Olen 25-vuotias mies/poika ja olen pohtinut seuraavaa. Olen kokoajan äärimmäisen latautunut seksuaalisesti, ajattelen asiaa 10 minuutin sisällä useaan otteeseen. Tässä ei ole mielestäni mitään omituista (vai onko?), mutta olen kiinnostunut 4-kymppisten naisten mielenkiinnosta puuhaan. Onko tosiaankin näin, että vasta tuossa iässä nainen todellakin intoutuu puuhaan. Itse seurustelen tällä hetkellä, mutta olen myös viettänyt villiä sinkku elämää ja aina tullut siihen päätökseen, että en jostain syystä saa seksiä tarpeeksi. En kuitenkaan usko, että minulla olisi mitään riippuvaisuutta tai vastaava, olen vaan erittäin viriilissä iässä käsittääkseni?!2 vuotta sitten asia ei näin ollut.Eli vanhemmat miehet ja naiset, vastauksia ja kokemuksia kiitos.
4-kymppisten Seksi
24
2866
Vastaukset
- lollot
että aloin Nauttia täysillä vasta 40 vuotiaana. Vapauduin seksin suhteen täysin ja nyt maistuu!!!
Pidän nuoremmista miehistä koska ikäiseni vapaat ovat joko katkeria ex-vaimoilleen tai alkkiksia joilta sex ei suju, sellaisia en jaksa yhtäään. Ei ole mitään vaikeuksia saada nuorempaa, olen huommannut että he ovat tosi kiinnostuneita itseäään vanhemmasta naisesta.
Nauttikaamme siis toisistamme!!- joperinaut
No minäkin kyllä haluaisin testata asiaa, eli minun tapauksessa vanhempaa. Itse tosin seurustelen ja ainakaan vielä en ole sortunut moiseen. En kyllä tiedä mihin ikäisesi naiset kiinnittävät nuoremmissa miehissä huomionsa, yleensä minusta kiinnostuvat nuoremman näköiset tytöt koska olen suhteellisen babyface.
- Sara
joperinaut kirjoitti:
No minäkin kyllä haluaisin testata asiaa, eli minun tapauksessa vanhempaa. Itse tosin seurustelen ja ainakaan vielä en ole sortunut moiseen. En kyllä tiedä mihin ikäisesi naiset kiinnittävät nuoremmissa miehissä huomionsa, yleensä minusta kiinnostuvat nuoremman näköiset tytöt koska olen suhteellisen babyface.
Kai naisen ulkoinen olemus ei ole se kaikki.Moni itseäni nuorempi mies luulee minua paljon nuoremmaksi kuin olen.Ja lisäksi se säteily,tyytyväisyys omaan itseensä sellaisena kuin on ja iloinen olemus.
Kun sitten päästään keskustelun alkuun,mies huomaa,että naisella on jotain pään sisällä,ei ole vaan kikatteleva ja punasteleva tyttönen.
En ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä,mutta he ovat jostain syystä pyörineet ympärilläni.En ole harrastanut yhden yön juttuja,mutta olen seurustellut nuoremman miehen kanssa kerran.Seksi oli ihan OK,mutta mies oli aika kokematon.Siis opetettavissa..
Nykyinen,rakas avomieheni on minua nuorempi,mutta ei se ikä ole kynnyskysymys.Meillä oli ensin ystävyys,toveruus,mieletön yhteenkuuluvuus.Sitten suhde syveni seksuaalisuuteen ja kas kummaa,me löysimme yhteisen sävelen.Miten sen nätisti kertoisin:
Hän näki lävitseni,kaipaukseni ja haluni.Minä näin,että hän oli jäänyt vaille sitä,mitä oli toivonut.
Nainen on parhaimmillaan reippasti yli 30-vuotiaana.Nuorena on kaikkea muuta: opiskelu,perhe,lasten hankkiminen...Oman itsensä kuunteleminen ja ymmärtäminen jää vähemmälle.
Lukiossa nauroin,kun jumppaope sanoi,että seksi alkaa 40-vuotiaana.Olihan mulla silloin boyfriend ja seksiä.Aikuisena olen tajunnut,että se oli totta!!! Seksi ON ihanaa kypsällä iällä.
Kun löysin "ilolihakseni" eli lantionpohjalihakseni,alkoi tapahtua.Sain uskomattomia orgasmeja,miehet saan sekaisin samalla tempulla.Aluksi luulin,että treenaan vain miestäni varten,mutta kyllä oma nautinto on ainakin kaksinkertaistunut yksinkertaisten lihassupistelujen opettelun jälkeen.
Mieheni kertoi,että nuoret naiset tuhahtelevat moiselle,lationpohjalihasten jumpalle.Tutkimukset kertovat kuitenkin karua kieltään: Jo 25v alapään lihakset alkavat veltostua,ellei ole mitään jumppaa...
Siispä yli 40v synnyttänyt nainen on tiukempi kuin nuorempi ei synnyttänyt,ellei jumppaa.
Tässä syitä,miksi kypsä,estoton nainen syrjäyttää aika herkästi pikkupimut.Totuus on näin. - Misu
Sara kirjoitti:
Kai naisen ulkoinen olemus ei ole se kaikki.Moni itseäni nuorempi mies luulee minua paljon nuoremmaksi kuin olen.Ja lisäksi se säteily,tyytyväisyys omaan itseensä sellaisena kuin on ja iloinen olemus.
Kun sitten päästään keskustelun alkuun,mies huomaa,että naisella on jotain pään sisällä,ei ole vaan kikatteleva ja punasteleva tyttönen.
En ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä,mutta he ovat jostain syystä pyörineet ympärilläni.En ole harrastanut yhden yön juttuja,mutta olen seurustellut nuoremman miehen kanssa kerran.Seksi oli ihan OK,mutta mies oli aika kokematon.Siis opetettavissa..
Nykyinen,rakas avomieheni on minua nuorempi,mutta ei se ikä ole kynnyskysymys.Meillä oli ensin ystävyys,toveruus,mieletön yhteenkuuluvuus.Sitten suhde syveni seksuaalisuuteen ja kas kummaa,me löysimme yhteisen sävelen.Miten sen nätisti kertoisin:
Hän näki lävitseni,kaipaukseni ja haluni.Minä näin,että hän oli jäänyt vaille sitä,mitä oli toivonut.
Nainen on parhaimmillaan reippasti yli 30-vuotiaana.Nuorena on kaikkea muuta: opiskelu,perhe,lasten hankkiminen...Oman itsensä kuunteleminen ja ymmärtäminen jää vähemmälle.
Lukiossa nauroin,kun jumppaope sanoi,että seksi alkaa 40-vuotiaana.Olihan mulla silloin boyfriend ja seksiä.Aikuisena olen tajunnut,että se oli totta!!! Seksi ON ihanaa kypsällä iällä.
Kun löysin "ilolihakseni" eli lantionpohjalihakseni,alkoi tapahtua.Sain uskomattomia orgasmeja,miehet saan sekaisin samalla tempulla.Aluksi luulin,että treenaan vain miestäni varten,mutta kyllä oma nautinto on ainakin kaksinkertaistunut yksinkertaisten lihassupistelujen opettelun jälkeen.
Mieheni kertoi,että nuoret naiset tuhahtelevat moiselle,lationpohjalihasten jumpalle.Tutkimukset kertovat kuitenkin karua kieltään: Jo 25v alapään lihakset alkavat veltostua,ellei ole mitään jumppaa...
Siispä yli 40v synnyttänyt nainen on tiukempi kuin nuorempi ei synnyttänyt,ellei jumppaa.
Tässä syitä,miksi kypsä,estoton nainen syrjäyttää aika herkästi pikkupimut.Totuus on näin.Mä olen aina tykännyt seksistä. Mutta nyt, nelikymmpisenä, on palaset loksahtaneet vasta paikoilleen. Ja sen huomaa varsinkin orgasmiherkkyytenä. Pelkkä simppeli pano vain kertakaikkiaan tuntuu niin taivaalliselta, että saa kymmeniä vaginaalisia orkkuja. Hekumoi siinä vapautuneessa nautinnossa niinku. Tietty tää aiheuttaa sen, että jokainen mies luulee olevansa tosi uros mun kanssa ;)
Mä olen synnyttänyt kaksi lasta normaalisti, enkä ole jumpannut lantionpohjan lihaksia kertaakaan. Silti saan kehuja. Joskus jopa kehutaan tiukaksi tai oravapilluksi. Voikohan ne jumppautua runsaassa käytössä tai itsekseen? - joperinaut
Misu kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt seksistä. Mutta nyt, nelikymmpisenä, on palaset loksahtaneet vasta paikoilleen. Ja sen huomaa varsinkin orgasmiherkkyytenä. Pelkkä simppeli pano vain kertakaikkiaan tuntuu niin taivaalliselta, että saa kymmeniä vaginaalisia orkkuja. Hekumoi siinä vapautuneessa nautinnossa niinku. Tietty tää aiheuttaa sen, että jokainen mies luulee olevansa tosi uros mun kanssa ;)
Mä olen synnyttänyt kaksi lasta normaalisti, enkä ole jumpannut lantionpohjan lihaksia kertaakaan. Silti saan kehuja. Joskus jopa kehutaan tiukaksi tai oravapilluksi. Voikohan ne jumppautua runsaassa käytössä tai itsekseen?Kuulostaapa erikoiselta kohteliaisuudelta, oravapillu. Jos itse kutsuisin naistani tuolla nimityksellä, niin en varmaan saisi vähään aikaan. "Voi rakas, kylläpä sinä olet aikamoinen oravapillu!"
- Sara
joperinaut kirjoitti:
Kuulostaapa erikoiselta kohteliaisuudelta, oravapillu. Jos itse kutsuisin naistani tuolla nimityksellä, niin en varmaan saisi vähään aikaan. "Voi rakas, kylläpä sinä olet aikamoinen oravapillu!"
Aikuisella iällä voi jo puhua tuhmiakin ihan estoitta.Oravapillu tarkoittaa juuri sitä,kun nainen supistelee rakasteltaessa ilolihaksiaan ja "kiipeää" kullin vartta ylös alas.Tuntuu kokemusten mukaan taivaalliselta varsinkin niistä miehistä,joilla ei ole aikaisempaa kokemusta asiasta....Ja nainen nauttii siitä yhtä paljon,tulee rajuja laukeamisia perä jälkeen.
Kokeilkaapa löytää vähän huumoria ja säpinää seksiin esim. seksilelujen avulla.Kiva kokeilla kaikkea jännää ja saada ihan uusia tuntemuksia.
Nuorena sitä luuli,että seksi on sitä samaa aina ja ikuisesti,mut ei se niin mene.Vaihtelu ja kokeilunhalu on yksi aikuisiällä mukaan tullut ihanauus.Ja joskus on kiva puhua oikein rivoja,herättää miehessä mieletön halu puhumalla,käsin koskematta....Oman rakkaan kanssa kaikki on sallittua.Meillä on yhteinen salakieli,jolla voi esim. kertoa halustaan vaikka kylässä ollessa niin,että toiset ihmiset ei yhtään tajua,mistä puhutaan.
Naisen kypsyessä halut vain kasvaa.Vonkaan seksiä ihan estoitta,ei se aina tarvii olla mies joka aloitteita tekee.On ihanaa "vietellä" oma ukko ja johdatella nautinnon porteille.Antaessaan saa... Monelle miehelle sekin on uusi kokemus,että nainen tulee ja vie.
En nyt tarkoita mitään yhden yön juttuja,vaan että kotonakin voi tulla vietellyksi pitemmän kaavan mukaan.
Puhelinseksi on yksi kiva piriste silloin,kun ollaan erossa yö tai pari.Pelittää meillä tosi hyvin...
Masturboiminen toisen katsellessa tai samanaikaisesti on myös ihana leikki.
Eli siis kaikkea pitää/saa kokeilla.On sitten jotain,mitä vanhana muistella keinutuolissaan.Lapsenlapsille mummo ei tosin ehkä kaikkea kerro iltasatuina...!! - joperinaut
Sara kirjoitti:
Aikuisella iällä voi jo puhua tuhmiakin ihan estoitta.Oravapillu tarkoittaa juuri sitä,kun nainen supistelee rakasteltaessa ilolihaksiaan ja "kiipeää" kullin vartta ylös alas.Tuntuu kokemusten mukaan taivaalliselta varsinkin niistä miehistä,joilla ei ole aikaisempaa kokemusta asiasta....Ja nainen nauttii siitä yhtä paljon,tulee rajuja laukeamisia perä jälkeen.
Kokeilkaapa löytää vähän huumoria ja säpinää seksiin esim. seksilelujen avulla.Kiva kokeilla kaikkea jännää ja saada ihan uusia tuntemuksia.
Nuorena sitä luuli,että seksi on sitä samaa aina ja ikuisesti,mut ei se niin mene.Vaihtelu ja kokeilunhalu on yksi aikuisiällä mukaan tullut ihanauus.Ja joskus on kiva puhua oikein rivoja,herättää miehessä mieletön halu puhumalla,käsin koskematta....Oman rakkaan kanssa kaikki on sallittua.Meillä on yhteinen salakieli,jolla voi esim. kertoa halustaan vaikka kylässä ollessa niin,että toiset ihmiset ei yhtään tajua,mistä puhutaan.
Naisen kypsyessä halut vain kasvaa.Vonkaan seksiä ihan estoitta,ei se aina tarvii olla mies joka aloitteita tekee.On ihanaa "vietellä" oma ukko ja johdatella nautinnon porteille.Antaessaan saa... Monelle miehelle sekin on uusi kokemus,että nainen tulee ja vie.
En nyt tarkoita mitään yhden yön juttuja,vaan että kotonakin voi tulla vietellyksi pitemmän kaavan mukaan.
Puhelinseksi on yksi kiva piriste silloin,kun ollaan erossa yö tai pari.Pelittää meillä tosi hyvin...
Masturboiminen toisen katsellessa tai samanaikaisesti on myös ihana leikki.
