kalliimpi kuin qassu, not good
nyt tuli hinnat
6
283
Vastaukset
- kallis-kallis-kallis
Ylihinnoiteltu kiesi. Ei tule mitään myyntimenestystä noilla hinnoilla.
- Myynti.sakkaa
Tojo on näyttänyt hinnoittelunsa linjan. Samaa autoa myydään 15.000€ kalliimmalla kuin Subaru.
Aika paljon on ilmaa hinnoissa ja terolta viedään tuhkatkin pesästä.
Hölmöläiset maksaa.- hölömöjen.hommaa
Aivopieru? Onko tässä nyt puhe autosta jonka nimi on Toyota Ateca? Vai mistä tässä on puhe?
- fkfjhfhfdhd
hölömöjen.hommaa kirjoitti:
Aivopieru? Onko tässä nyt puhe autosta jonka nimi on Toyota Ateca? Vai mistä tässä on puhe?
Seat vain kovin yhteneväinen ulkoisesti arvostetunTiguanin kanssa joka pesee kyllä jo väsyneen Nissanin jossa kuitenkin kuoret peittää pienen perheauton tekniikan.
- YlihintainenAteca
Joo, ajatus ei ole noissa hinnoissa lähelläkään Eurooppa-hintoja (alk.19900e), varsinkin, kun Mitsu ja Nissan työntää markkinoille kesätarjousta olantakaa. Ohi meni tuo ostos , ainakin multa.
- YlihintainenAteca
Jäi sanomatta, että en lähde edes katsomaan Atecaa noilla hinnoitteluilla-OVER and OUT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275