Mitä Nurmeksen parturi kampaamoa suosittelet? Perustele.
Nurmeksen parturi kampaamot
18
4490
Vastaukset
- JTnen
Suosittelen - pitkällä kokemuksella! Vuodesta -91 lähtien olen käynyt vain ja ainoastaan Paturi - Kampaamo Sisko :ssa Porokylässä. Toista
tuolia hallitsee Noora. Sovitut aikataulut pitävät, työn laatu hyvää ja hinta kohdallaan. Ja juttu luistaa. - Varaa aikasi ajoissa, sillä ovet käy!- kauheaa
Todellakin, siellä ovet käy, vain ulospäin. Sisään ei terve ihminen mene!
- verkkokalastaja
Aloittaja on potilaana niuvassa ja toimii ruhonleikkaajana.
- jukka-pusikosta
Jukka ajaa naisilta tussukarvat aivan ilmaiseksi, satamassa!
- JTnen
Neljä vastausta ja kolmessa tapauksessa näyttävät "niuvassa" ovet
käyneet valitettavasti ulospäin.
- Jo pidemmän aikaa kyllästyneenä "niuvasta karanneiden" tapaan
kirjoitella sairaita aivoituksiaan tänne, käväisin muutamien paikkakuntien suomi.24 sivuilla vertailun vuoksi. Vain Nurmeksessa näyttää kontrolli pettävän lähes täydellisesti. Miksi näin - otan selvää
heti kun ehdin.- fakta1
Olet piereskelevä homo, oikein sontareikäritari. Sen tietää ottamatta edes selvää.
- Dr.No99
Jonnekin se pahaolo pitää purkaa ja mikäs sen kätevämpi paikka kuin netti? Harmi vain näiden raasujen oman hyvinvoinnin kannalta, ettei saamattomat lääkärit saa M1-lähetetä kirjoitettua. Puolet koko tuppukylästä joutaisi lepositeisiin eikä tuon huomaamiseen tarvitse edes kouluja käydä. Mutta niinhän se menee, ettei hullu tiedä olevansa hullu.
- kakkapylly69-69
Sulla on tullut ulosteet housuun, tuntuu pahaa hajua..
- bkodk
Jos tunnet pahaa hajua, niin netin välityksellä se ei ole levinnyt, vaan lähde on hyvin, hyvin lähellä sinua.
Oletko kokeillut peseytymistä? Edes kerran?
Toivottavasti en joudu samaan kassajonoon...
- hoitopakko
Pitäisi kerätä pakkohoidossa olevilta tietokoneet pois,ei nämä palstat muuten siistiydy.
- hoitopakko
Minulla tosin on kakat housuissa ja samalla istun tässä tietokoneella.
- hoitopakko
Tänään menen taas kampaajalle, aion päästää kesken hiustenleikkuun ripulit housuihin ja piereskellä äänekäästi :D
- kansatkatoo
Rompekylä on rompekylä. Ei valoa näkyvissä. Kohokohtana rompepäivät.
- ooohaaah
Mie leikkaan ja annan hieronnan kaupanpäälle. Tämä koskee vain naisia. Erikoishieronta klitoriksellle. Tämän jälkeen et tressiä tunne.
- ja-totuus
Et osaa. Koska olet homo, ja hierot vain toisten miesten peräreikiä hurmiossa!
- Anonyymi
Allaolevista kirjoituksista näkyy monen nurmekselaisen sivistyksen- ja älykkyysosamääräntaso.Täyttäisi jopa kunnianloukkauksen eeritkrit
- Anonyymi
Lasken ribulit päällesi, rakkaudella! 🐂😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasken ribulit päällesi, rakkaudella! 🐂😆
Ihanaa, odotan innolla 😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431