Eli siis kaikkea pitää/saa kokeilla.On sitten jotain,mitä vanhana muistella keinutuolissaan.Lapsenlapsille mummo ei tosin ehkä kaikkea kerro iltasatuina...!!Niin!Nyt et näytä ymmärtäneen sitä, että myös nuoret tekevät (ainakin minä, tuttavani ja tyttöystäväni) juuri noita samoja "temppuja". Jos sinä et tehnyt nuorena niitä, niin se ei tarkoita etteikö muut tekisi. Muutenkin tuntuu jutuistasi paistavan hiukan läpi, että yrität jotenkin väkisin pitää yllä illuusiota, että muka vanhetessa kaikki olisi jotenkin coolimpaa. Vanhenemisessa ei kyllä ole mitään siistiä, ei mitään! En kuitenkaan väitä, etteikö vanhemmilla naisilla voisi olla enemmän taitoja, mutta ei kyllä varmasti päde mitenkään säännönmukaisesti!
Olen pahoillani. - joperinaut
joperinaut kirjoitti:
Niin!Nyt et näytä ymmärtäneen sitä, että myös nuoret tekevät (ainakin minä, tuttavani ja tyttöystäväni) juuri noita samoja "temppuja". Jos sinä et tehnyt nuorena niitä, niin se ei tarkoita etteikö muut tekisi. Muutenkin tuntuu jutuistasi paistavan hiukan läpi, että yrität jotenkin väkisin pitää yllä illuusiota, että muka vanhetessa kaikki olisi jotenkin coolimpaa. Vanhenemisessa ei kyllä ole mitään siistiä, ei mitään! En kuitenkaan väitä, etteikö vanhemmilla naisilla voisi olla enemmän taitoja, mutta ei kyllä varmasti päde mitenkään säännönmukaisesti!
Olen pahoillani."Aikuisella iällä voi jo puhua vähän tuhmiakin" -huh huh, en vaan voi käsittää kuinka joku voi kokea nimityksen oravapillu niin kiihoittavaksi. Ei se sitä tarkoita, etteikö nuorempi tyttö moista nimitystä kestäisi, mutta ihan naurettavaltahan toi kuulostaa. Oravapillu ja hevosmuna!
- Sara
joperinaut kirjoitti:
Niin!Nyt et näytä ymmärtäneen sitä, että myös nuoret tekevät (ainakin minä, tuttavani ja tyttöystäväni) juuri noita samoja "temppuja". Jos sinä et tehnyt nuorena niitä, niin se ei tarkoita etteikö muut tekisi. Muutenkin tuntuu jutuistasi paistavan hiukan läpi, että yrität jotenkin väkisin pitää yllä illuusiota, että muka vanhetessa kaikki olisi jotenkin coolimpaa. Vanhenemisessa ei kyllä ole mitään siistiä, ei mitään! En kuitenkaan väitä, etteikö vanhemmilla naisilla voisi olla enemmän taitoja, mutta ei kyllä varmasti päde mitenkään säännönmukaisesti!
Olen pahoillani.Poju pieni,sinä kysyit itseäsi kympsempien kokemuksia ja mm. minä sinulle vastasin.
Joillain nuoruuden seksikin voi olla monipuolista,en sitä kiellä.Mutta sinä kysyit OMIA kokemuksia ja niinpä kerroin suoraan,miten asiat on.Sinä et voi noin vaan väittää,että näin minä en voi kokea ja tuntea,olla parhaimmillani juuri tässä iässä.
Omassa tuttavapiirissäni on enemmistö sellaisia naisia,jotka avoimesti puhuvat aikuisemman iän seksuaalisuuden ihanuudesta.
Elin nuorena 10v avioliiton nuoruudenrakkauteni kanssa.Ihan pentuina alettiin seurustella,avioiduttiin,tehtiin lapsia...
Seksi muodostui lopulta aika tylsäksi.Aina oli joku projekti menossa: opiskelut,lasten syntymät,rakennushommia jne. Omaa suhdetta ei osattu hoitaa kyllin hyvin,vieraannuttiin.En tuntenut itseäni naisena ja seksuaalisena olentona juuri lainkaan.Syynä lienee ollut se,että rakkautta ei ollut liiton loppuvuosina ainakaan minun puoleltani.Mies oli varsin kaavoihinsa kangistunut seksuaalisessa mielessä,minun ehdotukset erotiikan piristämiseksi torjuttin.Avioero ei tästä johtunut,mutta vasta eron jälkeen opin tuntemaan naiseuteni ja oman seksualisuuteni.
Sinä et voi minulle sanoa,että nyt 40-vuotiaana elämäni ei ole coolia tai coolimpaa kuin 25-vuotiaana.ON SE!!! Silloin olin itsekin keskenkasvuinen,mutta jo pienten lasten äiti.Aika meni kuin siivillä,touhua riitti,mutta en ollut onnellinen NAISENA. Äitiys yksin ei riitä takaamaan onnellisuutta ja tasapainoa.Koin silloin,että jotain hyvin tärkeää puuttuu elämästä.En vain itsekään tiennyt,mitä.
Vietin reipasta uusiosinkun elämää eron jälkeen,suoraan sanottuna kokeilin,millaista seksi on erilaisten ja eri-ikäisten miesten kanssa.Se ei ole mikään häpeä.En halunnut taas heti sitoutua kehenkään,elin sitä elämättä jäänyttä nuoruuttani.Joku toinen elää sen ENNEN kuin sitoutuu.......
Itseäni vanhempi mies oikeastaan "etsi" naisen sisältäni ja tajusin,että seksi voi olla upeeta ja mahtavaa monin tavoin.Mitään yhden illan juttuja nämä ei olleet vaan seurustelusuhteita,lyhempiä ja pidempiä.En kadu mitään.
Ja kyllä vaan,juuri nyt elämäni on kaikin tavoin järjestyksessä.Lapset on isoja,enää ei tarvii aloittaa sitä vaipparumbaa alusta,jää paljon omaakin aikaa.Työelämässä kaikki on viimein kohdallaan,viihdyn nykyisessä työssäni.Opiskelut on takana,siis isommat sellaiset,koko elämähän on tietyllä tavalla opiskelua niin työssä kuin kotonakin.Enää ei ole niitä jatkuvia projekteja päällä,lapset on tehty ja on oma,mukava koti viettää aikaa rakkaittensa kanssa.
En millään vaihtaisi tätä nykytilaa siihen nuoruuden kaaokseen ja itsensä etsimiseen kaikkine kasvukipuineen.Mutta sekin vaihe oli elettävä,että kasvoin ihmisenä.
Tärkein asia tulee tässä: Olen viimein löytänyt sielunkumppanin.Nykyinen mieheni on juuri hän,jota toivoin elämääni,mutta jonka en toisaalta uskonut koskaan saapuvan.
Seksi ilman rakkautta ei minua ole koskaan tyydyttänyt.Se on vain,vain rakkaus,joka saa kosketuksen tuntumaan sielussa asti.Ja herättää villit väreet,seksuaalisuuden,halun olla yhtä.
Minäpä tahtoisin kysyä sinulta tätä asiaa 15v kuluttua.Sillä yllätys yllätys,myös moni mies kokee elämänsä hyväksi tässä samassa iässä,40v molemmin puolin.Tai jopa 50-vuotiaana.....
