linjalla, kun häiriköt virtsaavat palstalle tarinoitaan, joilla ei ole tekemistä kepun, tai minkään, edes jonkin järjellisen asiankaan kanssa.
Häirikkö on häirikkö, ja näillä palstoilla seikkailevat pari typerystä ovat harvinaisen avuttomia häiriköiksikin.
Kohtalaisen onnistuneesti pysyy kepupalsta typerys
11
210
Vastaukset
- TappaisiLuuseriItsensä
Kaksi pahinta nikkiä, sama tyyppi kylläkin, riehaantuivat kun heidät vihdoinkin joku huomioi.
- Teloittaja
Musta pettrillekkö nyt toivot kuolemaa ?
- HIV.voi.hyvin
Mitä se homo täällä vinkuu ?
Mikä puute sulla ?
Tannut HIV iskeä jo korvienväliinkin.
http://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article_headline/public/20160702_130726_resized.jpg?itok=LZVAAR6O
Mitähän sekasikiöitä vielä nähdäänkään.
Palstan lapsellinen Besserwisseri on pahalla tuulella.
Laadukasta on, ja vahvistaa vain aloitukseni sanomaa.
Palstahäirikkö on myös sellainen joka menee henkilökohtaisuuksiin. Yllättävän tyypillistä ns. Besserwissereille.
- Miltä.kuulostaa
OikeistoSosDem kirjoitti:
Palstahäirikkö on myös sellainen joka menee henkilökohtaisuuksiin. Yllättävän tyypillistä ns. Besserwissereille.
TappaisiLuuseriItsensä
- KatsettaPeiliin
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ja sinä siis teet jatkuvasti ja toistuvasti mitä ? ;D
KatsettaPeiliin kirjoitti:
Ja sinä siis teet jatkuvasti ja toistuvasti mitä ? ;D
Koskas olen mennyt henkilökohtaisuuksiin. Täh? Opettele lukemaan.
- krstäpuhua
Kuka sitten ne kepuloisten koiruudet tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky164879Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444784Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2143973Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty533689Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1233624Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm693131Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1172061Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121100Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63927- 93832