Toivoisin että

onniinpahamieli

tään kaiken voisi vielä korjata.

30

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittymikäääliö

      Töivöisin että tään käiken vöisi vielä körjätä. Nö körjää perkele!!

    • 77777-

      Niin mäkin :(

    • kukaTietoisistaOletkin

      Jos sydämmet suoraan puhelimeen riitä

    • josrakkautta

      Ehkä sen voikin korjata. Hän voi ajatella sinusta mielessään pelkkää hyvää. Kysymällä selviää.

    • Kuolokorjaasinutkin

      Kuolema korjaa lopulta kaiken

    • Pehmeästiunohdukseen

      Aika. Se on parantaja.

    • Jankutiakalle

      Jos olet saanu pakit, niin mikä siin vielä on epäselvää?

    • lisäänoita

      Kyllä mäkin osaan nauraa kameraan

    • hahahahaha

      Täsä odotellaan seuraavaa kamerakohtaamista. Huomiseen.

    • Enollutepäaito

      Mä rakastan ainakin täysillä M miestä Itä-Helsingistä ,jolta kerran kauniin sormuksen sain.En osannut oikealla lailla näyttää .Voisipa asian korjata.

    • Hyviäöitä

      Samoin

      • kohtanukkumaan

        Hyvää yötä :)


    • Rakkaudellavain

      Sanoin aina mun rakkaalle M-miehelle hyvää yötä ja kauniita unia ja tää sormuksen saanut on Espoosta.

    • psykoterapiaa

      Jos saisit lopetettua ton pateettisen kaipaan ja kaipaan horinan ja pystyisit korjaamaan omaa elämääsi ja itseäsi. Silloin voisit ihan oikeasti alkaa kantamaan vastuuta itsestäsi fantasioiden sijasta.

    • Kyllä asiat korjaantuu, ensin palat pitää kerätä että voi koota uudestaan.

      • ikäväkyllä1

        Asiat eivät korjaannu ilman apua. Jos hirveä jatkuva kaipaus milloin mihinkin onkin vain pakoa arjesta ja toivoa paremmasta ilman todellisuutta, niin kyseessä on vain itsepetos joilla peitetään todellliset ongelmat, kuten paha olo, sisäinen tyhjyys ja arvottomuuden tunne.


    • Aina voi yrittää korjata tilannetta, mikä on paljon parempi vaihtoehto kuin olla tekemättä mitään.

    • ikäväolotäälläkin

      Sitä toivon minäkin.

    • AnnanAnteeksiKunnolla

      voi voi korjata, ei hätää! Annan anteeksi kunnolla;)

      • aijasss

        ja mullako ei ole mitään anteeksi annettavaa muka????


      • AnnanAnteeksiKunnolla
        aijasss kirjoitti:

        ja mullako ei ole mitään anteeksi annettavaa muka????

        Et tajunnut tätä pointtia:) Kuuntele Antti Tuiskun biisi ja ole hiljaa:DD


      • kuhansanoin

        Kyllä mä sen tajusin


    • dumle

      Saas nähä s on mun juttu

    • Punainentupakinko

      Miten korjataan tilanne? Ollaanko jotain tehtykin? Kuka lupasi ja mitä? Kuinka kaikki meni? Huonostihan tuo meni myönnettäköön.

    • Enää

      Hyvin epätodennäköistä.

    • nostajosjaksat

      "Älä riko, kaada tai kumoa mitään, nosta jos jaksat." Se vaatii sitten sitä nostamista, ts. tekoja.

    • Hyväpäiväsikkunoidepesuu

      Anteeksipyytämisestä ja -antamisesta se alkaa, koska kummassakin on ne puutteensa, jotka kuitenkin pitäisi osata itsessään kohdata ennen kuin voi jatkaa puhtaalta pöydältä. Itse annan toiselle aikansa, pitkässä suhteessa kuukausiakin, että toinen saa miettiä ja harkita asioita rauhassa. Ja jos ei vastaan tule, niin se on hänen ratkaisunsa. Harkinta-aika siksi, kun joskus on tullut koettua se ikävä laastarinkin rooli suhteessa ja joutunut kuuntelemaan sitä vuodatusta sekä harmittelua siitä, että kun olisi voinutkin tehdä asioita toisin.

    • kivaareissuasilti

      Juu, niin minäkin. Tuntui aika pahalta kun näin sun matkakuvia.

      • Hyväpäiväsikkunoidepesuu

        Matkailukin on kiva harrastus ja henkireikä kaikesta, ja tuskin se välejä pilaa, jos vaan luottamus toimii. Mutta kaipa ne kuvat kertoivat sulle sitten sen kaiken teidän suhteesta.


    • Skunkkix

      En suostu. On negatiivisia tunteita joista en päästä irti. Luotan niihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe