Minulla on autotraileri, jolla saa kuljettaa 1600 kilon painoista autoa. Ajorampit kuitenkin puuttuvat siitä. Mistä materiaalista kannattaisi rakentaa rampit, raudasta vai puusta vai mistä vai saako jostain valmiina järkihintaisia ramppeja. Noilla kantavuuksilla ainakin alumiiniset maksavat maltaita. Minkälaisesta rautatangoista pitäisi rakentaa että kestäisi tuollaista painoa. Vai voisiko laittaa kolme kakkosvitosta rinnakkain ja pulteilla toisiinsa kiinni, tuleeko liian raskaat. Mikä olisi järkevä pituus ja rakenne rampeille?
Mistä rampit traileriin vai teenkö itse
ramppimies
1
274
Vastaukset
- rallitraileri
järkevä pituus riippuu siitä mitä olet sinne traileriin lastaamassa.isolla maavaralla varustettu maasturi ei tarvitse juuri ollenkaan ramppeja kun taas joku ratalelu,vanha f3 tai "rata" auto vaatii hyvinkin reilut 2 metriä ramppiin pituutta.asiaan vaikutta tietys myös trailerisi korkeus.itse tekisin rampit alumiinistä,raudasta tai vaikka puusta tehdyt painaa aivan hel...tisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683