Minkä elämänohjeen

kysymys.iltaan

antaisit kaipaamallesi ja miksi?

75

1802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoni

      Ota härkää sarvista ja ota yhteyttä. Tämä koska itse en uskalla.

    • tämänantaisin

      Elä ja anna muidenkin elää.

    • luonnekysymys

      Pidä tuo mikä sinulle on annettu

    • Rehellisyyttäkehiin

      Ole itsellesi rehehellinen,älä rankaise itseäsi.Tappava työ ja menotahti saattaa kostautua.

    • paikkakunnalta

      Tartu pässiä kiveksistä koska itse en pysty

    • NoMirrors

      Apinan rumuutta lisää se että se on niin ihmisen näköinen..

    • Teelle84

      Väliaikaista on kaikki.

    • 77777-

      Luottaisi itseensä, arvostaisi itseään, olisi onnellinen. Kyllä minäkin siihen vielä tahollani pystyn.

    • luo-ymmärrystä

      älä osoita jos ei kiinnosta, vähiten varattuna. Eteenpäin, ei kuitenkaan

      Miten olikaan

    • komeakin.vielä

      Korkki kiinni

    • let_it_be

      Anna olla!

    • tosikko__

      Ei mulla mitään elämänohjeita ole. Muista että tykkään sinusta!

    • Miehellemenee

      Tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku.

    • in.control

      If you die in an elevator make sure to press the "Up" button ;)

    • Enkaipaa

      Juttelen usein kaipaamalleni, läheiselle joka kuoli hiljattain ja hänelle voin jutella missä vain, en tarvitse palstaa siihen. Ketään ihastusta en kaipaa tällä hetkellä, eli ei ole ketään sellaista kaivattavaa.

    • Knaiselle

      pelkosi on pahin vihollisesi. Älä pakene.

      • ykskooo

        Olen tietoinen tästä. Ei se aina ole helppoa, kun ei ne ole järjen asioita. Olen oppinut, että itseasiassa tulisi suhtautua kuin ystävään, hyväksyä se niin kuin se on. Tunteet ja pelot ei pitäisi olla mikään "vika", josta pitäisi päästä eroon. Ne ovat luonnollisia ja niillä on aina jokin tarkoitus. Jos ne hyväksyy osana elämää, ne ikään kuin häipyvät jonnekin taka- alalle ja sitten ne unohtaa.


    • taiparane

      Ei se panemalla pahene!

    • Lyhtypylväs2

      Ethän katso taaksesi sillä saa vain niskat kipeäksi ja kaikki hyvä edessäpäin jää näkemättä :)

    • Rakkaudesta_

      Rakasta elämää. Rakastu jokaiseen päivään. Rakasta myös niitä päiviä, jolloin olet surullinen. Se on elämää. Sinä olet rakas.

    • Ota asioista selvää ja päätä sitten.

    • Noniinnovoisinnäin

      Ei ole ketään jota kaipaisin mutta itselleni voisin antaa sellaisen elämänohjeen että: elä avoimin mielin ja positiivisesti,kyllä sinä vielä löydät ihanan ihmisen vierelle.

      • Oletitsekkäinikinä

        Taas ajattelet vain ITSEÄSI.


      • Noniinnovoisinnäin

        Luitko ollenkaan vastaustani kunnolla? Siinä sanotaan näin "ei ole ketään jota kaipaisin" tai olisi syytä kaivata , miksi mun pitäisi keksiä joku mielikuvitusihminen jolle voisin antaa elämänohjeita. Pakko ajatella itseäni kun ei ole ketään ikävöinnin kohdetta.


    • VaratulleJiille

      Rajoita vähän tota nussimista tai jäät kohta kiinni.

      • tarkennavähän

        Minkä ikäiselle Jiille menee?


      • VaratulleJiille
        tarkennavähän kirjoitti:

        Minkä ikäiselle Jiille menee?

        ikänsä on haarukassa 30-40 vee, mutta samoin voi varmaan sanoa muillekin pettäville Jännämiehille.


    • Envoineuvoahäntä

      En pysty.

    • PainetutSanatEiKuole

      En tiedä mitä sanoisin...elämä on monimutkaista. Olen elämässäni oppinut että joskus ihminen vain mokaa ja loukkaa toista vaikkei olisi milloinkaan sitä halunnut tai siihen pyrkinyt. Sille ei voi mitään, mutta ei ne asiat korjaannu itsestään. Erehdykset on korjattava itse..