Jokaisella elämänvaiheella on tietty tarkoitus,jokaiseen elinvuoteen liittyy hyviä ja huonoja muistoja.Kaikilla elämä ei suinkaan kulje saman kaavan mukaan.Meidän ei tarvitse kilpailla siitä,kummalla on tällä hetkellä kivempaa.
Sinä kysyit,minä vastasin.Olen pahoillani,jos ärsytin sinua jotenkin. Mutta kun nainen on kertakaikkiaan onnellinen ja tyytyväinen,miksi ihmeessä sitä ei saisi sanoa ääneen???
Olen varma siitä,että nyt on menossa tähänastisen elämäni parhaat vuodet.Kaikki on reilassa ja rakkaus on tullut naisenelämääni.
Lisäksi on lapset ja ystävät ja lapsuuden perhe.
Kyllä meilläkin joskus on eripuraa,mutta sitä on oppinut selvittelemään asioita puhumalla.Mikään liitto ei kai ole täydellinen ja ei pidäkään olla.Ihminen kehittyy läpi elämän.
Onnen ymmärtää vasta koettuaan jotain tosi rankkaa ihmissuhteessaan.Elämänmaton mustien raitojen jälkeen kudotut kirkkaat värit erottuvat
selkeämmin.Nautitaan tästä hetkestä,huomista ei kannata liikaa murehtia etukäteen ja eilisen virheet on annettava anteeksi itselleen ja muille.
" Joskus rakkaus on leikki,
viiden sentin vilunki.
Joskus mies on suuri sheikki,
joskus pelkkä eunukki.
Mutta edes komppania miehiä
ei korvaa kumppania,
jonka katseesta jo näkee,
että tämä kuvio
syttyy niin kuin rovio.
Siis jos rakkaus on totta,ota
mitä kuuluukin ottaa:
kanna jätkä kamariisi,
anna koko paratiisi! "
ps. vANHENEMINEN MUUTEN on SIISTIÄ!
USKO TAI ÄLÄ.... - 39n
joperinaut kirjoitti:
..vietellä sut babyface ja näyttää,miten aikuiset lempii....Et ehkä ihan heti unohtais sitä yötä.Tai miksei päivälläkin,vois olla kivaa vaik keittiönpöydällä tai olkkarin sohvan kaiteella....Nuoret miehet tuppaa vaan tuleemaan niin nopeesti,ei ole kypsän miehen kestävyyttä kehittyny viel.Mut oikeesti on kivaa johdatelle sellanen namupoju seksin saloihin.
Voit uskoo,et nuoremmet miehet kyl kattelee kypsempiä naisia ja tunkee seuraan.Joskus olen miekin kokeillut.Paras juttu oli kun opetin 23v pojalle,miten nainen nauttii.Aika hyvä oppipoika,
mut sit mitään muuta yhteistä ei ollutkaan.Kauhian lapsellinen vielä,ei sitä jaksanu kovin kauan katella.Poju kyl haras hanttiin kun lopetin jutun,mut käskin etsii omanikäsii....
Se on varmaa,et useimmat naiset fantasioi nuoresta miehestä ja varmaan moni myös kokeileepi kun tulee tilaisuus.Oma mielipide on kuitenkin se,et kypsempi mies tietää naisen nautinnosta enempi,ei tarvii kädestä pitäen opettaa.Vaik joskus onkin kiihottavaa se opettaminen...Olenpa törmänny melkein 30v mieheen,jolla oli poikuus tallella,niitäkin löytyy.Se vasta oli jännä paikka,meidän juttu kesti lähes puoli vuotta.Kyl mies oppi seksin salat siihen mennessä ja oli ihan koukussa.Joku on saanu siitä ihanan kullan itelleen.
Jos sulle tulee eteen tilaisuus rakastella kypsän naisen kanssa,älä kävele onnesi ohi.Nuorena kannattaa kokeilla kaikkee mahdollista ja elää avoimin mielin.Sit kun tulee se oikee eteen,voipi ihan rauhas asettua aloilleen.Nyt ei oikeesti enää seikkailut kiehdo kun on saapunut satamaan ja oma kapteeni löytynyt
maailman meriltä.Vaan hauskaa on ollut se etsiminenkin,se on myönnettävä. - joperinaut
Sara kirjoitti:
Poju pieni,sinä kysyit itseäsi kympsempien kokemuksia ja mm. minä sinulle vastasin.
Joillain nuoruuden seksikin voi olla monipuolista,en sitä kiellä.Mutta sinä kysyit OMIA kokemuksia ja niinpä kerroin suoraan,miten asiat on.Sinä et voi noin vaan väittää,että näin minä en voi kokea ja tuntea,olla parhaimmillani juuri tässä iässä.
Omassa tuttavapiirissäni on enemmistö sellaisia naisia,jotka avoimesti puhuvat aikuisemman iän seksuaalisuuden ihanuudesta.
Elin nuorena 10v avioliiton nuoruudenrakkauteni kanssa.Ihan pentuina alettiin seurustella,avioiduttiin,tehtiin lapsia...
Seksi muodostui lopulta aika tylsäksi.Aina oli joku projekti menossa: opiskelut,lasten syntymät,rakennushommia jne. Omaa suhdetta ei osattu hoitaa kyllin hyvin,vieraannuttiin.En tuntenut itseäni naisena ja seksuaalisena olentona juuri lainkaan.Syynä lienee ollut se,että rakkautta ei ollut liiton loppuvuosina ainakaan minun puoleltani.Mies oli varsin kaavoihinsa kangistunut seksuaalisessa mielessä,minun ehdotukset erotiikan piristämiseksi torjuttin.Avioero ei tästä johtunut,mutta vasta eron jälkeen opin tuntemaan naiseuteni ja oman seksualisuuteni.
Sinä et voi minulle sanoa,että nyt 40-vuotiaana elämäni ei ole coolia tai coolimpaa kuin 25-vuotiaana.ON SE!!! Silloin olin itsekin keskenkasvuinen,mutta jo pienten lasten äiti.Aika meni kuin siivillä,touhua riitti,mutta en ollut onnellinen NAISENA. Äitiys yksin ei riitä takaamaan onnellisuutta ja tasapainoa.Koin silloin,että jotain hyvin tärkeää puuttuu elämästä.En vain itsekään tiennyt,mitä.
Vietin reipasta uusiosinkun elämää eron jälkeen,suoraan sanottuna kokeilin,millaista seksi on erilaisten ja eri-ikäisten miesten kanssa.Se ei ole mikään häpeä.En halunnut taas heti sitoutua kehenkään,elin sitä elämättä jäänyttä nuoruuttani.Joku toinen elää sen ENNEN kuin sitoutuu.......
Itseäni vanhempi mies oikeastaan "etsi" naisen sisältäni ja tajusin,että seksi voi olla upeeta ja mahtavaa monin tavoin.Mitään yhden illan juttuja nämä ei olleet vaan seurustelusuhteita,lyhempiä ja pidempiä.En kadu mitään.
Ja kyllä vaan,juuri nyt elämäni on kaikin tavoin järjestyksessä.Lapset on isoja,enää ei tarvii aloittaa sitä vaipparumbaa alusta,jää paljon omaakin aikaa.Työelämässä kaikki on viimein kohdallaan,viihdyn nykyisessä työssäni.Opiskelut on takana,siis isommat sellaiset,koko elämähän on tietyllä tavalla opiskelua niin työssä kuin kotonakin.Enää ei ole niitä jatkuvia projekteja päällä,lapset on tehty ja on oma,mukava koti viettää aikaa rakkaittensa kanssa.
En millään vaihtaisi tätä nykytilaa siihen nuoruuden kaaokseen ja itsensä etsimiseen kaikkine kasvukipuineen.Mutta sekin vaihe oli elettävä,että kasvoin ihmisenä.
Tärkein asia tulee tässä: Olen viimein löytänyt sielunkumppanin.Nykyinen mieheni on juuri hän,jota toivoin elämääni,mutta jonka en toisaalta uskonut koskaan saapuvan.
Seksi ilman rakkautta ei minua ole koskaan tyydyttänyt.Se on vain,vain rakkaus,joka saa kosketuksen tuntumaan sielussa asti.Ja herättää villit väreet,seksuaalisuuden,halun olla yhtä.
Minäpä tahtoisin kysyä sinulta tätä asiaa 15v kuluttua.Sillä yllätys yllätys,myös moni mies kokee elämänsä hyväksi tässä samassa iässä,40v molemmin puolin.Tai jopa 50-vuotiaana.....
Jokaisella elämänvaiheella on tietty tarkoitus,jokaiseen elinvuoteen liittyy hyviä ja huonoja muistoja.Kaikilla elämä ei suinkaan kulje saman kaavan mukaan.Meidän ei tarvitse kilpailla siitä,kummalla on tällä hetkellä kivempaa.
Sinä kysyit,minä vastasin.Olen pahoillani,jos ärsytin sinua jotenkin. Mutta kun nainen on kertakaikkiaan onnellinen ja tyytyväinen,miksi ihmeessä sitä ei saisi sanoa ääneen???
Olen varma siitä,että nyt on menossa tähänastisen elämäni parhaat vuodet.Kaikki on reilassa ja rakkaus on tullut naisenelämääni.
Lisäksi on lapset ja ystävät ja lapsuuden perhe.
Kyllä meilläkin joskus on eripuraa,mutta sitä on oppinut selvittelemään asioita puhumalla.Mikään liitto ei kai ole täydellinen ja ei pidäkään olla.Ihminen kehittyy läpi elämän.
Onnen ymmärtää vasta koettuaan jotain tosi rankkaa ihmissuhteessaan.Elämänmaton mustien raitojen jälkeen kudotut kirkkaat värit erottuvat
selkeämmin.Nautitaan tästä hetkestä,huomista ei kannata liikaa murehtia etukäteen ja eilisen virheet on annettava anteeksi itselleen ja muille.
" Joskus rakkaus on leikki,
viiden sentin vilunki.
Joskus mies on suuri sheikki,
joskus pelkkä eunukki.
Mutta edes komppania miehiä
ei korvaa kumppania,
jonka katseesta jo näkee,
että tämä kuvio
syttyy niin kuin rovio.
Siis jos rakkaus on totta,ota
mitä kuuluukin ottaa:
kanna jätkä kamariisi,
anna koko paratiisi! "
ps. vANHENEMINEN MUUTEN on SIISTIÄ!
USKO TAI ÄLÄ....Kiitos Sara hienosta vastauksesta, en alunperin heti tajunnut, että et ole yleistämässä vaan puhumassa omista kokemuksistasi. Sain jostain syystä sellaisen kuvan, että yleistit "nuoruuden seksin" olevan jotenkin huonompaa...let's see aika näyttää. Niin, nyt kyllä näyttää hyvinkin siltä että hiukan vanhemmat naiset ovat erittäin tyytyväisiä seksiinsä. Pitäisiköhän jollain tekosyyllä kokeilla :)....hmmm
Mutta Saralle vielä kiitos erittäin täydellisestä vastauksesta, no heart feelings. - joperinaut
39n kirjoitti:
..vietellä sut babyface ja näyttää,miten aikuiset lempii....Et ehkä ihan heti unohtais sitä yötä.Tai miksei päivälläkin,vois olla kivaa vaik keittiönpöydällä tai olkkarin sohvan kaiteella....Nuoret miehet tuppaa vaan tuleemaan niin nopeesti,ei ole kypsän miehen kestävyyttä kehittyny viel.Mut oikeesti on kivaa johdatelle sellanen namupoju seksin saloihin.
Voit uskoo,et nuoremmet miehet kyl kattelee kypsempiä naisia ja tunkee seuraan.Joskus olen miekin kokeillut.Paras juttu oli kun opetin 23v pojalle,miten nainen nauttii.Aika hyvä oppipoika,
mut sit mitään muuta yhteistä ei ollutkaan.Kauhian lapsellinen vielä,ei sitä jaksanu kovin kauan katella.Poju kyl haras hanttiin kun lopetin jutun,mut käskin etsii omanikäsii....
Se on varmaa,et useimmat naiset fantasioi nuoresta miehestä ja varmaan moni myös kokeileepi kun tulee tilaisuus.Oma mielipide on kuitenkin se,et kypsempi mies tietää naisen nautinnosta enempi,ei tarvii kädestä pitäen opettaa.Vaik joskus onkin kiihottavaa se opettaminen...Olenpa törmänny melkein 30v mieheen,jolla oli poikuus tallella,niitäkin löytyy.Se vasta oli jännä paikka,meidän juttu kesti lähes puoli vuotta.Kyl mies oppi seksin salat siihen mennessä ja oli ihan koukussa.Joku on saanu siitä ihanan kullan itelleen.
Jos sulle tulee eteen tilaisuus rakastella kypsän naisen kanssa,älä kävele onnesi ohi.Nuorena kannattaa kokeilla kaikkee mahdollista ja elää avoimin mielin.Sit kun tulee se oikee eteen,voipi ihan rauhas asettua aloilleen.Nyt ei oikeesti enää seikkailut kiehdo kun on saapunut satamaan ja oma kapteeni löytynyt
maailman meriltä.Vaan hauskaa on ollut se etsiminenkin,se on myönnettävä.Niinkuin varmaan luitte, niin minä jo kärsin ennen tämän jutun kirjoittamista liiallisista "paineista" :) Arvatkaa minkälaista on olla töissä nyt, kun lukee näitä teidän juttuja....huuuh
- Pekka
joperinaut kirjoitti:
Kiitos Sara hienosta vastauksesta, en alunperin heti tajunnut, että et ole yleistämässä vaan puhumassa omista kokemuksistasi. Sain jostain syystä sellaisen kuvan, että yleistit "nuoruuden seksin" olevan jotenkin huonompaa...let's see aika näyttää. Niin, nyt kyllä näyttää hyvinkin siltä että hiukan vanhemmat naiset ovat erittäin tyytyväisiä seksiinsä. Pitäisiköhän jollain tekosyyllä kokeilla :)....hmmm
Mutta Saralle vielä kiitos erittäin täydellisestä vastauksesta, no heart feelings.Haluan tuoda myös oman mielipiteeni...SORRY, elävän esimerkin omasta elämästäni.
Myös minä aloitin seurustelun nuorena ja kaikki oli aluksi "kiihkeää" ja uutta. Seksi oli "epävarmaa" ja siemensyöksy tapahtui nopeasti. Orgasmini olivat pieniä, lähinnä helpotus. Tyttökaverini ei saanut, ei olisi edes ennättynyt saada orkkuja sillä hän pelkäsikin seksiä ja jännitti, samoin minä. Paineet olivat kovat koska epävarmuus synnytti pelkoa ja suorituspainetta, miehisyys oli koetuksella. En varmasti ollut hyvä rakastaja koska en tuntenut naisen kemiaa mutta eipä ollut silloinen tyttöystävänikään. Esileikki oli minulle tuntematon käsitys. En ymmärtänyt että nainen tarvitsi koskettelua eikä suoraan sisään.
Menin naimisiin 22 vuotiaana. Saimme pari lasta ja rakensin omakotitalon iltatöinä kun päivisin piti olla töissä. Sanotaan että nuorena jaksaa mutta tämä ei pidä paikkaansa. 18 tuntiset päivät vei voimani, olimme vaimoni kanssa palaneet molemmat loppuun ja haasteellinen työni vei viimeiset voimani rippeet. Seksiä meillä ei ollut. Lapset olivat raskaita hoitaa ja vastuuhan jäi vaimolleni. Myös hän kävi töissä. Hän syytti minua perheen laiminlyönnistä ja avioero oli lähellä. Talo kuitenkin valmistui ja olimme yhdessä lastemmekin takia. Annoin kaiken vapaa-aikani vaimolleni ja lapsilleni. Seksiä oli mutta se muuttui myöhemmin lähinnä rutiinin omaiseksi, aina samaa kaavaa. Sitten lapsemme kasvoivat murrosikäisiksi ja mahdollisuus seksiin väheni koska ei sitä voinut olla lasten nähden.
Nyt lapset ovat lähteneet maailmalle, asumme kahden vaimoni kanssa ja elämä todella hymyilee. Asuntovelat on maksettu, rahaa riittää matkusteluun ja huvituksiin. Seksistä on muodostunut nautittavaa koska vaimostanikin on tullut avomielisempi. Olen lisäksi oppinut käsittelemään naista. Nautin itsekin hänen hyväilystään ja joskus vain teemme esileikkejä tuottaaksemme nautintoja ( tosin vaimoni ei kestä kauan vaan haluaa pian yhdynnän). Hän nauttii nyt ihan eri tavoin seksistä kuten minä ja kokeilemme kaikkea mikä tuntuu hyvältä, mikä kiihottaa. Suorituspaineita ei ole; jos jompikumpi joskus ei saa, mitä siitä! Vaimoni pukeutuu nyt seksikäästi ja pitää pitkiä sukkia ja sukkanauhoja hameen alla kun nuorena ei olisi voinut kuvitellakaan että olisi tehnyt niin. Hänkin kiihottuu tästä.
Olen huomannut että vaimoni on nyt 45 v seksikkäämpi ja kiimaisempi kuin nuorena naisena. Myös minä nautin seksistä paljon enemmän.
Saaralle haluan sanoa lopuksi että ei tämä nykyinen miehesi ehkä ole parempi kuin se ensimmäinen oli. Kyllä homma on niin että elämäntilanteesta ja iästä johtuen luulet asian olevan näin. Jos olisit pysynyt aviossa, voisit olla vaikka kuinka onnellinen ensimmäisesi kanssa myös. Olen minäkin ihan sama mies nyt kuin nuorena vaikka nuorena olin surkea rakastaja ja nyt täydellinen ( lainatakseni VAIN vaimoni sanoja ). Mielestäni avioparit erovat liian helposti. Ei se ruoho ole sen vihreämpää aidan takana. - Sara
Pekka kirjoitti:
Haluan tuoda myös oman mielipiteeni...SORRY, elävän esimerkin omasta elämästäni.
Myös minä aloitin seurustelun nuorena ja kaikki oli aluksi "kiihkeää" ja uutta. Seksi oli "epävarmaa" ja siemensyöksy tapahtui nopeasti. Orgasmini olivat pieniä, lähinnä helpotus. Tyttökaverini ei saanut, ei olisi edes ennättynyt saada orkkuja sillä hän pelkäsikin seksiä ja jännitti, samoin minä. Paineet olivat kovat koska epävarmuus synnytti pelkoa ja suorituspainetta, miehisyys oli koetuksella. En varmasti ollut hyvä rakastaja koska en tuntenut naisen kemiaa mutta eipä ollut silloinen tyttöystävänikään. Esileikki oli minulle tuntematon käsitys. En ymmärtänyt että nainen tarvitsi koskettelua eikä suoraan sisään.
Menin naimisiin 22 vuotiaana. Saimme pari lasta ja rakensin omakotitalon iltatöinä kun päivisin piti olla töissä. Sanotaan että nuorena jaksaa mutta tämä ei pidä paikkaansa. 18 tuntiset päivät vei voimani, olimme vaimoni kanssa palaneet molemmat loppuun ja haasteellinen työni vei viimeiset voimani rippeet. Seksiä meillä ei ollut. Lapset olivat raskaita hoitaa ja vastuuhan jäi vaimolleni. Myös hän kävi töissä. Hän syytti minua perheen laiminlyönnistä ja avioero oli lähellä. Talo kuitenkin valmistui ja olimme yhdessä lastemmekin takia. Annoin kaiken vapaa-aikani vaimolleni ja lapsilleni. Seksiä oli mutta se muuttui myöhemmin lähinnä rutiinin omaiseksi, aina samaa kaavaa. Sitten lapsemme kasvoivat murrosikäisiksi ja mahdollisuus seksiin väheni koska ei sitä voinut olla lasten nähden.
Nyt lapset ovat lähteneet maailmalle, asumme kahden vaimoni kanssa ja elämä todella hymyilee. Asuntovelat on maksettu, rahaa riittää matkusteluun ja huvituksiin. Seksistä on muodostunut nautittavaa koska vaimostanikin on tullut avomielisempi. Olen lisäksi oppinut käsittelemään naista. Nautin itsekin hänen hyväilystään ja joskus vain teemme esileikkejä tuottaaksemme nautintoja ( tosin vaimoni ei kestä kauan vaan haluaa pian yhdynnän). Hän nauttii nyt ihan eri tavoin seksistä kuten minä ja kokeilemme kaikkea mikä tuntuu hyvältä, mikä kiihottaa. Suorituspaineita ei ole; jos jompikumpi joskus ei saa, mitä siitä! Vaimoni pukeutuu nyt seksikäästi ja pitää pitkiä sukkia ja sukkanauhoja hameen alla kun nuorena ei olisi voinut kuvitellakaan että olisi tehnyt niin. Hänkin kiihottuu tästä.
Olen huomannut että vaimoni on nyt 45 v seksikkäämpi ja kiimaisempi kuin nuorena naisena. Myös minä nautin seksistä paljon enemmän.
Saaralle haluan sanoa lopuksi että ei tämä nykyinen miehesi ehkä ole parempi kuin se ensimmäinen oli. Kyllä homma on niin että elämäntilanteesta ja iästä johtuen luulet asian olevan näin. Jos olisit pysynyt aviossa, voisit olla vaikka kuinka onnellinen ensimmäisesi kanssa myös. Olen minäkin ihan sama mies nyt kuin nuorena vaikka nuorena olin surkea rakastaja ja nyt täydellinen ( lainatakseni VAIN vaimoni sanoja ). Mielestäni avioparit erovat liian helposti. Ei se ruoho ole sen vihreämpää aidan takana.Ei kaikki eroa herkästi.Itse mietin eroa 4v.Kuule et sinä voi/saa toisia tuomita,vaikka eroon joku päätyykin.
Kukaan ei mene naimisiin erotakseen,saatika hanki lapsia.Joillain nuoruuden liitto kestää,kehittyy ja kukoistaa lopulta,tiedän.Meidän liitto oli tuhoon tuomittu alkoholin vuoksi.Siinä ei mikään apu auttanut,viina vei miehen ja isän.
Mitä seksiin tulee,niin taatusti se on erilaista eri ihmisen kanssa.Jos itse on seksuaalisesti vireä ja halukas ja toinen on...no,jotain ihan muuta niin ei ne kemiat kohtaa.Sen voin sinulle naisena sanoa ihan suoraan.Miehilläkin on haluttomuutta ja muita ongelmia.Ja on miehiä,joita ei yksinkertaisesti kiinnosta naisen nautinto.Oman halun pikainen tyydyttäminen riittää.
Hienoa,että teille on käynyt hyvin,olette oppineet tuntemaan toistenne mielihaluja ja löytäneet oman onnenmaan! Nostan hattua ja olen onnellinen teidän molempien puolesta.Minulla on vastaavanlainen pariskunta ihan lähi-ihmisissä ja heille olen samoin sanonut.Olleet naimisissa 25v eli alle 20v menivät yhteen.Välillä ollut hyvin vaikeita aikoja,mutta nyt asiat paremmin kuin koskaan,myös seksuaalisessa mielessä.Upeeta katsella sellaista yhteenkuuluvuutta!!!!!
Kaikille ei käy yhtä hyvä tuuri.Silti sinäkään et voi kumota sitä tosiasiaa,että jollekin ihmiselle se onni ja rakkaus osuu eteen kypsemmällä iällä.Ja tottavieköön sitä osaa sitten arvostaa aivan eri tavalla,kun on menneistä huonoja kokemuksia.Tai siis on pettynyt itseensä ja toiseen.
Miksi kiistellä siitä,mikä on paras tapa löytää harmonia elämäänsä.Jokaisella on omat ylä- ja alamäkensä.Pääasia lienee se,että ihminen lopulta on sinut itsensä kanssa ja osaa rakastaa toista ihmistä,helliä ja pitää hyvänä.Se on elämän suola! - Pekka
Sara kirjoitti:
Ei kaikki eroa herkästi.Itse mietin eroa 4v.Kuule et sinä voi/saa toisia tuomita,vaikka eroon joku päätyykin.
Kukaan ei mene naimisiin erotakseen,saatika hanki lapsia.Joillain nuoruuden liitto kestää,kehittyy ja kukoistaa lopulta,tiedän.Meidän liitto oli tuhoon tuomittu alkoholin vuoksi.Siinä ei mikään apu auttanut,viina vei miehen ja isän.
Mitä seksiin tulee,niin taatusti se on erilaista eri ihmisen kanssa.Jos itse on seksuaalisesti vireä ja halukas ja toinen on...no,jotain ihan muuta niin ei ne kemiat kohtaa.Sen voin sinulle naisena sanoa ihan suoraan.Miehilläkin on haluttomuutta ja muita ongelmia.Ja on miehiä,joita ei yksinkertaisesti kiinnosta naisen nautinto.Oman halun pikainen tyydyttäminen riittää.
Hienoa,että teille on käynyt hyvin,olette oppineet tuntemaan toistenne mielihaluja ja löytäneet oman onnenmaan! Nostan hattua ja olen onnellinen teidän molempien puolesta.Minulla on vastaavanlainen pariskunta ihan lähi-ihmisissä ja heille olen samoin sanonut.Olleet naimisissa 25v eli alle 20v menivät yhteen.Välillä ollut hyvin vaikeita aikoja,mutta nyt asiat paremmin kuin koskaan,myös seksuaalisessa mielessä.Upeeta katsella sellaista yhteenkuuluvuutta!!!!!
Kaikille ei käy yhtä hyvä tuuri.Silti sinäkään et voi kumota sitä tosiasiaa,että jollekin ihmiselle se onni ja rakkaus osuu eteen kypsemmällä iällä.Ja tottavieköön sitä osaa sitten arvostaa aivan eri tavalla,kun on menneistä huonoja kokemuksia.Tai siis on pettynyt itseensä ja toiseen.
Miksi kiistellä siitä,mikä on paras tapa löytää harmonia elämäänsä.Jokaisella on omat ylä- ja alamäkensä.Pääasia lienee se,että ihminen lopulta on sinut itsensä kanssa ja osaa rakastaa toista ihmistä,helliä ja pitää hyvänä.Se on elämän suola!En minä sinua tuomitse, tarkoitin YLEISESTI erotaan liian helposti jos tulee ongelmia. Ei kestetä riitoja. Nuoret kuvittelevat että avioliitto on kuin satua. Ihmiset eivät ymmärrä että suhdetta on vaalittava, sen eteen on tehtävä työtä. Sitä ei saa ottaa itsestään selvyytenä. Riidat ja erimielisyydet on ratkaistava, riitaan kun tarvitaan se toinenkin osapuoli. Pitäisi mennä toisen asemaan ja ymmärtää toista osapuolta.
Totta on, että joskus on liitto lopetattava jos toisella aviopuolisolla on alkoholiongelmia eli on alkoholisti. Silloin suhdetta ei kannata missään tapauksessa jatkaa. Toinen vakava ongelma jota ei voi ratkaista ja ero on ainoa vaihtoehto, on väkivaltaisuus. Vaikka puoliso lupaa ettei enää koskaan lyö, hän varmaaan silloin itsekin uskoo tuohon lupaukseen mutta varmana lyö! En voi itse ymmärtää miten läheinen voi lyödä omaa rakastaan!!!!
Seksin takia, vaikka se ei sujuisi kovin hyvin, ei kannattane erota jos muuten suhde on hyvä ( näin ajattelen).
Itse kokemuksistani tiedän, että naiset rakastuvat todella renttuihin ja monet kunnon miehet jäävät vaille naista.
Olen kanssasi samaa mieltä että jokaisella ihmisellä on oikeus onneen. Meillä on täällä vain yksi lyhyt elämä elettävänä ja se pitäisi saada elää niin hyvin kuin mahdollista. Se on liian kallis lahja tuhottavaksi. Milloinkaan ei ole liian myöhäistä kohdata onni. Luulen että sinä todella osaat arvostaa minua enemmän löytämääsi onnea kun olet nähnyt elämän nurjankin puolen; ihminen kun ei osaa antaa arvoa asioille ennenkuin kaikki loppuu. Terveyttäkin arvostetaan vasta kun sairastuu. Minäkään en varmaan osaa antaa arvoa suhteellemme kuten pitäisi. Sitä pitää itsestään selvyytenä joten kiitos sanoistasi, ajattelen asiaa ja arvostan suhdettamme nyt entistä enemmän, kerron myös vaimolleni viestisi.
