20 peruskanavaa näkyvätkö adsl netillä ettei tarvii ulkoantennia yhdistää? Siis haluan vain netillä tv1,tv2,mt3 jne.....
soneraviihde
4
190
Vastaukset
- Soneran_sivuilla_infoa
Jos haluat peruskanavia tallentaa, niin Sonera Viihteellä se onnistuu 3 kk ajaksi. Minulle se riittää, sillä mitään arkistoja ei jaksa kerätä. Liittymäni on taloyhtiön laajakaista, VDSL2 100/10M. ADSL:n maksiminopeus on 24M, mutta sekään ei kaikkialla onnistu. HD-kanavilla 10M ADSL saattaa käydä pätkimään? Tarkista saatavuus ja hinta sivulta https://www4.sonera.fi/palvelu/tilaa/tuote/tvpalvelut?intcmp=viihde-infosivu-tilaa-viihde-laajakaistalla
Tutustu https://www.sonera.fi/asiakastuki/Viihde--ja-TV-palvelut/Sonera-Viihde- hankinnassa
ok,olen kattonu kaikkien operaattoreiden viihdepakettisivustot,sekaisempaa saa hakea joo saa tänne ton 24m laajakaistan ehkä 15-20 max nopeus, tiedä sit riittääkö nopeus,entä mobiililaajakaista olis 20-30 megainen onkohan kellään siitä kokemuksia näissä viihdepaketeissa, vaikee valinta se oikea,sonera,elisa,maxivision,dna antenni ehkä halvin,noi netillä toimivat siihenkö menevät,paraspaketti formula1,pari leffakanavaa
- jokuvaan_3
Nykyisissä Soneran Viihde-digibokseissa ei ole edes antenniliitäntää joten ulkoantennia ei tarvita.
- hankinnassa
Kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M27790Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50736Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643