Tämä on taas niitä aikoja kuin surkea copycat yrittää olla hauska.. Esittää minua ja luule olevansa hauska. Karkoittakaamme hänet yhdessä!
Karkoittakaamme Trolli pois Suolistossa
20
55
Vastaukset
Pikku-Rape yrittää paikkailla sekoiluaan ja puhdistaa mainettaan valheilla. Siellä oli trollailussa mukana ainakin kolme nimeä, jotka pikku-Rape teki viime aallon aikana ja todisti omikseen, joten turha selitellä.
Oikeastaan jokainen nimistä oli kirjoitettu väärin. Sitä paitsi en muista trollikäyttäjien salasanaa edes. Ja en minä ole aina se nikkienpöllijä, on täällä copycattejakin! Hirveetä yleistystä.. sitä paitsi olin kylässä tuohon aikaan.
HäHääH!! >:D Rapen persoonia on vähän enemmänkin. Eikö liityttäisi vaan mukaan, tai puhuuko toi hyypiö vaa asiaa??
rainbowdash120 kirjoitti:
Oikeastaan jokainen nimistä oli kirjoitettu väärin. Sitä paitsi en muista trollikäyttäjien salasanaa edes. Ja en minä ole aina se nikkienpöllijä, on täällä copycattejakin! Hirveetä yleistystä.. sitä paitsi olin kylässä tuohon aikaan.
Kyläilyt sikseen! Kyläilit Suolistossa.
nodoame kirjoitti:
HäHääH!! >:D Rapen persoonia on vähän enemmänkin. Eikö liityttäisi vaan mukaan, tai puhuuko toi hyypiö vaa asiaa??
"Tai"- sanaan ei tule pilkkua ensimmäinen virhe matkimisessasi!
Nope! Nyt meni jo liian pitkälle. Lopetetaan jo. Ei tulistuta.
minskitamine kirjoitti:
Nope! Nyt meni jo liian pitkälle. Lopetetaan jo. Ei tulistuta.
Tuo pistettely, ei ole minun tapaistani.
Itse asiassa tuossa yhteydessä tulee, koska päälauseiden välillä ei ole yhteistä lauseenjäsentä.
Eikö "jokutyyppi-19" ole muka sinun sivupersoona? Joku kuukausi sitten oli...
Kurpizza voinee poistella tuon Trollin viestejä, koska ne menevät spämmiksi.
Yep! Sivupersoona, mutta toinen puoliskoni on trollailun haluinen tulen viälä pahoittelemaan tätä.. Ei, en halua spämmiä. Haluan vain monta persoonaa, joilla ns 'leikkiä'. Siis tämähän on hauskaa. Minä sen tiädän.
nightcore kirjoitti:
Yep! Sivupersoona, mutta toinen puoliskoni on trollailun haluinen tulen viälä pahoittelemaan tätä.. Ei, en halua spämmiä. Haluan vain monta persoonaa, joilla ns 'leikkiä'. Siis tämähän on hauskaa. Minä sen tiädän.
Copycat.. huomaa selvästi. En ole tänään edes trollituulella. Copycat mitä hyödyt tästä?
Copycat.. huomaa selvästi. En ole tänään edes trollituulella. Copycat mitä hyödyt tästä?
Tämähän on oikeesti hauskaa! Ja mikäs copikätti mikäkin nykyään? Norskilla on asiaa...
nightcore kirjoitti:
Tämähän on oikeesti hauskaa! Ja mikäs copikätti mikäkin nykyään? Norskilla on asiaa...
Niin että pääsisikö Oceanin ja sinun viereen sitten?
e.norjalainen kirjoitti:
Niin että pääsisikö Oceanin ja sinun viereen sitten?
Hyss Norski... Kohta tulee turpiin... ja kovaa.
- HeKeKee'd
hetalia kirjoitti:
Hyss Norski... Kohta tulee turpiin... ja kovaa.
Kuule Rape. Selittely pahentaa vaan tätä. Se on tosi noloa että yrität paikkailla tilannetta. Lopeta hyvän sään aikaan.
HeKeKee'd kirjoitti:
Kuule Rape. Selittely pahentaa vaan tätä. Se on tosi noloa että yrität paikkailla tilannetta. Lopeta hyvän sään aikaan.
No miten voin lopettaa kun nuo käyttäjät eivät ole minun? Onko tuokin pöllitty hekekee ei voi tiätää!
No miten voin lopettaa kun nuo käyttäjät eivät ole minun? Onko tuokin pöllitty hekekee ei voi tiätää!
Tein jo uuden aiheen. Palaan ainakerran viikossa mutta te saatte äänestää seuraavan viikon. Kaikki loput ovat yllätyksiä.
Aito tietääkseni.
Yep! Kyllä Norski tiätää mikä maistuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873715
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661889
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698