      En mä oikeastaan tiedä mitä edes selitän tähän..tai miksi vakavoiduin syvällisiin puheisiin.

      En mä osaa tai ole edes oikea ihminen ketään muua ohjeistaan kun itsekin niin virheitä täynnä.. silti jos mulle sattuu jotain tai mua ei enää joku päivä ole olemassa.. haluan sanoa:

      1. Jokainen itse ohjaa omaa elämäänsä siihen suuntaan johon haluaa. Sinä olet se ohjain ja ratti. Sun käsissä sun elämäsi. Päätät mihin sitä viet ja millainen se on vuosien päästä

      2. Arvosta itseäsi enemmän ja ole armollinen. Se että mokaat ja loukkaat mua tai jotain toista on inhimillistä ja sitä sattuu vahingossa välillä. Ei se sinusta viallista tai pahaa tee.

      3. tärkeintä on että olet onnellinen

      4. Älä koskaan luovuta, koska aina on jokin kolo, ohitusreitti, polku ulos, ratkaisu. Vaatii vaan hiukan ajattelutyötä, selvittelyä ja luonteen kestävyyttä..

      • samaamieltä_

        Loistavaa! Kiitos!


      • allekirjoitantäysin

        Nyt on vaan niin loppu että kaipais muistuttajaa


    • nyteiirtoomuuta

      Tulipa ekana mieleen: pyri viemään kunnialla loppuun se mitä aloitat. Jos siihen ei pysty, miksi aloittaa edes mitään.

    • vuokrakohtuhomoille

      Anna aina toisille elämänohjeita joita et itse noudata!!!!!!!!!

      • Pkjhgty

        Tuo on kieltämättä hyvä!


    • vastausiltaan

      Olen niitä tainnut ripotellen jaella tässä vain todetakseni ettei hän ole vielä valmis sisäistämään niitä. Ymmärtää varmasti jollain tasolla ja tietää kyllä senkin, että olen ajatellut vain hänen parastaan. Tällä hetkellä pyytäisinkin vain olemaan unohtamatta minua. Se on ehkä ainoa elämänohje, millä nyt tässä vaiheessa on meidän kannaltamme merkitystä. Josko silläkään hänelle.

      • yritäjoälytä

        Ei ole mitään teitä!


      • vastausiltaan
        yritäjoälytä kirjoitti:

        Ei ole mitään teitä!

        On kyllä.


      • mittääsisäistäny

        Yleensä normaalijärkinen ei toivo sitä että puolestansa joku päättää mikä on itselle parhaaksi. Jos ei tunneta todella hyvin, toinen voi vetää ihan vääriä parhaaksi-päätöksiä. En ole häntä miestä unohtanut, en usko että koskaan tulen unohtamaan.


    • Winderbaum
      • arvaakukamiäs

        Ei oo ihan mun juttu


      • Toiveajatteluakovain

        Olen ajatellut ensin kylläkin sitä Tandem-hyppyä. En luota siihen, että ekalla kerralla varjo aukeaa. Laihdutan tässä vain ensin hieman, ettei tulla sen toisen kanssa liian lujaa maahan. Olisihan se hieno lisä CV:hen. Ehdottomasti se pitää sitten kuvata.
        Naiselta tämä.


    • betonihökkelityäk

      Sinä kuulut lähiöön minä en

    • en_noudata_itsekään

      avaa korkki

    • MiesAntaa

      huomiota kun nainen käy polvillaan kerran viikossa.

    • tälläkinoli

      Kaikella on aikansa

    • olimitenoli

      pitkää ikää hänelle

      • seksille

        Ja meidän


    • Jotaintällaista

      Haista v.ttu!

    • Naiseltatämä

      Olet turhamaisin, herkkähipiäisiä, pinnallisin ja läskipäisin mies, jota maailma päällään kantaa. Koeta pienentää isoa päätäsi jotenkin. Ps. Lakkasin kaipaamasta sinua, kun tajusin miten järjettömän ison pään omaat.

      • Naiseltatämä

        Korjaus herkkähipiäisin. Varmasti ystäväsikin on herkkähipiäisiä en sitä epäile. Koko klaanisi koostuu ko. pään omaavista ihmisistä.


