RAHANSIJOITUS

Mummo-Maria62

Mihin sijoitan 15,000,- ylimääräistä?

13

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kewadq

      Mikä on sijoituksen tarkoitus, onko niillä rahoilla joku tietty käyttötarkoitus tulevaisuudessa ja kuinka pitkällä tulevaisuudessa, kuinka paljon riskiä ja arvonheiluntaa siedät?

      Esim. helpot vaihtoehdot
      Jos et siedä lainkaan arvonheiluntaa (negatiivista tuottoa jollain aikavälillä) -> Norwegian bankin säästötili
      Jos tarvitset ne rahat lähitulevaisuudessa -> Norwegian bankin säästötili
      Jos haluat säästää hamassa tulevaisuudessa koittavia eläkepäiviä varten ja siedät riskiä -> osingot uudelleensijoittava, maantieteellisesti laaja(t) indeksirahasto(t)
      Jos jotain tuolta väliltä -> em. sijoituskohteiden yhdistelmä

    • Inarinpimeydessä

      OSTA ULKOPOREALLAS, niin minä just tein sijoitin itseeni 18500euroa kyl nyt kelpaa skoolailla köyhille naapureille

    • hanukkajuhlat

      Ei noin pientä summa sijoiteta. Ne katoaa parissa hetkessä muutenkin.

      • AnnaMunKaikkiKestää

        Mutta jostakin pitää aloittaa.

        Mutta älä sijoita mihinkään mitä et ymmärrä oikeasti.


    • Herty

      Hei! Voit esimerkiksi ostaa pienen asunnon Eestistä. Tai jonkun kanssa kimpassa jolloin
      saatte jo Tallinnasta aika kivan pienen korterin. Sitten vuokraat/te tai käytätte omassa
      käytössä. Tietenkin on tärkeää harkita kohde tarkkaan, remontoitu maja mielellään.Ei
      sähkölämmitystä jne.

      • wefwefw

        Tallinnan hinnatkin ovat yllättävän korkeat, eikä tuolla sieltäkään saa mitään järkevää ostettua. Edes budjetin kaksinkertaistaminen ei riitä. Toki Tallinnan hinnat ovat paljon alhaisemmat kuin pk-seudulla, mutta Suomen alueella jopa Porissa on saman hintaisia asuntoja. Tallinnan halvat ajat ovat mennyttä aikaa.


    • aikakäyvähiin

      Sijoita itseesi 62-vuotta.

    • Hei!! Ota ihmeessä yhteyttä Youtubekanavani kautta: Wespa. Olen melkoinen julkkis jo tietyissä piireissä ja siksi ehdotankin sinulle liittymistä minun kauttani OneCoin rinkiin jotta saisit sijoituksillesi suurimman ( jopa 1000%) tuoton!!! Voin jopa sijoittaa tuon summan sinun puolestasi eikä sinun tarvitse huolehtia asioiden hoitamisesta jatkossa!!! Odotata vain rauhassa voittojen kotiutumista tilillesi!! Olen myös 100% luotettava ja rahasi ovat tililläni EHDOTTOMASTI turvassa!!! Odotan innolla yhteydenottoasi!!!
      t. Wespa

    • Dena56788

      Juo pois.

    • vararaha

      Pidä vararahana

    • nestuuki

      Kilpailuta pankkeja, uutena asiakkaana saat varmasti hiukan paremman koron.

    • Pirtea-Business-Mummo

      Miten olisi sijoittaminen yrittamiseen - siis olla mukana saattaa alkuun yritys, jonka vetajaksi ilmoittautuu jo nelja muuta yritysta perustanut suomalainen henkilo, joka on myynyt osan yrityksista jo onnistuneesti pois. Jos nuo 15,000 ovat euroja, voin antaa Suomessa olevan euro-tilini ja voin antaa takuun (harvinaista!) - eli jos ei ko summa tuota vahintain 20% korkoa yhden vuoden sisalla takaisin sinulle sen peruspaa-oman lisaksi, voin kaantaa ko. investoinnin 'lainaksi' eli maksan joka tapauksessa takaisin alkuperaiselle 15,000 investoijalle. Tallaista yrityksen alullepanoa kutsutaan OPM (other-peoples-money) tavaksi, joka jo onnistuneen yrittajan kasissa ollee jokseenkin riskiton juttu! Kun yritys (jonka tavaramerkki on jo Suomessa rekisteroityna) toimii, se myos tyollistaa - cool!

      • Konkurssi_kolkuttaa

        Varmasti riskitöntä joo. :) :) :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe