiorjasi, teen mitä vain vuoksesi.

        Synnytän vaikka pienen haukan tai kostajan meille jos näin toivot

        En minä jaksa enää sinua stalkata, mutta tehän voisitte ottaa minut töihin teidän firmaan, niin voitaisiin työnteon ohella stalkata Kylmista ja Tissua. Olen tosi reipas työntekijä ja minulla on paljon voimassa olevia kortteja mm. kauhoitushygieniakortti, sähköansaturvakortti sekä ovihyökkäys I ja II kortit.


      • Hauka.stadiddjagfLegrix
        hiljainen.kostaja- kirjoitti:

        En minä jaksa enää sinua stalkata, mutta tehän voisitte ottaa minut töihin teidän firmaan, niin voitaisiin työnteon ohella stalkata Kylmista ja Tissua. Olen tosi reipas työntekijä ja minulla on paljon voimassa olevia kortteja mm. kauhoitushygieniakortti, sähköansaturvakortti sekä ovihyökkäys I ja II kortit.

        Sieltä oulusta tänne stadin hälinään? Ookkinä hullu?
        Täällähän tulee pää kipiäksi.


      • HUHH.hauka
        hiljainen.kostaja- kirjoitti:

        En minä jaksa enää sinua stalkata, mutta tehän voisitte ottaa minut töihin teidän firmaan, niin voitaisiin työnteon ohella stalkata Kylmista ja Tissua. Olen tosi reipas työntekijä ja minulla on paljon voimassa olevia kortteja mm. kauhoitushygieniakortti, sähköansaturvakortti sekä ovihyökkäys I ja II kortit.

        Mitä olet saanut tähän mennessä selville? Olisin tahtonut jännitystä ja toimintaa... pelkästään tiedonmurulla saisit jännän äärelle...

        No mutta sitten voin rauhassa sakaroida ja kaikkee ilman pelkoa.


      • hiljainen.kostaja-
        Hauka.stadiddjagfLegrix kirjoitti:

        Sieltä oulusta tänne stadin hälinään? Ookkinä hullu?
        Täällähän tulee pää kipiäksi.

        Stalkkaus on nyt tauolla hyvän käytöksesi ansiosta, mutta jos tilanne muuttuu, niin aloitan tarvittavat toimenpiteet.

        Voisimme myös perustaa Ouluun haarakonttorin, jossa olisi töissä ainakin kostaja, Santtu ja Kylmis kuntouttavassa työtoiminnassa.


      • hiljainen.kostaja- kirjoitti:

        Stalkkaus on nyt tauolla hyvän käytöksesi ansiosta, mutta jos tilanne muuttuu, niin aloitan tarvittavat toimenpiteet.

        Voisimme myös perustaa Ouluun haarakonttorin, jossa olisi töissä ainakin kostaja, Santtu ja Kylmis kuntouttavassa työtoiminnassa.

        Oho tulee kiire jos vielä kuntouttavaankin joutuu kaiken muun lisäksi. Montako tuntia se kestää päivässä?


      • Hauka.maseentuneena
        hiljainen.kostaja- kirjoitti:

        Stalkkaus on nyt tauolla hyvän käytöksesi ansiosta, mutta jos tilanne muuttuu, niin aloitan tarvittavat toimenpiteet.

        Voisimme myös perustaa Ouluun haarakonttorin, jossa olisi töissä ainakin kostaja, Santtu ja Kylmis kuntouttavassa työtoiminnassa.

        Mitä olet tähän mennessä saanut selville? Oletko saanut selville esim. miten olen reagoinut sädetykseen?
        Kenties kakkosauton merkki ja malli?
        Tiedätkö mikä siinä on vikana? Olen kysellyt tätä ko. merkin erillisellä foorumilla.

        En ole käyttäytynyt hyvin vaan laitoin kax viikkoo sitte sakaroita.


    • Pinpanpanlallallei
    • Lämmintä_ja_märkää

      Vetää hiljaiseksi. Hiljainen yökastelija sopii sulle paremmin.

      • Haukainen.imeskelijä

        Eiku mulla on se... äääh en kait sit käytä ku haukaa. Nuorten palstalla pakko käyttää muuta.


    • Hauka.hipsu

      Hihihih... nyt kikatan täällä kun tuli todella hauska juttu ja idis, minkä aion tehdä sakaroiden kanssa ja lainanimimerkkien kanssa.

      Se vaatii aikaa ja aika paljon valmisteluja. Se on kostona perjantaisesta täsmäiskusta.

      • varma.kosto-

        meen nukkamaan ripulit lehähti kasonk2eihin. oo reipas ja taitiss. joszx spämmäätt,,, tiirdät ,miten käy


      • Hauka3_
        varma.kosto- kirjoitti:

        meen nukkamaan ripulit lehähti kasonk2eihin. oo reipas ja taitiss. joszx spämmäätt,,, tiirdät ,miten käy

        En tiedä. Oot stallkkaawa hubiukko.


    • Hauka.ufkf

      Jaahas.. hiljainen kostaja uhkaa taas kostolla, joten hk nimimerkki taas käyttöön.

      Hihihuhiiii ja illalla taas sakaroita hihihiiiii

    • Haukan.kallo

      Hyvää yötä. Hauskaa oli leikkiä.

    • veryttelyhousut

      Nyt on tiedossa huippuviihdettä. Ennennäkemätöntä. Pysykää taajuudella

      • Rakastunut.hauka

        Joo joo, pysytään pysytään, älä herbaa. Tänään vastailen näillä nimimerkeillä:

        hiljainen.kostaja-
        Raitish_
        Kylmish
        Tunkkapussi__
        HilpeäHoitsu
        1..hoitsu
        Ovipönkkä__
        Kylmät__kädet____
        Hauka variaatiot.

        Olen aktiivinen kommentoija. Palstoina, nuoret, liikenne,huuhaa, alkoholi,... rakastan s24 palstoja!!!!!!!


      • MinunTie

        Oma polkuni on se oikea polku. Minulle. Onneksi tuossa ei ollut sitä yhtä nimimerkkiä joka on aivan loistava. Mietin onko kuva jotenkin ongelmallinen. Vai ollakko hälläväliä tyyli.


      • hiljainen.kostaja-

        Kostaja mainittu!


      • Aito-H.K-
        MinunTie kirjoitti:

        Oma polkuni on se oikea polku. Minulle. Onneksi tuossa ei ollut sitä yhtä nimimerkkiä joka on aivan loistava. Mietin onko kuva jotenkin ongelmallinen. Vai ollakko hälläväliä tyyli.

        Niin on ja myös toinen minun lanseeraama nikki. Ei paljon kiinnosta mitä pisteitä jälkeenjäänyt hauka spämmäilee jonnekki brömistely tai nuorten palstalle.


      • Kylmis_
        Aito-H.K- kirjoitti:

        Niin on ja myös toinen minun lanseeraama nikki. Ei paljon kiinnosta mitä pisteitä jälkeenjäänyt hauka spämmäilee jonnekki brömistely tai nuorten palstalle.

        Ei mitään pisteitä... Legoukot oli tapetilla nuorten palstalla:D Viikonloppuna ollaan hiljaa, että saadaan kalaa.

        Öitä Vehviläinen :)


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1906
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      238
      1552
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      83
      857
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      815
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      741
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe