Minulla on autotraileri, jolla saa kuljettaa 1600 kilon painoista autoa. Ajorampit kuitenkin puuttuvat siitä. Mistä materiaalista kannattaisi rakentaa rampit, raudasta vai puusta vai mistä vai saako jostain valmiina järkihintaisia ramppeja. Noilla kantavuuksilla ainakin alumiiniset maksavat maltaita. Minkälaisesta rautatangoista pitäisi rakentaa että kestäisi tuollaista painoa. Vai voisiko laittaa kolme kakkosvitosta rinnakkain ja pulteilla toisiinsa kiinni, tuleeko liian raskaat. Mikä olisi järkevä pituus ja rakenne rampeille?
Mistä rampit traileriin vai teenkö itse
ramppimies
1
357
Vastaukset
- rallitraileri
järkevä pituus riippuu siitä mitä olet sinne traileriin lastaamassa.isolla maavaralla varustettu maasturi ei tarvitse juuri ollenkaan ramppeja kun taas joku ratalelu,vanha f3 tai "rata" auto vaatii hyvinkin reilut 2 metriä ramppiin pituutta.asiaan vaikutta tietys myös trailerisi korkeus.itse tekisin rampit alumiinistä,raudasta tai vaikka puusta tehdyt painaa aivan hel...tisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875