Perusasia elämässä on olla sinut itsensä kanssa, tuntea itsensä ja olla ratkaisujensa takana. Pitää voida kunnioittaa itseään ja pystyä katsomaan peiliin ja nähdä siellä henkilö jota arvostaa.
Muuten, elämän suola on ne hienot pikkuasiat mitä elämän tiellä kohtaamme. Alamäen jälkeen kun tulee se ylämäki.
- maija
Olen nainen 38 v. ja minulla myös mielessä liki koko ajan. Enpä ole kuullut mieheni valittavan.
- joperinaut
:) Hyvä Maija!!!
- joperinaut
joperinaut kirjoitti:
:) Hyvä Maija!!!
On todella hienoa kuulla teidän mielipiteitänne asiasta, antaa toivoa tulevaan. Vaikka minullehän tämä asia nyt periaatteessa oli ongelma vaan siinä mielessä, että haluan lähes kokoajan seksiä ja sellaista ihmista ei vielä vastaan ole tullut joka ajattelisi samoin (ehkei pidäkkään). Itselleni olen asian vaan selittänyt siten, että olen ilmeisesti mahdollisimman "hedelmällisessä" iässä, koska edes 2 vuotta sitten en tuntenut tällaista halua.Toisaalta tällaisessa olotilassa on kyllä äärimmäisen vaikea pysyä uskollisena, vaikka tyttöystävääni rakastankin.
Haluan myös muistuttaa teille, että en tarkoittanut että vanhetessa ei voisi olla hauskaa, vaan paremminkin sitä että vanhenemisessa ja sitä kautta kuolemisessa ei ole mielestäni mitään mielenkiintoista. Hauskaa elämä tosin silloinkin varmasti on(kuten te jo osoititte), mutta i wanna live forever.
- LADY 45v.
Olen 45v nainen pks.Mitä vanhemmaksi olen tullut sen enemmän nautin seksistä.Nautin seksistä äärettömästi nuoremman miehen kanssa.Ikäiseni tai vanhemmat miehet,ei kiitos.Sen ikäisenä miehet eivät jaksa leikkiä tai rakastella tunteja.Intohimo myös puuttuu.En toki yleistä,varmastikkin poikkeuksia on.
Parasta seksiä koin 21v.kanssa n.vuosi sitten joka iski minut eräästä baarista.Nautimme molemmat täysillä.Yleensäkin nuoremmat miehet on minusta kiinnostuneita ja en todellakaan laita vastaan jos kohdalle osuu ihana baby-boy!Opettajaksi en kuitenkaan ala.Jutellessa pian huomaa hakeeko toinen opettajaa vai kiihkeää seksiä.On myös ihana kuulla olevansa haluttu ja himoittu joka suhteessa. - Janina
Voisikohan tämä nyt nelikymmpisten naisten seksuaalinen kukoistus johtua siitä, että he ovat nuoruudessaan olleet estyneempiä kuin nykyiset kaksikymppiset? Tarkoitukseni ei ole vähätellä, mutta kun minä ja muut alle kolmekymppiset ystäväni nautimme myös seksistä samalla tavoin kuin edellä muutama nainen on kuvannut. Varmaankin nykyajan nuoret naiset ovat seksuaalisesti keskimäärin vapautuneempia kuin nuoret naiset parikymmentä vuotta sitten.
Toki toivon, että itsekin tästä vielä "puhkean kukkaan" myöhemmällä iällä, vaikka seksi nytkin on erittäin nautinnollista :)- Jussi
Naisten seksuaalisen aktiivisuuden lisääntyminen 40-50 ikävuoden kieppeillä johtuu hormonaalisista muutoksista; testosteronin (suhteellinen) määrä elimistössä lisääntyy. Testosteroni lisää viriiliyttä sekä miehillä että naisilla.
- Sara
Jussi kirjoitti:
Naisten seksuaalisen aktiivisuuden lisääntyminen 40-50 ikävuoden kieppeillä johtuu hormonaalisista muutoksista; testosteronin (suhteellinen) määrä elimistössä lisääntyy. Testosteroni lisää viriiliyttä sekä miehillä että naisilla.
Ja testosteronin väheneminen elimistöstä vähentää miehen haluja ja on oire vaihdevuosista,tiedetään.
Turha väittää,että pelkkä elimistön hormonien eritys saisi aikaan seksuaalisen kiihottumisen.Yhä edelleen tärkein seksielin on pääkopassa: aivot. Seksi on monien aistien ja viettien summa.Siihen kuuluu myös olennaisena osana oman kehonsa hyväksyminen ja tunteminen.Pelkkä testosteroni ei yksin millään riitä,se on selvää.
Joidenkin miesten on vaikea hyväksyä naisen seksuaalisuutta kauniina ja luonnollisena asiana.Joillekin se on suorastaan kauhistus,olen huomannut.Onneksi asenteet muuttuvat ajan myötä kun tieto lisääntyy.Seksi mielletään yhä herkästi suoritukseksi,tempuksi vaikka se on kahden ihmisen välinen herkkä ja kaunis asia.Siis mikäli ei ole kyse jostain yhden yön pikapanosta,jota molemmat katuvat myöhemmin.
Naimalla saa kyllä orgasmin,mutta se ei ole mitään rakastelemalla saavutettuun orgasmiin verrattuna.Rakastaessaan ihminen kokee kokonaisvaltaisen tyydytyksen,joka tuo mielenrauhaa ja hyvää oloa,ei katumusta ja halua unohtaa.
Tietysti villi yhdenyön seksi on jokaisen oma asia,tangoon tarvitaan kaksi.Mutta jos kerran elämässään kokee rakkauden ja halun liiton,tietää taatusti,mikä ero on seksillä ja seksillä. - Barbie
70luvulla oli vapaa rakkaus&seksi meininki ilman eikä ollut tietoakaan AIDSta. Villiä menoa...
On se jännä kun nuoret aina luulevat että ovat keksineet seksin! Janina kulta, rakkaus ja seksi muuttuu samalla kun ihminenkin muuttuu.
Ja totta on että seksi 40 iässä on erittäin nautittavaa, paljon aistikkaampaa ja myös raaempaa. Elä ja koe, tiedät sitten. Suudelma sinulle. - joperinaut
Barbie kirjoitti:
70luvulla oli vapaa rakkaus&seksi meininki ilman eikä ollut tietoakaan AIDSta. Villiä menoa...
On se jännä kun nuoret aina luulevat että ovat keksineet seksin! Janina kulta, rakkaus ja seksi muuttuu samalla kun ihminenkin muuttuu.
Ja totta on että seksi 40 iässä on erittäin nautittavaa, paljon aistikkaampaa ja myös raaempaa. Elä ja koe, tiedät sitten. Suudelma sinulle.Onko tässä nyt joku muka väittänyt keksineensä sen touhun :) Pah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415