linjalla, kun häiriköt virtsaavat palstalle tarinoitaan, joilla ei ole tekemistä kepun, tai minkään, edes jonkin järjellisen asiankaan kanssa.
Häirikkö on häirikkö, ja näillä palstoilla seikkailevat pari typerystä ovat harvinaisen avuttomia häiriköiksikin.
Kohtalaisen onnistuneesti pysyy kepupalsta typerys
11
123
Vastaukset
- TappaisiLuuseriItsensä
Kaksi pahinta nikkiä, sama tyyppi kylläkin, riehaantuivat kun heidät vihdoinkin joku huomioi.
- Teloittaja
Musta pettrillekkö nyt toivot kuolemaa ?
- HIV.voi.hyvin
Mitä se homo täällä vinkuu ?
Mikä puute sulla ?
Tannut HIV iskeä jo korvienväliinkin.
http://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article_headline/public/20160702_130726_resized.jpg?itok=LZVAAR6O
Mitähän sekasikiöitä vielä nähdäänkään.
Palstan lapsellinen Besserwisseri on pahalla tuulella.
Laadukasta on, ja vahvistaa vain aloitukseni sanomaa.
Palstahäirikkö on myös sellainen joka menee henkilökohtaisuuksiin. Yllättävän tyypillistä ns. Besserwissereille.
- Miltä.kuulostaa
OikeistoSosDem kirjoitti:
Palstahäirikkö on myös sellainen joka menee henkilökohtaisuuksiin. Yllättävän tyypillistä ns. Besserwissereille.
TappaisiLuuseriItsensä
- KatsettaPeiliin
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ja sinä siis teet jatkuvasti ja toistuvasti mitä ? ;D
KatsettaPeiliin kirjoitti:
Ja sinä siis teet jatkuvasti ja toistuvasti mitä ? ;D
Koskas olen mennyt henkilökohtaisuuksiin. Täh? Opettele lukemaan.
- krstäpuhua
Kuka sitten ne kepuloisten koiruudet tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913