kalliimpi kuin qassu, not good
Vastaukset 6
- kallis-kallis-kallis
Ylihinnoiteltu kiesi. Ei tule mitään myyntimenestystä noilla hinnoilla.
- Myynti.sakkaa
Tojo on näyttänyt hinnoittelunsa linjan. Samaa autoa myydään 15.000€ kalliimmalla kuin Subaru.
Aika paljon on ilmaa hinnoissa ja terolta viedään tuhkatkin pesästä.
Hölmöläiset maksaa.- hölömöjen.hommaa
Aivopieru? Onko tässä nyt puhe autosta jonka nimi on Toyota Ateca? Vai mistä tässä on puhe?
- fkfjhfhfdhd
hölömöjen.hommaa kirjoitti:
Aivopieru? Onko tässä nyt puhe autosta jonka nimi on Toyota Ateca? Vai mistä tässä on puhe?
Seat vain kovin yhteneväinen ulkoisesti arvostetunTiguanin kanssa joka pesee kyllä jo väsyneen Nissanin jossa kuitenkin kuoret peittää pienen perheauton tekniikan.
- YlihintainenAteca
Joo, ajatus ei ole noissa hinnoissa lähelläkään Eurooppa-hintoja (alk.19900e), varsinkin, kun Mitsu ja Nissan työntää markkinoille kesätarjousta olantakaa. Ohi meni tuo ostos , ainakin multa.
- YlihintainenAteca
Jäi sanomatta, että en lähde edes katsomaan Atecaa noilla hinnoitteluilla-OVER and OUT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512