      • terveisettonilletaas

        Toni taas kirjoittelee nyt tällä kertaa vapaa-ajallaan ettei työaikaansa näihin ketjuihin käytä


      • mustaasieluaansuoltaa

        Toni taas vauhdissaan luovinut jo niin paljon


      • Naiseltatämä
        mustaasieluaansuoltaa kirjoitti:

        Toni taas vauhdissaan luovinut jo niin paljon

        Älä yritä, en ole täällä.


    • RohkeastiKunNähdään

      Rohkeasti puhetta kun nähdään. Muuten ei tuu meitä!

    • OTTAKAANAISTA

      EI KUNNON MIES SANO KOSKAAN EI

    • mykkyyseikomistasua

      Tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän. Niin tajuaisit kuinka tollo olitkaan.

      • älä.pettäjäkin.ole

        M-naiset kirjoittelut on jokseenkin oksettavia. Ethän oo avioliitossa ja petä täällä?


      • tuoolihyväneuvo

        Kyllä samaa mieltä. Aika tyhmä, että tänne tulee pettämään. Paljon enemmän saa ja mukavammin kun pettää irl.


      • eräs_m_nainen

        homman nimi on tämä: täällä kateelliset dissaajat ovat esiintyvinään m-naisina (dorkasti paljastaen siinä samalla itsensä) yrittäen saada lokaa m-naisten niskaan sekä heitä hankaluuksiin. Ei mene fiksuille läpi, näkevät asioiden läpi.!


    • Ota.Mut.Omaksi

      Pitäisin sua hyvänä :D :D

      • jaollalähellä

        Tämä on ihana. Olisi niin ihana tuntea olevansa rakastettu.


    • Kerrorakksudestasi

      älä tee rakastasi koskaan niin surulliseksi, että hän itkee iltaisin vuoksesi.

    • n-m

      Mieti kenen kanssa ja miten haluat päiväsi käyttää. Päivien määrää, kuinka monta niitä on jäljellä ei tiedetä.

    • ensanomitään

      Ei ole varaa sanoa mitään.

    • Elä,eläjä jätä elämättä jokainen päivätärkeä ja sopivia on paljon jos tahtoo sopia.

      • "Elä,elä jätä elämättä" tuollein se alku piti mennä.


    • kaipaanyhäriippumatta

      Älä ikinä kuuntele kenenkään muun puheita vaan ajattele ja tunne itse.

    • ihanrakkaudellasanon

      Ole rehellinen itsellesi ja ota vastuu tekemisistäsi

    • Ymmärrä

      Todellisuus on tarua ihmeempi

    • nainenlaukomielipiteen

      Jos en aina saa eletyksi tätä omakaan ....niin mikä olen antamaan kenellekään elämänohjeita. Kyllä saatan laukoa mielipiteitäni täällä, niitä en tarkoita elämän ohjeiksi. Itse en pidä siitä että joku kävisi ohjeistamaan aikuista naista, teen niinkuin parhaaksi näen, enkä ole riippuvainen muitten mielipiteistä. Aina en näe parastani, mutta se ei ole kenenkään vika, en silti halua yhtäkään ohjetta elämääni :)

      Ehkä jotkut ajattelee, että pitäisi olla ns. " veljeni vartija" mua ei kiinnosta sellainen pätkääkään. Toivon että ihmiset tietää itse mikä heille on parasta ja nauttivat elämästä tai jos ei nauti niin, niin sitten ei.

      Joopa joo, nyt tääkin riitti, heippa ja hyvää viikonloppua kaikille.

    • Punapäisellesinkulle

      Älä sotkeudu varattuihin. Vaikka itse et onnistunut omassasi ei kannata katkerana jatkaa toisille sitä paskaa. Keskity sinkkuihin paljon helpompaa elämä. Usko pois!

    • Salkkarista
      • Kiva.Kosinta

        Tai Tahdon :)


    • hyväntekemistä

      Tämä ihan kaikille: tee muille niin kuin toivoisit muiden tekevän itsellesi.

    • olehyvämies

      Uimarannan hiekka pehmentää hyvin jalkapohjat. Muista käyttää aurinkovoidetta ja rasvaa jalkapohjatkin, mutta älä sitten liukastu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe