Onko täällä yhtäkään ateistia joka olis valmis vastaanottamaan pelastuksen ja astumaan uskontielle, jos vaan tietäis miten?
Ovatko kaikki tallattuja ja lintujen ruokaa?
37
339
Vastaukset
- apinako
..siksihän olen ateisti, kun en usko jumalaan,ja en tarvi pelastusta mistään..minä olen vain minä, ja elelen rauhalista elämääni eläkeikää odotellessa!! eli, minun suhteen sulla ei ole mitään tehtävissä..minusta et saa uskovaa kirveelläkään!
- seeioleväärinnnnnnnnnnn
Ei kiinnosta. Eti mulle joku joka ois valmis kääntymään, niin saat papukaijamerkin. Voit sitä sitten helvetissä katsella, ilman silmiä.
- apinako
..joo, ei kiinnosta minuakaan mitkään uskonnot, en voi auttaa sinua mitenkään..olen lähes 100% varma että kaikki ateistit ajatteleva kuin minä.. joten olet aivan väärässä foorumissa etsimässä käännytettäviä! Niin, missä se helvetti muuten on? kaikenlaisia hassuja paikannimiä maailmasta löytyy,mutta onko helvettiä??
- helavetti
Helvetinjärven kansallispuisto, jossa sijaitsee myös Helvetinkolu, on Ruoveden alueella, joten eiköhän se Helvetti jostain sieltä löydy.
- apinako
..nonnii,seeioleväärinnnnnn, sinun mainostamasi helvetti löytyy Ruovedeltä..siellä siis tapaamme,kunnes aika meistä jättää!! Jokohan siellä on jo paljon porukkaa?
- fda
"Ovatko kaikki tallattuja ja lintujen ruokaa?"
Ei, vaan ihmisiä. Pidätkö itseäsi linnunruokana vai oliko tuo vaan solvaus meitä kohtaan?
"Onko täällä yhtäkään ateistia joka olis valmis vastaanottamaan pelastuksen ja astumaan uskontielle, jos vaan tietäis miten?"
Ei, mutta täällä on joitain, jotka ovat siitä uskontiestä luopuneet hyväksyttyään realiteetit.- seeioleväärinnnnnnnnnnn
5 "Kylväjä meni kylvämään siementänsä. Ja hänen kylväessään putosi osa tien oheen ja tallautui, ja taivaan linnut söivät sen."
Luovuitko sinä ja jos luovuit niin miksi? Eikö pelastus ja rakkaus kelvanneet? himottiko homous? halusitko huorata jonkun verirei'än kanssa? nuolla sen käärmeitä? - ymmärrys-hoi
Voi elämän kevät. Tuossa puhutaan siitä, kuinka julistajan sanat menevät hukkaan. Ei siinä ihmisiä verrata lintujen ruokaan. Jos luetun ymmärtäminen on tuolla tasolla, niin ei kannattaisi kommentoida yhtään mitään. Lisäksi heittosi homoudesta on täysin ala-arvoinen ja kertoo lähinnä sen, miten ahtaassa ja pimeässä maailmassa elät.
- fda
seeioleväärinnnnnnnnnnn kirjoitti:
5 "Kylväjä meni kylvämään siementänsä. Ja hänen kylväessään putosi osa tien oheen ja tallautui, ja taivaan linnut söivät sen."
Luovuitko sinä ja jos luovuit niin miksi? Eikö pelastus ja rakkaus kelvanneet? himottiko homous? halusitko huorata jonkun verirei'än kanssa? nuolla sen käärmeitä?"Luovuitko sinä ja jos luovuit niin miksi?"
En ole koskaan uskonut jumaliin.
"Eikö pelastus ja rakkaus kelvanneet?"
Lutherin mukaan murhaaminenkin on rakkautta. En ole koskaan ymmärtänyt miksi rakkaudesta pitäisi tehdä jotain keinotekoista uskonnon nimissä.
"himottiko homous?"
Ei, olen 100% hetero.
"halusitko huorata jonkun verirei'än kanssa?"
Mitä horiset?
" nuolla sen käärmeitä"
Mitä huumeita olet oikein vetänyt?
Mitään kantaa ei ole naulattu kiinni vaan aina ollaan avoimia sille mikä on totta.
Jos löytyisi oikeita todisteita ja vastauksia teisteiltä mutta tähän mennessä on ollut kovin kevyttä argumentointia sillä rintamalla. =/- Iloasuuminussa
Jos argumenttien painavuus ratkaisee, niin kysyn sivusta seuranneena ja hämmästyneenä: Millä tavalla kiroukset ja loukkaukset edistävät kenenkään keskustelupalstoja? Esimerkiksi nuo miesten alapäähän liityvät ilmaukset eivät tietääkseni ole sen enempää ateismia kuin uskoakaan. Vai onko se joku uusi lahko, josta ei vielä opeteta muualla kuin netin keskustelupalstoilla. Eikä sielläkään asia etene, jos noin niinku haluaisi asiaan paremmin perehtyä... Eli miten kukaan jaksaa lukea ja/tai kirjoittaa semmoista, johon ei tule mitään uutta näkökulmaa. Mielestäni mielenkiintoisen keskustelun saa vaikka hammatikusta, kun pysytään asiassa.
- uskonpasko
Ketään ateistia ei kiinnosta säälittävät ja lapsellisen taikauskoiset typeryytesi. jollaisiin uskovat vain aivokuolleet ja pohjattoman typerät pölvästit, jotka eivät kykene ajattelemaan. Kuten sinä aina todistat pohjattomalla tyhmyydelläsi.
- Iloasuuminussa
No mikä Sinua kiinnostaa?
- seeioleväärinnnnnnnnnnn
Saatana on Herrani, seuraa Häntä Pelastukseen. Aasihonna, Poovidin Taika tai mikään muka.väinämöinen.satu ei teitä Pelasta.
Kuulkaa Sanaa Pirusta ja pelastutte sä ja mä ja sun kaima, Pelastus Saatanassa on Voima!
Kuulkaa Vahva Julistus Lupinolta!
https://www.youtube.com/watch?v=E_ajPyDST0c- Iloasuuminussa
Kerro lyhyesti, miten Sinun uskosi mainitsemaasi kohteeseen näkyy elämässäsi - mitä hyvää, mitä huonoa siinä on. En jaksa tunne linkkiin mennä pähkäilemään.
- IIoasuuminussa
Iloasuuminussa kirjoitti:
Kerro lyhyesti, miten Sinun uskosi mainitsemaasi kohteeseen näkyy elämässäsi - mitä hyvää, mitä huonoa siinä on. En jaksa tunne linkkiin mennä pähkäilemään.
En jaksa tunne
- uskonpoikia
Lähetä muutama milli rahaa , kyllä sen jälkeen uskoo huvikseen mihin vaan . Yleensä joutuu maksaan jos tulee uskoon , vai miten se menee !!!!??
Toinen vaihtoehto on tämä aseella uhkaaminen. Jos pyssyllä uhattaisiin niin tekisin "kääntymisen" maailmanennätyksen.
- Iloasuuminussa
Quo.Vadis kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on tämä aseella uhkaaminen. Jos pyssyllä uhattaisiin niin tekisin "kääntymisen" maailmanennätyksen.
Eiks ole tarjolla muuta vaihtoehtoa kuin raha tai väkivalta? Miten olisi joku ihme? Mikä olisi sellainen ihme, joka vakuuttaisi? Ja miten siitä ihmeestä pitäisi tiedottaa?
Alkuseurakunnassa Jeesuksen lähdön jälkeen kuulemma ihmeet kuuluivat jokapäiväisiin sanan julistuksen tilanteisiin. Sittemmin joku on taas saanut Jumalan puhelinlangat solmuun... ja ihmeitä kokevat saa hullun paperit ilman kuulusteluja. "Eiks ole tarjolla muuta vaihtoehtoa kuin raha tai väkivalta? Miten olisi joku ihme? Mikä olisi sellainen ihme, joka vakuuttaisi? Ja miten siitä ihmeestä pitäisi tiedottaa?"
Luulisi, että kaikkivoipa ja kaikkitietävä kykenisi tietämään mikä vakuuttaa epäilijät?- Iloasuuminussa
Quo.Vadis kirjoitti:
"Eiks ole tarjolla muuta vaihtoehtoa kuin raha tai väkivalta? Miten olisi joku ihme? Mikä olisi sellainen ihme, joka vakuuttaisi? Ja miten siitä ihmeestä pitäisi tiedottaa?"
Luulisi, että kaikkivoipa ja kaikkitietävä kykenisi tietämään mikä vakuuttaa epäilijät?Minun käsityksen mukaan Hän tietääkin ja kun olen ihmetellyt, miksei Hän ilmaise itseään, olen saanut tähän mennessä ainakin 3 vastausvaihtoehtoa: 1) ihmisen vapaa tahto. Jumala ei puhu sille, joka ei halua kuunnella - toisin kuin ihmiset, jotka jankkaavat vielä senkin jälkeen, kun pyydetään vaikenemaan. 2) pahiksen ja Jumalan väliset säännöt, joita noudatetaan, kun"peli on kesken". 3) tuomiopäivä: jokainen taho on saanut esittää oman versionsa siitä, miten maailmaa olisi pitänyt hallita ja sitten sen Luoja vihdoin laittaa kaiken paikalleen mielensä mukaan.
Ajattelin vaan tässä Teiltä kysyä, mitä haluaisitte nähdä. Jos vaikka kävis niin, että tässä tapauksessa "sais, mitä tilaa". Vaikka se olis periaatteella: Pyydän sellaista, mikä ei varmana toteudu. Ja sit Jumala vaik sanois: "Quo.Vadis, siis oikeesti. Mihkä Sä oot menossa?" Ymmärräx? Hämmästyisitkö/ olisiko mitään vaikutusta mihinkään suuntaan? Vai soittaisitko mittariauton psykiatriselle menoa varten? Vai kohauttaisit olkapäitä ja tuumaisit: Merkillinen uni ja vielä valveilla ollessa ja tilaisit pitsan. Iloasuuminussa kirjoitti:
Minun käsityksen mukaan Hän tietääkin ja kun olen ihmetellyt, miksei Hän ilmaise itseään, olen saanut tähän mennessä ainakin 3 vastausvaihtoehtoa: 1) ihmisen vapaa tahto. Jumala ei puhu sille, joka ei halua kuunnella - toisin kuin ihmiset, jotka jankkaavat vielä senkin jälkeen, kun pyydetään vaikenemaan. 2) pahiksen ja Jumalan väliset säännöt, joita noudatetaan, kun"peli on kesken". 3) tuomiopäivä: jokainen taho on saanut esittää oman versionsa siitä, miten maailmaa olisi pitänyt hallita ja sitten sen Luoja vihdoin laittaa kaiken paikalleen mielensä mukaan.
Ajattelin vaan tässä Teiltä kysyä, mitä haluaisitte nähdä. Jos vaikka kävis niin, että tässä tapauksessa "sais, mitä tilaa". Vaikka se olis periaatteella: Pyydän sellaista, mikä ei varmana toteudu. Ja sit Jumala vaik sanois: "Quo.Vadis, siis oikeesti. Mihkä Sä oot menossa?" Ymmärräx? Hämmästyisitkö/ olisiko mitään vaikutusta mihinkään suuntaan? Vai soittaisitko mittariauton psykiatriselle menoa varten? Vai kohauttaisit olkapäitä ja tuumaisit: Merkillinen uni ja vielä valveilla ollessa ja tilaisit pitsan.Opera Special
- Iloasuuminussa
Siis oikeesti? Pitsan tilaisit ja kaikista vaihtoehdoista ton? Mä en pelaa enää tätä peliä, ei oo yhtään jännää enää.
Otapas kerrankin vastaan viisas neuvo: jos joku ateisti harkitsee uskoon tulemista, hän etsii Jumalan itse. Sinun kauppaamasi versio Jumalasta halventaa niin Jumalaa, uskontoa kuin sinua itseäsi.
- Iloasuuminussa
No hei sallittakoon se hänelle, että omalla tavallaan yrittää toteuttaa Jeesuksen käskyä: Menkää ja tehkää kaikki kansat opetuslapsikseni. Olisihan se niin hienoa, jos kaikilla olis kaikki hyvin ja kaikki tulis keskenään vaivattomasti toimeen.
Meistä ei taida kovin moni olla kunniaksi sen enempää itselleen kuin millekään muullekaan. Parhaamme yritämme itse kukin. Jos vaan ne Hitlerin arjalaistyyppiset ratkaisut kelpaa, niin tälle palstalle ei kirjoittelijoita taida jäädä. - kunhan.huomautan
No hei sallittakoon se hänelle, että omalla tavallaan yrittää toteuttaa Jeesuksen käskyä: Menkää ja tehkää kaikki kansat opetuslapsikseni. Olisihan se niin hienoa, jos kaikilla olis kaikki hyvin ja kaikki tulis keskenään vaivattomasti toimeen.
Meistä ei taida kovin moni olla kunniaksi sen enempää itselleen kuin millekään muullekaan. Parhaamme yritämme itse kukin. Jos vaan ne Hitlerin arjalaistyyppiset ratkaisut kelpaa, niin tälle palstalle ei kirjoittelijoita taida jäädä."Jos vaan ne Hitlerin arjalaistyyppiset ratkaisut kelpaa, niin tälle palstalle ei kirjoittelijoita taida jäädä."
Hitler oli jumalaan uskova kreationisti, joka mm. kielsi Darwinin kirjat ja kuljetutti ateistejakin keskitysleireile. Juutalaisvihansa hän lainasi itseltään Lutherilta. - seeioleväärinnnnnnnnnnnn
Muistikohan se palauttaa lainansa, heh Lutteri olis suuttunut jos olis myöhässä tullut, hän.
Minusta tulee isona ravinnetta muutamalle puulle, sekä epälukuisalle joukolle ruohovartisia aluskasveja, kuten rätvänälle, kielolle ja mustikalle, jos kaikki menee kuten olen kaavaillut. Mua tulevat tallaamaan lähinnä metsäjänikset ja pyyt.
- Iloasuuminussa
Jos toi on vaihtoehto helvetin grillibileille, ku taivaaseen ei pääse, ni mä tuun pötköttää Sun viereen.
Jos toi on vaihtoehto helvetin grillibileille, ku taivaaseen ei pääse, ni mä tuun pötköttää Sun viereen.
Tervetuloa!
Mun vaihtoehto on avoin kaikille ilman suuria ennakkoehtoja. Ainoastaan maanomistajalta täytynee kysästä lupa.- Rätvänä
Rätvänä oli kyllä parasta... Terävä kommentti noin muutoinkin!. Muuten, tiedätkö kasvatetaanko jossain vielä Rätvänää?.
- Iloasuuminussa
Siis väitätkönä, että rätvänä on viljelykasvi?
- Rätvänä
Siis väitätkönä, että rätvänä on viljelykasvi?
Oho, painuin vielä kirjoittamaan toisen kommentin, vilkaise alta. Mutta kyllä väitän, sillä se on vanha viljelykasvi?.
Rätvänä kirjoitti:
Rätvänä oli kyllä parasta... Terävä kommentti noin muutoinkin!. Muuten, tiedätkö kasvatetaanko jossain vielä Rätvänää?.
Minä en tiennyt että sitä on viljeltykin, mutta miksikäs ei, vanha lääkeyrtti.
- Rätvänä
Aloittajalle kommentti: En tarvitse sitä "jos vaan tietäis miten"- vaihtoehtoa. Onko teidän aivopestyjen erilaisten uskontojen edustajien mahdotonta tajuta, että on olemassa myös aivan itsenäisiä ja omillaan, ilman huuhaajumalia eläviä ja elämässään ihan hyvin pärjääviä ihmisiä?. Tiedän vastauksen, se kuuluu, että on mahdotonta!. Minulle ja minunlaisilleni ei ole mikään ongelma elää ilman jumalia ja raamatun, koraanin tms. satukirjojen noudattelua ja kyttäämistä. Emme taistele mielessämme joka päivä ja jatkuvasti siitä, teemmekö nyt oikein tai väärin, näinhän sinä nimittäin ilmeisesti kuvittelet?. Olemme terveen itsetunnon ja hyvän itseluottamuksen omaavia ihmisiä, emme välttämättä ylipäätään pohdi edes sellaista, olemmeko ateisteja tms., sillä ei ole pienintäkään merkitystä!.
"Onko täällä yhtäkään ateistia joka olis valmis vastaanottamaan pelastuksen ja astumaan uskontielle, jos vaan tietäis miten?"
Toki.
Miljoonittain.
Harmi vaan, että uskovaisten pölötykset ovat vaan lähinnä huvittavia sössötyksiä, jotka eivät lisää tarvetta miettiä mitä tekee "iäisyyden" :-)
kuunnelkaamme sillä välin hyvää musaaa
https://www.youtube.com/watch?v=lIZebWBfcNY
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423165
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa462105- 481985
- 471758
- 361690
- 301556